Ja dat heb ik dus ook. ik krijg telkens deze melding: Er is een probleem opgetreden voor het aanbod met betrekking tot deze token.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:42 schreef s0ul1991 het volgende:
BinnenAlleen de Call of Duty 1 Code werkt niet.
Blijkbaar niet de enige. Ik ga vanavond wel even contact opnemen met de klantenservice. Eerst de game even spelenquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:44 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. ik krijg telkens deze melding: Er is een probleem opgetreden voor het aanbod met betrekking tot deze token.
Kheb alleen de cod 1 code gekregen(bol)quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet de enige. Ik ga vanavond wel even contact opnemen met de klantenservice. Eerst de game even spelen
Edit: misschien hebben ze zich wel vergist en is dit de 4 uur xp code ?
graphics kunnen me dan weer niks schelen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:54 schreef Blik het volgende:
Er komt overigens steeds meer commentaar op de graphics. Schijnbaar is de lage resolutie precies hetzelfde als de hoge resolutie, dus geen HD, gerecyclede gebouwen uit voorgaande delen, eigenlijk 0 verschil met MW2 (stilstand is achteruitgang).
Was ook al het eerste wat ik gisterenavond zei, de graphics vielen me echt tegen.
graphics en audio kunnen wel heleboel toevoegen aan de ervaring mits goed gebruikt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
graphics kunnen me dan weer niks schelen.
Als 'hetzelfde' nou gewoon goed is, dan is er niks mis mee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:14 schreef OverRated het volgende:
IG recensie hier:
http://www.insidegamer.nl(...)re-3/recensies/39298
Geen verassingen te zien daar. Hoog cijfer, en het wordt benadrukt dat het wel een beetje meer van hetzelfde is.
Geloof me, Black Ops ziet er echt beter uit als MW3quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ach, ten opzichte van de graphics van Black Ops is alles een vooruitgang..
College..
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Geloof me, Black Ops ziet er echt beter uit als MW3
waarschijnlijk alleen die met een slechte disc....ff goed schoonmaken of anders terug naar de winkelquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:36 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg van m'n broertje (heeft PS3) te horen dat hij eruit wordt gegooid midden in een game en dat hij de tekst "Disc read error" te zien krijgt.
Meer mensen last van?
Daar was ik al een beetje bang voor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:38 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
waarschijnlijk alleen die met een slechte disc....ff goed schoonmaken of anders terug naar de winkel
Ga weg, MW1 ziet er nog beter uit dan Black Opsquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:26 schreef Blik het volgende:
[..]
De overheersende mening is inmiddels duidelijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:26 schreef Blik het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |