BIJ MM??quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:43 schreef mash_ het volgende:
Die van mij ligt thuis klaarvoor 44 euro
Oki,quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja geloof het wel. Bij Rotterdam Alexander.
LOLquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:49 schreef BzP het volgende:
Pas op in de bijlmer
hoorde dat het er daar leip aan toe ging
zal ik doen!~quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:38 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat kom je hier trollen?
Je zei dt je het niks vond, nou hoepel maar op naar t BF3 aanbidforum
bf3 is goed en mw3 ook en hiermee is de flame war beëindigd.quote:
waaram afwijken van een succesvolle formule?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:08 schreef Speciman. het volgende:
[..]
bf3 is goed en mw3 ook en hiermee is de flame war beëindigd.
[maar cod verandert toch te weinig vindt ik.]
videogames![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ssssst als ik lang genoeg niet beweeg lopen de t-rex fanboys me voorbijquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:09 schreef BzP het volgende:
[..]
waaram afwijken van een succesvolle formule?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:08 schreef Speciman. het volgende:
[..]
bf3 is goed en mw3 ook en hiermee is de flame war beëindigd.
[maar cod verandert toch te weinig vindt ik.]
videogames![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:10 schreef Speciman. het volgende:
[..]
ssssst als ik lang genoeg niet beweeg lopen de t-rex fanboys me voorbij
Ja je kan met andere mensen spelen en je kan solo, je hebt dan een offline profiel welke je eerst moet aanmaken en in dat offline profiel daarin rank je up net zoals bij je mp profielquote:
Ik vind het ook prima ja, singleplayer is erg vetquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:17 schreef Saekerhett het volgende:
Nu bezig met de SP. Ik snap niet waar al dat commentaar vandaan komt, spel speelt hetzelfde als MW2 en het ziet er even goed/beter uit, loopt hartstikke vloeiend en voelt dus gewoon vertrouwd aan
Moet je je sam turret als killstreak instellen. Dan krijg je veel punten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:24 schreef vandermar het volgende:
Het enige wat ik hoor, enemy UAV spottedniets anders lol
Zit niet bij assault toch?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Moet je je sam turret als killstreak instellen. Dan krijg je veel punten.
Rond 1 uur had ik hem binnen. Ligt maar net aan de volgorde die de koerier aan neemt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:34 schreef leeroy het volgende:
Iemand hun bestelling van bol.com al binnen?
Mijn spel zou gisteren rond 18 uur overgedragen zijn aan de post.
ik heb wel meer op m'n flikker gehad dan een EMP-tje vannachtquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:34 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Ik ben vannacht echt wel 20 keer een EMP op mijn flikker gekregen, de net viel het wel mee.
Meer mensen die het opvalt?
ik had net dat ik ongeveer 4 keer binnen 10 seconden hoorde dat er zo'n advanced uav werd geactiveerd. Maarja, assault is wel veel krachtiger, want op de UAV's zit er niet zo heel veel spannends tussen bij support.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:24 schreef vandermar het volgende:
Het enige wat ik hoor, enemy UAV spottedniets anders lol
Toch, de hele match uav's is vreselijk, zeker nu iedereen nog campy is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:42 schreef LDS het volgende:
[..]
ik had net dat ik ongeveer 4 keer binnen 10 seconden hoorde dat er zo'n advanced uav werd geactiveerd. Maarja, assault is wel veel krachtiger, want op de UAV's zit er niet zo heel veel spannends tussen bij support.
Wat vinden jullie van de maps tot nu toe? Dome is op dit moment favoriet, en ik heb het niet zo op Seatown
Oké dan! Zou je wel kunnen kijken op je account of er bij je bestellingstatus verzonden of ook echt bezorgd staat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:37 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Rond 1 uur had ik hem binnen. Ligt maar net aan de volgorde die de koerier aan neemt.
Verzondenquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:47 schreef leeroy het volgende:
[..]
Oké dan! Zou je wel kunnen kijken op je account of er bij je bestellingstatus verzonden of ook echt bezorgd staat?
Daar zijn ook weer heel goeie oplossingen voorquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toch, de hele match uav's is vreselijk, zeker nu iedereen nog campy is.
Hm, klinkt wel nicequote:Op dinsdag 8 november 2011 14:19 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja je kan met andere mensen spelen en je kan solo, je hebt dan een offline profiel welke je eerst moet aanmaken en in dat offline profiel daarin rank je up net zoals bij je mp profiel,
Thnxquote:
Boh, Sniper is echt fijn met de Barretquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vanochtend gehaald bij GM in Nijmegen, daar stond vannacht blijkbaar een dubbele rij tot buiten dus ook daar was het redelijk druk, ze waren tot een uur of 3 open begreep ik.
De game speelt lekker vind ik, heb alles een beetje geprobeerd. Begon met wat potjes FFA en won de eerste 2 ook ().. Inmiddels ook wat domination en kill confirmed gedaan, en het bevalt gewoon goed. Singleplayer alleen de eerste missie gedaan en het is gewoon als MW2. Snap niet wat mensen daar erg aan vinden. Spec Ops even gedaan, denk dat dat leuker is met z'n 2en dan alleen dus dat blijft nog even liggen. Ook The Pit gedaan maar was uiteindelijk 0,4 seconde te traag voor 3 sterren...
Iemand al een sniper gebruikt online? Hoe ging dat?
Warcraft 3?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Het Eindhovens Dagblad deed ook een poging tot verslaggeving van een Game release.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Het Eindhovens Dagblad deed ook een poging tot verslaggeving van een Game release.
Gaat die dan nu onmiddellijk in? of kan ik die activeren wanneer ik wil?quote:Thank you for joining Call of Duty ELITE!
In order to receive two hours of double XP for MW3 you will need to click the link below to confirm your email address and finalize registration.
De meningen verschillen daar denk ik over. Ik heb bij MW2 veel meer met verschillende guns gespeeld als bij BO. Bij BO bleef het bij mij echt beperkt bij de Famas, Commando, AK47 en ak74u (en nog 1 sniper)quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:04 schreef corkydiggles het volgende:
is mw3 meer als mw2 of meer als cod bo.
en dan bedoel ik meer kwa kit balans.
bij mw2 waren er namelijk een aantal overpowered setups van kits wat blijkbaar veel mensen cool vonden, waardoor je wel gedwongen werd om je kit zo in te stellen als de andere.
bij black ops kon je veel meer je eigen setup maken dat paste bij je speelstijl. niks was heel erg overpowered.
irriteerde bij mw2 erg aan dat je eigenlijk wel de bepaalde setup moest hebben om mee te komen.
bij cod bo moest je echt blijven proberen tot je je eigen setup vond dat bij je speelstijl paste. dat maakte het juist erg vermakelijk.
Ja dat heb ik dus ook. ik krijg telkens deze melding: Er is een probleem opgetreden voor het aanbod met betrekking tot deze token.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:42 schreef s0ul1991 het volgende:
BinnenAlleen de Call of Duty 1 Code werkt niet.
Blijkbaar niet de enige. Ik ga vanavond wel even contact opnemen met de klantenservice. Eerst de game even spelenquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:44 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. ik krijg telkens deze melding: Er is een probleem opgetreden voor het aanbod met betrekking tot deze token.
Kheb alleen de cod 1 code gekregen(bol)quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet de enige. Ik ga vanavond wel even contact opnemen met de klantenservice. Eerst de game even spelen
Edit: misschien hebben ze zich wel vergist en is dit de 4 uur xp code ?
graphics kunnen me dan weer niks schelen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:54 schreef Blik het volgende:
Er komt overigens steeds meer commentaar op de graphics. Schijnbaar is de lage resolutie precies hetzelfde als de hoge resolutie, dus geen HD, gerecyclede gebouwen uit voorgaande delen, eigenlijk 0 verschil met MW2 (stilstand is achteruitgang).
Was ook al het eerste wat ik gisterenavond zei, de graphics vielen me echt tegen.
graphics en audio kunnen wel heleboel toevoegen aan de ervaring mits goed gebruikt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
graphics kunnen me dan weer niks schelen.
Als 'hetzelfde' nou gewoon goed is, dan is er niks mis mee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:14 schreef OverRated het volgende:
IG recensie hier:
http://www.insidegamer.nl(...)re-3/recensies/39298
Geen verassingen te zien daar. Hoog cijfer, en het wordt benadrukt dat het wel een beetje meer van hetzelfde is.
Geloof me, Black Ops ziet er echt beter uit als MW3quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ach, ten opzichte van de graphics van Black Ops is alles een vooruitgang..
College..
quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Geloof me, Black Ops ziet er echt beter uit als MW3
waarschijnlijk alleen die met een slechte disc....ff goed schoonmaken of anders terug naar de winkelquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:36 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg van m'n broertje (heeft PS3) te horen dat hij eruit wordt gegooid midden in een game en dat hij de tekst "Disc read error" te zien krijgt.
Meer mensen last van?
Daar was ik al een beetje bang voor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:38 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
waarschijnlijk alleen die met een slechte disc....ff goed schoonmaken of anders terug naar de winkel
Ga weg, MW1 ziet er nog beter uit dan Black Opsquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:26 schreef Blik het volgende:
[..]
De overheersende mening is inmiddels duidelijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:26 schreef Blik het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |