Ok, het is inderdaad irritant dat joggers het gazon vernielen, vooral in het Warandepark, waar je erover struikelt. Maar...quote:Joggen op het gras: 50 euro boete
Wie voortaan jogt op de grasstroken in het Warandepark riskeert een boete van 50 euro. Controleurs zullen het 'No jogging'-verbod van schepen Bertin Mampaka (CDH) bewaken.
30 controleurs om één park in de gaten te houden?quote:Inmiddels zijn op de stukgelopen grasstroken nieuwe graszoden aangeplant. Dertig beëdigde controleurs zullen erop toezien dat joggers het nieuwe gras niet beschadigen. Ook wie graffiti spuit of hondepoep laat liggen, mag zich aan een boete verwachten. Die kan oplopen tot 250 euro.
Klinkt als de omschrijving van een studente.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:29 schreef Voorschrift het volgende:
Spelletjes zijn te duur, 60 euro voor een paar pixels waar je binnen een paar uur klaar mee bent.
Onzin dingen.
Ordnung muss sein.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:31 schreef Reya het volgende:
Soms lees je van die dingen...
[..]
Ok, het is inderdaad irritant dat joggers het gazon vernielen, vooral in het Warandepark, waar je erover struikelt. Maar...
[..]
30 controleurs om één park in de gaten te houden?
Eigenlijk wel, het is een valide argument om relaties uit de weg te gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klinkt als de omschrijving van een studente.
De genegenheid en het idee dat iemand van je houdt is fijn, maar de drama eromheen is idd onplezant.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, het is een valide argument om relaties uit de weg te gaan.
Ik weet nog niet of ik hem ga kopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
Hopen dat Modern Warfare 3 vanavond in de bus ligt.
Valt mee, het grootste probleem is dat mensen gewoon te oppervlakkig zijn, ze gaan een relatie aan na 2 keer elkaar gezien te hebben en dan verbaasd het ze dat het eindigt in drama en gezanik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De genegenheid en het idee dat iemand van je houdt is fijn, maar de drama eromheen is idd onplezant.
Niet dat ik daar ervaring mee heb.
Patent was toch diefstal? Snap niet dat jij het dan niet gewoon gratis download, immers hoort alles toch gratis te zijn?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik hem ga kopen.
Och, ik heb alleen Mac's en een FPS op de Xbox vind ik niks.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Grapjas.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Patent was toch diefstal? Snap niet dat jij het dan niet gewoon gratis download, immers hoort alles toch gratis te zijn?
Ik heb alle nieuwe consolesquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik heb alleen Mac's en een FPS op de Xbox vind ik niks.
Hoi,quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja maar mij bent een IT nerd.quote:
Ligt er aan waar je van houdt. Battlefield 3 is meer teamwork, betere graphics, gebouwen die kunnen instorten.quote:
Ik krijg elk jaar Xbox Live voor sinterklaas, zodat ik het nooit hoef te verlengen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
Krijg je em niet van de Sint, Robin?
MW 3 en Fifa zijn eigenlijk de enige games die ik nog speel. Beetje met maatjes schieten en voetballen.
Dhr. V_P, herinnert u zich nog mijn verhaal over wat ik bij de leraar MC had losgepeuterd?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Patent was toch diefstal? Snap niet dat jij het dan niet gewoon gratis download, immers hoort alles toch gratis te zijn?
Ahww. Ik heb ooit bijna een RROD gehad. Nog nooit heb ik me zo geschrokken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
Het platform voor de echte helden: de PS3
En in een hoekje ligt een kapotte Xbox 360 stof te verzamelen.
Was dat jouw tentamen? Erg slim is het niet om de antwoorden bijna letterlijk over te nemen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dhr. V_P, herinnert u zich nog mijn verhaal over wat ik bij de leraar MC had losgepeuterd?
Lol.
Nee, maar schijnbaar heeft hij het bij een paar doorgestuurd, mijn antwoorden waren niet letterlijk. Ik denk dat het die andere gast was, die was binnen 20 minuten klaar, ik 5 minuten later.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was dat jouw tentamen? Erg slim is het niet om de antwoorden bijna letterlijk over te nemen.
Those were the good old days.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:46 schreef remlof het volgende:
Back in the eighties:
In de Verenigde Staten vergadert president Ronald Reagan op 11 december 1986 met minister Weinberger van Defensie over het Nederlandse verzoek om militair transport van 700 Nederlandse mariniers naar Suriname. Weinberger aarzelt om toestemming te geven aan minister Shultz van Buitenlandse Zaken, maar Reagan vindt dat de VS geen 'nee' kan zeggen tegen een NAVO-bondgenoot.
bron
Dat had mij zo vet geleken, Nederland z'n eigen Falklandoorlog.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:46 schreef remlof het volgende:
Back in the eighties:
In de Verenigde Staten vergadert president Ronald Reagan op 11 december 1986 met minister Weinberger van Defensie over het Nederlandse verzoek om militair transport van 700 Nederlandse mariniers naar Suriname. Weinberger aarzelt om toestemming te geven aan minister Shultz van Buitenlandse Zaken, maar Reagan vindt dat de VS geen 'nee' kan zeggen tegen een NAVO-bondgenoot.
bron
Ik niet, maar toegegeven; het is beter dan nu alleen maar LMFAO of Lady Gaga.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit stond toen op 1 in de Top-40:
Ik weet het nog als de dag van gisteren.
We hadden totaal geen materieel, we hadden alles op één fregat na van de Amerikanen moeten lenenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat had mij zo vet geleken, Nederland z'n eigen Falklandoorlog.
Dat maakt niet uit, zodra er dan een paar schoten gelost zouden worden op de Amerikanen had Nederland weer mooi de passagiersstoel kunnen bezetten en kijken terwijl Reagan daar los ging.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:49 schreef remlof het volgende:
[..]
We hadden totaal geen materieel, we hadden alles op één fregat na van de Amerikanen moeten lenen
Onzin, alle troepen die aan land zouden gaan waren Nederlandse mariniers, geen enkele Amerikaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, zodra er dan een paar schoten gelost zouden worden op de Amerikanen had Nederland weer mooi de passagiersstoel kunnen bezetten en kijken terwijl Reagan daar los ging.
Ultimate win.
Ach het is Suriname maar, daar wonen minder Surinamers dan hier.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, echt vet man, oorlog. V_P, domme kutmongool.
Had Suriname geen kustverdediging dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, alle troepen die aan land zouden gaan waren Nederlandse mariniers, geen enkele Amerikaan.
Niets dat niet van verder dan zij konden schieten kon worden uitgeschakeld in ieder gevalquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Had Suriname geen kustverdediging dan?
Boeiend, zolang Nederlandse troepen maar ten strijde kunnen trekken is alles geoorloofd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:49 schreef remlof het volgende:
[..]
We hadden totaal geen materieel, we hadden alles op één fregat na van de Amerikanen moeten lenen
Och dan zijn 700 hooggetrainde Nederlandse mariniers wel genoeg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Niets dat niet van verder dan zij konden schieten kon worden uitgeschakeld in ieder geval
En zijn grootschalige handel in wit poeder zeker ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Boeiend, zolang Nederlandse troepen maar ten strijde kunnen trekken is alles geoorloofd.
Overigens heeft mijn opa Bouterse als dienstplichtig Sergeant onder zich gehad, het is we'll duidelijk dat zijn manier van politiek bedrijven daardoor gevormd is. Revolutionaire geest, it is all in the family.
Kan niet wachten totdat wij ten strijde trekken, vergeet niet, desertie wordt in het veld met de dood bestraft.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, echt vet man, oorlog. V_P, domme kutmongool.
Scherp, maar het was de Duitse kant van mijn familie die de handelsgeest bezit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En zijn grootschalige handel in wit poeder zeker ook
Oehoehoeh.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
En loyaliteit wordt beloond met sodomie, toch?
Kut-leger.
Als je erom vraagt kan je idd bij het gay-peleton worden geplaatst.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
En loyaliteit wordt beloond met sodomie, toch?
Kut-leger.
Die peloton oefeningen in het bos zullen wel geweldig zijn dan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je erom vraagt kan je idd bij het gay-peleton worden geplaatst.
Dat is in de jaren 80 afgeschaft.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan niet wachten totdat wij ten strijde trekken, vergeet niet, desertie wordt in het veld met de dood bestraft.
Hier ga ik niet over nadenken VS.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die peloton oefeningen in het bos zullen wel geweldig zijn dan.
Diep in de nacht, ver weg in een bos, weerklinkt gehijg en de zachte melodie van Dave Berry.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hier ga ik niet over nadenken VS.
Pech gehad, in mijn eenheid zet ik elke deserteur voor een executiepeleton en declareer elke dode gewoon als MIA.quote:
Ik hou van alle mensen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Soldaten zijn toch juist een beetje van de mannenliefde?
Ik moet zeggen, van alle homo's die ik ken werkt er niet 1 voor defensie, behalve op ANZAC day in Sydney heb ik nooit echt militaire homo's ontmoet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Soldaten zijn toch juist een beetje van de mannenliefde?
Hulde voor de cavalerie!quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:02 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
Von_Preussen en KoosVogels trekken ten strijde.
Waarom, het waren stuk voor stuk homo's dansend in een gay kroeg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:05 schreef von_Preussen het volgende:
VS weet marcheren in een uniform onaantrekkelijk te maken, prestatie hoor.:(
Nee, de gedachte over hoe jij naar militairen kijkt vind ik beangstigend. Barmannen boeit me niet, daarmee heb ik niets, maar militairen? Snif snif huil.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom, het waren stuk voor stuk homo's dansend in een gay kroeg.
Als jij als z.g.n. stoere hetero met je geweer wil ronddartelen op straat zal je geen last hebben van homo's.
Leuk, dan gaan wij dagenlang babbelen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:10 schreef Picchia het volgende:
Geestelijke bijstand aan mede-agnosten.
Dat staat ook in de waarschuwing die je krijgt heh.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom delete die gare kanker update naar iOS 5.0 altijd al m'n apps.
Kankerupdate schrijf je aan elkaar, beste Voorschrift.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
Alweer!!
Waarom delete die gare kanker update naar iOS 5.0 altijd al m'n apps.
Ja maar ik ga toch niet met pen en papier al m'n apps opschrijven om ze later een voor een te downloaden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat staat ook in de waarschuwing die je krijgt heh.
Maakt me geen reet uit welk beroep, als 't er maar goed uit ziet en een lul heeft kijk ik er naar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, de gedachte over hoe jij naar militairen kijkt vind ik beangstigend. Barmannen boeit me niet, daarmee heb ik niets, maar militairen? Snif snif huil.
Hihi.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:02 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
Von_Preussen en KoosVogels trekken ten strijde.
Ik zie nu wat je plaatje is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:10 schreef Picchia het volgende:
Geestelijke bijstand aan mede-agnosten.
Precies.quote:
Als dat maar duidelijk isquote:
Je apps staan gewoon in iTunesquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ik ga toch niet met pen en papier al m'n apps opschrijven om ze later een voor een te downloaden.
Wat een kutzooi.
Ja weet ik, ik syncte voor het updaten ook met iTunes maar op de een of andere manier wil hij de apps uit iTunes dan niet weer terugzetten op de iPad.quote:
Als je niet eens weet hoe ze heten zijn het voor jou onbelangrijke apps.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ik ga toch niet met pen en papier al m'n apps opschrijven om ze later een voor een te downloaden.
Wat een kutzooi.
Apple heeft altijd gelijk , niet zeuren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik syncte voor het updaten ook met iTunes maar op de een of andere manier wil hij de apps uit iTunes dan niet weer terugzetten op de iPad.
Maar goed, heb ze nu maar een voor een weer geïnstalleerd, tenminste wat ik me herinner dat ik had.
Dat is waar, maar zoveel Apps heb ik ook niet, hooguit 10 als het al niet minder is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als je niet eens weet hoe ze heten zijn het voor jou onbelangrijke apps.
Autocorrect wil Apps met hoofdletter trouwens omdat Apple denkt dat zij daar ook copyright op hebben
Dat wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:45 schreef remlof het volgende:
Ach het ruimt lekker op. Voor de update naar iOS 5 had ik meer dan 100 apps geïnstalleerd op m'n aaifoon, nu nog maar 61.
Ga ik binnenkort ook voor het eerst doen. Lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:20 schreef remlof het volgende:
Ow ik ga morgen paintballen. Nog nooit gedaan
En ik maar denken dat je je avontuurtje al gehad had door te raften door de straten van Noord-Italie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:20 schreef remlof het volgende:
Ow ik ga morgen paintballen. Nog nooit gedaan
Zeg ik toch, gewoon een fatsoenlijk baantje zoeken, meneer de 1%.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
Hm, 0 colleges tot aan Februari 2012, maar gesolliciteerd als bankier in de tussentijd.
Weet je het zeker? deze topic zuigt het leven uit je.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:53 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb besloten om hier vaker te komen, of om in ieder geval in verschillende gedaanten (''kloonsen'', zou een eerbiedwaardige auteur zeggen) mijn stem uit te brengen in de POLverkiezingen. Nautilus dreigt te worden uitgeroepen tot beste auteur van het forum.
Hoorde ik daar TitusPullo zachtjes huilen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:57 schreef Sayex het volgende:
[..]
Weet je het zeker? deze topic zuigt het leven uit je.
En ik had nog wel BansheeBoy genomineerd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:53 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb besloten om hier vaker te komen, of om in ieder geval in verschillende gedaanten (''kloonsen'', zou een eerbiedwaardige auteur zeggen) mijn stem uit te brengen in de POLverkiezingen. Nautilus dreigt te worden uitgeroepen tot beste auteur van het forum.
Philip Freriks in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoorde ik daar TitusPullo zachtjes huilen?
In mijn post niet als het goed is?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoorde ik daar TitusPullo zachtjes huilen?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:57 schreef Sayex het volgende:
[..]
Weet je het zeker? deze topic zuigt het leven uit je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |