Die is ook wel heel erg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Thank god. Rechtse wijven zijn dan ook echt niet te pruimen.
Neem een Dr.Nikita
Je bent er wel erg op gefocust, je herkent jezelf?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:52 schreef waht het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Narcissism#Phallic_narcissism
Oh leuk, heeft Wilders weer wat overdreven verontwaardiging om met ons te delen.quote:
Evenveel PVV stemmers.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:03 schreef De_Nuance het volgende:
Vrouwen zijn niet linkser, maar wel minder racistisch/xenofoob dan mannen.
Dat is overal ter wereld.
Daarom maken moslimmannen er ook zo gretig misbruik van.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:03 schreef De_Nuance het volgende:
Vrouwen zijn niet linkser, maar wel minder racistisch/xenofoob dan mannen.
Dat is overal ter wereld.
Haha. Nee ik ben geen narcist. Wel een psychopaat, zoals iedereen die geen SP stemt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Je bent er wel erg op gefocust, je herkent jezelf?
Ze 'predenteren' helemaal niks .quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef De_Nuance het volgende:
De PVV is een verhaal apart omdat het predenteert niet racistisch/xenofoob te zijn.
Jij bent weer typisch iemand met een autoritaire persoonlijkheidsstoornis.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daarom maken moslimmannen er ook zo gretig misbruik van.
Deze tweet vat het wel samen:quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:04 schreef waht het volgende:
[..]
Oh leuk, heeft Wilders weer wat overdreven verontwaardiging om met ons te delen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef waht het volgende:
[..]
Haha. Nee ik ben geen narcist. Wel een psychopaat, zoals iedereen die geen SP stemt.
Een narcistische psychopaat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef waht het volgende:
[..]
Haha. Nee ik ben geen narcist. Wel een psychopaat, zoals iedereen die geen SP stemt.
Iedereen behalve een niet-narcist kan een narcist zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:12 schreef Sayex het volgende:
Kan iemand met een gespleten persoonlijkheid narcist zijn?
Ik hou niet van spelletjes.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
Hopen dat Modern Warfare 3 vanavond in de bus ligt.
Deze kennis was parraat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:15 schreef De_Nuance het volgende:
Trouwens ik hoop dat jullie weten dat schizofrenie en meervoudige persoonlijkheidsstoornis compleet verschillende dingen zijn.
Saaie lul.quote:
Oorlogszuchtig mannetje ben jij ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
Hopen dat Modern Warfare 3 vanavond in de bus ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |