Och, ik heb alleen Mac's en een FPS op de Xbox vind ik niks.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik hem ga kopen.
Grapjas.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Patent was toch diefstal? Snap niet dat jij het dan niet gewoon gratis download, immers hoort alles toch gratis te zijn?
Ik heb alle nieuwe consolesquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik heb alleen Mac's en een FPS op de Xbox vind ik niks.
Hoi,quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik hem ga kopen.
Ja maar mij bent een IT nerd.quote:
Ligt er aan waar je van houdt. Battlefield 3 is meer teamwork, betere graphics, gebouwen die kunnen instorten.quote:
Ik krijg elk jaar Xbox Live voor sinterklaas, zodat ik het nooit hoef te verlengen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
Krijg je em niet van de Sint, Robin?
MW 3 en Fifa zijn eigenlijk de enige games die ik nog speel. Beetje met maatjes schieten en voetballen.
Dhr. V_P, herinnert u zich nog mijn verhaal over wat ik bij de leraar MC had losgepeuterd?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Patent was toch diefstal? Snap niet dat jij het dan niet gewoon gratis download, immers hoort alles toch gratis te zijn?
Ahww. Ik heb ooit bijna een RROD gehad. Nog nooit heb ik me zo geschrokken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
Het platform voor de echte helden: de PS3
En in een hoekje ligt een kapotte Xbox 360 stof te verzamelen.
Was dat jouw tentamen? Erg slim is het niet om de antwoorden bijna letterlijk over te nemen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dhr. V_P, herinnert u zich nog mijn verhaal over wat ik bij de leraar MC had losgepeuterd?
Lol.
Nee, maar schijnbaar heeft hij het bij een paar doorgestuurd, mijn antwoorden waren niet letterlijk. Ik denk dat het die andere gast was, die was binnen 20 minuten klaar, ik 5 minuten later.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was dat jouw tentamen? Erg slim is het niet om de antwoorden bijna letterlijk over te nemen.
Those were the good old days.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:46 schreef remlof het volgende:
Back in the eighties:
In de Verenigde Staten vergadert president Ronald Reagan op 11 december 1986 met minister Weinberger van Defensie over het Nederlandse verzoek om militair transport van 700 Nederlandse mariniers naar Suriname. Weinberger aarzelt om toestemming te geven aan minister Shultz van Buitenlandse Zaken, maar Reagan vindt dat de VS geen 'nee' kan zeggen tegen een NAVO-bondgenoot.
bron
Dat had mij zo vet geleken, Nederland z'n eigen Falklandoorlog.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:46 schreef remlof het volgende:
Back in the eighties:
In de Verenigde Staten vergadert president Ronald Reagan op 11 december 1986 met minister Weinberger van Defensie over het Nederlandse verzoek om militair transport van 700 Nederlandse mariniers naar Suriname. Weinberger aarzelt om toestemming te geven aan minister Shultz van Buitenlandse Zaken, maar Reagan vindt dat de VS geen 'nee' kan zeggen tegen een NAVO-bondgenoot.
bron
Ik niet, maar toegegeven; het is beter dan nu alleen maar LMFAO of Lady Gaga.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit stond toen op 1 in de Top-40:
Ik weet het nog als de dag van gisteren.
We hadden totaal geen materieel, we hadden alles op één fregat na van de Amerikanen moeten lenenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat had mij zo vet geleken, Nederland z'n eigen Falklandoorlog.
Dat maakt niet uit, zodra er dan een paar schoten gelost zouden worden op de Amerikanen had Nederland weer mooi de passagiersstoel kunnen bezetten en kijken terwijl Reagan daar los ging.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:49 schreef remlof het volgende:
[..]
We hadden totaal geen materieel, we hadden alles op één fregat na van de Amerikanen moeten lenen
Onzin, alle troepen die aan land zouden gaan waren Nederlandse mariniers, geen enkele Amerikaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, zodra er dan een paar schoten gelost zouden worden op de Amerikanen had Nederland weer mooi de passagiersstoel kunnen bezetten en kijken terwijl Reagan daar los ging.
Ultimate win.
Ach het is Suriname maar, daar wonen minder Surinamers dan hier.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, echt vet man, oorlog. V_P, domme kutmongool.
Had Suriname geen kustverdediging dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, alle troepen die aan land zouden gaan waren Nederlandse mariniers, geen enkele Amerikaan.
Niets dat niet van verder dan zij konden schieten kon worden uitgeschakeld in ieder gevalquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Had Suriname geen kustverdediging dan?
Boeiend, zolang Nederlandse troepen maar ten strijde kunnen trekken is alles geoorloofd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:49 schreef remlof het volgende:
[..]
We hadden totaal geen materieel, we hadden alles op één fregat na van de Amerikanen moeten lenen
Och dan zijn 700 hooggetrainde Nederlandse mariniers wel genoeg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Niets dat niet van verder dan zij konden schieten kon worden uitgeschakeld in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |