Oh leuk, heeft Wilders weer wat overdreven verontwaardiging om met ons te delen.quote:
Evenveel PVV stemmers.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:03 schreef De_Nuance het volgende:
Vrouwen zijn niet linkser, maar wel minder racistisch/xenofoob dan mannen.
Dat is overal ter wereld.
Daarom maken moslimmannen er ook zo gretig misbruik van.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:03 schreef De_Nuance het volgende:
Vrouwen zijn niet linkser, maar wel minder racistisch/xenofoob dan mannen.
Dat is overal ter wereld.
Haha. Nee ik ben geen narcist. Wel een psychopaat, zoals iedereen die geen SP stemt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Je bent er wel erg op gefocust, je herkent jezelf?
Ze 'predenteren' helemaal niks .quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef De_Nuance het volgende:
De PVV is een verhaal apart omdat het predenteert niet racistisch/xenofoob te zijn.
Jij bent weer typisch iemand met een autoritaire persoonlijkheidsstoornis.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daarom maken moslimmannen er ook zo gretig misbruik van.
Deze tweet vat het wel samen:quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:04 schreef waht het volgende:
[..]
Oh leuk, heeft Wilders weer wat overdreven verontwaardiging om met ons te delen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef waht het volgende:
[..]
Haha. Nee ik ben geen narcist. Wel een psychopaat, zoals iedereen die geen SP stemt.
Een narcistische psychopaat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef waht het volgende:
[..]
Haha. Nee ik ben geen narcist. Wel een psychopaat, zoals iedereen die geen SP stemt.
Iedereen behalve een niet-narcist kan een narcist zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:12 schreef Sayex het volgende:
Kan iemand met een gespleten persoonlijkheid narcist zijn?
Ik hou niet van spelletjes.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
Hopen dat Modern Warfare 3 vanavond in de bus ligt.
Deze kennis was parraat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:15 schreef De_Nuance het volgende:
Trouwens ik hoop dat jullie weten dat schizofrenie en meervoudige persoonlijkheidsstoornis compleet verschillende dingen zijn.
Saaie lul.quote:
Oorlogszuchtig mannetje ben jij ook.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
Ok, het is inderdaad irritant dat joggers het gazon vernielen, vooral in het Warandepark, waar je erover struikelt. Maar...quote:Joggen op het gras: 50 euro boete
Wie voortaan jogt op de grasstroken in het Warandepark riskeert een boete van 50 euro. Controleurs zullen het 'No jogging'-verbod van schepen Bertin Mampaka (CDH) bewaken.
30 controleurs om één park in de gaten te houden?quote:Inmiddels zijn op de stukgelopen grasstroken nieuwe graszoden aangeplant. Dertig beëdigde controleurs zullen erop toezien dat joggers het nieuwe gras niet beschadigen. Ook wie graffiti spuit of hondepoep laat liggen, mag zich aan een boete verwachten. Die kan oplopen tot 250 euro.
Klinkt als de omschrijving van een studente.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:29 schreef Voorschrift het volgende:
Spelletjes zijn te duur, 60 euro voor een paar pixels waar je binnen een paar uur klaar mee bent.
Onzin dingen.
Ordnung muss sein.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:31 schreef Reya het volgende:
Soms lees je van die dingen...
[..]
Ok, het is inderdaad irritant dat joggers het gazon vernielen, vooral in het Warandepark, waar je erover struikelt. Maar...
[..]
30 controleurs om één park in de gaten te houden?
Eigenlijk wel, het is een valide argument om relaties uit de weg te gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klinkt als de omschrijving van een studente.
De genegenheid en het idee dat iemand van je houdt is fijn, maar de drama eromheen is idd onplezant.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, het is een valide argument om relaties uit de weg te gaan.
Ik weet nog niet of ik hem ga kopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
Valt mee, het grootste probleem is dat mensen gewoon te oppervlakkig zijn, ze gaan een relatie aan na 2 keer elkaar gezien te hebben en dan verbaasd het ze dat het eindigt in drama en gezanik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De genegenheid en het idee dat iemand van je houdt is fijn, maar de drama eromheen is idd onplezant.
Niet dat ik daar ervaring mee heb.
Patent was toch diefstal? Snap niet dat jij het dan niet gewoon gratis download, immers hoort alles toch gratis te zijn?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik hem ga kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |