Ok, het is inderdaad irritant dat joggers het gazon vernielen, vooral in het Warandepark, waar je erover struikelt. Maar...quote:Joggen op het gras: 50 euro boete
Wie voortaan jogt op de grasstroken in het Warandepark riskeert een boete van 50 euro. Controleurs zullen het 'No jogging'-verbod van schepen Bertin Mampaka (CDH) bewaken.
30 controleurs om één park in de gaten te houden?quote:Inmiddels zijn op de stukgelopen grasstroken nieuwe graszoden aangeplant. Dertig beëdigde controleurs zullen erop toezien dat joggers het nieuwe gras niet beschadigen. Ook wie graffiti spuit of hondepoep laat liggen, mag zich aan een boete verwachten. Die kan oplopen tot 250 euro.
Klinkt als de omschrijving van een studente.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:29 schreef Voorschrift het volgende:
Spelletjes zijn te duur, 60 euro voor een paar pixels waar je binnen een paar uur klaar mee bent.
Onzin dingen.
Ordnung muss sein.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:31 schreef Reya het volgende:
Soms lees je van die dingen...
[..]
Ok, het is inderdaad irritant dat joggers het gazon vernielen, vooral in het Warandepark, waar je erover struikelt. Maar...
[..]
30 controleurs om één park in de gaten te houden?
Eigenlijk wel, het is een valide argument om relaties uit de weg te gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klinkt als de omschrijving van een studente.
De genegenheid en het idee dat iemand van je houdt is fijn, maar de drama eromheen is idd onplezant.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, het is een valide argument om relaties uit de weg te gaan.
Ik weet nog niet of ik hem ga kopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
Hopen dat Modern Warfare 3 vanavond in de bus ligt.
Valt mee, het grootste probleem is dat mensen gewoon te oppervlakkig zijn, ze gaan een relatie aan na 2 keer elkaar gezien te hebben en dan verbaasd het ze dat het eindigt in drama en gezanik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De genegenheid en het idee dat iemand van je houdt is fijn, maar de drama eromheen is idd onplezant.
Niet dat ik daar ervaring mee heb.
Patent was toch diefstal? Snap niet dat jij het dan niet gewoon gratis download, immers hoort alles toch gratis te zijn?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik hem ga kopen.
Och, ik heb alleen Mac's en een FPS op de Xbox vind ik niks.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Grapjas.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Patent was toch diefstal? Snap niet dat jij het dan niet gewoon gratis download, immers hoort alles toch gratis te zijn?
Ik heb alle nieuwe consolesquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik heb alleen Mac's en een FPS op de Xbox vind ik niks.
Hoi,quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja maar mij bent een IT nerd.quote:
Ligt er aan waar je van houdt. Battlefield 3 is meer teamwork, betere graphics, gebouwen die kunnen instorten.quote:
Ik krijg elk jaar Xbox Live voor sinterklaas, zodat ik het nooit hoef te verlengen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
Krijg je em niet van de Sint, Robin?
MW 3 en Fifa zijn eigenlijk de enige games die ik nog speel. Beetje met maatjes schieten en voetballen.
Dhr. V_P, herinnert u zich nog mijn verhaal over wat ik bij de leraar MC had losgepeuterd?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Patent was toch diefstal? Snap niet dat jij het dan niet gewoon gratis download, immers hoort alles toch gratis te zijn?
Ahww. Ik heb ooit bijna een RROD gehad. Nog nooit heb ik me zo geschrokken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:42 schreef KoosVogels het volgende:
Het platform voor de echte helden: de PS3
En in een hoekje ligt een kapotte Xbox 360 stof te verzamelen.
Was dat jouw tentamen? Erg slim is het niet om de antwoorden bijna letterlijk over te nemen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dhr. V_P, herinnert u zich nog mijn verhaal over wat ik bij de leraar MC had losgepeuterd?
Lol.
Nee, maar schijnbaar heeft hij het bij een paar doorgestuurd, mijn antwoorden waren niet letterlijk. Ik denk dat het die andere gast was, die was binnen 20 minuten klaar, ik 5 minuten later.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was dat jouw tentamen? Erg slim is het niet om de antwoorden bijna letterlijk over te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |