Als dat maar duidelijk isquote:
Je apps staan gewoon in iTunesquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ik ga toch niet met pen en papier al m'n apps opschrijven om ze later een voor een te downloaden.
Wat een kutzooi.
Ja weet ik, ik syncte voor het updaten ook met iTunes maar op de een of andere manier wil hij de apps uit iTunes dan niet weer terugzetten op de iPad.quote:
Als je niet eens weet hoe ze heten zijn het voor jou onbelangrijke apps.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ik ga toch niet met pen en papier al m'n apps opschrijven om ze later een voor een te downloaden.
Wat een kutzooi.
Apple heeft altijd gelijk , niet zeuren.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik syncte voor het updaten ook met iTunes maar op de een of andere manier wil hij de apps uit iTunes dan niet weer terugzetten op de iPad.
Maar goed, heb ze nu maar een voor een weer geïnstalleerd, tenminste wat ik me herinner dat ik had.
Dat is waar, maar zoveel Apps heb ik ook niet, hooguit 10 als het al niet minder is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:43 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als je niet eens weet hoe ze heten zijn het voor jou onbelangrijke apps.
Autocorrect wil Apps met hoofdletter trouwens omdat Apple denkt dat zij daar ook copyright op hebben
Dat wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:45 schreef remlof het volgende:
Ach het ruimt lekker op. Voor de update naar iOS 5 had ik meer dan 100 apps geïnstalleerd op m'n aaifoon, nu nog maar 61.
Ga ik binnenkort ook voor het eerst doen. Lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:20 schreef remlof het volgende:
Ow ik ga morgen paintballen. Nog nooit gedaan
En ik maar denken dat je je avontuurtje al gehad had door te raften door de straten van Noord-Italie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:20 schreef remlof het volgende:
Ow ik ga morgen paintballen. Nog nooit gedaan
Zeg ik toch, gewoon een fatsoenlijk baantje zoeken, meneer de 1%.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
Hm, 0 colleges tot aan Februari 2012, maar gesolliciteerd als bankier in de tussentijd.
Weet je het zeker? deze topic zuigt het leven uit je.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:53 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb besloten om hier vaker te komen, of om in ieder geval in verschillende gedaanten (''kloonsen'', zou een eerbiedwaardige auteur zeggen) mijn stem uit te brengen in de POLverkiezingen. Nautilus dreigt te worden uitgeroepen tot beste auteur van het forum.
Hoorde ik daar TitusPullo zachtjes huilen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:57 schreef Sayex het volgende:
[..]
Weet je het zeker? deze topic zuigt het leven uit je.
En ik had nog wel BansheeBoy genomineerd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:53 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb besloten om hier vaker te komen, of om in ieder geval in verschillende gedaanten (''kloonsen'', zou een eerbiedwaardige auteur zeggen) mijn stem uit te brengen in de POLverkiezingen. Nautilus dreigt te worden uitgeroepen tot beste auteur van het forum.
Philip Freriks in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoorde ik daar TitusPullo zachtjes huilen?
In mijn post niet als het goed is?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoorde ik daar TitusPullo zachtjes huilen?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:57 schreef Sayex het volgende:
[..]
Weet je het zeker? deze topic zuigt het leven uit je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |