Pech gehad, in mijn eenheid zet ik elke deserteur voor een executiepeleton en declareer elke dode gewoon als MIA.quote:
Ik hou van alle mensen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Soldaten zijn toch juist een beetje van de mannenliefde?
Ik moet zeggen, van alle homo's die ik ken werkt er niet 1 voor defensie, behalve op ANZAC day in Sydney heb ik nooit echt militaire homo's ontmoet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Soldaten zijn toch juist een beetje van de mannenliefde?
Hulde voor de cavalerie!quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:02 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
Von_Preussen en KoosVogels trekken ten strijde.
Waarom, het waren stuk voor stuk homo's dansend in een gay kroeg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:05 schreef von_Preussen het volgende:
VS weet marcheren in een uniform onaantrekkelijk te maken, prestatie hoor.:(
Nee, de gedachte over hoe jij naar militairen kijkt vind ik beangstigend. Barmannen boeit me niet, daarmee heb ik niets, maar militairen? Snif snif huil.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom, het waren stuk voor stuk homo's dansend in een gay kroeg.
Als jij als z.g.n. stoere hetero met je geweer wil ronddartelen op straat zal je geen last hebben van homo's.
Leuk, dan gaan wij dagenlang babbelen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:10 schreef Picchia het volgende:
Geestelijke bijstand aan mede-agnosten.
Dat staat ook in de waarschuwing die je krijgt heh.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom delete die gare kanker update naar iOS 5.0 altijd al m'n apps.
Kankerupdate schrijf je aan elkaar, beste Voorschrift.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
Alweer!!
Waarom delete die gare kanker update naar iOS 5.0 altijd al m'n apps.
Ja maar ik ga toch niet met pen en papier al m'n apps opschrijven om ze later een voor een te downloaden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat staat ook in de waarschuwing die je krijgt heh.
Maakt me geen reet uit welk beroep, als 't er maar goed uit ziet en een lul heeft kijk ik er naar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, de gedachte over hoe jij naar militairen kijkt vind ik beangstigend. Barmannen boeit me niet, daarmee heb ik niets, maar militairen? Snif snif huil.
Hihi.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:02 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
Von_Preussen en KoosVogels trekken ten strijde.
Ik zie nu wat je plaatje is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:10 schreef Picchia het volgende:
Geestelijke bijstand aan mede-agnosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |