En zijn grootschalige handel in wit poeder zeker ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Boeiend, zolang Nederlandse troepen maar ten strijde kunnen trekken is alles geoorloofd.
Overigens heeft mijn opa Bouterse als dienstplichtig Sergeant onder zich gehad, het is we'll duidelijk dat zijn manier van politiek bedrijven daardoor gevormd is. Revolutionaire geest, it is all in the family.
Kan niet wachten totdat wij ten strijde trekken, vergeet niet, desertie wordt in het veld met de dood bestraft.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, echt vet man, oorlog. V_P, domme kutmongool.
Scherp, maar het was de Duitse kant van mijn familie die de handelsgeest bezit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En zijn grootschalige handel in wit poeder zeker ook
Oehoehoeh.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
En loyaliteit wordt beloond met sodomie, toch?
Kut-leger.
Als je erom vraagt kan je idd bij het gay-peleton worden geplaatst.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
En loyaliteit wordt beloond met sodomie, toch?
Kut-leger.
Die peloton oefeningen in het bos zullen wel geweldig zijn dan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je erom vraagt kan je idd bij het gay-peleton worden geplaatst.
Dat is in de jaren 80 afgeschaft.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan niet wachten totdat wij ten strijde trekken, vergeet niet, desertie wordt in het veld met de dood bestraft.
Hier ga ik niet over nadenken VS.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die peloton oefeningen in het bos zullen wel geweldig zijn dan.
Diep in de nacht, ver weg in een bos, weerklinkt gehijg en de zachte melodie van Dave Berry.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hier ga ik niet over nadenken VS.
Pech gehad, in mijn eenheid zet ik elke deserteur voor een executiepeleton en declareer elke dode gewoon als MIA.quote:
Ik hou van alle mensen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Soldaten zijn toch juist een beetje van de mannenliefde?
Ik moet zeggen, van alle homo's die ik ken werkt er niet 1 voor defensie, behalve op ANZAC day in Sydney heb ik nooit echt militaire homo's ontmoet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Soldaten zijn toch juist een beetje van de mannenliefde?
Hulde voor de cavalerie!quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:02 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
Von_Preussen en KoosVogels trekken ten strijde.
Waarom, het waren stuk voor stuk homo's dansend in een gay kroeg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:05 schreef von_Preussen het volgende:
VS weet marcheren in een uniform onaantrekkelijk te maken, prestatie hoor.:(
Nee, de gedachte over hoe jij naar militairen kijkt vind ik beangstigend. Barmannen boeit me niet, daarmee heb ik niets, maar militairen? Snif snif huil.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom, het waren stuk voor stuk homo's dansend in een gay kroeg.
Als jij als z.g.n. stoere hetero met je geweer wil ronddartelen op straat zal je geen last hebben van homo's.
Leuk, dan gaan wij dagenlang babbelen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:10 schreef Picchia het volgende:
Geestelijke bijstand aan mede-agnosten.
Dat staat ook in de waarschuwing die je krijgt heh.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom delete die gare kanker update naar iOS 5.0 altijd al m'n apps.
Kankerupdate schrijf je aan elkaar, beste Voorschrift.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
Alweer!!
Waarom delete die gare kanker update naar iOS 5.0 altijd al m'n apps.
Ja maar ik ga toch niet met pen en papier al m'n apps opschrijven om ze later een voor een te downloaden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat staat ook in de waarschuwing die je krijgt heh.
Maakt me geen reet uit welk beroep, als 't er maar goed uit ziet en een lul heeft kijk ik er naar.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, de gedachte over hoe jij naar militairen kijkt vind ik beangstigend. Barmannen boeit me niet, daarmee heb ik niets, maar militairen? Snif snif huil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |