Those were the good old days.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:46 schreef remlof het volgende:
Back in the eighties:
In de Verenigde Staten vergadert president Ronald Reagan op 11 december 1986 met minister Weinberger van Defensie over het Nederlandse verzoek om militair transport van 700 Nederlandse mariniers naar Suriname. Weinberger aarzelt om toestemming te geven aan minister Shultz van Buitenlandse Zaken, maar Reagan vindt dat de VS geen 'nee' kan zeggen tegen een NAVO-bondgenoot.
bron
Dat had mij zo vet geleken, Nederland z'n eigen Falklandoorlog.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:46 schreef remlof het volgende:
Back in the eighties:
In de Verenigde Staten vergadert president Ronald Reagan op 11 december 1986 met minister Weinberger van Defensie over het Nederlandse verzoek om militair transport van 700 Nederlandse mariniers naar Suriname. Weinberger aarzelt om toestemming te geven aan minister Shultz van Buitenlandse Zaken, maar Reagan vindt dat de VS geen 'nee' kan zeggen tegen een NAVO-bondgenoot.
bron
Ik niet, maar toegegeven; het is beter dan nu alleen maar LMFAO of Lady Gaga.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit stond toen op 1 in de Top-40:
Ik weet het nog als de dag van gisteren.
We hadden totaal geen materieel, we hadden alles op één fregat na van de Amerikanen moeten lenenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat had mij zo vet geleken, Nederland z'n eigen Falklandoorlog.
Dat maakt niet uit, zodra er dan een paar schoten gelost zouden worden op de Amerikanen had Nederland weer mooi de passagiersstoel kunnen bezetten en kijken terwijl Reagan daar los ging.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:49 schreef remlof het volgende:
[..]
We hadden totaal geen materieel, we hadden alles op één fregat na van de Amerikanen moeten lenen
Onzin, alle troepen die aan land zouden gaan waren Nederlandse mariniers, geen enkele Amerikaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, zodra er dan een paar schoten gelost zouden worden op de Amerikanen had Nederland weer mooi de passagiersstoel kunnen bezetten en kijken terwijl Reagan daar los ging.
Ultimate win.
Ach het is Suriname maar, daar wonen minder Surinamers dan hier.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, echt vet man, oorlog. V_P, domme kutmongool.
Had Suriname geen kustverdediging dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, alle troepen die aan land zouden gaan waren Nederlandse mariniers, geen enkele Amerikaan.
Niets dat niet van verder dan zij konden schieten kon worden uitgeschakeld in ieder gevalquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Had Suriname geen kustverdediging dan?
Boeiend, zolang Nederlandse troepen maar ten strijde kunnen trekken is alles geoorloofd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:49 schreef remlof het volgende:
[..]
We hadden totaal geen materieel, we hadden alles op één fregat na van de Amerikanen moeten lenen
Och dan zijn 700 hooggetrainde Nederlandse mariniers wel genoeg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Niets dat niet van verder dan zij konden schieten kon worden uitgeschakeld in ieder geval
En zijn grootschalige handel in wit poeder zeker ookquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Boeiend, zolang Nederlandse troepen maar ten strijde kunnen trekken is alles geoorloofd.
Overigens heeft mijn opa Bouterse als dienstplichtig Sergeant onder zich gehad, het is we'll duidelijk dat zijn manier van politiek bedrijven daardoor gevormd is. Revolutionaire geest, it is all in the family.
Kan niet wachten totdat wij ten strijde trekken, vergeet niet, desertie wordt in het veld met de dood bestraft.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, echt vet man, oorlog. V_P, domme kutmongool.
Scherp, maar het was de Duitse kant van mijn familie die de handelsgeest bezit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En zijn grootschalige handel in wit poeder zeker ook
Oehoehoeh.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
En loyaliteit wordt beloond met sodomie, toch?
Kut-leger.
Als je erom vraagt kan je idd bij het gay-peleton worden geplaatst.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
En loyaliteit wordt beloond met sodomie, toch?
Kut-leger.
Die peloton oefeningen in het bos zullen wel geweldig zijn dan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je erom vraagt kan je idd bij het gay-peleton worden geplaatst.
Dat is in de jaren 80 afgeschaft.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan niet wachten totdat wij ten strijde trekken, vergeet niet, desertie wordt in het veld met de dood bestraft.
Hier ga ik niet over nadenken VS.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die peloton oefeningen in het bos zullen wel geweldig zijn dan.
Diep in de nacht, ver weg in een bos, weerklinkt gehijg en de zachte melodie van Dave Berry.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hier ga ik niet over nadenken VS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |