Ik dacht daarom dat het Maher zou wordenquote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef GGMM het volgende:
Lens heeft twee keer heel knap buitenspel gelopen, terechte winnaar.
Hou toch op manquote:Op maandag 7 november 2011 21:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat Ajax gister afgeschreven werd als titelkandidaat bij SV .. de serieuze mensen en 'kenners' dat is onbegrijpelijk.. Ajax doet nog gewoon mee.
Laat hem , zijn mening is niet objectiefquote:Op maandag 7 november 2011 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt er echt geen verstand van, no offence.
13 wedstrijden onderweg of er is alweer een team afgeschreven, ik word er wel zo moe vanquote:
http://nos.nl/video/31124(...)r-in-oranjequiz.htmlquote:Op maandag 7 november 2011 21:01 schreef GGMM het volgende:
Nu baal ik helemaal dat ik die quiz gemist heb.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt er echt geen verstand van, wel offence.
Ah. Ik moet wat beter gaan bijhouden wie voor welke club is idd, scheelt een nutteloze discussie.quote:Op maandag 7 november 2011 21:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Laat hem , zijn mening is niet objectief
Mag ook wel even behandeld worden.quote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef Rodawa het volgende:
"Fred Rutten schudt geen handen meer"
Hehe, daar kon je op wachten.
Jij wel dan?quote:Op maandag 7 november 2011 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt er echt geen verstand van, no offence.
Virtueel pilsje voor jouquote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/31124(...)r-in-oranjequiz.html
Idd.quote:Op maandag 7 november 2011 21:11 schreef S0nic het volgende:
Eerder vond Derksen die Bovenberg nog een prima backje en vond hij het een prime aankoop
Heldquote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/31124(...)r-in-oranjequiz.html
Fred Rutten is een een Imam geworden.quote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef Rodawa het volgende:
"Fred Rutten schudt geen handen meer"
Hehe, daar kon je op wachten.
net als erik gerritsquote:Op maandag 7 november 2011 21:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Fred Rutten is een een Imam geworden.
Wilde vrijwel hetzelfde postenquote:Op maandag 7 november 2011 21:16 schreef GGMM het volgende:
Eerste vijftig seconde gezien, weet gelijk genoeg.![]()
Goed dat ze dit bij VI parodieerde.
Ajax was voor mij voor het seizoen al geen titelkandidaat, gewoon een outsider. Nu ze op 3 clubs een flinke achterstand hebben al helemaal niet meer. Maar waarom zou Ajax volgens jou nog meedoen dan? Denk je dat opnieuw alle concurrenten het weer volkomen gaan laten liggen? Wake up manquote:Op maandag 7 november 2011 21:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
13 wedstrijden onderweg of er is alweer een team afgeschreven, ik word er wel zo moe van
quote:Op maandag 7 november 2011 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die smeerpijp links wijst naar mij
Je weet nooit wie er geblesseerd raakt, ja AZ staat er goed voor.. maar PSV verliest 1x en ajax komt terug tot 2 punten en dan hoor je niemand meer..quote:Op maandag 7 november 2011 21:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ajax was voor mij voor het seizoen al geen titelkandidaat, gewoon een outsider. Nu ze op 3 clubs een flinke achterstand hebben al helemaal niet meer. Maar waarom zou Ajax volgens jou nog meedoen dan? Denk je dat opnieuw alle concurrenten het weer volkomen gaan laten liggen? Wake up man
A mattie ook naar mij we djoeke die zemmelquote:Op maandag 7 november 2011 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die smeerpijp links wijst naar mij
Zal niet de eerste keer zijn dat Ajax een puntje of 10 goedmaakt na de winterstop. Hoevaak is dat al niet gebeurd de laatste jaren?quote:Op maandag 7 november 2011 21:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je weet nooit wie er geblesseerd raakt, ja AZ staat er goed voor.. maar PSV verliest 1x en ajax komt terug tot 2 punten en dan hoor je niemand meer..
Je vergeet Twentequote:Op maandag 7 november 2011 21:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je weet nooit wie er geblesseerd raakt, ja AZ staat er goed voor.. maar PSV verliest 1x en ajax komt terug tot 2 punten en dan hoor je niemand meer..
Ajax doet op dit moment gewoon niet meer mee, er kan van alles gebeuren maar dat maakt ze geen titelkandidaat. Anders zou Excelsior zelfs nog mee doenquote:Op maandag 7 november 2011 21:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 21:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat die bewust niet genoemd wordt.
Want?quote:Op maandag 7 november 2011 21:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat die bewust niet genoemd wordt.
Wel titelkandidaat itt Ajax.quote:Op maandag 7 november 2011 21:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nietszeggend proletenclubje. Dient niet genoemd te worden.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Moslims kunnen nergens om lachen .
Humorloos rotvolk
De man met het voorhoofdquote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Twitter Thijs zit er klaar voor!
quote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef Evertjan het volgende:
Kan Jan Everse niet samen met Hansie een club in Centraal-Afrika gaan trainen
Moslims?quote:Op maandag 7 november 2011 21:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Moslims kunnen nergens om lachen .
Humorloos rotvolk
twitter:bartvdhurk twitterde op maandag 07-11-2011 om 21:23:28@VITV kunnen die 2 Turken achter Johan Derksen stoppen met die achterlijke gebaren?! #danku reageer retweet
Is meniet opgevallen.quote:Op maandag 7 november 2011 21:25 schreef Evertjan het volgende:
twitter:bartvdhurk twitterde op maandag 07-11-2011 om 21:23:28@VITV kunnen die 2 Turken achter Johan Derksen stoppen met die achterlijke gebaren?! #danku reageer retweet
quote:Op maandag 7 november 2011 21:25 schreef Evertjan het volgende:
Straks begint ze over voetbal te praten, nee dank je.quote:Op maandag 7 november 2011 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan de barmeid niet aan tafel aanschuiven? Tussen Hansie en Derksen ofzo.
Nee, gewoon mond dicht.quote:Op maandag 7 november 2011 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Straks begint ze over voetbal te praten, nee dank je.
Nu zien we haar beter als Thijs aan de beurt komtquote:Op maandag 7 november 2011 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan de barmeid niet aan tafel aanschuiven? Tussen Hansie en Derksen ofzo.
Teveel zoom op de voorhoofd van Thijsquote:Op maandag 7 november 2011 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nu zien we haar beter als Thijs aan de beurt komt
Twee tweets, niet zo overdrijven.quote:Op maandag 7 november 2011 21:26 schreef Caland het volgende:
Ah, dat is dus die nerd die zich zo druk aan het maken om een lid uit de tuchtcommissie amateurs
quote:Op maandag 7 november 2011 21:28 schreef ZuidGrens het volgende:
60.000 euro voor dat kutseizoen met falers als Berg en Engelaar
Elke dag je heb je dit al gekopierd ofniet bolle? Kun je snel op CTRL + V duwen als je ergens PSV hoortquote:
Ik heb doorgaans leukere gesprekken aan de barquote:Op maandag 7 november 2011 21:29 schreef Paxcon het volgende:
Die bargesprekken zijn altijd dodelijk saai
Gemeente Eindhoven hequote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Elke dag je heb je dit al gekopierd ofniet bolle? Kun je snel op CTRL + V duwen als je ergens PSV hoortkneusje.
Dat is 173537424773478 geprobeerd, lukt toch nietquote:Op maandag 7 november 2011 21:29 schreef Buitendam het volgende:
Johan legt het uit, opletten allemaal
Ik ben PSV'er maar ben er wel blij mee heurrquote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ken bijna alleen maar mensen uit Eindhoven die die deal bullshit vinden. En ikzelf ook.
Raarquote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ken bijna alleen maar mensen uit Eindhoven die die deal bullshit vinden. En ikzelf ook.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef inZanity het volgende:
Groenlinks en SP
Geef die 76 zetels en je hebt een kutregering
Idd, pijnlijk héquote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef Caland het volgende:
Graag een ander onderwerp dan de Gemeente Eindhoven he.
Wat dan? Amsterdam is het ook niet volgens jou.. Rotterdam zeker niet, Alkmaar? Enschede? Die pas sinds 3 jaar eens wat laten zien?quote:Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef inZanity het volgende:
Eindhoven de voetbalhoofdstad van NederlandWie dat ooit bedacht heeft
Sowieso 'voetbalhoofdstad van Nederland'quote:Op maandag 7 november 2011 21:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat dan? Amsterdam is het ook niet volgens jou.. Rotterdam zeker niet, Alkmaar? Enschede? Die pas sinds 3 jaar eens wat laten zien?
Kom op met je wijsheid.
Oh Eindhovuh, is wonderfolquote:Op maandag 7 november 2011 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso 'voetbalhoofdstad van Nederland'
Wat is dat voor onzinnige titel.
Idd.quote:Op maandag 7 november 2011 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
jij weerquote:Op maandag 7 november 2011 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks onzinnige titel, dat is altijd eindhoven....quote:Op maandag 7 november 2011 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Buigt zich dan daar nog een commissie over ofzo. Naar welke stad het dit jaar gaat?quote:Op maandag 7 november 2011 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd.
En om daar dan over te gaan discussiërenHoe leeg kan je leven zijn.
Als er al één is dan is het Rotterdamquote:Op maandag 7 november 2011 21:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat dan? Amsterdam is het ook niet volgens jou.. Rotterdam zeker niet, Alkmaar? Enschede? Die pas sinds 3 jaar eens wat laten zien?
Kom op met je wijsheid.
ik wed dat jij denkt dat Nl 1 provincie heeftquote:Op maandag 7 november 2011 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks onzinnige titel, dat is altijd eindhoven....
Nee, 2 utrecht ookquote:Op maandag 7 november 2011 21:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik wed dat jij denkt dat Nl 1 provincie heeft
Haha, Thijs de playboyquote:Op maandag 7 november 2011 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Onze Thijs gaat ze de barmeid playen met zijn swagger.
Ja, en dan als de stad van je club hem niet krijgt dat je dan verontwaardigd gaat lopen doen en allemaal argumenten gaat bedenken waarom hij hem wel zou moeten krijgen.quote:Op maandag 7 november 2011 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Buigt zich dan daar nog een commissie over ofzo. Naar welke stad het dit jaar gaat?
dacht ik ook aanquote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Was trouwens ook een leuk GIF moment toen hij die mic uitbeeldde...
Haha, beetje a la Van Wolfswinkelquote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Everse weet het verschil tussen een box en een microfoon niet.
Was trouwens ook een leuk GIF moment toen hij die mic uitbeeldde...
Jij let ook echt alleen maar op het publiek hè.quote:Op maandag 7 november 2011 21:35 schreef vincerusso het volgende:
holy shit die gast in die rode trui
trolololololol
DIE IS VAN DE GEMEENTE EINDHOVEN!quote:Op maandag 7 november 2011 21:35 schreef vincerusso het volgende:
trolololololol
Is een buitenlander.quote:Op maandag 7 november 2011 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat doe die kerel achter Johan dan? ik zie het steeds niet
Die kikker?quote:Op maandag 7 november 2011 21:35 schreef vincerusso het volgende:
trolololololol
Komt omdat Boskamp op vakantie is.quote:Op maandag 7 november 2011 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ligt het aan mij of loopt de aflevering niet heel soepel.
quote:
Ligt aan jouquote:Op maandag 7 november 2011 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja René is er nietquote:Op maandag 7 november 2011 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Viel me ook opquote:Op maandag 7 november 2011 21:39 schreef Rodawa het volgende:
Steeds dezelfde kerel die "jeeeuh" roept bij de goals van Sparta
Geniaal iddquote:Op maandag 7 november 2011 21:39 schreef Rodawa het volgende:
Steeds dezelfde kerel die "jeeeuh" roept bij de goals van Sparta
Ach je moet ergnes beginnen, al is overtoom een redelijk bekende naam in Nederlandquote:Op maandag 7 november 2011 21:39 schreef Doublepain het volgende:
Naam gevestigd
In de fucking jupiler
Iets te vaak naar Holland in da Hood gekekenquote:Op maandag 7 november 2011 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Onze Thijs gaat ze de barmeid playen met zijn swagger.
Het is meer wat hij niet geslikt heeft.quote:Op maandag 7 november 2011 21:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik weet niet wat Genee geslikt heeft, maar die shit wil ik ook
Hey een post van 10 minuten geledenquote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iets te vaak naar Holland in da Hood gekeken?
Er is meer dan alleen fok hoorquote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hey een post van 10 minuten geleden
Don't you know I'm loco?quote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iets te vaak naar Holland in da Hood gekeken?
+1quote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef Jivis het volgende:
Ben er nog niet uit of ik die Everse nou een leuke of irritante gast vind.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:50 schreef GGMM het volgende:
Het duurt nog een jaar of 30 voordat Genee over z'n televisierring-winst heen is.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:48 schreef Jivis het volgende:
Ben er nog niet uit of ik die Everse nou een leuke of irritante gast vind.
Adam is een echt Arabische naam. Komt van de gelijknamige profeet.quote:Op maandag 7 november 2011 21:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Adam Maher klinkt niet eens Marokkaans imo
Adam en Evaquote:Op maandag 7 november 2011 21:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Adam is een echt Arabische naam. Komt van de gelijknamige profeet.
Ja, dat zal wel maar er zijn ook genoeg Europeanen die Adam heten en Maher vind ik ook niet heel Marokkaans klinken. Maar nog slecht van die Potquote:Op maandag 7 november 2011 21:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Adam is een echt Arabische naam. Komt van de gelijknamige profeet.
Meer een vuistquote:Op maandag 7 november 2011 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fred had die scheids geen hand gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |