Ik dacht daarom dat het Maher zou wordenquote:Op maandag 7 november 2011 21:06 schreef GGMM het volgende:
Lens heeft twee keer heel knap buitenspel gelopen, terechte winnaar.
Hou toch op manquote:Op maandag 7 november 2011 21:08 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat Ajax gister afgeschreven werd als titelkandidaat bij SV .. de serieuze mensen en 'kenners' dat is onbegrijpelijk.. Ajax doet nog gewoon mee.
Laat hem , zijn mening is niet objectiefquote:Op maandag 7 november 2011 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt er echt geen verstand van, no offence.
13 wedstrijden onderweg of er is alweer een team afgeschreven, ik word er wel zo moe vanquote:
http://nos.nl/video/31124(...)r-in-oranjequiz.htmlquote:Op maandag 7 november 2011 21:01 schreef GGMM het volgende:
Nu baal ik helemaal dat ik die quiz gemist heb.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt er echt geen verstand van, wel offence.
Ah. Ik moet wat beter gaan bijhouden wie voor welke club is idd, scheelt een nutteloze discussie.quote:Op maandag 7 november 2011 21:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Laat hem , zijn mening is niet objectief
Mag ook wel even behandeld worden.quote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef Rodawa het volgende:
"Fred Rutten schudt geen handen meer"
Hehe, daar kon je op wachten.
Jij wel dan?quote:Op maandag 7 november 2011 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt er echt geen verstand van, no offence.
Virtueel pilsje voor jouquote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/31124(...)r-in-oranjequiz.html
Idd.quote:Op maandag 7 november 2011 21:11 schreef S0nic het volgende:
Eerder vond Derksen die Bovenberg nog een prima backje en vond hij het een prime aankoop
Heldquote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/31124(...)r-in-oranjequiz.html
Fred Rutten is een een Imam geworden.quote:Op maandag 7 november 2011 21:13 schreef Rodawa het volgende:
"Fred Rutten schudt geen handen meer"
Hehe, daar kon je op wachten.
net als erik gerritsquote:Op maandag 7 november 2011 21:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Fred Rutten is een een Imam geworden.
Wilde vrijwel hetzelfde postenquote:Op maandag 7 november 2011 21:16 schreef GGMM het volgende:
Eerste vijftig seconde gezien, weet gelijk genoeg.![]()
Goed dat ze dit bij VI parodieerde.
Ajax was voor mij voor het seizoen al geen titelkandidaat, gewoon een outsider. Nu ze op 3 clubs een flinke achterstand hebben al helemaal niet meer. Maar waarom zou Ajax volgens jou nog meedoen dan? Denk je dat opnieuw alle concurrenten het weer volkomen gaan laten liggen? Wake up manquote:Op maandag 7 november 2011 21:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
13 wedstrijden onderweg of er is alweer een team afgeschreven, ik word er wel zo moe van
quote:Op maandag 7 november 2011 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die smeerpijp links wijst naar mij
Je weet nooit wie er geblesseerd raakt, ja AZ staat er goed voor.. maar PSV verliest 1x en ajax komt terug tot 2 punten en dan hoor je niemand meer..quote:Op maandag 7 november 2011 21:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ajax was voor mij voor het seizoen al geen titelkandidaat, gewoon een outsider. Nu ze op 3 clubs een flinke achterstand hebben al helemaal niet meer. Maar waarom zou Ajax volgens jou nog meedoen dan? Denk je dat opnieuw alle concurrenten het weer volkomen gaan laten liggen? Wake up man
A mattie ook naar mij we djoeke die zemmelquote:Op maandag 7 november 2011 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die smeerpijp links wijst naar mij
Zal niet de eerste keer zijn dat Ajax een puntje of 10 goedmaakt na de winterstop. Hoevaak is dat al niet gebeurd de laatste jaren?quote:Op maandag 7 november 2011 21:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je weet nooit wie er geblesseerd raakt, ja AZ staat er goed voor.. maar PSV verliest 1x en ajax komt terug tot 2 punten en dan hoor je niemand meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |