abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104076756

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime is de Japanse variant op "onze" tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet.
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte afbeeldingen (hentai) of onze (kinderlijke) series (op Jetix, Nickelodeon).
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende genres. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jongens (Shonen): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series "Bleach" en "Naruto" vallen in dit gedeelte

Gericht op meisjes (Shoujo): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn "Sailor Moon", "Cardcaptor Sakura" en "Fruits Basket"

Gericht op de jong volwassen vrouw (Josei): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series "Nana", "Paradise Kiss" en "Honey and Clover" zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn "Junjou Romantica" en "Gravitation"

Gericht op de jong volwassen man (Seinen): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn "Elfen Lied" en "Ghost in the Shell".

Gericht op kinderen (Kodomo): "Hello Kitty" en "Hamtaro" - dit spreekt voor zich.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC rondvragen, een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen, het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer eerst deze eerst te downloaden.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!

Fall 2011

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #17
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Animé/Manga meetingtopic dl. 5 - beware of the Ice tea.
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #17
[ANIME] One Piece

http://www.animenewsnetwork.com/
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

http://animenfo.com/
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

http://anidb.net/
De anime-database.

http://anime-planet.com/
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

http://myanimelist.net/
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
.Cake. 8-)
Bakakame
Qunix
Xaryna
ArcticBlizzard
SleepSub
Denninho
NeeEcht
Gaddle
Robin007bond
Sinterklaaskapoentje

Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!

Iedereen is welkom, behalve Naruto fanboys.
  maandag 7 november 2011 @ 15:30:28 #2
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104076862
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh mijn god, zoek ik naar een gifje van wat jij beschrijft, geeft google images me een naakte hitler. :{
_O-
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_104076865
En naakte Hitler voor de liefhebbers ;(

Klik hier
pi_104076871
lol
pi_104076918

_O-
pi_104076949

[ Bericht 34% gewijzigd door -Strawberry- op 07-11-2011 15:40:08 ]
pi_104076969
Is dit een leuke anime trouwens, wie kent het?

http://metanorn.net/2011/10/first-impressions-working
pi_104077040
quote:
pi_104077083
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:

Een paar afleveringen van S1 gezien, het sprak me niet echt zo aan, kwam allemaal een beetje erg simpel over...
pi_104077085
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:

Grappig. Toestanden op de werkvloer van een fami resu
  maandag 7 november 2011 @ 16:37:25 #12
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104079593
Fate/Zero 6 op animees :D
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_104080045
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh mijn god, zoek ik naar een gifje van wat jij beschrijft, geeft google images me een naakte hitler. :{
:D _O-
pi_104081417
Meisjes die anime kijken nemen vaak die trekjes van hoofd aaien enzo over.

Ook in real life, is mijn ervaring :P

Net als het poken :')
pi_104082490
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 17:15 schreef robin007bond het volgende:

Dan neem jij het struikelen over.
pi_104084481
maria holic valt mij erg tegen, nog een stuk 4 afleveringen en dan zie ik wel of ik de ova en S2 ga kijken
pi_104084889
Ik weet dat het niet hoort maar ik vind Miyano Tomochika's Rika eigenlijk wel leuk.

O en Maria†Holic is Shafterig maar ik vind het wel een redelijk leuke serie.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_104085207
Die ontploffing van dat gebouw in Fate/Zero, mooie animatie!

Overal op internet hoor ik mensen klagen over de CGI bij het autorijden. Ik vond het er wel gelikt uitzien.
  maandag 7 november 2011 @ 18:55:40 #19
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104085362
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 18:52 schreef robin007bond het volgende:
Die ontploffing van dat gebouw in Fate/Zero, mooie animatie!

Overal op internet hoor ik mensen klagen over de CGI bij het autorijden. Ik vond het er wel gelikt uitzien.
Mja, het was wel te zien dat het CGI was, maar verder heb ik mij er niet aan gestoord ofzo :P

Mensen op internet zeiken over alles, haters gonna hate.
ANIMEES.
- Scamp
pi_104085635
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Mja, het was wel te zien dat het CGI was, maar verder heb ik mij er niet aan gestoord ofzo :P

Mensen op internet zeiken over alles, haters gonna hate.
pi_104085739

Het beste aan die aflevering was dat Irisviel in een oldtimer, die grofweg een half miljoen waard is, over een kronkelig hobbelig tweebaansweggetje in de bergen om en nabij de 100 km/h rijdt.
Vrouwen achter het stuur. O+

Ik ben eerlijk gezegd ook niet zo heel bij met de computeranimatie, het past gewoon niet bij de rest... maar zolang ze kosten die ze er mee besparen maar weer in de serie steken kan ik er wel mee leven.

Behalve Berserkers computeranimatie. _O_

O en welkom terug Robin. :D
pi_104085991
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 19:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]

Het beste aan die aflevering was dat Irisviel in een oldtimer, die grofweg een half miljoen waard is, over een kronkelig hobbelig tweebaansweggetje in de bergen om en nabij de 100 km/h rijdt.
Vrouwen achter het stuur. O+

Ik ben eerlijk gezegd ook niet zo heel bij met de computeranimatie, het past gewoon niet bij de rest... maar zolang ze kosten die ze er mee besparen maar weer in de serie steken kan ik er wel mee leven.

Behalve Berserkers computeranimatie. _O_

O en welkom terug Robin. :D
Die CGI vind ik wel mooi, mij maakt dat niet zo veel uit. Het schijnt zelfs duurder te zijn om het toe te passen, volgens mij.

En bedankt :P
  maandag 7 november 2011 @ 19:31:12 #23
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_104087397
Ik vond het erg mooi gedaan *O*
F/0 is zeer goed :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_104088032
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 19:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ze houdt het heel lang uit zonder te botsen :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104088091
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 19:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tof gifje.
pi_104089700
Inderdaad heel mooi :)
  † In Memoriam † maandag 7 november 2011 @ 20:35:11 #27
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_104091489
Iemand Gantz gezien? het verhaal klinkt EPIC!!!!!!11!!

quote:
Thought your life was bad? Sometimes, death is worse. There is no salvation, peace, nor god waiting to receive you into their care. But wait, a god? Maybe you are talking about that big black ball stuck in the room with you. Now you are thrown into a game, fighting green aliens and robot monsters for the chance to survive.

When Kei Kurono is killed, he thus finds himself caught in such a game; a test of his skills, morals and will to survive. His life is not his own, his death spat and trampled upon over and over again. What happens if he does not listen? God knows.

A word of warning: Gantz is not for the faint-hearted, but neither is it as simple as it looks. Gore, rape and violence is rampant, as are portrayals of greed, violence, and all the ugliness that one sees in society today.
:')
pi_104094617
quote:

Ik pokete al voor ik anime keek. En aaien ook! :7

Al neem ik wel dingen over. Ik ben 'ne?' gaan zeggen aan het einde van zinnen, dat soort dingetjes. :')

Strawbs, je moet mschols MAL even in de OP editen. Hij meldde hem afgelopen topic. :)
http://myanimelist.net/animelist/mschol
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_104094708
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:18 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik pokete al voor ik anime keek. En aaien ook! :7

Al neem ik wel dingen over. Ik ben 'ne?' gaan zeggen aan het einde van zinnen, dat soort dingetjes. :')
je gaat nog niet je zinnen ver-'nya'en? :+
te pas en te onpas overal nya tussenproppen en achterzetten
pi_104094788
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:19 schreef mschol het volgende:

[..]

je gaat nog niet je zinnen ver-'nya'en? :+
te pas en te onpas overal nya tussenproppen en achterzetten
Zo erg ben ik niet. _O-

Al zeg ik wel af en toe 'nyaa' of 'kyaa' of 'auu~~'. :@
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_104095049
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:21 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Zo erg ben ik niet. _O-

Dat heb ik dan echt nooit :P

Ik moet mezelf proberen te beheersen het niet te doen. dat wel :@
pi_104095097
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:18 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik begin steeds meer "baka" te zeggen tegen mezelf als ik (weer) iets stoms doe op het werk.
pi_104095102
MAL updater zegt dat auu~~ steeds als hij geen verbinding kan maken ofzo. Gek wordt ik er van! :X
pi_104095173
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef PAAC het volgende:

[..]

Ik begin steeds meer "baka" te zeggen tegen mezelf als ik (weer) iets stoms doe op het werk.
dat doe ik soms ook :@
  maandag 7 november 2011 @ 21:26:13 #35
333374 Lithia
Too serious
pi_104095205
quote:

Nah, dat niet. Aaien doe ik wel vaker.
Dit heb ik volgens wel overgenomen van anime:

:D :')
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  maandag 7 november 2011 @ 21:27:21 #36
333374 Lithia
Too serious
pi_104095298
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
MAL updater zegt dat auu~~ steeds als hij geen verbinding kan maken ofzo. Gek wordt ik er van! :X
Irritant inderdaad. Vooral als er gezelschap is en je hebt je speakers hard aan staan.
pi_104095401
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:27 schreef Lithia het volgende:

[..]

Irritant inderdaad. Vooral als er gezelschap is en je hebt je speakers hard aan staan.
je kan mal updater waarschijnlijk gewoon muten :s)
  maandag 7 november 2011 @ 21:30:42 #38
333374 Lithia
Too serious
pi_104095586
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:28 schreef mschol het volgende:

[..]

je kan mal updater waarschijnlijk gewoon muten :s)
Oh vet. :o Straks even checken.
  † In Memoriam † maandag 7 november 2011 @ 21:30:43 #39
pi_104095588
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand Gantz gezien? het verhaal klinkt EPIC!!!!!!11!!

[..]

Episode 1 gezien, wat een vreselijke wereld ;(
pi_104095784
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 21:30 schreef Lithia het volgende:

[..]

Oh vet. :o Straks even checken.
mja, wellicht niet in het programma zelf (gebruik het niet) maar bij windows 7/vista kan je per programma het geluidsvolume aangeven :)
pi_104095994
voor de gene die anime daadwerkelijk bewaren: houden jullie de fangroep bestandsnaam aan of hernoemen jullie alles?

persoonlijk kan ik er echt niet tegen als de boel gerenamed is _O-
pi_104096129
quote:

[..]

Zo erg ben ik niet. _O-

Soms als ik een knop indruk zeg ik wel eens pochi
  maandag 7 november 2011 @ 21:37:44 #43
333374 Lithia
Too serious
pi_104096230
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:32 schreef mschol het volgende:

[..]

mja, wellicht niet in het programma zelf (gebruik het niet) maar bij windows 7/vista kan je per programma het geluidsvolume aangeven :)
Weer wat geleerd. *O*
pi_104096431
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef PAAC het volgende:

[..]

Oh oh, dat doe ik ook! En ik zeg "tadaima" als ik mijn kamer binnenkom na een lange dag. En "itadakimasu" voor ik ga eten.

... misschien ben ik eigenlijk best erg.
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef mschol het volgende:
voor de gene die anime daadwerkelijk bewaren: houden jullie de fangroep bestandsnaam aan of hernoemen jullie alles?

persoonlijk kan ik er echt niet tegen als de boel gerenamed is _O-
Ik stop het in een mapje dat ik zelf noem, bestandsnamen van subbers houd ik aan. Vind ik wel fijn om te weten. :)
Chocoladetaartjes.
pi_104096654
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:39 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Oh oh, dat doe ik ook! En ik zeg "tadaima" als ik mijn kamer binnenkom na een lange dag. En "itadakimasu" voor ik ga eten.

[..]

Ik stop het in een mapje dat ik zelf noem, bestandsnamen van subbers houd ik aan. Vind ik wel fijn om te weten. :)
In mijn Video's map heb ik voor elke serie een aparte map, met daarin de originele bestandsnamen van de subgroepen.
pi_104097006
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:

[..]

In mijn Video's map heb ik voor elke serie een aparte map, met daarin de originele bestandsnamen van de subgroepen.
Ja, dat heb ik ook. Alleen verwoord jij het beter.
Chocoladetaartjes.
pi_104097045
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:39 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Valt mee, klinkt eerder schattig :P
  maandag 7 november 2011 @ 21:55:42 #48
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104097755
Meestal kan ik mijn vocabulair Japanvrij houden.

Riep laatst wel met een overdreven zware stem "Nani?!" toen ik alleen met m'n broertje was.
quote:

[..]

Zo erg ben ik niet. _O-

Doe je dit ook?
ANIMEES.
- Scamp
pi_104097845
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:

[..]

oke dan :)
ik heb zoiets:

eerst de boel alfabetisch gesorteerd in een stuk of 10 folders (aantal letters per folder) dan serienaam, dan de betreffende release (anime/manga/muziek/whatever) en dan originele bestandsnaam

althans, dat is hoe ik het wil hebben :+
pi_104098058
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:56 schreef mschol het volgende:

[..]

oke dan :)
ik heb zoiets:

eerst de boel alfabetisch gesorteerd in een stuk of 10 folders (aantal letters per folder) dan serienaam, dan de betreffende release (anime/manga/muziek/whatever) en dan originele bestandsnaam

althans, dat is hoe ik het wil hebben :+
Dat vind ik overdreven.

Ik heb het zo:

Jullie hebben trouwens nog steeds geen kamer gepost, terwijl ik die van mij 1000 topics terug wel heb gepost :'(
pi_104098207
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat vind ik overdreven.

Ik heb het zo:

[ afbeelding ]

Jullie hebben trouwens nog steeds geen kamer gepost, terwijl ik die van mij 1000 topics terug wel heb gepost :'(
dat zijn maar 117 mappen, daar kom ik makkelijk bovenuit (het is ergens rond de 2TB aan anime he :+ waarvan veel nog in xvid kwaliteit helaas)

en kamer posten?
pi_104098414
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef mschol het volgende:

[..]

dat zijn maar 117 mappen, daar kom ik makkelijk bovenuit (het is ergens rond de 2TB aan anime he :+ waarvan veel nog in xvid kwaliteit helaas)

en kamer posten?
Dat had ik ooit gedaan :P

Toen was iedereen van: "Oh, leuk energy collectie, mijn kamer komt nog". Maar niemand heeft wat laten zien :'(
pi_104098535
quote:

[..]

Dat vind ik overdreven.

Ik heb het zo:

[ afbeelding ]

Je hebt Kyou no Go no Ni niet netjes gespeld. :(
Chocoladetaartjes.
pi_104098591
Een klasgenote van me zei zo nu en dan wel eens Japanse woorden. Aan de ene kant was het echt leuk om te horen, maar aan de andere kant duurde het even voor ik begreep dat het Japans was omdat ik een Nederlands woord verwachte. En dan had ik vaak al iets gezegd als: huh? of wat zei je? *facepalm*
  maandag 7 november 2011 @ 22:05:59 #55
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_104098634
facepalm je dan ook echt jah?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_104098822
Deze keer niet, soms wel. :@
pi_104098890
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Je hebt Kyou no Go no Ni niet netjes gespeld. :(
NEE! MIJN PERFECTIE NAAR DE KNOPPEN :(

:'( :'( :'(

* robin007bond zit huilend te kijken naar zijn PC. De letters kan ik niet lezen door de tranen en mijn hoofd doet pijn van verdriet :'( :'( :'(
  † In Memoriam † maandag 7 november 2011 @ 22:10:31 #58
pi_104098995
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef mschol het volgende:

[..]

en kamer posten?
post je collectie :D
  maandag 7 november 2011 @ 22:10:41 #59
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_104099005
Waarom al die zooi opslaan op je hdd, gewoon downloaden binnen 10 minuten
pi_104099237
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:03 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat had ik ooit gedaan :P

Toen was iedereen van: "Oh, leuk energy collectie, mijn kamer komt nog". Maar niemand heeft wat laten zien :'(
Belofte maakt schuld, maar verwacht niet meer dan twee vage foto's.

Met mijn kat moet je niet sollen. :7
  maandag 7 november 2011 @ 22:24:42 #61
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104100114
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Or he'll lick my ass?!
ANIMEES.
- Scamp
pi_104100115
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 22:10 schreef gniffie het volgende:
Waarom al die zooi opslaan op je hdd, gewoon downloaden binnen 10 minuten
liever een voorraad dan moeten wachten ^O^
pi_104100214
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

post je collectie :D
morgen zal ik eens kijken of ik een uitdraai van de collectie kan vinden (of maken) (de desbetreffende pc staat nu uit)
tis een flinke mix, maar de meeste dubbele zijn er volgens mij uit :+
pi_104100325
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Student zie ik. Die katana's zijn wel stoer.

Oh en je hebt Axe deodorant en Diesel. Mooiboy! :+
  † In Memoriam † maandag 7 november 2011 @ 22:28:51 #65
pi_104100432
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:26 schreef mschol het volgende:

[..]

morgen zal ik eens kijken of ik een uitdraai van de collectie kan vinden (of maken) (de desbetreffende pc staat nu uit)
tis een flinke mix, maar de meeste dubbele zijn er volgens mij uit :+
vooral manga ?
pi_104100527
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

vooral manga ?
nauwelijks tot geen manga, hoofdzakelijk anime :P

even snel wat foto's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja slechte kwaliteit en ja tering bende :+
  † In Memoriam † maandag 7 november 2011 @ 22:36:38 #67
pi_104101077
Dat TV scherm :o

en ja typische jongenskamer zal ik maar zeggen :P
  maandag 7 november 2011 @ 22:37:00 #68
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_104101103
wat een zooi, gooi het dan tenminste allemaal op 1 hoop :')
  † In Memoriam † maandag 7 november 2011 @ 22:37:24 #69
pi_104101136
Ik mis tevens de loli posters :P
pi_104101443
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef gniffie het volgende:
Opruimtip #1. :7
Chocoladetaartjes.
pi_104101529
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:30 schreef mschol het volgende:

[..]

nauwelijks tot geen manga, hoofdzakelijk anime :P

even snel wat foto's
SPOILER
ja slechte kwaliteit en ja tering bende :+
Waarom staat er een PC op je bed, en waarom staan er twee bakjes eten ( ? ) voor je tv?
En waarom is je TV het enige dat schoon is? :')
Chocoladetaartjes.
  † In Memoriam † maandag 7 november 2011 @ 22:45:19 #72
pi_104101750
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Waarom staat er een PC op je bed, en waarom staan er twee bakjes eten ( ? ) voor je tv?
Show dan jouw kamer :P
pi_104101943
quote:

[..]

en waarom staan er twee bakjes eten ( ? ) voor je tv?

Nu ik zo kijk lijkt het meer op lego?
Vlgs mij zag ik ook al zo'n lego huisje en bootje op de eerste foto.
En een doos lego technic op de 2e nu(met daarop nog meer lego)

Overigens niks mis met lego :P
  maandag 7 november 2011 @ 22:48:43 #74
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_104101970
Lego :')

Duplo _O_
pi_104102173
Ik doe mijn kamer showen morgen ofzo wel, ben nou te moe. Ik ga pitten. :)
Chocoladetaartjes.
pi_104102229
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat is er met je bed gebeurd? :P

Mijn kamer zal ik nog wel een keer posten, moet dan eerst foto's maken etc. Enige Japanse dat ik hier heb is volume 1 van Bakuman en een boek "Basic Japanese for College Students," dat niet zo heel handig is omdat het alleen maar uitspraak heeft en ik er dus geen katakana, hiragana of andere scribbles mee leer :P
  maandag 7 november 2011 @ 22:56:16 #77
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104102488
Ik vind mijn kamer opeens zo netjes nu :P
Het enige wat ik er heb staan dat ook maar enigszins relevant is aan dit onderwerp is een boek van Haruki Murakami.
ANIMEES.
- Scamp
pi_104102878
Mijn "kamer" is gewoon de woonkamer.
Als ik m'n PC ergens anders zou hebben staan dan zou ik m'n vriendin wss bijna nooit meer zien omdat ik toch niets anders doe dan achter de PC luieren :P
pi_104103203
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:56 schreef .Cake. het volgende:
Het enige wat ik er heb staan dat ook maar enigszins relevant is aan dit onderwerp is een boek van Haruki Murakami.
Oja, heb ik ook! Kafka on the shore heb ik. Leuk boek ^O^
  maandag 7 november 2011 @ 23:14:59 #80
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104103574
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 23:07 schreef Bakakame het volgende:
Oja, heb ik ook! Kafka on the shore heb ik. Leuk boek ^O^
Die was goed ja! Heb laatst ook Dance Dance Dance gelezen en heb nu The Windup Bird Chronicles klaarliggen :) Ik hoor dat 1q84 ook goed is, ben ik voor aan het sparen!
ANIMEES.
- Scamp
pi_104103664
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:14 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Die was goed ja! Heb laatst ook Dance Dance Dance gelezen en heb nu The Windup Bird Chronicles klaarliggen :) Ik hoor dat 1q84 ook goed is, ben ik voor aan het sparen!
Ja, ik wil nog een keer Norwegian Wood lezen. Maar ik heb héél veel boeken die ik wil kopen... En de eerstvolgende manga die ik koop wordt waarschijnlijk Bakuman vol. 2, al hoop ik dat ze Wakusei no Samidare een keer vertalen O+ O+
pi_104105095
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat TV scherm :o

en ja typische jongenskamer zal ik maar zeggen :P
40", inmiddels alweer bijna 3 jaar oud ofzo, gekocht van m'n eerste echte salarisstrook :+

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef gniffie het volgende:
dan kan ik niet meer door m'n kamer heen bewegen ;( (maar als ik opruimwoede heb doe ik dat wel hoor :P)

quote:

[..]

pc op bed is daar tijdelijk geplaatst, is m'n oude pc en weet niet waar ik em kwijt moet dus hij schuift nogal door de kamer heen waar ik op dat moment plek heb..
er ligt op dat bed ook nog een laptop overigens :+
m'n bureau (+ uitbreiding) is ook schoon hoor :{w ligt alleen veel tering zooi op
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:48 schreef PAAC het volgende:

[..]

Nu ik zo kijk lijkt het meer op lego?
Vlgs mij zag ik ook al zo'n lego huisje en bootje op de eerste foto.
En een doos lego technic op de 2e nu(met daarop nog meer lego)

Overigens niks mis met lego :P
lego it is indeed..
ik zwem momenteel in de lego, daar ik probeer oude modellen (uit m'n jeugd, sommige dus zo'n 20 jaar oud) weer bijelkaar te zoeken

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:48 schreef gniffie het volgende:
Lego :')

Duplo _O_
:{
SPOILER: idee van mijn lego collectie
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:56 schreef .Cake. het volgende:
ik heb wel wat anime relevants, maar dat staat bij m'n dvd's
  † In Memoriam † maandag 7 november 2011 @ 23:51:54 #83
pi_104105652
Ik heb een aantal manga's, stuk of 5 hunter x hunter, allebij de ocarina of time mangas wat kutmanga's en een stapel originele dragonball in het nederlands :P
pi_104105780
Zeg, wanneer komt Dragonball AF nou uit!
  † In Memoriam † maandag 7 november 2011 @ 23:55:47 #85
pi_104105879
quote:
8s.gif Op maandag 7 november 2011 23:54 schreef Verwerker het volgende:
geen idee, maar vet wordt het zeker!

dinsdag 8 november 2011 @ 00:04:06 #86
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_104106239
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

geen idee, maar vet wordt het zeker!

[ afbeelding ]
wtf is dat ?!?!?!? vertel!!!
pi_104106599
quote:
hoelang ik daar vroeger wel niet het internet naar heb afgezocht _O-

( was rond 2000/2001 )

overigens mijn man-cave

Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_104106695
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:14 schreef DJ_ het volgende:

[..]

( was rond 2000/2001 )

10 jaar later nog steeds geen info :(

Ik weet nog met mattiesz in de bieb zitten en half uur lang op internet zoeken naar dragonball info langer mocht niet in de bieb, tijdslimiet :')

Niemand had destijds internet thuis lol
pi_104106705
voor de mal updater gebruikers: als je naar settings gaat -> plugins -> rechtermuisklik op sounds kan je je volume en geluidjes instellen...
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2011 @ 00:19:01 #90
pi_104106767
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:17 schreef mschol het volgende:
voor de mal updater gebruikers: als je naar settings gaat -> plugins -> rechtermuisklik op sounds kan je je volume en geluidjes instellen...
ik heb sowieso geen geluidjes op MAL :?

Wel irritant dat ik mijn eigen topics niet terug kan vinden :{
pi_104106829
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

ik heb sowieso geen geluidjes op MAL :?

Wel irritant dat ik mijn eigen topics niet terug kan vinden :{
mal updater
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2011 @ 00:22:18 #92
pi_104106863
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:21 schreef mschol het volgende:

[..]

mal updater
Geen toolbar geneuzel magik hopen he :P
pi_104106937
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Geen toolbar geneuzel magik hopen he :P
nope geheel losstaand programma wat opzich niet eens heel slecht werkt, maar het updaten van anime lijst vanaf harddisk contents wordt wat lastig gok ik (tenzij je het dus kijkt!)
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2011 @ 00:25:49 #94
pi_104106978
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:24 schreef mschol het volgende:

[..]

nope geheel losstaand programma wat opzich niet eens heel slecht werkt, maar het updaten van anime lijst vanaf harddisk contents wordt wat lastig gok ik (tenzij je het dus kijkt!)
mwa dat doe ik altijd handmatig, kan ik gelijk in het topic over de aflevering kijken als die er is
pi_104107062
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

mwa dat doe ik altijd handmatig, kan ik gelijk in het topic over de aflevering kijken als die er is
ik ook hoor, wel handig dat ik een overzicht krijg (+ melding om torrent te downloaden) als de release uit is..
dat is wel fijn.. maar of ik dat alleen daarvoor ga blijven gebruiken? dunno
morgen gaat m'n fileserver aan en dan ga ik kijken wat het programma echt kan :)
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2011 @ 00:29:54 #96
pi_104107097
Ziet er ingewikkeld uit... te laat om het nog te gaan snappen :P
pi_104107176
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ziet er ingewikkeld uit... te laat om het nog te gaan snappen :P
good point
pi_104108895
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2011 22:52 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Wat is er met je bed gebeurd? :P
Ik wou van mijn hoogslaper een laagslaper maken maar sommige schroeven kwamen moeilijk los... ik had geduldig doch krachtig aan die dingen kunnen blijven draaien òf ik kon het mannelijke doen een hamer pakken en er op los timmeren. :+

Die foto is overigens een maandje of twee geleden gemaakt.
quote:
Enige Japanse dat ik hier heb is volume 1 van Bakuman en een boek "Basic Japanese for College Students," dat niet zo heel handig is omdat het alleen maar uitspraak heeft en ik er dus geen katakana, hiragana of andere scribbles mee leer :P
Ik heb precies 11 manga op mijn boekenplank (B.Ichi II, Samurai Champloo I en Welcome to the N.H.K. I t/m VIII) een paar xbox en nintendo spellen die uit Japan komen (sommigen gebaseerd op anime) en het boek Oosterse literatuur. Een inleiding tot De Oosterse Bibliotheek.

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:42 schreef mschol het volgende:

lego it is indeed..
ik zwem momenteel in de lego, daar ik probeer oude modellen (uit m'n jeugd, sommige dus zo'n 20 jaar oud) weer bijelkaar te zoeken

[..]

:{
SPOILER: idee van mijn lego collectie
Ik heb al mijn lego eens op een kille regenachtige Koninginnedag voor een paar tientjes verkocht.
quote:
ik dankje

Wat doe ik hier nog het is half 3!!!

* Repelsteeltju gaat vlug slapen.
  dinsdag 8 november 2011 @ 02:44:39 #99
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_104108923
quote:
Dragonball was al AF na de cell-saga.
  dinsdag 8 november 2011 @ 08:05:16 #100
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_104109876
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:14 schreef DJ_ het volgende:

[..]

( was rond 2000/2001 )

overigens mijn man-cave

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik kom liever in jouw man-cave dan in die van mschol. :P Wat heb jij het netjes zeg! :D

Ik heb trouwens best veel manga hier, het zit alleen nog in dozen bij gebrek aan plankruimte. Tevens heb ik meer dozen niet geheel uitgepakt. :') Zal zo even foto's schieten voor ik naar school ga.

Edit: foto's gemaakt, will upload later.
Edit2: Misschien had ik eerst de damesproducten moeten verstoppen. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Xaryna op 08-11-2011 08:18:44 ]
Chocoladetaartjes.
pi_104110089
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 08:05 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik kom liever in jouw man-cave dan in die van mschol. :P Wat heb jij het netjes zeg! :D

Ik heb trouwens best veel manga hier, het zit alleen nog in dozen bij gebrek aan plankruimte. Tevens heb ik meer dozen niet geheel uitgepakt. :') Zal zo even foto's schieten voor ik naar school ga.

Edit: foto's gemaakt, will upload later.
Edit2: Misschien had ik eerst de damesproducten moeten verstoppen. :')
Damesproducten _O-

Leuke kamer, DJ :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2011 08:35:50 ]
pi_104110306
quote:

[..]

Dat vind ik overdreven.

Ik heb het zo:

[ afbeelding ]

Netjes... Ik heb alles in 1 folder.
  dinsdag 8 november 2011 @ 09:05:10 #103
333374 Lithia
Too serious
pi_104110630
quote:
_O_
pi_104112278
Ik heb zin in Tsunacon O+
  dinsdag 8 november 2011 @ 10:24:51 #105
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_104112410
Mijn vriend over een anime girl: she was cute ... so tsun tsun ... yet so dere dere

[ Bericht 0% gewijzigd door Xaryna op 08-11-2011 10:33:51 ]
Chocoladetaartjes.
pi_104112722
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:24 schreef Xaryna het volgende:
Mijn vriend over een anime girl: she was cute ... so tsun tsun ... yet so dere dere

_O-

Geniaal.
  dinsdag 8 november 2011 @ 10:41:09 #107
27648 Weakling
available in strong mint
pi_104112810
Tsundere, maar mensen die buitenlandse woorden in spreektaal gebruiken vind ik soo not done ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_104112830
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 02:38 schreef Repelsteeltju het volgende:

Ik heb al mijn lego eens op een kille regenachtige Koninginnedag voor een paar tientjes verkocht.
-O-
ik heb hier een trein met raampjes die 2de hands verkochtworden a 28 euro per stuk :')
ieder zo z'n hobby zeg maar :+

[ Bericht 5% gewijzigd door mschol op 08-11-2011 10:53:50 ]
pi_104112950
Ik heb al mijn manga gedoneerd, was volgens mij een kleine 35 stuks. :')

Alleen Azumanga Daioh en Battle Royal heb ik gehouden, daarnaast ben ik op zoek naar een goedkope leverancier voor chi's sweet home. :@

Zal van de week foto's maken van mijn woonkamer. :)
  dinsdag 8 november 2011 @ 10:56:07 #110
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_104113209
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:41 schreef mschol het volgende:

[..]

-O-
ik heb hier een trein met raampjes die 2de hands verkochtworden a 28 euro per stuk :')
ieder zo z'n hobby zeg maar :+

Ik krijg bij lego-fanaten zoals jij altijd de neiging om al je platte stukjes aan elkaar te plakken en dan te zeggen 'VIND JE HET NOU NOG STEEDS ZO LEUK?' :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:46 schreef blessed19 het volgende:
Ik heb al mijn manga gedoneerd, was volgens mij een kleine 35 stuks. :')

Alleen Azumanga Daioh en Battle Royal heb ik gehouden, daarnaast ben ik op zoek naar een goedkope leverancier voor chi's sweet home. :@

Zal van de week foto's maken van mijn woonkamer. :)
Ik ben aan het sparen. Ik heb een manga-verlanglijstje, en geen geld. :)
Chocoladetaartjes.
pi_104113408
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:56 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben aan het sparen. Ik heb een manga-verlanglijstje, en geen geld. :)
Aan het werk, jij! ~O> En kom op met die foto's.
pi_104113499
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:56 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik krijg bij lego-fanaten zoals jij altijd de neiging om al je platte stukjes aan elkaar te plakken en dan te zeggen 'VIND JE HET NOU NOG STEEDS ZO LEUK?' :')
^O^
  dinsdag 8 november 2011 @ 11:08:23 #113
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_104113518
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:07 schreef mschol het volgende:

[..]

[ afbeelding ] ^O^
Die verstop ik dan, natuurlijk. 8-)
Ik heb trouwens een litteken van lego, levensgevaarlijk, dat spul.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Aan het werk, jij! ~O> En kom op met die foto's.
Vanavond na het werk zal ik ze uplooden.
Chocoladetaartjes.
pi_104113546
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:07 schreef mschol het volgende:

[..]

[ afbeelding ] ^O^
Nou, als je die dingen aan elkaar plakt krijg je ze niet zo makkelijk van elkaar. :')

Dat is net zoiets als het kleine nichtje je manga's met stift aan het inkleuren is. :X
  dinsdag 8 november 2011 @ 11:11:17 #115
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_104113608
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Nou, als je die dingen aan elkaar plakt krijg je ze niet zo makkelijk van elkaar. :')

Dat is net zoiets als het kleine nichtje je manga's met stift aan het inkleuren is. :X
Je hebt ook vna die platte stukjes die je op zo'n normaal plat stukje kan doen, maar die geen puntjes aan de bovenkant hebben. Daar kun je zo'n mooi glad dak van maken. Die krijg je er nooit meer af! :D

En als ze ze met kleurpotlood inkleurt, krijg je het er eigenlijk ook nooit meer af. Dan gum je nog eerder de oorspronkelijke lijnen weg dan dat je alle kleur weg krijgt. -O-
Chocoladetaartjes.
pi_104113655
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef blessed19 het volgende:

[..]

als je ze echt aan elkaar plakt (uitgaande van secondelijm) valt er automagisch een rekening op de mat })
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:11 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Je hebt ook vna die platte stukjes die je op zo'n normaal plat stukje kan doen, maar die geen puntjes aan de bovenkant hebben. Daar kun je zo'n mooi glad dak van maken. Die krijg je er nooit meer af! :D
met de originele brick seperator niet nee, altijd een groot gemis geweest..
inmiddels schijnt er een nieuwe te zijn die ook daarmee kan omgaan :P (hebben ze naar mijn idee wat te lang over gedaan :P)
pi_104113910
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:13 schreef mschol het volgende:

[..]

als je ze echt aan elkaar plakt (uitgaande van secondelijm) valt er automagisch een rekening op de mat })

[..]

met de originele brick seperator niet nee, altijd een groot gemis geweest..
inmiddels schijnt er een nieuwe te zijn die ook daarmee kan omgaan :P (hebben ze naar mijn idee wat te lang over gedaan :P)
Die heeft zuignapjes?
pi_104114649
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:20 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Die heeft zuignapjes?
nope, een hele platte achterkant waardoor je em net onder zou moeten kunnen schuiven (heb het ding niet, hij wordt (nog?) niet los verkocht)
klik
maar voorlopig peuter ik het los (bij de oude lego, die is vaak toch wel licht beschadigd door het spelen ermee vroeger..)

om OT te gaan: ik ben Sengoku Otome Momoiro Paradox gaan kijken..
pi_104114830
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 08:05 schreef Xaryna het volgende:

[..]

ik hou niet zo van rommel, al moet ik er wel eerst een zooi van maken voor ik ga opruimen :P
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_104116964
Lucky Star is echt saai. De eerste 10 minuten praten ze de hele tijd over eten en heb ik het maar afgesloten :P
pi_104117013
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef robin007bond het volgende:
Lucky Star is echt saai. De eerste 10 minuten praten ze de hele tijd over eten en heb ik het maar afgesloten :P
choco coronet :D
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2011 @ 12:58:54 #122
pi_104117122
quote:
had hetzelfde, het schijnt dus de hele serie (26 afleveringen) op dat niveau te blijven _O-
  dinsdag 8 november 2011 @ 13:00:41 #123
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_104117196
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:51 schreef DJ_ het volgende:

[..]

ik hou niet zo van rommel, al moet ik er wel eerst een zooi van maken voor ik ga opruimen :P
Ik ruim soort van op als ik dingen in mijn zooi niet meer kan vinden terwijl ik wel weet waar ze liggen. Dan is mijn grens bereikt. Mocht je het willen weten, de foto's die ik vanavond zal posten hebben een kamer/bureau dat vrij recent is opgeruimd.
Chocoladetaartjes.
pi_104117819
ik heb van t'weekend shigurui gezien. omdat ik iets wou zien met samurai enzo. vond het heel rare serie en raar uitgelegd enzo. amper iets uitgelegd en moeilijk om te volgen.

ben nu american dad aan het zien ja i know telt niet :P

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2011 13:19:12 ]
pi_104117942
Zo, tentamen gehaald (hopelijk) *O*

Nu even relaxen en donderdag m'n laatste :D

Kamer volgt nog :P
  dinsdag 8 november 2011 @ 13:23:29 #126
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_104117959
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 13:18 schreef redboyke het volgende:
ik heb van t'weekend shigurui gezien. omdat ik iets wou zien met samurai enzo. vond het heel rare serie en raar uitgelegd enzo. amper iets uitgelegd en moeilijk om te volgen.

ben nu american dad aan het zien ja i know telt niet :P
Hyakka Ryouran: Samurai Girls

Voor Samurai met tieten. :7
Chocoladetaartjes.
  dinsdag 8 november 2011 @ 13:24:34 #127
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104117993
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 13:23 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Fixed.
ANIMEES.
- Scamp
pi_104118055
quote:
ik ben na episode 1 toendertijd ook afgehaakt, en toch was hij niet heel erg vervelend eigenlijk...
pi_104120861
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 13:23 schreef Xaryna het volgende:

[..]

aan de afbeeldingen te zien van google denk ik wel dat ik dit tof ga vinden. :D
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:24:39 #130
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104122382
Last Exile: Fam the Silver Wing weet mij nog niet echt te pakken...
ANIMEES.
- Scamp
pi_104127513
hey mschol ben aan het wachten tot de prijzen van externe harde schijf terug op normale prijs zitten.
ik wou een qnap kopen maar zonder schijven heb ik daar niks aan. nu vraag ik altijd aan mijn zus om haar laptop aan te zetten zodat ik thuis kan downloaden omdat ik hier een limiet heb van 2GB en thuis 50GB
pi_104130216
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef redboyke het volgende:
hey mschol ben aan het wachten tot de prijzen van externe harde schijf terug op normale prijs zitten.
ik wou een qnap kopen maar zonder schijven heb ik daar niks aan. nu vraag ik altijd aan mijn zus om haar laptop aan te zetten zodat ik thuis kan downloaden omdat ik hier een limiet heb van 2GB en thuis 50GB
zal nog wel eff duren voordat de prijzen weer op een enigsinds normaal niveau zijn.. ik heb echt het idee dat de boel is gexplodeerd (dus in paar dagen tijd 60 euro duurder ofzo) maar dat zal wel niet :P
hij is volgens deze statistieken wel gexplodeerd :') (al vind ik voor een 3,5" disk 109,90 voor 2TB nog te doen eigenlijk :P

[ Bericht 8% gewijzigd door mschol op 08-11-2011 18:40:20 ]
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:29:52 #133
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104132875
ANIMEES.
- Scamp
pi_104133275
quote:
woei :D maar die kunnen we pas ergens april 2012 verwachten zeker? ;(
pi_104135205
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:36 schreef mschol het volgende:

[..]

woei :D maar die kunnen we pas ergens april 2012 verwachten zeker? ;(
De film komt deze winter al! 3 December al zo te zien.

Overzicht Winter 2011/2012.
http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/7/252839.jpg

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2011 20:22:25 ]
pi_104135217
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:33 schreef mschol het volgende:

[..]

zal nog wel eff duren voordat de prijzen weer op een enigsinds normaal niveau zijn.. ik heb echt het idee dat de boel is gexplodeerd (dus in paar dagen tijd 60 euro duurder ofzo) maar dat zal wel niet :P
hij is volgens deze statistieken wel gexplodeerd :') (al vind ik voor een 3,5" disk 109,90 voor 2TB nog te doen eigenlijk :P
die link is 1TB
ben benieuwd hoelang het gaat duren voor alles terug normaal is.
kut overstroming in thailand!
  dinsdag 8 november 2011 @ 20:21:28 #137
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_104135314
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 20:19 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De film komt deze winter al!

Een sequel van bakemonogatari :D
Chocoladetaartjes.
pi_104135448
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 20:21 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Een sequel van bakemonogatari :D
Ik heb vooral zin in Amagami SS++

Another ziet er ook wel goed uit.
pi_104135551
Er is trouwens een hele goede dating-sim voor de DS vertaald.

De game ziet er goed uit.

Hier is de vertaling te vinden:

https://sites.google.com/site/loveplusguide/home
https://sites.google.com/site/loveplustrans/downloads

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2011 20:30:45 ]
  dinsdag 8 november 2011 @ 20:44:03 #140
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_104136411
Chihayafuru ep 6 is erg leuk! *O* O+
Chocoladetaartjes.
pi_104136947
Mirai Nikki was... anders.

#12 is GERECHTIGHEID!
pi_104137245
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 20:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mirai Nikki was... anders.

#12 is GERECHTIGHEID!
Ik vond hem wel weer goed :)
Helemaal nu ik m'n PC weer kan aansluiten op de tv en m'n series daarop kan bekijken :P
pi_104137887
Als ik mijn liefde wil verklaren moet ik in het Japans "Ik hou van jou" en "Ik wil niemand anders" in de DS spreken :')
  dinsdag 8 november 2011 @ 21:12:30 #144
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_104137999
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 21:10 schreef robin007bond het volgende:
Als ik mijn liefde wil verklaren moet ik in het Japans "Ik hou van jou" en "Ik wil niemand anders" in de DS spreken :')
_O-

YouTube het als je het doet! _O-
Chocoladetaartjes.
pi_104138038
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 21:12 schreef Xaryna het volgende:

[..]

_O-

YouTube het als je het doet! _O-
Ja dag, of misschien toch wel grappig. Misschien laat ik het Microsoft Sam gewoon spreken :P
pi_104140202
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 21:10 schreef robin007bond het volgende:
ik weet nietmeer welk spel het was maar er was ook een spel dat je iets in de microfoon moest zeggen en ik moest haast roepen voor er iets gebeurde.

cookie & cream in co-op is wel leuk heeft ook paar mini games waar je moet blazen.
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:08:51 #148
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_104141534
Chocoladetaartjes.
pi_104141741
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 20:19 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De film komt deze winter al! 3 December al zo te zien.

maar dan komtie toch in bios in japan en niet op BD/DVD?
pi_104142405
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 13:26 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ben na episode 1 toendertijd ook afgehaakt, en toch was hij niet heel erg vervelend eigenlijk...
Ja idd. Gewoon meerdere episodes kijken bij deze. De eerste is saai, daarna wordt het leuker.
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:35:08 #151
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104143145
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:12 schreef mschol het volgende:

[..]

maar dan komtie toch in bios in japan en niet op BD/DVD?
Jep, dus duurt nog half jaartje ofzo voordat ie op BD/DVD uitkomt. Dus ik verwacht rond Mei dat we m hier kunnen bekijken met subs.
ANIMEES.
- Scamp
pi_104143544
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:35 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Jep, dus duurt nog half jaartje ofzo voordat ie op BD/DVD uitkomt. Dus ik verwacht rond Mei dat we m hier kunnen bekijken met subs.
met april zat ik dus al aardig in de buurt :'(
pi_104147603
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 21:47 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik weet nietmeer welk spel het was maar er was ook een spel dat je iets in de microfoon moest zeggen en ik moest haast roepen voor er iets gebeurde.

cookie & cream in co-op is wel leuk heeft ook paar mini games waar je moet blazen.
Hmm, dat zegt me niets.

Ik heb wel ontdekt dat dating-sims helemaal mijn ding zijn. Echt heel leuk O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2011 00:22:22 ]
pi_104147943
Niemand heeft geklaagd over de TT. Like a boss.
pi_104147953
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 00:13 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm, dat zegt me niets.

Ik heb wel ontdekt dat dating-sims helemaal mijn ding is. Echt heel leuk O+
bij co-op mode als je bovenste scherm bent moet je alleen maar juist springen enzo
en moet je partner op de andere ds al de mini games op het onderste scherm doen als je alleen speelt moet je echter beide doen.

enige ervaring met dating sims dat ik heb zijn degene die ik gespeeld heb op een of andere flash site en daar was het meestal gaan trainen of naar school gaan enzo

heb er wel eentje in het engels maar daar geef ik precies altijd de verkeerde antwoorden enzo :P
vooral de i like ... zijn meestal strikvragen

welke is een goeie voor op ds die in het engels is?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2011 00:26:17 ]
pi_104147962
quote:
6s.gif Op woensdag 9 november 2011 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Niemand heeft geklaagd over de TT. Like a boss.
Shit, vergeten O-)
pi_104148008
yvonne met de tentakles :P
pi_104148051
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 00:24 schreef redboyke het volgende:

[..]

bij co-op mode als je bovenste scherm bent moet je alleen maar juist springen enzo
en moet je partner op de andere ds al de mini games op het onderste scherm doen als je alleen speelt moet je echter beide doen.

enige ervaring met dating sims dat ik heb zijn degene die ik gespeeld heb op een of andere flash site en daar was het meestal gaan trainen of naar school gaan enzo

heb er wel eentje in het engels maar daar geef ik precies altijd de verkeerde antwoorden enzo :P
vooral de i like ... zijn meestal strikvragen

welke is een goeie voor op ds die in het engels is?
Love Plus is vertaald in het Engels. Je moet de Japanse rom patchen daarvoor. Patchen is niet moeilijk, gewoon de instructies opvolgen van de site, van dat ene youtube filmpje :P

Mocht je er niet uitkomen, dan ben ik altijd nog bereikbaar via DM.

Dat Cookie and Cream ziet er ook wel leuk uit :)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2011 00:31:00 ]
pi_104148212
is dat deze love +

cover ziet er oud uit

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2011 00:34:50 ]
pi_104149724
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef mschol het volgende:

[..]

met april zat ik dus al aardig in de buurt :'(
Op de LA van Beck moest ik een klein driekwart/volledig jaar wachten. ;(

En hij suckte! Alles was goed, casting, verhaal en muziek. Maar je hoorde de hoofdpersoon niet zingen, nee, als hij het deed gooide ze alles op mute. ''omdat hij zo'n ongelofelijke stem heeft dat iedereen overtreft''

;(
pi_104149751
_O- _O- _O- _O- 8)7 8)7 8)7 ^) ^) ^) :* :* :Z -O- :X :X O-) O-) :o
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 11:08 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Die verstop ik dan, natuurlijk. 8-)
Ik heb trouwens een litteken van lego, levensgevaarlijk, dat spul.

[..]

Vanavond na het werk zal ik ze uplooden.
SHOW THEM!!!!!!!!!!!!! UAGHHHHH!!!!!!! ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> oO<
pi_104150041
fuu.. Dragonaut - the resonance heb ik niet meer :')
binnen aan et hengelen
pi_104150114
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 01:40 schreef blessed19 het volgende:
_O- _O- _O- _O- 8)7 8)7 8)7 ^) ^) ^) :* :* :Z -O- :X :X O-) O-) :o

[..]

SHOW THEM!!!!!!!!!!!!! UAGHHHHH!!!!!!! ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> oO<
Gaat ie helemaal goed blessed?
pi_104150187
His manly spirit has been awakened by the lego scars
pi_104151358
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gaat ie helemaal goed blessed?
Het verbaast me dat mijn post daarbover wel helemaal goed is getyped.

Oh, mên! Ik heb een dik slaaptekort. ;(
pi_104154042
"
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 00:34 schreef redboyke het volgende:
is dat deze love + [ afbeelding ]

cover ziet er oud uit
Dat is love plus plus, je hebt de gewone plus nodig. Plus plus is een vervolg :)
pi_104155027

Ze maakt best leuke Youtube reviews :Y
pi_104155327
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:21 schreef robin007bond het volgende:

Een concurrent! :(
Chocoladetaartjes.
pi_104155346
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:31 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Maak je ook reviews? :o
pi_104155382
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Maak je ook reviews? :o
Animees.nl wel :Y
Chocoladetaartjes.
  woensdag 9 november 2011 @ 11:35:48 #171
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104155471
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:21 schreef robin007bond het volgende:

Ha! Zij is heul niet geschikt voor reviews op deze manier! Ik zag haar lippen bewegen maar hoorde alleen maar "blablabla" terwijl ik zat te bedenken of ze niet toevallig een keertje met mij zou willen "samenwerken" voor de site.

tl;dr she can't watch anime, she's too hot! :P
ANIMEES.
- Scamp
pi_104155512
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:35 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ha! Zij is heul niet geschikt voor reviews op deze manier! Ik zag haar lippen bewegen maar hoorde alleen maar "blablabla" terwijl ik zat te bedenken of ze niet toevallig een keertje met mij zou willen "samenwerken" voor de site.

tl;dr she can't watch anime, she's too hot! :P
Viel mij ook al op, ook die game-reviews. Blijkbaar bestaat het dus wel :P
pi_104156729
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:35 schreef .Cake. het volgende:

[..]

tl;dr she can't watch anime, she's too hot! :o
Wil je zeggen dat de dames die in dit topic posten dus per definitie niet hot zijn omdat ze anime kijken? :o
Chocoladetaartjes.
pi_104157199
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 12:13 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Wil je zeggen dat de dames die in dit topic posten dus per definitie niet hot zijn omdat ze anime kijken? :o
post een foto om het tegendeel te bewijzen? :7
  woensdag 9 november 2011 @ 12:37:20 #175
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104157453
quote:
Neen, ik zeg alleen dat zij te hot is om een review in deze vorm te gieten, omdat het (enorm) afleid van wat ze zegt.

En nu je er toch over begint, ik heb géén idee hoe jullie er allemaal uitzien, dus ik kan daar geen oordeel over geven. Wat mij betreft zie jij er net zo uit als je UI :P
ANIMEES.
- Scamp
pi_104157462
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 12:28 schreef mschol het volgende:

[..]

post een foto om het tegendeel te bewijzen? :7
Heb je mijn fobo niet gezien? Ik ben hartstikke lekker. :+
Chocoladetaartjes.
pi_104157503
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:31 schreef Xaryna het volgende:

[..]

concurentie hoezo? Wat is die roare toal die ze sprekuh? Het lijkt een beetje op nederlands, maar dan Mongolisch.
pi_104157548
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 12:37 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Heb je mijn fobo niet gezien? Ik ben hartstikke lekker. :+
dan zie je er, in mijn ogen, verschrikkelijk vies uit :s)
pi_104157575
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 12:39 schreef outcast_within het volgende:

[..]

concurentie hoezo? Wat is die roare toal die ze sprekuh? Het lijkt een beetje op nederlands, maar dan Mongolisch.
Dan zouden 'we' op animees eigenlijk alleen SleepSubs moetn recenseren. :+
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 12:40 schreef mschol het volgende:

[..]

dan zie je er, in mijn ogen, verschrikkelijk vies uit :s)
Mijn chocola, wat doe je. ;(
Chocoladetaartjes.
pi_104159360
Bij Love Plus heb ik Nene gehosselt.

Ik moest haar zoenen en wist niet wat ik moest doen. Eerst maakte ik kus geluiden in de microfoon, toen kusde ik het touch-screen, wat ook niet werkte. Bleek ik gewoon met m'n stylus te moeten tikken :')

Dit is Nene O+

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2011 13:39:13 ]
pi_104159420
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:37 schreef robin007bond het volgende:
Bij Love Plus heb ik Nene gehosselt.

Ik moest haar zoenen en wist niet wat ik moest doen. Eerst maakte ik kus geluiden in de microfoon, toen kusde ik het touch-screen, wat ook niet werkte. Bleek ik gewoon met m'n stylus te moeten tikken :')
:D _O-
pi_104159851
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 12:41 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Dan zouden 'we' op animees eigenlijk alleen SleepSubs moetn recenseren. :+

[..]

Of iniedergeval een nederlandse review van die review
pi_104160104
robin007 eerste kus was met een DS :P

bij zelda had je ook zoiets dat je een stamp op je ds moest zetten na vanalles te proberen bleek het dus gewoon dat je je ds gewoon effe moest dichtklappen
pi_104160678
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:58 schreef redboyke het volgende:
robin007 eerste kus was met een DS :P

bij zelda had je ook zoiets dat je een stamp op je ds moest zetten na vanalles te proberen bleek het dus gewoon dat je je ds gewoon effe moest dichtklappen
Dat soort dingen heb je ook vaak bij die games.

Ik moet nu m'n relatie onderhouden en dat is een stuk moeilijker. Soms moet ik in het Japans met haar steen-papier-schaar doen, zeggen dat ik van haar hou, ja en nee zeggen. Pff, en ik moet haar altijd precies in een volgorde aanraken. Eerst haar, dan voorhoofd, dan oren, dan tieten, dan arm en vervolgens hand :')

Hetzelfde bij kussen :P

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2011 14:15:00 ]
pi_104161412
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:13 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat soort dingen heb je ook vaak bij die games.

Ik moet nu m'n relatie onderhouden en dat is een stuk moeilijker. Soms moet ik in het Japans met haar steen-papier-schaar doen, zeggen dat ik van haar hou, ja en nee zeggen. Pff, en ik moet haar altijd precies in een volgorde aanraken. Eerst haar, dan voorhoofd, dan oren, dan tieten, dan arm en vervolgens hand :')

Hetzelfde bij kussen :P
Da's in het echte leven net zo. :+
Chocoladetaartjes.
pi_104161429
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:35 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Damn. :'(
pi_104161473
quote:

[..]

vrouwen, lastige wezens zijn het...
pi_104161542
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:36 schreef mschol het volgende:

[..]

vrouwen, lastige wezens zijn het...
Inderdaad. Dat je tegenwoordig zelfs dating-sims nodig hebt om te oefenen zegt genoeg :{w :P
pi_104162228
Dating sims doen me denken aan "The world god only knows" :P
pi_104163031
quote:

[..]

}:|
pi_104163077
quote:

[..]

in het echte leven is gewoon drank geven, drank geven, drank geven en dan direct kussen.

bij die simgames is meestal wel zo dat je alles in volgorde moet doen zeker als je nog maar net friends bent. maar als ze al je vriendin is dan kan je ze soms wel direct kussen
pi_104163128
Morgen nog één tentamen en dan kan ik eens wat series kijken weer.
pi_104163334
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Morgen nog één tentamen en dan kan ik eens wat series kijken weer.
Same here :P
Alleen moet ik nog beginnen :@ Al heb ik wel door het blok heen van alles moeten lezen, dus denk wel dat het goed komt :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 november 2011 @ 15:38:16 #194
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104163579
Dat was Major S2 :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 9 november 2011 @ 16:31:47 #195
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_104167275

Deze man is officieel getrouwd met een meisje uit de game Love Plus :D
pi_104168247
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 17:12 schreef robin007bond het volgende:

U jelly?
pi_104168474
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2011 17:39 schreef Bakakame het volgende:

[..]

U jelly?
Ik vind het wel geniaal _O-

Ook echt de DS kussen, bijna net zoals ik dat had gedaan :'(
pi_104169047
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 17:44 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik vind het wel geniaal _O-

Ook echt de DS kussen, bijna net zoals ik dat had gedaan :'(
je wilt het dus ook :P
pi_104169092
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 17:59 schreef redboyke het volgende:

[..]

je wilt het dus ook :P
Nah, maar hij heeft wel een punt.

Als homohuwelijk mag, vind ik dat dit ook mag.
pi_104169124
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:00 schreef robin007bond het volgende:

[..]

homohuwelijk is toch wel een totaal ander 'level' als trouwen met een fictief karakter/persoon :')
pi_104169225
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:01 schreef mschol het volgende:

[..]

homohuwelijk is toch wel een totaal ander 'level' als trouwen met een fictief karakter/persoon :')
Dit
pi_104169242
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:01 schreef mschol het volgende:

[..]

Ach, er zijn ook mensen die geloven in een fictief persoon in de hemel :+
pi_104169282
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ach, er zijn ook mensen die geloven in een fictief persoon in de hemel :+
dat is religie, dat is -weer- wat anders :+
pi_104169361
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:05 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is religie, dat is -weer- wat anders :+
Mensen hebben zelfs toestemming nodig van een fictief persoon om te trouwen en moeten dat ook beloven aan hem.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2011 18:08:04 ]
pi_104169584
quote:
4s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Mensen hebben zelfs toestemming nodig van een fictief persoon om te trouwen en moeten dat ook beloven aan hem.
Dat fictieve persoontje is niet nodig daarvoor :P
pi_104169618
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:14 schreef PAAC het volgende:

[..]

Dat fictieve persoontje is niet nodig daarvoor :P
Ja ach, bijna al onze wetten en moralen zijn bepaald door een fictief persoon :+
pi_104169836
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 17:12 schreef robin007bond het volgende:

zal ik deze man een stuk touw van 2 meter sturen voor kerst ?

dat is toch sneu :')
pi_104170910
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:15 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja ach, bijna al onze wetten en moralen zijn bepaald door een fictief persoon :+
In Nederland wel, omdat Nederland Christelijk/katholiek is.

Vroeger hadden we de Edda. :)
pi_104171204
Zo... Vanavond helemaal *niets* doen. Beetje anime kijken. Het is tenslotte mijn verjaardag. En dat in een best drukke week :o
pi_104171552
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef Qunix het volgende:
Zo... Vanavond helemaal *niets* doen. Beetje anime kijken. Het is tenslotte mijn verjaardag. En dat in een best drukke week :o
Gefeliciteerd! :D
Geen feestje?
pi_104171827
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:04 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! :D
Geen feestje?
Thanks.
Nope. Wel in het weekend, maar klein.
pi_104172996
quote:
Gefeliciteerd man.
pi_104173552
quote:
Gefeli :)
pi_104174844
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:30 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Gefeliciteerd man.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:41 schreef PAAC het volgende:

[..]

Gefeli :)
pi_104174855
Was een goeie episode van Gundam AGE. :Y

One Piece _O_ _O_
  woensdag 9 november 2011 @ 20:06:16 #218
333374 Lithia
Too serious
pi_104175059
quote:
Gefeliciteerd. *O*
  woensdag 9 november 2011 @ 20:06:51 #219
333374 Lithia
Too serious
pi_104175101
Site om anime te kijken
Iemand dat weet waar je HD anime kan zien, online?
pi_104175317
quote:
Gefeliciteerd!

*O*
pi_104175684
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:06 schreef Lithia het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:10 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

*O*
どうも
  woensdag 9 november 2011 @ 20:18:38 #222
302147 Koito91
The Observer of the Sky
pi_104175764
quote:
Gefeliciteerd! En nog VELE jaren he, want stel je eens voor dat je geen anime meer kunt kijken! :o *O*
pi_104176127
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:18 schreef SleepSub het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! En nog VELE jaren he, want stel je eens voor dat je geen anime meer kunt kijken! :o *O*

Thanks
pi_104176136
quote:
9s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:06 schreef Lithia het volgende:
Site om anime te kijken
Iemand dat weet waar je HD anime kan zien, online?
IJsfilms misschien? Daar wil nog wel eens wat op staan
  woensdag 9 november 2011 @ 20:35:44 #226
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104176606
quote:
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 9 november 2011 @ 20:45:21 #227
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_104177062
Gefeliciteerd Q! :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_104177316
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:03 schreef Qunix het volgende:

One Piece _O_ _O_
Anime I presume? (die was wel goed overigens :) )

Manga is "on break" deze week :(
pi_104177456
quote:
Thanks.
quote:
Thanks.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:45 schreef wdn het volgende:
Gefeliciteerd Q! :)
Thanks.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:50 schreef PAAC het volgende:

[..]

Anime I presume? (die was wel goed overigens :) )

Manga is "on break" deze week :(
:Y

Ik lees geen manga's.
pi_104178341
Kan Animees misschien een partnership starten met SleepSub?
pi_104178404
quote:
Gefeliciteerd! :)
pi_104179098
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! :)
Thanks!

One Piece 3D is net een game :') Wel leuke OVA.
pi_104180292
Gefeliciteerd *O*

Wat doet Yvonne eigenlijk in de TT? Komt die hier tegenwoordig ook :o
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_104181758
quote:
Gratz!
pi_104182204
Thanks!

Mirai Nikki is tof en vaag.
pi_104182869

Release 12-11-'11
pi_104182875
Gefeliciteerd! *O*

Chocoladetaartjes.
pi_104182911
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:26 schreef Xaryna het volgende:
Gefeliciteerd! *O*

[ afbeelding ]
Je mag niet hotlinken :o

pi_104183047
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:26 schreef Qunix het volgende:

[..]

Je mag niet hotlinken :o

Kut. Ik zoek een andere, één moment.
Chocoladetaartjes.
pi_104183119

Deze dan!
Chocoladetaartjes.
pi_104183700
pi_104183836
Na mirai nikki 05 kan ik het opsommen in 2 woorden:
SPOILER
pi_104183937
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef KrentebolHooft het volgende:
SPOILER
:Y
pi_104185172
quote:
SPOILER
En Yuno!
pi_104185232
Argh, ik moet studeren voor m'n tentamen morgen, maar ik ben op Youtube nieuwe muziek aan het vinden en voel de dringendheid van m'n naderende tentamen niet zo :P
pi_104185326
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 18:00 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja dat is hetzelfde.
pi_104185365
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef Ascendancy het volgende:
Gefeliciteerd *O*

Nah, niemand hier kent haar blijkbaar. Afgaande op het vorige topic, toen de ban van robin ter sprake kwam.
pi_104185701
quote:
SPOILER
whut?
snel eff nog 4 downloaden, dan beide eff kijken :')
  woensdag 9 november 2011 @ 23:20:49 #249
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104186020
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef Ascendancy het volgende:
Gefeliciteerd *O*

Wauw, jij leeft nog?

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Nah, niemand hier kent haar blijkbaar. Afgaande op het vorige topic, toen de ban van robin ter sprake kwam.
Nog steeds geen idee wie/wat het is...
ANIMEES.
- Scamp
pi_104186513
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 23:20 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Wauw, jij leeft nog?

[..]

Nog steeds geen idee wie/wat het is...
The mother of all mods
pi_104187036
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja dat is hetzelfde.
:6
Je kan die moé anime characters ook wel een geaardheid noemen tegenwoordig :P
pi_104187868
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 23:39 schreef robin007bond het volgende:

[..]

:6
Je kan die moé anime characters ook wel een geaardheid noemen tegenwoordig :P
Fetish misschien. :P
pi_104188278
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Fetish misschien. :P
Oh shit ;(
pi_104188560
quote:
11s.gif Op donderdag 10 november 2011 00:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Oh shit ;(
busted... :+

iemand nog tips voor serie's in de volgende genre's (must see's zeg maar):
actie, martial arts en horror
pi_104188687
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 00:15 schreef mschol het volgende:

[..]

busted... :+

iemand nog tips voor serie's in de volgende genre's (must see's zeg maar):
actie, martial arts en horror
Rurouni Kenshin, Samurai Champloo en Slut of sluts, oh wacht, dat is een pornofilm.

SPOILER
pi_104188785
Ik zoek een anime waar ik weer flink om kan lachen.

Pervy humor mag ook :P
pi_104188795
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 00:23 schreef robin007bond het volgende:
Ik zoek een anime waar ik weer flink om kan lachen.

Pervy humor mag ook :P
ga een serie herhalen? :)
Toradora!?
Karin?
pi_104188842
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 00:23 schreef mschol het volgende:

[..]

ga een serie herhalen? :)
Toradora!?
Karin?
of GTO?
pi_104188906
Hmm, bedankt voor de tips
:)
pi_104188967
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2011 00:28 schreef robin007bond het volgende:
Hmm, bedankt voor de tips
:)
Ranma 1/2 (8> :')
pi_104189034
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 00:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Shin Chan :P

Die Japanse stemmen van Shin Chan klinken echt verlept :')
pi_104189037
quote:

[..]

7 seizoenen.. pfff
pi_104189038
quote:

[..]

ranma is de shit :D
pi_104189107
B Gata H Kei? :+
  donderdag 10 november 2011 @ 01:00:27 #265
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104189745
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 00:35 schreef mschol het volgende:
B Gata H Kei? :+
Dies best leuk jah

heb je Arakawa under the bridge (x bridge) al gezien?
ANIMEES.
- Scamp
pi_104189896
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:00 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Dies best leuk jah

Ook nog niet.. ;(
pi_104190683
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:00 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Dies best leuk jah

ik vond die wat matig.. (arakawa dus, B gata H kei was best grappig :))

nog wat ideetjes:
inukami
Nagasarete Airantou
beide ouder, maar dat mag de pret niet drukken :+
pi_104193127
Goshuushou-sama Ninomiya-kun is ook wel vermakelijk. :P
Chocoladetaartjes.
pi_104193599
Seto no Hanayome *O*
pi_104194204
Moddermother
pi_104202893
ranma _O-
ondanks de leeftijd (toch uit 1989 :P) ga ik em wel kijken.. heeft stiekem best een geinige insteek :+

wtf zie ik nu weer, SnS III heeft maar 5 episodes? gelukkig niet..

[ Bericht 31% gewijzigd door mschol op 10-11-2011 15:12:30 ]
pi_104205234
ep 6 en 7 gedownload van carnival phantasm en doorheen geskipped. wtf is this shit? Saber/Rider/ meets dvd extra?
pi_104209270
Wat moet ik kijken wat op dit moment aired??? /bored
pi_104209475
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:43 schreef Ascendancy het volgende:
Retro anime?
  donderdag 10 november 2011 @ 18:03:30 #275
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104210007
quote:
Fate/Zero en Mirai Nikki.
ANIMEES.
- Scamp
pi_104210708
quote:
Wat .Cake zegt. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2011 18:26:12 ]
pi_104210800
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:03 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Fate/Zero en Mirai Nikki.
Is fate/zero een spin-off van fate/stay night?
En bedankt. Zo eens checken
pi_104211572
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:27 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Is fate/zero een spin-off van fate/stay night?
En bedankt. Zo eens checken
Fate/Zero is een prequel van Fate/Stay Night.
pi_104211579
quote:
SnS 3?
pi_104212705
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:48 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Fate/Zero is een prequel van Fate/Stay Night.
Laat dan maar. Fate/stay night was een grandioze kutserie :')
pi_104213138
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:16 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Laat dan maar. Fate/stay night was een grandioze kutserie :')
weafm awerofmawergmweopmfoaerfpkawemgopermkgn

De visual novel was goed. Deze serie is echt een topper.

Mensen die de Fate-franchise beoordelen op die ene slechte anime :{w
pi_104213975
De serie was compleet ruk, omdat de hoofdpersoon een huiligerige moralistische lambal was zonder ballen en Saber een lege puppet.
De rest bestond uit pure evils en kawaii's. Kom op zeg :')
pi_104214162
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:40 schreef Ascendancy het volgende:
De serie was compleet ruk, omdat de hoofdpersoon een huiligerige moralistische lambal was zonder ballen en Saber een lege puppet.
De visual novel is erg goed!
pi_104216713

robin007bond is zo'n leuke jongen. Hij laat mij altijd sandwiches voor hem maken, waarna hij me vervolgens oraal pleziert.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2011 20:23:02 ]
pi_104219741
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:22 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]

robin007bond is zo'n leuke jongen. Hij laat mij altijd sandwiches voor hem maken, waarna hij me vervolgens oraal pleziert.

Jonge, jat mijn fetish niet :{w
pi_104220491
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:07 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Jonge, jat mijn fetish niet :{w
Het is tegenwoordig al mainstream :{w
  donderdag 10 november 2011 @ 21:23:06 #287
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104220687
quote:
Ik ben het enigszins met je heen, Fate/Stay Night was niet al te best als anime.

Fate/Zero is awesome. Eerlijk waar, trust mie. It is ferry koel!
ANIMEES.
- Scamp
pi_104228967
quote:
ah, de reguliere anime dus :+

persoonlijk kan ik niet herrinneren dat ik em echt slecht vond...
pi_104231425
quote:
I'm starting to realize why all the servants are males except for Saber. It's like they're all just facinated with her. And the only way to take out their sexual desires or... their sexual frustrations, is to attemt to kill her or fight her. Sooo I guess like everybody is wanting Saber. I luve that Saber and the Einzenburg wife are getting so close at the end of episode five I was like ~aaaw they're so gay~.
Dit precies dit. Alleen niet dat gedeelte waar zij Irisviel von Einsbern abusievelijk Eizenburg (lol wftf) noemt en ik zag Iri's (door mij ingebeelde) lust voor Saber al in aflevering twee.

Maar wat ik vooral leuk vond aan dit meisje was dat zij zonder gêne al dat 'sexual' en 'wanting' uit haar mond kon krijgen en vooral met die haar.... dingetjes die haar nog meer op Hanagai's Sena vlees laken lijken.

O' en Asc Fate/Zero is the shit. :)
pi_104231594
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 00:44 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dit precies dit. Alleen niet dat gedeelte waar zij Irisviel von Einsbern abusievelijk Eizenburg (lol wftf) noemt en ik zag Iri's (door mij ingebeelde) lust voor Saber al in aflevering twee.

Maar wat ik vooral leuk vond aan dit meisje was dat zij zonder gêne al dat 'sexual' en 'wanting' uit haar mond kon krijgen en vooral met die haar.... dingetjes die haar nog meer op Hanagai's Sena vlees laken lijken.

Dat vond ik ook zo grappig, inderdaad. _O-
  vrijdag 11 november 2011 @ 01:04:22 #291
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_104231953
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 00:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
en vooral met die haar.... dingetjes die haar nog meer op Hanagai's Sena vlees laken lijken.

Dáár doet ze me aan denken!! Op miku (of is het niku? geen zin om het op te zoeken) idd!

Net Bakemonogatari rewatch afgerond. Blijft een sublieme serie, zeer goed gedaan! _O_

^O^
ANIMEES.
- Scamp
pi_104232098
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 01:04 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Dáár doet ze me aan denken!! Op miku (of is het niku? geen zin om het op te zoeken) idd!

Net Bakemonogatari rewatch afgerond. Blijft een sublieme serie, zeer goed gedaan! _O_

^O^
Heb het gevoel alsof elk moment hans teeuwen er doorheen gaat bleren :p
pi_104232199
9
pi_104232211
8
pi_104232215
7
pi_104232218
6
pi_104232225
5