quote:Op maandag 7 november 2011 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh mijn god, zoek ik naar een gifje van wat jij beschrijft, geeft google images me een naakte hitler.
Een paar afleveringen van S1 gezien, het sprak me niet echt zo aan, kwam allemaal een beetje erg simpel over...quote:Op maandag 7 november 2011 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dit een leuke anime trouwens, wie kent het?
http://metanorn.net/2011/10/first-impressions-working
Grappig. Toestanden op de werkvloer van een fami resuquote:Op maandag 7 november 2011 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dit een leuke anime trouwens, wie kent het?
http://metanorn.net/2011/10/first-impressions-working
quote:Op maandag 7 november 2011 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh mijn god, zoek ik naar een gifje van wat jij beschrijft, geeft google images me een naakte hitler.
Dan neem jij het struikelen over.quote:Op maandag 7 november 2011 17:15 schreef robin007bond het volgende:
Meisjes die anime kijken nemen vaak die trekjes van hoofd aaien enzo over.
Ook in real life, is mijn ervaring
Net als het poken
Mja, het was wel te zien dat het CGI was, maar verder heb ik mij er niet aan gestoord ofzoquote:Op maandag 7 november 2011 18:52 schreef robin007bond het volgende:
Die ontploffing van dat gebouw in Fate/Zero, mooie animatie!
Overal op internet hoor ik mensen klagen over de CGI bij het autorijden. Ik vond het er wel gelikt uitzien.
quote:Op maandag 7 november 2011 18:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Mja, het was wel te zien dat het CGI was, maar verder heb ik mij er niet aan gestoord ofzo
Mensen op internet zeiken over alles, haters gonna hate.
Die CGI vind ik wel mooi, mij maakt dat niet zo veel uit. Het schijnt zelfs duurder te zijn om het toe te passen, volgens mij.quote:Op maandag 7 november 2011 19:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Het beste aan die aflevering was dat Irisviel in een oldtimer, die grofweg een half miljoen waard is, over een kronkelig hobbelig tweebaansweggetje in de bergen om en nabij de 100 km/h rijdt.
Vrouwen achter het stuur.![]()
Ik ben eerlijk gezegd ook niet zo heel bij met de computeranimatie, het past gewoon niet bij de rest... maar zolang ze kosten die ze er mee besparen maar weer in de serie steken kan ik er wel mee leven.
Behalve Berserkers computeranimatie.![]()
O en welkom terug Robin.
Ze houdt het heel lang uit zonder te botsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Thought your life was bad? Sometimes, death is worse. There is no salvation, peace, nor god waiting to receive you into their care. But wait, a god? Maybe you are talking about that big black ball stuck in the room with you. Now you are thrown into a game, fighting green aliens and robot monsters for the chance to survive.
When Kei Kurono is killed, he thus finds himself caught in such a game; a test of his skills, morals and will to survive. His life is not his own, his death spat and trampled upon over and over again. What happens if he does not listen? God knows.
A word of warning: Gantz is not for the faint-hearted, but neither is it as simple as it looks. Gore, rape and violence is rampant, as are portrayals of greed, violence, and all the ugliness that one sees in society today.
Ik pokete al voor ik anime keek. En aaien ook!quote:Op maandag 7 november 2011 17:15 schreef robin007bond het volgende:
Net als het poken
je gaat nog niet je zinnen ver-'nya'en?quote:Op maandag 7 november 2011 21:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik pokete al voor ik anime keek. En aaien ook!![]()
Al neem ik wel dingen over. Ik ben 'ne?' gaan zeggen aan het einde van zinnen, dat soort dingetjes.
Zo erg ben ik niet.quote:Op maandag 7 november 2011 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
je gaat nog niet je zinnen ver-'nya'en?
te pas en te onpas overal nya tussenproppen en achterzetten
Dat heb ik dan echt nooitquote:Op maandag 7 november 2011 21:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zo erg ben ik niet.
Al zeg ik wel af en toe 'nyaa' of 'kyaa' of 'auu~~'.
Ik begin steeds meer "baka" te zeggen tegen mezelf als ik (weer) iets stoms doe op het werk.quote:Op maandag 7 november 2011 21:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Al neem ik wel dingen over. Ik ben 'ne?' gaan zeggen aan het einde van zinnen, dat soort dingetjes.
dat doe ik soms ookquote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef PAAC het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer "baka" te zeggen tegen mezelf als ik (weer) iets stoms doe op het werk.
Nah, dat niet. Aaien doe ik wel vaker.quote:Op maandag 7 november 2011 17:15 schreef robin007bond het volgende:
Net als het poken
Irritant inderdaad. Vooral als er gezelschap is en je hebt je speakers hard aan staan.quote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
MAL updater zegt dat auu~~ steeds als hij geen verbinding kan maken ofzo. Gek wordt ik er van!
je kan mal updater waarschijnlijk gewoon mutenquote:Op maandag 7 november 2011 21:27 schreef Lithia het volgende:
[..]
Irritant inderdaad. Vooral als er gezelschap is en je hebt je speakers hard aan staan.
Oh vet.quote:Op maandag 7 november 2011 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan mal updater waarschijnlijk gewoon muten
Episode 1 gezien, wat een vreselijke wereldquote:Op maandag 7 november 2011 20:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand Gantz gezien? het verhaal klinkt EPIC!!!!!!11!!
[..]
mja, wellicht niet in het programma zelf (gebruik het niet) maar bij windows 7/vista kan je per programma het geluidsvolume aangevenquote:
Soms als ik een knop indruk zeg ik wel eens pochiquote:Op maandag 7 november 2011 21:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zo erg ben ik niet.
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 7 november 2011 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, wellicht niet in het programma zelf (gebruik het niet) maar bij windows 7/vista kan je per programma het geluidsvolume aangeven
Oh oh, dat doe ik ook! En ik zeg "tadaima" als ik mijn kamer binnenkom na een lange dag. En "itadakimasu" voor ik ga eten.quote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef PAAC het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer "baka" te zeggen tegen mezelf als ik (weer) iets stoms doe op het werk.
Ik stop het in een mapje dat ik zelf noem, bestandsnamen van subbers houd ik aan. Vind ik wel fijn om te weten.quote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef mschol het volgende:
voor de gene die anime daadwerkelijk bewaren: houden jullie de fangroep bestandsnaam aan of hernoemen jullie alles?
persoonlijk kan ik er echt niet tegen als de boel gerenamed is
In mijn Video's map heb ik voor elke serie een aparte map, met daarin de originele bestandsnamen van de subgroepen.quote:Op maandag 7 november 2011 21:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh oh, dat doe ik ook! En ik zeg "tadaima" als ik mijn kamer binnenkom na een lange dag. En "itadakimasu" voor ik ga eten.
... misschien ben ik eigenlijk best erg.
[..]
Ik stop het in een mapje dat ik zelf noem, bestandsnamen van subbers houd ik aan. Vind ik wel fijn om te weten.
Ja, dat heb ik ook. Alleen verwoord jij het beter.quote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In mijn Video's map heb ik voor elke serie een aparte map, met daarin de originele bestandsnamen van de subgroepen.
Valt mee, klinkt eerder schattigquote:Op maandag 7 november 2011 21:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh oh, dat doe ik ook! En ik zeg "tadaima" als ik mijn kamer binnenkom na een lange dag. En "itadakimasu" voor ik ga eten.
... misschien ben ik eigenlijk best erg.
Doe je dit ook?quote:Op maandag 7 november 2011 21:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zo erg ben ik niet.
oke danquote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In mijn Video's map heb ik voor elke serie een aparte map, met daarin de originele bestandsnamen van de subgroepen.
Dat vind ik overdreven.quote:Op maandag 7 november 2011 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
oke dan
ik heb zoiets:
eerst de boel alfabetisch gesorteerd in een stuk of 10 folders (aantal letters per folder) dan serienaam, dan de betreffende release (anime/manga/muziek/whatever) en dan originele bestandsnaam
althans, dat is hoe ik het wil hebben
dat zijn maar 117 mappen, daar kom ik makkelijk bovenuit (het is ergens rond de 2TB aan anime hequote:Op maandag 7 november 2011 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vind ik overdreven.
Ik heb het zo:
[ afbeelding ]
Jullie hebben trouwens nog steeds geen kamer gepost, terwijl ik die van mij 1000 topics terug wel heb gepost
Dat had ik ooit gedaanquote:Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn maar 117 mappen, daar kom ik makkelijk bovenuit (het is ergens rond de 2TB aan anime hewaarvan veel nog in xvid kwaliteit helaas)
en kamer posten?
Je hebt Kyou no Go no Ni niet netjes gespeld.quote:Op maandag 7 november 2011 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vind ik overdreven.
Ik heb het zo:
[ afbeelding ]
Jullie hebben trouwens nog steeds geen kamer gepost, terwijl ik die van mij 1000 topics terug wel heb gepost
NEE! MIJN PERFECTIE NAAR DE KNOPPENquote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je hebt Kyou no Go no Ni niet netjes gespeld.
post je collectiequote:Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn maar 117 mappen, daar kom ik makkelijk bovenuit (het is ergens rond de 2TB aan anime hewaarvan veel nog in xvid kwaliteit helaas)
en kamer posten?
Belofte maakt schuld, maar verwacht niet meer dan twee vage foto's.quote:Op maandag 7 november 2011 22:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat had ik ooit gedaan
Toen was iedereen van: "Oh, leuk energy collectie, mijn kamer komt nog". Maar niemand heeft wat laten zien
Or he'll lick my ass?!quote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Met mijn kat moet je niet sollen.![]()
liever een voorraad dan moeten wachtenquote:Op maandag 7 november 2011 22:10 schreef gniffie het volgende:
Waarom al die zooi opslaan op je hdd, gewoon downloaden binnen 10 minuten
morgen zal ik eens kijken of ik een uitdraai van de collectie kan vinden (of maken) (de desbetreffende pc staat nu uit)quote:
Student zie ik. Die katana's zijn wel stoer.quote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld, maar verwacht niet meer dan twee vage foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vooral manga ?quote:Op maandag 7 november 2011 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
morgen zal ik eens kijken of ik een uitdraai van de collectie kan vinden (of maken) (de desbetreffende pc staat nu uit)
tis een flinke mix, maar de meeste dubbele zijn er volgens mij uit
nauwelijks tot geen manga, hoofdzakelijk animequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja slechte kwaliteit en ja tering bende![]()
Opruimtip #1.quote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef gniffie het volgende:
wat een zooi, gooi het dan tenminste allemaal op 1 hoop
quote:Op maandag 7 november 2011 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
nauwelijks tot geen manga, hoofdzakelijk anime
even snel wat foto'sWaarom staat er een PC op je bed, en waarom staan er twee bakjes eten ( ? ) voor je tv?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja slechte kwaliteit en ja tering bende
En waarom is je TV het enige dat schoon is?
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Show dan jouw kamerquote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Waarom staat er een PC op je bed, en waarom staan er twee bakjes eten ( ? ) voor je tv?
Nu ik zo kijk lijkt het meer op lego?quote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
en waarom staan er twee bakjes eten ( ? ) voor je tv?
Wat is er met je bed gebeurd?quote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld, maar verwacht niet meer dan twee vage foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oja, heb ik ook! Kafka on the shore heb ik. Leuk boekquote:Op maandag 7 november 2011 22:56 schreef .Cake. het volgende:
Ik vind mijn kamer opeens zo netjes nu![]()
Het enige wat ik er heb staan dat ook maar enigszins relevant is aan dit onderwerp is een boek van Haruki Murakami.
Die was goed ja! Heb laatst ook Dance Dance Dance gelezen en heb nu The Windup Bird Chronicles klaarliggenquote:Op maandag 7 november 2011 23:07 schreef Bakakame het volgende:
Oja, heb ik ook! Kafka on the shore heb ik. Leuk boek
Ja, ik wil nog een keer Norwegian Wood lezen. Maar ik heb héél veel boeken die ik wil kopen... En de eerstvolgende manga die ik koop wordt waarschijnlijk Bakuman vol. 2, al hoop ik dat ze Wakusei no Samidare een keer vertalenquote:Op maandag 7 november 2011 23:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die was goed ja! Heb laatst ook Dance Dance Dance gelezen en heb nu The Windup Bird Chronicles klaarliggenIk hoor dat 1q84 ook goed is, ben ik voor aan het sparen!
40", inmiddels alweer bijna 3 jaar oud ofzo, gekocht van m'n eerste echte salarisstrookquote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat TV scherm
en ja typische jongenskamer zal ik maar zeggen
dan kan ik niet meer door m'n kamer heen bewegenquote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef gniffie het volgende:
wat een zooi, gooi het dan tenminste allemaal op 1 hoop
pc op bed is daar tijdelijk geplaatst, is m'n oude pc en weet niet waar ik em kwijt moet dus hij schuift nogal door de kamer heen waar ik op dat moment plek heb..quote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Waarom staat er een PC op je bed, en waarom staan er twee bakjes eten ( ? ) voor je tv?
lego it is indeed..quote:Op maandag 7 november 2011 22:48 schreef PAAC het volgende:
[..]
Nu ik zo kijk lijkt het meer op lego?
Vlgs mij zag ik ook al zo'n lego huisje en bootje op de eerste foto.
En een doos lego technic op de 2e nu(met daarop nog meer lego)
Overigens niks mis met lego
quote:
SPOILER: idee van mijn lego collectieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb wel wat anime relevants, maar dat staat bij m'n dvd'squote:Op maandag 7 november 2011 22:56 schreef .Cake. het volgende:
Ik vind mijn kamer opeens zo netjes nu![]()
Het enige wat ik er heb staan dat ook maar enigszins relevant is aan dit onderwerp is een boek van Haruki Murakami.
geen idee, maar vet wordt het zeker!quote:Op maandag 7 november 2011 23:54 schreef Verwerker het volgende:
Zeg, wanneer komt Dragonball AF nou uit!
wtf is dat ?!?!?!? vertel!!!quote:Op maandag 7 november 2011 23:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
geen idee, maar vet wordt het zeker!
[ afbeelding ]
hoelang ik daar vroeger wel niet het internet naar heb afgezochtquote:Op maandag 7 november 2011 23:54 schreef Verwerker het volgende:
10 jaar later nog steeds geen infoquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoelang ik daar vroeger wel niet het internet naar heb afgezocht![]()
( was rond 2000/2001 )
ik heb sowieso geen geluidjes op MALquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:17 schreef mschol het volgende:
voor de mal updater gebruikers: als je naar settings gaat -> plugins -> rechtermuisklik op sounds kan je je volume en geluidjes instellen...
mal updaterquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb sowieso geen geluidjes op MAL
Wel irritant dat ik mijn eigen topics niet terug kan vinden
nope geheel losstaand programma wat opzich niet eens heel slecht werkt, maar het updaten van anime lijst vanaf harddisk contents wordt wat lastig gok ik (tenzij je het dus kijkt!)quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen toolbar geneuzel magik hopen he
mwa dat doe ik altijd handmatig, kan ik gelijk in het topic over de aflevering kijken als die er isquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:24 schreef mschol het volgende:
[..]
nope geheel losstaand programma wat opzich niet eens heel slecht werkt, maar het updaten van anime lijst vanaf harddisk contents wordt wat lastig gok ik (tenzij je het dus kijkt!)
ik ook hoor, wel handig dat ik een overzicht krijg (+ melding om torrent te downloaden) als de release uit is..quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mwa dat doe ik altijd handmatig, kan ik gelijk in het topic over de aflevering kijken als die er is
good pointquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ziet er ingewikkeld uit... te laat om het nog te gaan snappen
Ik wou van mijn hoogslaper een laagslaper maken maar sommige schroeven kwamen moeilijk los... ik had geduldig doch krachtig aan die dingen kunnen blijven draaien òf ik kon het mannelijke doen een hamer pakken en er op los timmeren.quote:
Ik heb precies 11 manga op mijn boekenplank (B.Ichi II, Samurai Champloo I en Welcome to the N.H.K. I t/m VIII) een paar xbox en nintendo spellen die uit Japan komen (sommigen gebaseerd op anime) en het boek Oosterse literatuur. Een inleiding tot De Oosterse Bibliotheek.quote:Enige Japanse dat ik hier heb is volume 1 van Bakuman en een boek "Basic Japanese for College Students," dat niet zo heel handig is omdat het alleen maar uitspraak heeft en ik er dus geen katakana, hiragana of andere scribbles mee leer
quote:Op maandag 7 november 2011 23:42 schreef mschol het volgende:
lego it is indeed..
ik zwem momenteel in de lego, daar ik probeer oude modellen (uit m'n jeugd, sommige dus zo'n 20 jaar oud) weer bijelkaar te zoeken
[..]
Ik heb al mijn lego eens op een kille regenachtige Koninginnedag voor een paar tientjes verkocht.SPOILER: idee van mijn lego collectieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik dankjequote:Op dinsdag 8 november 2011 00:17 schreef mschol het volgende:
voor de mal updater gebruikers: als je naar settings gaat -> plugins -> rechtermuisklik op sounds kan je je volume en geluidjes instellen...
Wat doe ik hier nog het is half 3!!!
* Repelsteeltju gaat vlug slapen.“An interesting thing is a good thing.”
Dragonball was al AF na de cell-saga.quote:Op maandag 7 november 2011 23:54 schreef Verwerker het volgende:
Ik kom liever in jouw man-cave dan in die van mschol.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoelang ik daar vroeger wel niet het internet naar heb afgezocht![]()
( was rond 2000/2001 )
overigens mijn man-cave
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damesproductenquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik kom liever in jouw man-cave dan in die van mschol.Wat heb jij het netjes zeg!
Ik heb trouwens best veel manga hier, het zit alleen nog in dozen bij gebrek aan plankruimte. Tevens heb ik meer dozen niet geheel uitgepakt.Zal zo even foto's schieten voor ik naar school ga.
Edit: foto's gemaakt, will upload later.
Edit2: Misschien had ik eerst de damesproducten moeten verstoppen.![]()
Netjes... Ik heb alles in 1 folder.quote:Op maandag 7 november 2011 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vind ik overdreven.
Ik heb het zo:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:17 schreef mschol het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:24 schreef Xaryna het volgende:
Mijn vriend over een anime girl: she was cute ... so tsun tsun ... yet so dere dere
quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb al mijn lego eens op een kille regenachtige Koninginnedag voor een paar tientjes verkocht.
Ik krijg bij lego-fanaten zoals jij altijd de neiging om al je platte stukjes aan elkaar te plakken en dan te zeggen 'VIND JE HET NOU NOG STEEDS ZO LEUK?'quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier een trein met raampjes die 2de hands verkochtworden a 28 euro per stuk
ieder zo z'n hobby zeg maar
Ik ben aan het sparen. Ik heb een manga-verlanglijstje, en geen geld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:46 schreef blessed19 het volgende:
Ik heb al mijn manga gedoneerd, was volgens mij een kleine 35 stuks.
Alleen Azumanga Daioh en Battle Royal heb ik gehouden, daarnaast ben ik op zoek naar een goedkope leverancier voor chi's sweet home.
Zal van de week foto's maken van mijn woonkamer.
Aan het werk, jij!quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:56 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben aan het sparen. Ik heb een manga-verlanglijstje, en geen geld.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:56 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik krijg bij lego-fanaten zoals jij altijd de neiging om al je platte stukjes aan elkaar te plakken en dan te zeggen 'VIND JE HET NOU NOG STEEDS ZO LEUK?'
Die verstop ik dan, natuurlijk.quote:
Vanavond na het werk zal ik ze uplooden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Aan het werk, jij!En kom op met die foto's.
Nou, als je die dingen aan elkaar plakt krijg je ze niet zo makkelijk van elkaar.quote:
Je hebt ook vna die platte stukjes die je op zo'n normaal plat stukje kan doen, maar die geen puntjes aan de bovenkant hebben. Daar kun je zo'n mooi glad dak van maken. Die krijg je er nooit meer af!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nou, als je die dingen aan elkaar plakt krijg je ze niet zo makkelijk van elkaar.
Dat is net zoiets als het kleine nichtje je manga's met stift aan het inkleuren is.
als je ze echt aan elkaar plakt (uitgaande van secondelijm) valt er automagisch een rekening op de matquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nou, als je die dingen aan elkaar plakt krijg je ze niet zo makkelijk van elkaar.
Dat is net zoiets als het kleine nichtje je manga's met stift aan het inkleuren is.
met de originele brick seperator niet nee, altijd een groot gemis geweest..quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je hebt ook vna die platte stukjes die je op zo'n normaal plat stukje kan doen, maar die geen puntjes aan de bovenkant hebben. Daar kun je zo'n mooi glad dak van maken. Die krijg je er nooit meer af!
Die heeft zuignapjes?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
als je ze echt aan elkaar plakt (uitgaande van secondelijm) valt er automagisch een rekening op de mat
[..]
met de originele brick seperator niet nee, altijd een groot gemis geweest..
inmiddels schijnt er een nieuwe te zijn die ook daarmee kan omgaan(hebben ze naar mijn idee wat te lang over gedaan
)
nope, een hele platte achterkant waardoor je em net onder zou moeten kunnen schuiven (heb het ding niet, hij wordt (nog?) niet los verkocht)quote:
ik hou niet zo van rommel, al moet ik er wel eerst een zooi van maken voor ik ga opruimenquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik kom liever in jouw man-cave dan in die van mschol.Wat heb jij het netjes zeg!
choco coronetquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef robin007bond het volgende:
Lucky Star is echt saai. De eerste 10 minuten praten ze de hele tijd over eten en heb ik het maar afgesloten
had hetzelfde, het schijnt dus de hele serie (26 afleveringen) op dat niveau te blijvenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef robin007bond het volgende:
Lucky Star is echt saai. De eerste 10 minuten praten ze de hele tijd over eten en heb ik het maar afgesloten
Ik ruim soort van op als ik dingen in mijn zooi niet meer kan vinden terwijl ik wel weet waar ze liggen. Dan is mijn grens bereikt. Mocht je het willen weten, de foto's die ik vanavond zal posten hebben een kamer/bureau dat vrij recent is opgeruimd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik hou niet zo van rommel, al moet ik er wel eerst een zooi van maken voor ik ga opruimen
Hyakka Ryouran: Samurai Girlsquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:18 schreef redboyke het volgende:
ik heb van t'weekend shigurui gezien. omdat ik iets wou zien met samurai enzo. vond het heel rare serie en raar uitgelegd enzo. amper iets uitgelegd en moeilijk om te volgen.
ben nu american dad aan het zien ja i know telt niet
Fixed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hyakka Ryouran: Samurai Girls
Voor Samurai met tieten.
ik ben na episode 1 toendertijd ook afgehaakt, en toch was hij niet heel erg vervelend eigenlijk...quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef robin007bond het volgende:
aan de afbeeldingen te zien van google denk ik wel dat ik dit tof ga vinden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hyakka Ryouran: Samurai Girls
Voor Samurai met tieten.
zal nog wel eff duren voordat de prijzen weer op een enigsinds normaal niveau zijn.. ik heb echt het idee dat de boel is gexplodeerd (dus in paar dagen tijd 60 euro duurder ofzo) maar dat zal wel nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef redboyke het volgende:
hey mschol ben aan het wachten tot de prijzen van externe harde schijf terug op normale prijs zitten.
ik wou een qnap kopen maar zonder schijven heb ik daar niks aan. nu vraag ik altijd aan mijn zus om haar laptop aan te zetten zodat ik thuis kan downloaden omdat ik hier een limiet heb van 2GB en thuis 50GB
woeiquote:
De film komt deze winter al! 3 December al zo te zien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:36 schreef mschol het volgende:
[..]
woeimaar die kunnen we pas ergens april 2012 verwachten zeker?
die link is 1TBquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:33 schreef mschol het volgende:
[..]
zal nog wel eff duren voordat de prijzen weer op een enigsinds normaal niveau zijn.. ik heb echt het idee dat de boel is gexplodeerd (dus in paar dagen tijd 60 euro duurder ofzo) maar dat zal wel niet
hij is volgens deze statistieken wel gexplodeerd(al vind ik voor een 3,5" disk 109,90 voor 2TB nog te doen eigenlijk
Een sequel van bakemonogatariquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De film komt deze winter al!
Overzicht Winter 2011/2012.
http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/7/252839.jpg
Ik vond hem wel weer goedquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mirai Nikki was... anders.
#12 is GERECHTIGHEID!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:10 schreef robin007bond het volgende:
Als ik mijn liefde wil verklaren moet ik in het Japans "Ik hou van jou" en "Ik wil niemand anders" in de DS spreken
Jeuj!quote:
ik weet nietmeer welk spel het was maar er was ook een spel dat je iets in de microfoon moest zeggen en ik moest haast roepen voor er iets gebeurde.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:10 schreef robin007bond het volgende:
Als ik mijn liefde wil verklaren moet ik in het Japans "Ik hou van jou" en "Ik wil niemand anders" in de DS spreken
maar dan komtie toch in bios in japan en niet op BD/DVD?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De film komt deze winter al! 3 December al zo te zien.
Overzicht Winter 2011/2012.
http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/7/252839.jpg
Ja idd. Gewoon meerdere episodes kijken bij deze. De eerste is saai, daarna wordt het leuker.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben na episode 1 toendertijd ook afgehaakt, en toch was hij niet heel erg vervelend eigenlijk...
Jep, dus duurt nog half jaartje ofzo voordat ie op BD/DVD uitkomt. Dus ik verwacht rond Mei dat we m hier kunnen bekijken met subs.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan komtie toch in bios in japan en niet op BD/DVD?
met april zat ik dus al aardig in de buurtquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jep, dus duurt nog half jaartje ofzo voordat ie op BD/DVD uitkomt. Dus ik verwacht rond Mei dat we m hier kunnen bekijken met subs.
Hmm, dat zegt me niets.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:47 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik weet nietmeer welk spel het was maar er was ook een spel dat je iets in de microfoon moest zeggen en ik moest haast roepen voor er iets gebeurde.
cookie & cream in co-op is wel leuk heeft ook paar mini games waar je moet blazen.
bij co-op mode als je bovenste scherm bent moet je alleen maar juist springen enzoquote:Op woensdag 9 november 2011 00:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat zegt me niets.
Ik heb wel ontdekt dat dating-sims helemaal mijn ding is. Echt heel leuk
Shit, vergetenquote:Op woensdag 9 november 2011 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Niemand heeft geklaagd over de TT. Like a boss.
Love Plus is vertaald in het Engels. Je moet de Japanse rom patchen daarvoor. Patchen is niet moeilijk, gewoon de instructies opvolgen van de site, van dat ene youtube filmpjequote:Op woensdag 9 november 2011 00:24 schreef redboyke het volgende:
[..]
bij co-op mode als je bovenste scherm bent moet je alleen maar juist springen enzo
en moet je partner op de andere ds al de mini games op het onderste scherm doen als je alleen speelt moet je echter beide doen.
enige ervaring met dating sims dat ik heb zijn degene die ik gespeeld heb op een of andere flash site en daar was het meestal gaan trainen of naar school gaan enzo
heb er wel eentje in het engels maar daar geef ik precies altijd de verkeerde antwoorden enzo
vooral de i like ... zijn meestal strikvragen
welke is een goeie voor op ds die in het engels is?
Op de LA van Beck moest ik een klein driekwart/volledig jaar wachten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
met april zat ik dus al aardig in de buurt
SHOW THEM!!!!!!!!!!!!! UAGHHHHH!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Die verstop ik dan, natuurlijk.![]()
Ik heb trouwens een litteken van lego, levensgevaarlijk, dat spul.
[..]
Vanavond na het werk zal ik ze uplooden.
Gaat ie helemaal goed blessed?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:40 schreef blessed19 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
SHOW THEM!!!!!!!!!!!!! UAGHHHHH!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het verbaast me dat mijn post daarbover wel helemaal goed is getyped.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gaat ie helemaal goed blessed?
Dat is love plus plus, je hebt de gewone plus nodig. Plus plus is een vervolgquote:Op woensdag 9 november 2011 00:34 schreef redboyke het volgende:
is dat deze love + [ afbeelding ]
cover ziet er oud uit
Een concurrent!quote:Op woensdag 9 november 2011 11:21 schreef robin007bond het volgende:
Ze maakt best leuke Youtube reviews
Animees.nl welquote:
Ha! Zij is heul niet geschikt voor reviews op deze manier! Ik zag haar lippen bewegen maar hoorde alleen maar "blablabla" terwijl ik zat te bedenken of ze niet toevallig een keertje met mij zou willen "samenwerken" voor de site.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:21 schreef robin007bond het volgende:
Ze maakt best leuke Youtube reviews
Viel mij ook al op, ook die game-reviews. Blijkbaar bestaat het dus welquote:Op woensdag 9 november 2011 11:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ha! Zij is heul niet geschikt voor reviews op deze manier! Ik zag haar lippen bewegen maar hoorde alleen maar "blablabla" terwijl ik zat te bedenken of ze niet toevallig een keertje met mij zou willen "samenwerken" voor de site.
tl;dr she can't watch anime, she's too hot!
Wil je zeggen dat de dames die in dit topic posten dus per definitie niet hot zijn omdat ze anime kijken?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ha! Zij is heul niet geschikt voor reviews op deze manier! Ik zag haar lippen bewegen maar hoorde alleen maar "blablabla" terwijl ik zat te bedenken of ze niet toevallig een keertje met mij zou willen "samenwerken" voor de site.
tl;dr she can't watch anime, she's too hot!
post een foto om het tegendeel te bewijzen?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat de dames die in dit topic posten dus per definitie niet hot zijn omdat ze anime kijken?
Neen, ik zeg alleen dat zij te hot is om een review in deze vorm te gieten, omdat het (enorm) afleid van wat ze zegt.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:13 schreef Xaryna het volgende:
Wil je zeggen dat de dames die in dit topic posten dus per definitie niet hot zijn omdat ze anime kijken?
Heb je mijn fobo niet gezien? Ik ben hartstikke lekker.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:28 schreef mschol het volgende:
[..]
post een foto om het tegendeel te bewijzen?
concurentie hoezo? Wat is die roare toal die ze sprekuh? Het lijkt een beetje op nederlands, maar dan Mongolisch.quote:
dan zie je er, in mijn ogen, verschrikkelijk vies uitquote:Op woensdag 9 november 2011 12:37 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Heb je mijn fobo niet gezien? Ik ben hartstikke lekker.
Dan zouden 'we' op animees eigenlijk alleen SleepSubs moetn recenseren.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:39 schreef outcast_within het volgende:
[..]
concurentie hoezo? Wat is die roare toal die ze sprekuh? Het lijkt een beetje op nederlands, maar dan Mongolisch.
Mijn chocola, wat doe je.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zie je er, in mijn ogen, verschrikkelijk vies uit
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:37 schreef robin007bond het volgende:
Bij Love Plus heb ik Nene gehosselt.
Ik moest haar zoenen en wist niet wat ik moest doen. Eerst maakte ik kus geluiden in de microfoon, toen kusde ik het touch-screen, wat ook niet werkte. Bleek ik gewoon met m'n stylus te moeten tikken
Of iniedergeval een nederlandse review van die reviewquote:Op woensdag 9 november 2011 12:41 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dan zouden 'we' op animees eigenlijk alleen SleepSubs moetn recenseren.
[..]
Dat soort dingen heb je ook vaak bij die games.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:58 schreef redboyke het volgende:
robin007 eerste kus was met een DS
bij zelda had je ook zoiets dat je een stamp op je ds moest zetten na vanalles te proberen bleek het dus gewoon dat je je ds gewoon effe moest dichtklappen
Da's in het echte leven net zo.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb je ook vaak bij die games.
Ik moet nu m'n relatie onderhouden en dat is een stuk moeilijker. Soms moet ik in het Japans met haar steen-papier-schaar doen, zeggen dat ik van haar hou, ja en nee zeggen. Pff, en ik moet haar altijd precies in een volgorde aanraken. Eerst haar, dan voorhoofd, dan oren, dan tieten, dan arm en vervolgens hand
Hetzelfde bij kussen![]()
Inderdaad. Dat je tegenwoordig zelfs dating-sims nodig hebt om te oefenen zegt genoegquote:Op woensdag 9 november 2011 14:36 schreef mschol het volgende:
[..]
vrouwen, lastige wezens zijn het...
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
in het echte leven is gewoon drank geven, drank geven, drank geven en dan direct kussen.quote:
Same herequote:Op woensdag 9 november 2011 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Morgen nog één tentamen en dan kan ik eens wat series kijken weer.
U jelly?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:12 schreef robin007bond het volgende:
Deze man is officieel getrouwd met een meisje uit de game Love Plus
je wilt het dus ookquote:Op woensdag 9 november 2011 17:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het wel geniaal
Ook echt de DS kussen, bijna net zoals ik dat had gedaan
homohuwelijk is toch wel een totaal ander 'level' als trouwen met een fictief karakter/persoonquote:Op woensdag 9 november 2011 18:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah, maar hij heeft wel een punt.
Als homohuwelijk mag, vind ik dat dit ook mag.
Ditquote:Op woensdag 9 november 2011 18:01 schreef mschol het volgende:
[..]
homohuwelijk is toch wel een totaal ander 'level' als trouwen met een fictief karakter/persoon
Ach, er zijn ook mensen die geloven in een fictief persoon in de hemelquote:Op woensdag 9 november 2011 18:01 schreef mschol het volgende:
[..]
homohuwelijk is toch wel een totaal ander 'level' als trouwen met een fictief karakter/persoon
dat is religie, dat is -weer- wat andersquote:Op woensdag 9 november 2011 18:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook mensen die geloven in een fictief persoon in de hemel
Mensen hebben zelfs toestemming nodig van een fictief persoon om te trouwen en moeten dat ook beloven aan hem.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is religie, dat is -weer- wat anders
Dat fictieve persoontje is niet nodig daarvoorquote:Op woensdag 9 november 2011 18:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mensen hebben zelfs toestemming nodig van een fictief persoon om te trouwen en moeten dat ook beloven aan hem.
Ja ach, bijna al onze wetten en moralen zijn bepaald door een fictief persoonquote:Op woensdag 9 november 2011 18:14 schreef PAAC het volgende:
[..]
Dat fictieve persoontje is niet nodig daarvoor
zal ik deze man een stuk touw van 2 meter sturen voor kerst ?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:12 schreef robin007bond het volgende:
Deze man is officieel getrouwd met een meisje uit de game Love Plus
In Nederland wel, omdat Nederland Christelijk/katholiek is.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja ach, bijna al onze wetten en moralen zijn bepaald door een fictief persoon
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef Qunix het volgende:
Zo... Vanavond helemaal *niets* doen. Beetje anime kijken. Het is tenslotte mijn verjaardag. En dat in een best drukke week
Gefeliciteerd man.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef Qunix het volgende:
Zo... Vanavond helemaal *niets* doen. Beetje anime kijken. Het is tenslotte mijn verjaardag. En dat in een best drukke week
Gefeliquote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef Qunix het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef Qunix het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef Qunix het volgende:
Gefeliciteerd! En nog VELE jaren he, want stel je eens voor dat je geen anime meer kunt kijken!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef Qunix het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:18 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En nog VELE jaren he, want stel je eens voor dat je geen anime meer kunt kijken!![]()
IJsfilms misschien? Daar wil nog wel eens wat op staanquote:Op woensdag 9 november 2011 20:06 schreef Lithia het volgende:
Site om anime te kijken
Iemand dat weet waar je HD anime kan zien, online?
quote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef Qunix het volgende:
quote:
Thanks.quote:
Thanks.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:50 schreef PAAC het volgende:
[..]
Anime I presume? (die was wel goed overigens)
Manga is "on break" deze week
Gratz!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef Qunix het volgende:
Kut. Ik zoek een andere, één moment.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:42 schreef KrentebolHooft het volgende:
Na mirai nikki 05 kan ik het opsommen in 2 woorden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na mirai nikki 05 kan ik het opsommen in 2 woorden:En Yuno!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is hetzelfde.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah, maar hij heeft wel een punt.
Als homohuwelijk mag, vind ik dat dit ook mag.
Nah, niemand hier kent haar blijkbaar. Afgaande op het vorige topic, toen de ban van robin ter sprake kwam.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef Ascendancy het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Wat doet Yvonne eigenlijk in de TT? Komt die hier tegenwoordig ook
Na mirai nikki 05 kan ik het opsommen in 2 woorden:whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
snel eff nog 4 downloaden, dan beide eff kijken![]()
Wauw, jij leeft nog?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef Ascendancy het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Wat doet Yvonne eigenlijk in de TT? Komt die hier tegenwoordig ook
Nog steeds geen idee wie/wat het is...quote:Op woensdag 9 november 2011 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Nah, niemand hier kent haar blijkbaar. Afgaande op het vorige topic, toen de ban van robin ter sprake kwam.
The mother of all modsquote:Op woensdag 9 november 2011 23:20 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wauw, jij leeft nog?
[..]
Nog steeds geen idee wie/wat het is...
Fetish misschien.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Je kan die moé anime characters ook wel een geaardheid noemen tegenwoordig
busted...quote:
Rurouni Kenshin, Samurai Champloo en Slut of sluts, oh wacht, dat is een pornofilm.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
busted...
iemand nog tips voor serie's in de volgende genre's (must see's zeg maar):
actie, martial arts en horror
ga een serie herhalen?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:23 schreef robin007bond het volgende:
Ik zoek een anime waar ik weer flink om kan lachen.
Pervy humor mag ook
of GTO?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ga een serie herhalen?
Toradora!?
Karin?
ranma is de shitquote:
Dies best leuk jahquote:
Ook nog niet..quote:Op donderdag 10 november 2011 01:00 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dies best leuk jah
heb je Arakawa under the bridge (x bridge) al gezien?
ik vond die wat matig.. (arakawa dus, B gata H kei was best grappigquote:Op donderdag 10 november 2011 01:00 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dies best leuk jah
heb je Arakawa under the bridge (x bridge) al gezien?
Retro anime?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:43 schreef Ascendancy het volgende:
Wat moet ik kijken wat op dit moment aired??? /bored
Fate/Zero en Mirai Nikki.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:43 schreef Ascendancy het volgende:
Wat .Cake zegt.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:43 schreef Ascendancy het volgende:
Is fate/zero een spin-off van fate/stay night?quote:
Fate/Zero is een prequel van Fate/Stay Night.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Is fate/zero een spin-off van fate/stay night?
En bedankt. Zo eens checken
SnS 3?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:43 schreef Ascendancy het volgende:
Laat dan maar. Fate/stay night was een grandioze kutseriequote:Op donderdag 10 november 2011 18:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Fate/Zero is een prequel van Fate/Stay Night.
weafm awerofmawergmweopmfoaerfpkawemgopermkgnquote:Op donderdag 10 november 2011 19:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Laat dan maar. Fate/stay night was een grandioze kutserie
De visual novel is erg goed!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:40 schreef Ascendancy het volgende:
De serie was compleet ruk, omdat de hoofdpersoon een huiligerige moralistische lambal was zonder ballen en Saber een lege puppet.
De rest bestond uit pure evils en kawaii's. Kom op zeg
Jonge, jat mijn fetish nietquote:Op donderdag 10 november 2011 20:22 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
robin007bond is zo'n leuke jongen. Hij laat mij altijd sandwiches voor hem maken, waarna hij me vervolgens oraal pleziert.
Ik ben het enigszins met je heen, Fate/Stay Night was niet al te best als anime.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:40 schreef Ascendancy het volgende:
De serie was compleet ruk, omdat de hoofdpersoon een huiligerige moralistische lambal was zonder ballen en Saber een lege puppet.
ah, de reguliere anime dusquote:Op donderdag 10 november 2011 19:40 schreef Ascendancy het volgende:
Dit precies dit. Alleen niet dat gedeelte waar zij Irisviel von Einsbern abusievelijk Eizenburg (lol wftf) noemt en ik zag Iri's (door mij ingebeelde) lust voor Saber al in aflevering twee.quote:I'm starting to realize why all the servants are males except for Saber. It's like they're all just facinated with her. And the only way to take out their sexual desires or... their sexual frustrations, is to attemt to kill her or fight her. Sooo I guess like everybody is wanting Saber. I luve that Saber and the Einzenburg wife are getting so close at the end of episode five I was like ~aaaw they're so gay~.
Dat vond ik ook zo grappig, inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dit precies dit. Alleen niet dat gedeelte waar zij Irisviel von Einsbern abusievelijk Eizenburg (lol wftf) noemt en ik zag Iri's (door mij ingebeelde) lust voor Saber al in aflevering twee.
Maar wat ik vooral leuk vond aan dit meisje was dat zij zonder gêne al dat 'sexual' en 'wanting' uit haar mond kon krijgen en vooral met die haar.... dingetjes die haar nog meer op Hanagai's Sena vlees laken lijken.
O' en Asc Fate/Zero is the shit.
Dáár doet ze me aan denken!! Op miku (of is het niku? geen zin om het op te zoeken) idd!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
en vooral met die haar.... dingetjes die haar nog meer op Hanagai's Sena vlees laken lijken.
O' en Asc Fate/Zero is the shit.
Heb het gevoel alsof elk moment hans teeuwen er doorheen gaat bleren :pquote:Op vrijdag 11 november 2011 01:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dáár doet ze me aan denken!! Op miku (of is het niku? geen zin om het op te zoeken) idd!
Net Bakemonogatari rewatch afgerond. Blijft een sublieme serie, zeer goed gedaan!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |