quote:Thought your life was bad? Sometimes, death is worse. There is no salvation, peace, nor god waiting to receive you into their care. But wait, a god? Maybe you are talking about that big black ball stuck in the room with you. Now you are thrown into a game, fighting green aliens and robot monsters for the chance to survive.
When Kei Kurono is killed, he thus finds himself caught in such a game; a test of his skills, morals and will to survive. His life is not his own, his death spat and trampled upon over and over again. What happens if he does not listen? God knows.
A word of warning: Gantz is not for the faint-hearted, but neither is it as simple as it looks. Gore, rape and violence is rampant, as are portrayals of greed, violence, and all the ugliness that one sees in society today.
Ik pokete al voor ik anime keek. En aaien ook!quote:Op maandag 7 november 2011 17:15 schreef robin007bond het volgende:
Meisjes die anime kijken nemen vaak die trekjes van hoofd aaien enzo over.
Ook in real life, is mijn ervaring
Net als het poken
je gaat nog niet je zinnen ver-'nya'en?quote:Op maandag 7 november 2011 21:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik pokete al voor ik anime keek. En aaien ook!![]()
Al neem ik wel dingen over. Ik ben 'ne?' gaan zeggen aan het einde van zinnen, dat soort dingetjes.
Zo erg ben ik niet.quote:Op maandag 7 november 2011 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
je gaat nog niet je zinnen ver-'nya'en?
te pas en te onpas overal nya tussenproppen en achterzetten
Dat heb ik dan echt nooitquote:Op maandag 7 november 2011 21:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zo erg ben ik niet.
Al zeg ik wel af en toe 'nyaa' of 'kyaa' of 'auu~~'.
Ik begin steeds meer "baka" te zeggen tegen mezelf als ik (weer) iets stoms doe op het werk.quote:Op maandag 7 november 2011 21:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Al neem ik wel dingen over. Ik ben 'ne?' gaan zeggen aan het einde van zinnen, dat soort dingetjes.
dat doe ik soms ookquote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef PAAC het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer "baka" te zeggen tegen mezelf als ik (weer) iets stoms doe op het werk.
Nah, dat niet. Aaien doe ik wel vaker.quote:Op maandag 7 november 2011 17:15 schreef robin007bond het volgende:
Meisjes die anime kijken nemen vaak die trekjes van hoofd aaien enzo over.
Ook in real life, is mijn ervaring
Net als het poken
Irritant inderdaad. Vooral als er gezelschap is en je hebt je speakers hard aan staan.quote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
MAL updater zegt dat auu~~ steeds als hij geen verbinding kan maken ofzo. Gek wordt ik er van!
je kan mal updater waarschijnlijk gewoon mutenquote:Op maandag 7 november 2011 21:27 schreef Lithia het volgende:
[..]
Irritant inderdaad. Vooral als er gezelschap is en je hebt je speakers hard aan staan.
Oh vet.quote:Op maandag 7 november 2011 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan mal updater waarschijnlijk gewoon muten
Episode 1 gezien, wat een vreselijke wereldquote:Op maandag 7 november 2011 20:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand Gantz gezien? het verhaal klinkt EPIC!!!!!!11!!
[..]
mja, wellicht niet in het programma zelf (gebruik het niet) maar bij windows 7/vista kan je per programma het geluidsvolume aangevenquote:
Soms als ik een knop indruk zeg ik wel eens pochiquote:Op maandag 7 november 2011 21:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zo erg ben ik niet.
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 7 november 2011 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, wellicht niet in het programma zelf (gebruik het niet) maar bij windows 7/vista kan je per programma het geluidsvolume aangeven
Oh oh, dat doe ik ook! En ik zeg "tadaima" als ik mijn kamer binnenkom na een lange dag. En "itadakimasu" voor ik ga eten.quote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef PAAC het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer "baka" te zeggen tegen mezelf als ik (weer) iets stoms doe op het werk.
Ik stop het in een mapje dat ik zelf noem, bestandsnamen van subbers houd ik aan. Vind ik wel fijn om te weten.quote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef mschol het volgende:
voor de gene die anime daadwerkelijk bewaren: houden jullie de fangroep bestandsnaam aan of hernoemen jullie alles?
persoonlijk kan ik er echt niet tegen als de boel gerenamed is
In mijn Video's map heb ik voor elke serie een aparte map, met daarin de originele bestandsnamen van de subgroepen.quote:Op maandag 7 november 2011 21:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh oh, dat doe ik ook! En ik zeg "tadaima" als ik mijn kamer binnenkom na een lange dag. En "itadakimasu" voor ik ga eten.
... misschien ben ik eigenlijk best erg.
[..]
Ik stop het in een mapje dat ik zelf noem, bestandsnamen van subbers houd ik aan. Vind ik wel fijn om te weten.
Ja, dat heb ik ook. Alleen verwoord jij het beter.quote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In mijn Video's map heb ik voor elke serie een aparte map, met daarin de originele bestandsnamen van de subgroepen.
Valt mee, klinkt eerder schattigquote:Op maandag 7 november 2011 21:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh oh, dat doe ik ook! En ik zeg "tadaima" als ik mijn kamer binnenkom na een lange dag. En "itadakimasu" voor ik ga eten.
... misschien ben ik eigenlijk best erg.
Doe je dit ook?quote:Op maandag 7 november 2011 21:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zo erg ben ik niet.
oke danquote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In mijn Video's map heb ik voor elke serie een aparte map, met daarin de originele bestandsnamen van de subgroepen.
Dat vind ik overdreven.quote:Op maandag 7 november 2011 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
oke dan
ik heb zoiets:
eerst de boel alfabetisch gesorteerd in een stuk of 10 folders (aantal letters per folder) dan serienaam, dan de betreffende release (anime/manga/muziek/whatever) en dan originele bestandsnaam
althans, dat is hoe ik het wil hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |