Dat heb ik dan echt nooitquote:Op maandag 7 november 2011 21:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zo erg ben ik niet.
Al zeg ik wel af en toe 'nyaa' of 'kyaa' of 'auu~~'.
Ik begin steeds meer "baka" te zeggen tegen mezelf als ik (weer) iets stoms doe op het werk.quote:Op maandag 7 november 2011 21:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Al neem ik wel dingen over. Ik ben 'ne?' gaan zeggen aan het einde van zinnen, dat soort dingetjes.
dat doe ik soms ookquote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef PAAC het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer "baka" te zeggen tegen mezelf als ik (weer) iets stoms doe op het werk.
Nah, dat niet. Aaien doe ik wel vaker.quote:Op maandag 7 november 2011 17:15 schreef robin007bond het volgende:
Meisjes die anime kijken nemen vaak die trekjes van hoofd aaien enzo over.
Ook in real life, is mijn ervaring
Net als het poken
Irritant inderdaad. Vooral als er gezelschap is en je hebt je speakers hard aan staan.quote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
MAL updater zegt dat auu~~ steeds als hij geen verbinding kan maken ofzo. Gek wordt ik er van!
je kan mal updater waarschijnlijk gewoon mutenquote:Op maandag 7 november 2011 21:27 schreef Lithia het volgende:
[..]
Irritant inderdaad. Vooral als er gezelschap is en je hebt je speakers hard aan staan.
Oh vet.quote:Op maandag 7 november 2011 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan mal updater waarschijnlijk gewoon muten
Episode 1 gezien, wat een vreselijke wereldquote:Op maandag 7 november 2011 20:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand Gantz gezien? het verhaal klinkt EPIC!!!!!!11!!
[..]
mja, wellicht niet in het programma zelf (gebruik het niet) maar bij windows 7/vista kan je per programma het geluidsvolume aangevenquote:
Soms als ik een knop indruk zeg ik wel eens pochiquote:Op maandag 7 november 2011 21:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zo erg ben ik niet.
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 7 november 2011 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, wellicht niet in het programma zelf (gebruik het niet) maar bij windows 7/vista kan je per programma het geluidsvolume aangeven
Oh oh, dat doe ik ook! En ik zeg "tadaima" als ik mijn kamer binnenkom na een lange dag. En "itadakimasu" voor ik ga eten.quote:Op maandag 7 november 2011 21:24 schreef PAAC het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer "baka" te zeggen tegen mezelf als ik (weer) iets stoms doe op het werk.
Ik stop het in een mapje dat ik zelf noem, bestandsnamen van subbers houd ik aan. Vind ik wel fijn om te weten.quote:Op maandag 7 november 2011 21:34 schreef mschol het volgende:
voor de gene die anime daadwerkelijk bewaren: houden jullie de fangroep bestandsnaam aan of hernoemen jullie alles?
persoonlijk kan ik er echt niet tegen als de boel gerenamed is
In mijn Video's map heb ik voor elke serie een aparte map, met daarin de originele bestandsnamen van de subgroepen.quote:Op maandag 7 november 2011 21:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh oh, dat doe ik ook! En ik zeg "tadaima" als ik mijn kamer binnenkom na een lange dag. En "itadakimasu" voor ik ga eten.
... misschien ben ik eigenlijk best erg.
[..]
Ik stop het in een mapje dat ik zelf noem, bestandsnamen van subbers houd ik aan. Vind ik wel fijn om te weten.
Ja, dat heb ik ook. Alleen verwoord jij het beter.quote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In mijn Video's map heb ik voor elke serie een aparte map, met daarin de originele bestandsnamen van de subgroepen.
Valt mee, klinkt eerder schattigquote:Op maandag 7 november 2011 21:39 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh oh, dat doe ik ook! En ik zeg "tadaima" als ik mijn kamer binnenkom na een lange dag. En "itadakimasu" voor ik ga eten.
... misschien ben ik eigenlijk best erg.
Doe je dit ook?quote:Op maandag 7 november 2011 21:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zo erg ben ik niet.
oke danquote:Op maandag 7 november 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In mijn Video's map heb ik voor elke serie een aparte map, met daarin de originele bestandsnamen van de subgroepen.
Dat vind ik overdreven.quote:Op maandag 7 november 2011 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
oke dan
ik heb zoiets:
eerst de boel alfabetisch gesorteerd in een stuk of 10 folders (aantal letters per folder) dan serienaam, dan de betreffende release (anime/manga/muziek/whatever) en dan originele bestandsnaam
althans, dat is hoe ik het wil hebben
dat zijn maar 117 mappen, daar kom ik makkelijk bovenuit (het is ergens rond de 2TB aan anime hequote:Op maandag 7 november 2011 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vind ik overdreven.
Ik heb het zo:
[ afbeelding ]
Jullie hebben trouwens nog steeds geen kamer gepost, terwijl ik die van mij 1000 topics terug wel heb gepost
Dat had ik ooit gedaanquote:Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn maar 117 mappen, daar kom ik makkelijk bovenuit (het is ergens rond de 2TB aan anime hewaarvan veel nog in xvid kwaliteit helaas)
en kamer posten?
Je hebt Kyou no Go no Ni niet netjes gespeld.quote:Op maandag 7 november 2011 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vind ik overdreven.
Ik heb het zo:
[ afbeelding ]
Jullie hebben trouwens nog steeds geen kamer gepost, terwijl ik die van mij 1000 topics terug wel heb gepost
NEE! MIJN PERFECTIE NAAR DE KNOPPENquote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je hebt Kyou no Go no Ni niet netjes gespeld.
post je collectiequote:Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn maar 117 mappen, daar kom ik makkelijk bovenuit (het is ergens rond de 2TB aan anime hewaarvan veel nog in xvid kwaliteit helaas)
en kamer posten?
Belofte maakt schuld, maar verwacht niet meer dan twee vage foto's.quote:Op maandag 7 november 2011 22:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat had ik ooit gedaan
Toen was iedereen van: "Oh, leuk energy collectie, mijn kamer komt nog". Maar niemand heeft wat laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |