dat zijn maar 117 mappen, daar kom ik makkelijk bovenuit (het is ergens rond de 2TB aan anime hequote:Op maandag 7 november 2011 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vind ik overdreven.
Ik heb het zo:
[ afbeelding ]
Jullie hebben trouwens nog steeds geen kamer gepost, terwijl ik die van mij 1000 topics terug wel heb gepost
Dat had ik ooit gedaanquote:Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn maar 117 mappen, daar kom ik makkelijk bovenuit (het is ergens rond de 2TB aan anime hewaarvan veel nog in xvid kwaliteit helaas)
en kamer posten?
Je hebt Kyou no Go no Ni niet netjes gespeld.quote:Op maandag 7 november 2011 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vind ik overdreven.
Ik heb het zo:
[ afbeelding ]
Jullie hebben trouwens nog steeds geen kamer gepost, terwijl ik die van mij 1000 topics terug wel heb gepost
NEE! MIJN PERFECTIE NAAR DE KNOPPENquote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je hebt Kyou no Go no Ni niet netjes gespeld.
post je collectiequote:Op maandag 7 november 2011 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn maar 117 mappen, daar kom ik makkelijk bovenuit (het is ergens rond de 2TB aan anime hewaarvan veel nog in xvid kwaliteit helaas)
en kamer posten?
Belofte maakt schuld, maar verwacht niet meer dan twee vage foto's.quote:Op maandag 7 november 2011 22:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat had ik ooit gedaan
Toen was iedereen van: "Oh, leuk energy collectie, mijn kamer komt nog". Maar niemand heeft wat laten zien
Or he'll lick my ass?!quote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Met mijn kat moet je niet sollen.![]()
liever een voorraad dan moeten wachtenquote:Op maandag 7 november 2011 22:10 schreef gniffie het volgende:
Waarom al die zooi opslaan op je hdd, gewoon downloaden binnen 10 minuten
morgen zal ik eens kijken of ik een uitdraai van de collectie kan vinden (of maken) (de desbetreffende pc staat nu uit)quote:
Student zie ik. Die katana's zijn wel stoer.quote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld, maar verwacht niet meer dan twee vage foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met mijn kat moet je niet sollen.![]()
vooral manga ?quote:Op maandag 7 november 2011 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
morgen zal ik eens kijken of ik een uitdraai van de collectie kan vinden (of maken) (de desbetreffende pc staat nu uit)
tis een flinke mix, maar de meeste dubbele zijn er volgens mij uit
nauwelijks tot geen manga, hoofdzakelijk animequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja slechte kwaliteit en ja tering bende
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Opruimtip #1.quote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef gniffie het volgende:
wat een zooi, gooi het dan tenminste allemaal op 1 hoop
quote:Op maandag 7 november 2011 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
nauwelijks tot geen manga, hoofdzakelijk anime
even snel wat foto'sWaarom staat er een PC op je bed, en waarom staan er twee bakjes eten ( ? ) voor je tv?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja slechte kwaliteit en ja tering bende
En waarom is je TV het enige dat schoon is?
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Show dan jouw kamerquote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Waarom staat er een PC op je bed, en waarom staan er twee bakjes eten ( ? ) voor je tv?
En waarom is je TV het enige dat schoon is?
Nu ik zo kijk lijkt het meer op lego?quote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
en waarom staan er twee bakjes eten ( ? ) voor je tv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |