mal updaterquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb sowieso geen geluidjes op MAL
Wel irritant dat ik mijn eigen topics niet terug kan vinden
nope geheel losstaand programma wat opzich niet eens heel slecht werkt, maar het updaten van anime lijst vanaf harddisk contents wordt wat lastig gok ik (tenzij je het dus kijkt!)quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen toolbar geneuzel magik hopen he
mwa dat doe ik altijd handmatig, kan ik gelijk in het topic over de aflevering kijken als die er isquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:24 schreef mschol het volgende:
[..]
nope geheel losstaand programma wat opzich niet eens heel slecht werkt, maar het updaten van anime lijst vanaf harddisk contents wordt wat lastig gok ik (tenzij je het dus kijkt!)
ik ook hoor, wel handig dat ik een overzicht krijg (+ melding om torrent te downloaden) als de release uit is..quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mwa dat doe ik altijd handmatig, kan ik gelijk in het topic over de aflevering kijken als die er is
good pointquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ziet er ingewikkeld uit... te laat om het nog te gaan snappen
Ik wou van mijn hoogslaper een laagslaper maken maar sommige schroeven kwamen moeilijk los... ik had geduldig doch krachtig aan die dingen kunnen blijven draaien òf ik kon het mannelijke doen een hamer pakken en er op los timmeren.quote:
Ik heb precies 11 manga op mijn boekenplank (B.Ichi II, Samurai Champloo I en Welcome to the N.H.K. I t/m VIII) een paar xbox en nintendo spellen die uit Japan komen (sommigen gebaseerd op anime) en het boek Oosterse literatuur. Een inleiding tot De Oosterse Bibliotheek.quote:Enige Japanse dat ik hier heb is volume 1 van Bakuman en een boek "Basic Japanese for College Students," dat niet zo heel handig is omdat het alleen maar uitspraak heeft en ik er dus geen katakana, hiragana of andere scribbles mee leer
quote:Op maandag 7 november 2011 23:42 schreef mschol het volgende:
lego it is indeed..
ik zwem momenteel in de lego, daar ik probeer oude modellen (uit m'n jeugd, sommige dus zo'n 20 jaar oud) weer bijelkaar te zoeken
[..]
Ik heb al mijn lego eens op een kille regenachtige Koninginnedag voor een paar tientjes verkocht.SPOILER: idee van mijn lego collectieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik dankjequote:Op dinsdag 8 november 2011 00:17 schreef mschol het volgende:
voor de mal updater gebruikers: als je naar settings gaat -> plugins -> rechtermuisklik op sounds kan je je volume en geluidjes instellen...
Wat doe ik hier nog het is half 3!!!
* Repelsteeltju gaat vlug slapen.“An interesting thing is a good thing.”
Dragonball was al AF na de cell-saga.quote:Op maandag 7 november 2011 23:54 schreef Verwerker het volgende:
Zeg, wanneer komt Dragonball AF nou uit!
Ik kom liever in jouw man-cave dan in die van mschol.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoelang ik daar vroeger wel niet het internet naar heb afgezocht![]()
( was rond 2000/2001 )
overigens mijn man-cave
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damesproductenquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik kom liever in jouw man-cave dan in die van mschol.Wat heb jij het netjes zeg!
Ik heb trouwens best veel manga hier, het zit alleen nog in dozen bij gebrek aan plankruimte. Tevens heb ik meer dozen niet geheel uitgepakt.Zal zo even foto's schieten voor ik naar school ga.
Edit: foto's gemaakt, will upload later.
Edit2: Misschien had ik eerst de damesproducten moeten verstoppen.![]()
Netjes... Ik heb alles in 1 folder.quote:Op maandag 7 november 2011 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vind ik overdreven.
Ik heb het zo:
[ afbeelding ]
Jullie hebben trouwens nog steeds geen kamer gepost, terwijl ik die van mij 1000 topics terug wel heb gepost
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:17 schreef mschol het volgende:
voor de mal updater gebruikers: als je naar settings gaat -> plugins -> rechtermuisklik op sounds kan je je volume en geluidjes instellen...
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:24 schreef Xaryna het volgende:
Mijn vriend over een anime girl: she was cute ... so tsun tsun ... yet so dere dere
quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb al mijn lego eens op een kille regenachtige Koninginnedag voor een paar tientjes verkocht.
Ik krijg bij lego-fanaten zoals jij altijd de neiging om al je platte stukjes aan elkaar te plakken en dan te zeggen 'VIND JE HET NOU NOG STEEDS ZO LEUK?'quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier een trein met raampjes die 2de hands verkochtworden a 28 euro per stuk
ieder zo z'n hobby zeg maar
Ik ben aan het sparen. Ik heb een manga-verlanglijstje, en geen geld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:46 schreef blessed19 het volgende:
Ik heb al mijn manga gedoneerd, was volgens mij een kleine 35 stuks.
Alleen Azumanga Daioh en Battle Royal heb ik gehouden, daarnaast ben ik op zoek naar een goedkope leverancier voor chi's sweet home.
Zal van de week foto's maken van mijn woonkamer.
Aan het werk, jij!quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:56 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben aan het sparen. Ik heb een manga-verlanglijstje, en geen geld.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:56 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik krijg bij lego-fanaten zoals jij altijd de neiging om al je platte stukjes aan elkaar te plakken en dan te zeggen 'VIND JE HET NOU NOG STEEDS ZO LEUK?'
Die verstop ik dan, natuurlijk.quote:
Vanavond na het werk zal ik ze uplooden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Aan het werk, jij!En kom op met die foto's.
Nou, als je die dingen aan elkaar plakt krijg je ze niet zo makkelijk van elkaar.quote:
Je hebt ook vna die platte stukjes die je op zo'n normaal plat stukje kan doen, maar die geen puntjes aan de bovenkant hebben. Daar kun je zo'n mooi glad dak van maken. Die krijg je er nooit meer af!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nou, als je die dingen aan elkaar plakt krijg je ze niet zo makkelijk van elkaar.
Dat is net zoiets als het kleine nichtje je manga's met stift aan het inkleuren is.
als je ze echt aan elkaar plakt (uitgaande van secondelijm) valt er automagisch een rekening op de matquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nou, als je die dingen aan elkaar plakt krijg je ze niet zo makkelijk van elkaar.
Dat is net zoiets als het kleine nichtje je manga's met stift aan het inkleuren is.
met de originele brick seperator niet nee, altijd een groot gemis geweest..quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je hebt ook vna die platte stukjes die je op zo'n normaal plat stukje kan doen, maar die geen puntjes aan de bovenkant hebben. Daar kun je zo'n mooi glad dak van maken. Die krijg je er nooit meer af!
Die heeft zuignapjes?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
als je ze echt aan elkaar plakt (uitgaande van secondelijm) valt er automagisch een rekening op de mat
[..]
met de originele brick seperator niet nee, altijd een groot gemis geweest..
inmiddels schijnt er een nieuwe te zijn die ook daarmee kan omgaan(hebben ze naar mijn idee wat te lang over gedaan
)
nope, een hele platte achterkant waardoor je em net onder zou moeten kunnen schuiven (heb het ding niet, hij wordt (nog?) niet los verkocht)quote:
ik hou niet zo van rommel, al moet ik er wel eerst een zooi van maken voor ik ga opruimenquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik kom liever in jouw man-cave dan in die van mschol.Wat heb jij het netjes zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |