Or he'll lick my ass?!quote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Met mijn kat moet je niet sollen.![]()
liever een voorraad dan moeten wachtenquote:Op maandag 7 november 2011 22:10 schreef gniffie het volgende:
Waarom al die zooi opslaan op je hdd, gewoon downloaden binnen 10 minuten
morgen zal ik eens kijken of ik een uitdraai van de collectie kan vinden (of maken) (de desbetreffende pc staat nu uit)quote:
Student zie ik. Die katana's zijn wel stoer.quote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld, maar verwacht niet meer dan twee vage foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vooral manga ?quote:Op maandag 7 november 2011 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
morgen zal ik eens kijken of ik een uitdraai van de collectie kan vinden (of maken) (de desbetreffende pc staat nu uit)
tis een flinke mix, maar de meeste dubbele zijn er volgens mij uit
nauwelijks tot geen manga, hoofdzakelijk animequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja slechte kwaliteit en ja tering bende
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Opruimtip #1.quote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef gniffie het volgende:
wat een zooi, gooi het dan tenminste allemaal op 1 hoop
quote:Op maandag 7 november 2011 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
nauwelijks tot geen manga, hoofdzakelijk anime
even snel wat foto'sWaarom staat er een PC op je bed, en waarom staan er twee bakjes eten ( ? ) voor je tv?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja slechte kwaliteit en ja tering bende
En waarom is je TV het enige dat schoon is?
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Show dan jouw kamerquote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Waarom staat er een PC op je bed, en waarom staan er twee bakjes eten ( ? ) voor je tv?
Nu ik zo kijk lijkt het meer op lego?quote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
en waarom staan er twee bakjes eten ( ? ) voor je tv?
Wat is er met je bed gebeurd?quote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld, maar verwacht niet meer dan twee vage foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oja, heb ik ook! Kafka on the shore heb ik. Leuk boekquote:Op maandag 7 november 2011 22:56 schreef .Cake. het volgende:
Ik vind mijn kamer opeens zo netjes nu![]()
Het enige wat ik er heb staan dat ook maar enigszins relevant is aan dit onderwerp is een boek van Haruki Murakami.
Die was goed ja! Heb laatst ook Dance Dance Dance gelezen en heb nu The Windup Bird Chronicles klaarliggenquote:Op maandag 7 november 2011 23:07 schreef Bakakame het volgende:
Oja, heb ik ook! Kafka on the shore heb ik. Leuk boek
Ja, ik wil nog een keer Norwegian Wood lezen. Maar ik heb héél veel boeken die ik wil kopen... En de eerstvolgende manga die ik koop wordt waarschijnlijk Bakuman vol. 2, al hoop ik dat ze Wakusei no Samidare een keer vertalenquote:Op maandag 7 november 2011 23:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die was goed ja! Heb laatst ook Dance Dance Dance gelezen en heb nu The Windup Bird Chronicles klaarliggenIk hoor dat 1q84 ook goed is, ben ik voor aan het sparen!
40", inmiddels alweer bijna 3 jaar oud ofzo, gekocht van m'n eerste echte salarisstrookquote:Op maandag 7 november 2011 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat TV scherm
en ja typische jongenskamer zal ik maar zeggen
dan kan ik niet meer door m'n kamer heen bewegenquote:Op maandag 7 november 2011 22:37 schreef gniffie het volgende:
wat een zooi, gooi het dan tenminste allemaal op 1 hoop
pc op bed is daar tijdelijk geplaatst, is m'n oude pc en weet niet waar ik em kwijt moet dus hij schuift nogal door de kamer heen waar ik op dat moment plek heb..quote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Waarom staat er een PC op je bed, en waarom staan er twee bakjes eten ( ? ) voor je tv?
lego it is indeed..quote:Op maandag 7 november 2011 22:48 schreef PAAC het volgende:
[..]
Nu ik zo kijk lijkt het meer op lego?
Vlgs mij zag ik ook al zo'n lego huisje en bootje op de eerste foto.
En een doos lego technic op de 2e nu(met daarop nog meer lego)
Overigens niks mis met lego
quote:
SPOILER: idee van mijn lego collectieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb wel wat anime relevants, maar dat staat bij m'n dvd'squote:Op maandag 7 november 2011 22:56 schreef .Cake. het volgende:
Ik vind mijn kamer opeens zo netjes nu![]()
Het enige wat ik er heb staan dat ook maar enigszins relevant is aan dit onderwerp is een boek van Haruki Murakami.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
geen idee, maar vet wordt het zeker!quote:Op maandag 7 november 2011 23:54 schreef Verwerker het volgende:
Zeg, wanneer komt Dragonball AF nou uit!
wtf is dat ?!?!?!? vertel!!!quote:Op maandag 7 november 2011 23:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
geen idee, maar vet wordt het zeker!
[ afbeelding ]
hoelang ik daar vroeger wel niet het internet naar heb afgezochtquote:Op maandag 7 november 2011 23:54 schreef Verwerker het volgende:
Zeg, wanneer komt Dragonball AF nou uit!
10 jaar later nog steeds geen infoquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoelang ik daar vroeger wel niet het internet naar heb afgezocht![]()
( was rond 2000/2001 )
ik heb sowieso geen geluidjes op MALquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:17 schreef mschol het volgende:
voor de mal updater gebruikers: als je naar settings gaat -> plugins -> rechtermuisklik op sounds kan je je volume en geluidjes instellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |