Damesproductenquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik kom liever in jouw man-cave dan in die van mschol.Wat heb jij het netjes zeg!
Ik heb trouwens best veel manga hier, het zit alleen nog in dozen bij gebrek aan plankruimte. Tevens heb ik meer dozen niet geheel uitgepakt.Zal zo even foto's schieten voor ik naar school ga.
Edit: foto's gemaakt, will upload later.
Edit2: Misschien had ik eerst de damesproducten moeten verstoppen.![]()
Netjes... Ik heb alles in 1 folder.quote:Op maandag 7 november 2011 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vind ik overdreven.
Ik heb het zo:
[ afbeelding ]
Jullie hebben trouwens nog steeds geen kamer gepost, terwijl ik die van mij 1000 topics terug wel heb gepost
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:17 schreef mschol het volgende:
voor de mal updater gebruikers: als je naar settings gaat -> plugins -> rechtermuisklik op sounds kan je je volume en geluidjes instellen...
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:24 schreef Xaryna het volgende:
Mijn vriend over een anime girl: she was cute ... so tsun tsun ... yet so dere dere
quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb al mijn lego eens op een kille regenachtige Koninginnedag voor een paar tientjes verkocht.
Ik krijg bij lego-fanaten zoals jij altijd de neiging om al je platte stukjes aan elkaar te plakken en dan te zeggen 'VIND JE HET NOU NOG STEEDS ZO LEUK?'quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hier een trein met raampjes die 2de hands verkochtworden a 28 euro per stuk
ieder zo z'n hobby zeg maar
Ik ben aan het sparen. Ik heb een manga-verlanglijstje, en geen geld.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:46 schreef blessed19 het volgende:
Ik heb al mijn manga gedoneerd, was volgens mij een kleine 35 stuks.
Alleen Azumanga Daioh en Battle Royal heb ik gehouden, daarnaast ben ik op zoek naar een goedkope leverancier voor chi's sweet home.
Zal van de week foto's maken van mijn woonkamer.
Aan het werk, jij!quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:56 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben aan het sparen. Ik heb een manga-verlanglijstje, en geen geld.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:56 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik krijg bij lego-fanaten zoals jij altijd de neiging om al je platte stukjes aan elkaar te plakken en dan te zeggen 'VIND JE HET NOU NOG STEEDS ZO LEUK?'
Die verstop ik dan, natuurlijk.quote:
Vanavond na het werk zal ik ze uplooden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:03 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Aan het werk, jij!En kom op met die foto's.
Nou, als je die dingen aan elkaar plakt krijg je ze niet zo makkelijk van elkaar.quote:
Je hebt ook vna die platte stukjes die je op zo'n normaal plat stukje kan doen, maar die geen puntjes aan de bovenkant hebben. Daar kun je zo'n mooi glad dak van maken. Die krijg je er nooit meer af!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nou, als je die dingen aan elkaar plakt krijg je ze niet zo makkelijk van elkaar.
Dat is net zoiets als het kleine nichtje je manga's met stift aan het inkleuren is.
als je ze echt aan elkaar plakt (uitgaande van secondelijm) valt er automagisch een rekening op de matquote:Op dinsdag 8 november 2011 11:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nou, als je die dingen aan elkaar plakt krijg je ze niet zo makkelijk van elkaar.
Dat is net zoiets als het kleine nichtje je manga's met stift aan het inkleuren is.
met de originele brick seperator niet nee, altijd een groot gemis geweest..quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Je hebt ook vna die platte stukjes die je op zo'n normaal plat stukje kan doen, maar die geen puntjes aan de bovenkant hebben. Daar kun je zo'n mooi glad dak van maken. Die krijg je er nooit meer af!
Die heeft zuignapjes?quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:13 schreef mschol het volgende:
[..]
als je ze echt aan elkaar plakt (uitgaande van secondelijm) valt er automagisch een rekening op de mat
[..]
met de originele brick seperator niet nee, altijd een groot gemis geweest..
inmiddels schijnt er een nieuwe te zijn die ook daarmee kan omgaan(hebben ze naar mijn idee wat te lang over gedaan
)
nope, een hele platte achterkant waardoor je em net onder zou moeten kunnen schuiven (heb het ding niet, hij wordt (nog?) niet los verkocht)quote:
ik hou niet zo van rommel, al moet ik er wel eerst een zooi van maken voor ik ga opruimenquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:05 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik kom liever in jouw man-cave dan in die van mschol.Wat heb jij het netjes zeg!
choco coronetquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef robin007bond het volgende:
Lucky Star is echt saai. De eerste 10 minuten praten ze de hele tijd over eten en heb ik het maar afgesloten
had hetzelfde, het schijnt dus de hele serie (26 afleveringen) op dat niveau te blijvenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef robin007bond het volgende:
Lucky Star is echt saai. De eerste 10 minuten praten ze de hele tijd over eten en heb ik het maar afgesloten
Ik ruim soort van op als ik dingen in mijn zooi niet meer kan vinden terwijl ik wel weet waar ze liggen. Dan is mijn grens bereikt. Mocht je het willen weten, de foto's die ik vanavond zal posten hebben een kamer/bureau dat vrij recent is opgeruimd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik hou niet zo van rommel, al moet ik er wel eerst een zooi van maken voor ik ga opruimen
Hyakka Ryouran: Samurai Girlsquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:18 schreef redboyke het volgende:
ik heb van t'weekend shigurui gezien. omdat ik iets wou zien met samurai enzo. vond het heel rare serie en raar uitgelegd enzo. amper iets uitgelegd en moeilijk om te volgen.
ben nu american dad aan het zien ja i know telt niet
Fixed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hyakka Ryouran: Samurai Girls
Voor Samurai met tieten.
ik ben na episode 1 toendertijd ook afgehaakt, en toch was hij niet heel erg vervelend eigenlijk...quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef robin007bond het volgende:
aan de afbeeldingen te zien van google denk ik wel dat ik dit tof ga vinden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hyakka Ryouran: Samurai Girls
Voor Samurai met tieten.
zal nog wel eff duren voordat de prijzen weer op een enigsinds normaal niveau zijn.. ik heb echt het idee dat de boel is gexplodeerd (dus in paar dagen tijd 60 euro duurder ofzo) maar dat zal wel nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef redboyke het volgende:
hey mschol ben aan het wachten tot de prijzen van externe harde schijf terug op normale prijs zitten.
ik wou een qnap kopen maar zonder schijven heb ik daar niks aan. nu vraag ik altijd aan mijn zus om haar laptop aan te zetten zodat ik thuis kan downloaden omdat ik hier een limiet heb van 2GB en thuis 50GB
woeiquote:
De film komt deze winter al! 3 December al zo te zien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:36 schreef mschol het volgende:
[..]
woeimaar die kunnen we pas ergens april 2012 verwachten zeker?
die link is 1TBquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:33 schreef mschol het volgende:
[..]
zal nog wel eff duren voordat de prijzen weer op een enigsinds normaal niveau zijn.. ik heb echt het idee dat de boel is gexplodeerd (dus in paar dagen tijd 60 euro duurder ofzo) maar dat zal wel niet
hij is volgens deze statistieken wel gexplodeerd(al vind ik voor een 3,5" disk 109,90 voor 2TB nog te doen eigenlijk
Een sequel van bakemonogatariquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De film komt deze winter al!
Overzicht Winter 2011/2012.
http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/7/252839.jpg
Ik vond hem wel weer goedquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mirai Nikki was... anders.
#12 is GERECHTIGHEID!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:10 schreef robin007bond het volgende:
Als ik mijn liefde wil verklaren moet ik in het Japans "Ik hou van jou" en "Ik wil niemand anders" in de DS spreken
Jeuj!quote:
ik weet nietmeer welk spel het was maar er was ook een spel dat je iets in de microfoon moest zeggen en ik moest haast roepen voor er iets gebeurde.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:10 schreef robin007bond het volgende:
Als ik mijn liefde wil verklaren moet ik in het Japans "Ik hou van jou" en "Ik wil niemand anders" in de DS spreken
maar dan komtie toch in bios in japan en niet op BD/DVD?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De film komt deze winter al! 3 December al zo te zien.
Overzicht Winter 2011/2012.
http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/7/252839.jpg
Ja idd. Gewoon meerdere episodes kijken bij deze. De eerste is saai, daarna wordt het leuker.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben na episode 1 toendertijd ook afgehaakt, en toch was hij niet heel erg vervelend eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |