choco coronetquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef robin007bond het volgende:
Lucky Star is echt saai. De eerste 10 minuten praten ze de hele tijd over eten en heb ik het maar afgesloten
had hetzelfde, het schijnt dus de hele serie (26 afleveringen) op dat niveau te blijvenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef robin007bond het volgende:
Lucky Star is echt saai. De eerste 10 minuten praten ze de hele tijd over eten en heb ik het maar afgesloten
Ik ruim soort van op als ik dingen in mijn zooi niet meer kan vinden terwijl ik wel weet waar ze liggen. Dan is mijn grens bereikt. Mocht je het willen weten, de foto's die ik vanavond zal posten hebben een kamer/bureau dat vrij recent is opgeruimd.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik hou niet zo van rommel, al moet ik er wel eerst een zooi van maken voor ik ga opruimen
Hyakka Ryouran: Samurai Girlsquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:18 schreef redboyke het volgende:
ik heb van t'weekend shigurui gezien. omdat ik iets wou zien met samurai enzo. vond het heel rare serie en raar uitgelegd enzo. amper iets uitgelegd en moeilijk om te volgen.
ben nu american dad aan het zien ja i know telt niet
Fixed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hyakka Ryouran: Samurai Girls
Voor Samurai met tieten.
ik ben na episode 1 toendertijd ook afgehaakt, en toch was hij niet heel erg vervelend eigenlijk...quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef robin007bond het volgende:
aan de afbeeldingen te zien van google denk ik wel dat ik dit tof ga vinden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hyakka Ryouran: Samurai Girls
Voor Samurai met tieten.
zal nog wel eff duren voordat de prijzen weer op een enigsinds normaal niveau zijn.. ik heb echt het idee dat de boel is gexplodeerd (dus in paar dagen tijd 60 euro duurder ofzo) maar dat zal wel nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:24 schreef redboyke het volgende:
hey mschol ben aan het wachten tot de prijzen van externe harde schijf terug op normale prijs zitten.
ik wou een qnap kopen maar zonder schijven heb ik daar niks aan. nu vraag ik altijd aan mijn zus om haar laptop aan te zetten zodat ik thuis kan downloaden omdat ik hier een limiet heb van 2GB en thuis 50GB
woeiquote:
De film komt deze winter al! 3 December al zo te zien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:36 schreef mschol het volgende:
[..]
woeimaar die kunnen we pas ergens april 2012 verwachten zeker?
die link is 1TBquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:33 schreef mschol het volgende:
[..]
zal nog wel eff duren voordat de prijzen weer op een enigsinds normaal niveau zijn.. ik heb echt het idee dat de boel is gexplodeerd (dus in paar dagen tijd 60 euro duurder ofzo) maar dat zal wel niet
hij is volgens deze statistieken wel gexplodeerd(al vind ik voor een 3,5" disk 109,90 voor 2TB nog te doen eigenlijk
Een sequel van bakemonogatariquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De film komt deze winter al!
Overzicht Winter 2011/2012.
http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/7/252839.jpg
Ik vond hem wel weer goedquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mirai Nikki was... anders.
#12 is GERECHTIGHEID!
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:10 schreef robin007bond het volgende:
Als ik mijn liefde wil verklaren moet ik in het Japans "Ik hou van jou" en "Ik wil niemand anders" in de DS spreken
Jeuj!quote:
ik weet nietmeer welk spel het was maar er was ook een spel dat je iets in de microfoon moest zeggen en ik moest haast roepen voor er iets gebeurde.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:10 schreef robin007bond het volgende:
Als ik mijn liefde wil verklaren moet ik in het Japans "Ik hou van jou" en "Ik wil niemand anders" in de DS spreken
maar dan komtie toch in bios in japan en niet op BD/DVD?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De film komt deze winter al! 3 December al zo te zien.
Overzicht Winter 2011/2012.
http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/7/252839.jpg
Ja idd. Gewoon meerdere episodes kijken bij deze. De eerste is saai, daarna wordt het leuker.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben na episode 1 toendertijd ook afgehaakt, en toch was hij niet heel erg vervelend eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |