homohuwelijk is toch wel een totaal ander 'level' als trouwen met een fictief karakter/persoonquote:Op woensdag 9 november 2011 18:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah, maar hij heeft wel een punt.
Als homohuwelijk mag, vind ik dat dit ook mag.
Ditquote:Op woensdag 9 november 2011 18:01 schreef mschol het volgende:
[..]
homohuwelijk is toch wel een totaal ander 'level' als trouwen met een fictief karakter/persoon
Ach, er zijn ook mensen die geloven in een fictief persoon in de hemelquote:Op woensdag 9 november 2011 18:01 schreef mschol het volgende:
[..]
homohuwelijk is toch wel een totaal ander 'level' als trouwen met een fictief karakter/persoon
dat is religie, dat is -weer- wat andersquote:Op woensdag 9 november 2011 18:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook mensen die geloven in een fictief persoon in de hemel
Mensen hebben zelfs toestemming nodig van een fictief persoon om te trouwen en moeten dat ook beloven aan hem.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is religie, dat is -weer- wat anders
Dat fictieve persoontje is niet nodig daarvoorquote:Op woensdag 9 november 2011 18:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mensen hebben zelfs toestemming nodig van een fictief persoon om te trouwen en moeten dat ook beloven aan hem.
Ja ach, bijna al onze wetten en moralen zijn bepaald door een fictief persoonquote:Op woensdag 9 november 2011 18:14 schreef PAAC het volgende:
[..]
Dat fictieve persoontje is niet nodig daarvoor
zal ik deze man een stuk touw van 2 meter sturen voor kerst ?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:12 schreef robin007bond het volgende:
Deze man is officieel getrouwd met een meisje uit de game Love Plus
In Nederland wel, omdat Nederland Christelijk/katholiek is.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja ach, bijna al onze wetten en moralen zijn bepaald door een fictief persoon
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef Qunix het volgende:
Zo... Vanavond helemaal *niets* doen. Beetje anime kijken. Het is tenslotte mijn verjaardag. En dat in een best drukke week
Gefeliciteerd man.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef Qunix het volgende:
Zo... Vanavond helemaal *niets* doen. Beetje anime kijken. Het is tenslotte mijn verjaardag. En dat in een best drukke week
Gefeliquote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef Qunix het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef Qunix het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef Qunix het volgende:
Gefeliciteerd! En nog VELE jaren he, want stel je eens voor dat je geen anime meer kunt kijken!quote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef Qunix het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:18 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En nog VELE jaren he, want stel je eens voor dat je geen anime meer kunt kijken!![]()
IJsfilms misschien? Daar wil nog wel eens wat op staanquote:Op woensdag 9 november 2011 20:06 schreef Lithia het volgende:
Site om anime te kijken
Iemand dat weet waar je HD anime kan zien, online?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |