SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle Egel
Hahahahahaquote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef alors het volgende:
Wat stellen jullie opeens hoge eisenKijk dan gewoon niet. Ik vond het een leuke afwisseling in een show die elke week vrijwel hetzelfde is.
Vind ik ook. Elk weekend is voetbalweekend. Voetbal is ondergeschikt aan Jack z'n prestatie.quote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef alors het volgende:
Wat stellen jullie opeens hoge eisenKijk dan gewoon niet. Ik vond het een leuke afwisseling in een show die elke week vrijwel hetzelfde is.
Lapo boeit niet meer met de nieuwe reeksfunctie. Maar deze was opeens uit de reeksquote:
Jij bent een vrouw!quote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef alors het volgende:
weet ook niet waarom, ik gebruik gewoon die functie 'nieuw topic in de reeks'. heb al 100en nieuwe gemaakt, nooit problemen gehad.quote:Op zondag 6 november 2011 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Lapo boeit niet meer met de nieuwe reeksfunctie. Maar deze was opeens uit de reeks
Dit.quote:Op zondag 6 november 2011 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vond het afschuwelijke TV, heb het toen maar uitgezet.. Wat boeit het me dat hij zijn 250e wedstrijd gaat becommentariëren, ik wil zien welke spelers goed waren en waarom, welke spelers slecht waren en waarom. Scheidsrechterlijke dwalingen zien..
Niet dat gelul van Bas Ticheler..
Precies dit, en ik verwacht dat meer mensen vandaag (na zo'n spectaculair weekend) het weer eens aandurfden om te gaan kijken en dan krijg je dit voorgeschoteld.quote:Op zondag 6 november 2011 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vond het afschuwelijke TV, heb het toen maar uitgezet.. Wat boeit het me dat hij zijn 250e wedstrijd gaat becommentariëren, ik wil zien welke spelers goed waren en waarom, welke spelers slecht waren en waarom. Scheidsrechterlijke dwalingen zien..
Niet dat gelul van Bas Ticheler..
quote:Op zondag 6 november 2011 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit.
Alsof het ook maar enige historische waarde heeft dat die bolle jood voor de 250e keer als een triangeljosti in een microfoon mag schreeuwen. Hilversums inteeltclubje.
Dat was wel geniaal ja, beter wordt er een gifje van gemaakt.quote:Op zondag 6 november 2011 23:23 schreef Salt_Seafood het volgende:
Jack zijn gezicht toen het licht uitging, pissed off
die had echt geen idee
quote:Op zondag 6 november 2011 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit.
Alsof het ook maar enige historische waarde heeft dat die bolle jood voor de 250e keer als een triangeljosti in een microfoon mag schreeuwen. Hilversums inteeltclubje.
Geef toe dit had je niet kunnen voorspellen!quote:Op zondag 6 november 2011 14:50 schreef msnk het volgende:
Ben benieuwd waar ze het vanavond over zullen hebben
Terecht gezeik bedoel je? Zeer leuk voetbalweekend achter de rug, velen denken weet je wat ik geef SV nog een kans, krijg je dit? Maak er lekker een documentaire over.quote:Op zondag 6 november 2011 23:24 schreef Chiappucci het volgende:
Dat kansloos gezeik op Studio Voetbal begint echt zielig te worden. En toch kijken al die kampers weer.
bron?quote:Op zondag 6 november 2011 23:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het schijnt dat Mulder en Van Halst aardig uit hun plaat zijn gegaan. Boycotten zullen ze wel niet doen aangezien ze er riant voor betaald krijgen.
Relluuh.quote:Op zondag 6 november 2011 23:33 schreef Euribob het volgende:
Jamaar, wat is er gebeurt dan? Ik kijk geen SV.
In plaats van het over voetbal te hebben werd Sjek van Gelder 30 minuten lang in het zonnetje gezet om nog volstrekt onduidelijke redenen.quote:Op zondag 6 november 2011 23:33 schreef Euribob het volgende:
Jamaar, wat is er gebeurt dan? Ik kijk geen SV.
Ik dacht dat het juist een subtiele hint was om na 250 wedstrijden te stoppen omdat hij toch alleen maar kan schreeuwenquote:Op zondag 6 november 2011 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
In plaats van het over voetbal te hebben werd Sjek van Gelder 30 minuten lang in het zonnetje gezet om nog volstrekt onduidelijke redenen.
quote:Op zondag 6 november 2011 23:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Terecht gezeik bedoel je? Zeer leuk voetbalweekend achter de rug, velen denken weet je wat ik geef SV nog een kans, krijg je dit? Maak er lekker een documentaire over.
Het schijnt dat Mulder en Van Halst aardig uit hun plaat zijn gegaan. Boycotten zullen ze wel niet doen aangezien ze er riant voor betaald krijgen.
Waarom haal jij in godsnaam Ajax er weer bij? Grootste kuttroll die ik in lange tijd heb meegemaakt zeg.quote:Op zondag 6 november 2011 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]ze hebben over alle wedstrijden kort wel ff wat verteld, alleen over ajax wat meer. QQ moar please.
Jack is gewoon een echt hele aardige man, een soort gezellige oom, die voor een karig salarisje elke zondagavond keihard moet bikkelen om kritische noten te kraken over mensen in de voetballerij. En toch zo charmant er bij gebleven, het is ongelofelijk.quote:Tijdens het WK in Zuid-Afrika kwam Wesley Sneijder na de gewonnen halve finale tegen Uruguay bij u op schoot zitten. Denkt u dan niet achteraf: dat had ik beter niet kunnen doen?'Nee. Fantastisch. Vond ik geweldig. Want het ontstaat spontaan. Ik zeg echt niet van tevoren tegen Wesley: we hebben straks een stoel te weinig, kom je dan lekker op m'n schoot zitten? Ik vond het prachtig, unieke televisie. Anderen kunnen het klef vinden, maar dat interesseert me geen reet.'
Jack van Gelder (60) drinkt Evian in de lounge van het Amsterdamse Hilton Hotel. Daarnet moest hij, groot sigarenliefhebber, op de foto voor de open haard - met een sigaar die hij niet mocht aansteken. Studio Voetbal, het praatprogramma van de NOS, begint zondag aan het tiende seizoen. Een mijlpaal - en dat betekent interviews en fotosessies. Van Gelder, gebruind, leunt achterover in zijn fauteuil. 'Het is omgevlogen. Dat realiseer je je pas als je hoort dat dit het tiende seizoen wordt. Een zesde van mijn leven ís Studio Voetbal. Best gek. En eigenlijk zijn we altijd onaantastbaar gebleken, in kijkcijfers, en hebben we van die concurrenten nooit last gehad. Nooit.'
Johan Derksen, een van die concurrenten, noemt u in Voetbal International bij herhaling kritiekloos, een slijmbal, geen journalist.
'Dan denk ik: waarom? Met dat soort uitspraken haalt hij zichzelf naar beneden, hij heeft het niet nodig. Ik slijm niet. Ik heb genoeg confrontaties met spelers en trainers gehad. En ik durf te zeggen dat er binnen de voetbaljournalistiek weinig mensen beter zijn ingevoerd dan ik.'
Begrijpt u waarom hij dat zegt?
'Ik begrijp waar het vandaan komt. Ik ben niet van de botte bijl. Ik zeg niet 'wat een ontzettende boerenlul' over een speler. Dat is zó makkelijk. Ik zou iemand nooit in de media afschminken, ik zou nooit willen scoren ten koste van een ander.'
Wilt u graag aardig gevonden worden?
'Nee. Ik bén gewoon aardig. Dat zit in mijn karakter.'
Ik kan me voorstellen dat het lastig is om kritisch te zijn over een speler bij wie u een week daarvoor nog op de bruiloft bent geweest.
'Ik heb veertien jaar de pr gedaan voor Cruijff Sports. En niemand heeft zoveel kritiek gehad op Johan als ik. Met Louis van Gaal ging ik op zaterdag uit eten, mét onze vrouwen, en op maandag wilde hij niet meer met me praten omdat ik tijdens de zondagavonduitzending had gezegd dat hij iets niet goed deed. Ik kan die dingen heel goed scheiden, de ander heeft daar soms moeite mee.'
Met Louis van Gaal praat u nog steeds niet.
'Nee. Ik heb geen enkel probleem met de manier waarop Van Gaal coacht, wel met hoe hij zich af en toe gedraagt: megalomaan. En dat zeg ik dan ook gewoon. Als ik daardoor ruzie krijg en niet op z'n bruiloft word uitgenodigd, so be it. Ik vond het vervelend voor mijn vrouw, want die had er niets mee te maken. Als hij míj niet meer ziet zitten, vind ik dat hij het fatsoen moet hebben om mijn vrouw te bellen, om te zeggen dat het met haar niets te maken heeft. Dat heeft hij - júíst hij met zijn normen-en-waardencredo - niet gedaan. Dat neem ik hem kwalijk.'
Hoe komt het dat spelers bij u op schoot willen zitten?
'Ik noem het wel eens het Te land ter zee, en in de lucht-gevoel. Dat heb ik dertien jaar met heel veel plezier gepresenteerd. Ik hou gewoon van mensen, en dat straal ik ook uit. Kees Jansma werd in 1988 in een zwembad gelazerd door spelers van het Nederlands elftal. Dat is hetzelfde; we hebben allebei een bepaald aaibaarheidsgehalte. Als jij nu met Kees zou zitten te praten, zou je denken: wát een charmante man. Dat heb je of dat heb je niet.'
Voor veel spelers is Jack van Gelder 'een soort leuke oom', zegt hij. 'En, heel belangrijk, ik ken het woord jaloezie niet. Als ik na zou denken over wat die gasten per week verdienen - dat verdien ik bij wijze van spreken in een jaar niet. Maar daar denk ik nooit aan. Spelers komen bij mij niet pochen met hun nieuwe sportwagen, omdat ze weten dat het mij niet imponeert.'
U verdient zelf toch ook goed?
'Ja, ik verdien goed, maar je hebt natuurlijk mensen die nog véél meer verdienen. Kan mij dat schelen? Ik heb het naar m'n zin. Als de zon schijnt, en ik zit buiten met alleen een stuk brood, heb ik het ook naar m'n zin. Ik hoef niet in een driesterrentent met huppeldepup en weetikveel. Ik kan genieten van de dag, van het licht.'
Toch heeft u het imago van een schnabbelaar.
'Ik was ooit penningmeester in het schoolbestuur van het Amsterdamse Spinoza Lyceum. Toen werd ik Cheque van Geld genoemd, en dat is me blijven achtervolgen. Ik heb nooit een manager of een secretaresse gehad. Mijn contractonderhandelingen deed ik zelf. Dan zei ik tegen de TROS: ik ga het met mijn adviseurs bespreken. In de auto deed ik m'n klepje omlaag, keek ik in m'n spiegeltje en zei: en, Jack? Wat gaan we vragen? Ik ben een selfmade man en daar ben ik trots op. Met afgunst kan ik niks. Ik heb het zelf moeten doen; in de mode, waar ik met m'n confectierekjes langs de boetieks ging, en ook bij Langs de lijn, waar ik 65 gulden per week verdiende. Ik kan met die kritiek niks, echt niks.'
als jij nou ff weggaat uit deze thread, het enige wat jij kan is alleen maar afzeiken en schelden.. Ik probeer gewoon mijn mening te geven met argumenten, en een leuk topic ervan te maken. Jijquote:Op zondag 6 november 2011 23:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom haal jij in godsnaam Ajax er weer bij? Grootste kuttroll die ik in lange tijd heb meegemaakt zeg.Gefeliciteerd.
Hij heeft gewoon gelijk. Er is 20 minuten over Ajax gepraat, daarna AZ/Maher een paar minuten en op het moment dat PSV aan bod kwam begonnen ze met die poppenkast. Ik snap niet dat iemand als van Halst zich hiervoor laat lenen. Die heeft 40 beelden per wedstrijd die hij 'er eventjes bij zal pakken', en in plaats daarvan zit ie nu op een papiertje te noteren hoe vaak die mongloide vetrol 'DENNIS BERGKAAAAAAAAAAAAAAAAAMP' in de microfoon schreeuwt tijdens het WK van 13 jaar geleden.quote:Op zondag 6 november 2011 23:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom haal jij in godsnaam Ajax er weer bij? Grootste kuttroll die ik in lange tijd heb meegemaakt zeg.Gefeliciteerd.
http://nos.nl/artikel/310862-unieke-mijlpaal-jack-van-gelder.htmlquote:Unieke mijlpaal Jack van Gelder
Jack van Gelder wacht vrijdag 11 november een unieke mijlpaal.
De commentator van NOS Langs de Lijn doet op die dag voor de 250ste keer het radioverslag van een interland van het Nederlands elftal.
Van Gelder wordt voor deze gelegenheid gesecondeerd door zijn vaste (oud-) collega's door de jaren heen: Bert Nederlof, Leo Driessen, Ron de Rijk en Bas Ticheler. Zij doen alle drie ongeveer twintig minuten afwisselend met de jubilaris verslag.
3FM-dj Giel Beelen maakte ter ere van deze mijlpaal een mix van de meest memorabele radiofragmenten van de 250-voudig 'international'.
Sinds 1978
Op 25 juni 1978 maakte Van Gelder zijn 'Oranje-debuut' voor NOS Langs de Lijn bij de (verloren) WK-finale tussen Nederland en Argentinië.
Vanuit de dug-out, zittend naast bondscoach Ernst Happel, hield hij de radioluisteraars op de hoogte van de actuele ontwikkelingen in Buenos Aires.
Vooral het commentaar van Van Gelder bij de goals van Dennis Bergkamp (Nederland-Argentinië, WK 1998) en Wesley Sneijder (Nederland-Brazilië, WK 2010) groeiden wereldwijd uit tot een hype. De fragmenten werden honderdduizenden keren bekeken op You Tube.
Nederland-Zwitserland
De oefenwedstrijd Nederland-Zwitserland in de Amsterdam ArenA wordt zijn 250ste duel. NOS Langs de Lijn doet op Radio 1 live verslag van die wedstrijd vanaf 20.30 uur.
Lezen, moeilijk voor je?quote:Op zondag 6 november 2011 23:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Er is 20 minuten over Ajax gepraat, daarna AZ/Maher een paar minuten en op het moment dat PSV aan bod kwam begonnen ze met die poppenkast. Ik snap niet dat iemand als van Halst zich hiervoor laat lenen. Die heeft 40 beelden per wedstrijd die hij 'er eventjes bij zal pakken', en in plaats daarvan zit ie nu op een papiertje te noteren hoe vaak die mongloide vetrol 'DENNIS BERGKAAAAAAAAAAAAAAAAAMP' in de microfoon schreeuwt tijdens het WK van 13 jaar geleden.
Lezen is helemaal niet moeilijk. Hij zegt dat Ajax meer tijd heeft gekregen dan de rest, daar geef ik hem gelijk in. Het gaat niet altijd over jouquote:Op zondag 6 november 2011 23:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Lezen, moeilijk voor je?
Hij insinueert dat ik alleen maar zit te bitchen omdat het een paar minuten over Ajax ging. Ik ben en was de eerste die zei dat deze aflevering de slechte was in 10 jaar en heb al topics lang dit trieste zooitje afgezeken.
Haha, lees zijn post nog eens door zou ik zeggen. En als je op zijn post wilt reageren, quote mij dan niet.quote:Op zondag 6 november 2011 23:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lezen is helemaal niet moeilijk. Hij zegt dat Ajax meer tijd heeft gekregen dan de rest, daar geef ik hem gelijk in. Het gaat niet altijd over jou
Etienne Verhoeff. Anders zou ik niet weten. Een type Genee zou hier totaal niet passen.quote:Op zondag 6 november 2011 23:57 schreef De_kromme het volgende:
Wie achten we hier een geschikte gevanger voor Sjek? Ik vind Toine het altijd redelijk doen als vervanger.
Wellicht moeten ze een keer buiten de publieke omroep kijken ja.. Ben het met je eens dat Genee totaal niet past binnen SV.. Dat gerucht werd vanuit VI de wereld in geslingerd toch?quote:Op maandag 7 november 2011 00:01 schreef Symer het volgende:
[..]
Etienne Verhoeff. Anders zou ik niet weten. Een type Genee zou hier totaal niet passen.
Zo'n icoon vervang je niet, gewoon stoppen en dit format in een iets ander jasje steken.quote:Op maandag 7 november 2011 00:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wellicht moeten ze een keer buiten de publieke omroep kijken ja.. Ben het met je eens dat Genee totaal niet past binnen SV.. Dat gerucht werd vanuit VI de wereld in geslingerd toch?
quote:Op maandag 7 november 2011 00:16 schreef Caland het volgende:
Ik zou er gewoon een pop neerzetten van Sjek die om de minuut 'zeg het maar jongens' en ' om nog even terug te komen op Ajax' zegt.
Heeft de NOS de artikelen offline gehaald of ligt het aan mij?quote:Op zondag 6 november 2011 23:49 schreef Symer het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/310862-unieke-mijlpaal-jack-van-gelder.html
http://nos.nl/video/310860-jack-van-gelder-op-muziek.html
Dit is toch wel een momentje hoor
Pissed off viel wel mee volgens mee. Vond het wel wat lang duren die quiz, maar was wel een leuke afsluiter. Jammer van Giel die er nog even doorheen moest en daarna nog een keer precies dezelfde fragmenten werden getoond als tijdens de quiz.quote:Op zondag 6 november 2011 23:23 schreef Salt_Seafood het volgende:
Jack zijn gezicht toen het licht uitging, pissed off
die had echt geen idee
Huilie Huilie.quote:Op maandag 7 november 2011 00:12 schreef Doublepain het volgende:
Jood barbara, is vi gelijk van haar verlost + ze is voor ajax win win voor sv
Ja inderdaad. WTF?quote:Op maandag 7 november 2011 01:12 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Heeft de NOS de artikelen offline gehaald of ligt het aan mij?
+1quote:Op zondag 6 november 2011 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit.
quote:mijn leven ís Studio Voetbal. Best gek. En eigenlijk zijn we altijd onaantastbaar gebleken, in kijkcijfers, en hebben we van die concurrenten nooit last gehad. Nooit.'
Nou, volgens mij zijn een paar van de vaste kijkers uit hun rolstoel gezakt toen al het licht ineens aan en uit ging...quote:Op maandag 7 november 2011 11:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kijkcijfer technisch gezien is het waar SV scoort altijd beter dan VI
Zou een mooi experiment zijn, VI zondag om 22 uur op Ned1 en SV op vrijdag half negen na de vechtende dwergen op RTL7.quote:Op maandag 7 november 2011 11:43 schreef Grifte het volgende:
Zet VI ook maar is om zondagavond 10 uur, en kijk dan maar is wat er beter presteerd qua kijkcijfers, makkelijk vergelijken zo Sjek, met verschillende dagen/tijden.
Dat mag niet van de NOS, als RTL dat alsnog besluit te doen dan zal de NOS geen goedkeuring meer geven voor het laten zien van fragmenten uit de Eredivisie voor in de VI uitzending.quote:Op maandag 7 november 2011 11:43 schreef Grifte het volgende:
Zet VI ook maar is om zondagavond 10 uur, en kijk dan maar is wat er beter presteerd qua kijkcijfers, makkelijk vergelijken zo Sjek, met verschillende dagen/tijden.
Terechte diss.quote:Op maandag 7 november 2011 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
tijstummers Tijs Tummers
de jack van gelder quiz... Dat wordt weer geen televizierring... het failliet van #studiovoetbal
17 uur geleden
als antwoord op ↑
@jack_afc1895
jack van gelder
@tijstummers Ach zolang wij 1.247.000 kijkers hebben is een faillissement ver weg. Sterkte
En aan Derksen.quote:Op zondag 13 november 2011 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd of Sjek nog z'n excuses aan Genee gaat aanbieden.
Zenden is een leuke gast (zeker nu hij in het nieuws is door dat Celtic-verhaal). Ronald heb je inderdaad niet zoveel aan, maar alles is beter dan Waterreus of Vermeulen imo.quote:Op zondag 13 november 2011 19:55 schreef Evertjan het volgende:
Zenden en R.de Boer 2 voetballer die nog nooit een mening hebben gehad
ja inderdaad, zelfoverschatting van beide heren.quote:Op zondag 13 november 2011 19:55 schreef Evertjan het volgende:
Zenden en R.de Boer 2 voetballer die nog nooit een mening hebben gehad
Mag ook wel na een uurtje genieten van Ivoquote:Op zondag 13 november 2011 21:17 schreef Caland het volgende:
60 minuten tot het wekelijkse uurtje zelfkastijding.
I'm here to bitch about itquote:Op zondag 13 november 2011 22:05 schreef inZanity het volgende:
Zal wel weer de hele uitzending over het Nederlands elftal(en Ajax) gaan
Er zit een knop op je tvquote:Op zondag 13 november 2011 22:05 schreef inZanity het volgende:
Zal wel weer de hele uitzending over het Nederlands elftal(en Ajax) gaan
Leuke gasten ook! Heb er zin inquote:Op zondag 13 november 2011 22:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik verheug me gewoon op studio voetbal, na zo'n voetballoos weekend
quote:Op zondag 13 november 2011 22:18 schreef Caland het volgende:
Turkije is een faalland. Zelfs Guus met zijn gouden pik kan daar niets aan doen.
Het geloof in Cruijff en de Boer gaat weg, ze wilde Guus.. nu krijgen ze Marco de pannenkoek erbij, toekomst ziet er goed uit bij ajax.. jajaquote:
Heerlijk hoe dat nationalistische volk weer even met beide benen op aarde is gesmeten.quote:Op zondag 13 november 2011 22:19 schreef Doublepain het volgende:
Whaha die turken, hij heeft meer bereikt dan al die klote clubs en het land daar..
Dit gaat over Ajax. Ze hebben het nooit over buitenlandse competities en nu Guus niet naar Ajax gaan laten ze hem helemaal doorzagen door andere journalisten. Zelf durven ze dat niet waarschijnlijk omdat ze dan hun analist kwijt zijn.quote:
U seequote:Op zondag 13 november 2011 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doen ze ook, dit is het bruggetje naar zegmaar
Echter nog lang niet zo zielig als Feyenoord de laatste 4 jaarquote:Op zondag 13 november 2011 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax een beetje zielig aan het worden
Matig, dan heb je één studiosport gemist.quote:Op zondag 13 november 2011 22:26 schreef De_kromme het volgende:
Dit fragment over Guus naar Ajax heb ik vanavond al vier keer gezien bij de NOS. Lekker bezig daar.
Ajax is nooit zielig.quote:Op zondag 13 november 2011 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax een beetje zielig aan het worden
Je kijkt te veel tv. Er zit een knop opquote:Op zondag 13 november 2011 22:26 schreef De_kromme het volgende:
Dit fragment over Guus naar Ajax heb ik vanavond al vier keer gezien bij de NOS. Lekker bezig daar.
De club niet, de huidige staf is een in- en intriest zooitje ego's dat onmiddelijk moet optieven.quote:
Tja, bij PSV kan hij nu wellicht wel beter instappen met de gemeente constructie, nieuwe spelers e.d. maar ik zie het wel, ik hoop niks.quote:Op zondag 13 november 2011 22:26 schreef inZanity het volgende:
Guus Hiddink hoort inderdaad gewoon bij PSV, al zie ik hem graag naar Feyenoord komen maar dat zie ik niet gebeurenMaar Ajax moet ie gewoon niet doen, hoort ie niet en valt sowieso geen eer te bahelen.
quote:
Deze backs icm met een buitenspeler als Kuijt tegen een houthakkersploeg. Er is geen mogelijkheid dat dat gaat werken.quote:
Die hebben alleen een hekel aan Ronald Waterreus, niet aan Ronald de Boerquote:Op zondag 13 november 2011 22:29 schreef De_kromme het volgende:
Ronald snapt het. Waar zijn al de haters nu?
Mijn thumbnail was het SS logo, omdat men mij SS noemt, maar dat heeft een modje verwijderd..quote:Op zondag 13 november 2011 22:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik denk dat het expres is, maar je thumbnail is nogal raar en irritant
Eens. Welke wedstrijden onder Van Marwijk hebben we overtuigend gespeeld tegen fatsoenlijke tegenstand? Zweden thuis? Verder kan ik weinig bedenken.quote:Op zondag 13 november 2011 22:30 schreef inZanity het volgende:
Nederland is gewoon zwaar overschat. Punt.
quote:Op zondag 13 november 2011 22:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die hebben alleen een hekel aan Ronald Waterreus, niet aan Ronald de Boer
Ik denk dat we heel tevreden mogen zijn met een gelijkspel.quote:Op zondag 13 november 2011 22:31 schreef Doublepain het volgende:
Fuck die wedstrijd
Duitsers slachten
Duitsland stond 3-1 achter tegen Oekraďne, ze maakte uiteindelijk toch nog knap gelijk, maar sowieso 3 goals tegen krijgen tegen dat landquote:Op zondag 13 november 2011 22:31 schreef HeatWave het volgende:
En Oranje gaat patje krijgen van de duitsers, de klad en de zelfingenomen "wie winnen toch wel" mentaliteit zit er weer in, de doodsteek voor elk Nederlands team.
Ik hoop dat we hard worden weggespeeld.quote:Op zondag 13 november 2011 22:32 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik denk dat we heel tevreden mogen zijn met een gelijkspel.
Speelde in een volledig andere formatie (3-4-3) wat niet helemaal lukte.quote:Op zondag 13 november 2011 22:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Duitsland stond 3-1 achter tegen Oekraďne, ze maakte uiteindelijk toch nog knap gelijk, maar sowieso 3 goals tegen krijgen tegen dat land
We missen wel Robben, Van Persie, V.d. Vaart en misschien Huntelaarquote:Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef Karina het volgende:
Tegen Duitsers zijn "we" altijd dubbel gemotiveerd, gaat wel lukken om te winnen.
Ik denk dat je Turkije bedoelt.quote:Op zondag 13 november 2011 22:30 schreef inZanity het volgende:
Nederland is gewoon zwaar overschat. Punt.
Net als Utrecht tegen ajaxquote:Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef Karina het volgende:
Tegen Duitsers zijn "we" altijd dubbel gemotiveerd, gaat wel lukken om te winnen.
Nee joh.quote:Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2011 22:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Duitsland stond 3-1 achter tegen Oekraďne, ze maakte uiteindelijk toch nog knap gelijk, maar sowieso 3 goals tegen krijgen tegen dat land
Heeft Turkije er nou weer mee te makenquote:Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik denk dat je Turkije bedoelt.
quote:Op zondag 13 november 2011 22:35 schreef inZanity het volgende:
Zou wel heerlijk zijn als Nederland een dikke pak slaag krijgt. Duitsland
eeehhhquote:Op zondag 13 november 2011 22:34 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Wat zei de boer precies? Dat stuk ff gemist
Leuk man, die integratie, bakken mensen die tegen Nederland zijn....quote:Op zondag 13 november 2011 22:35 schreef inZanity het volgende:
Zou wel heerlijk zijn als Nederland een dikke pak slaag krijgt. Duitsland
Achja we hebben er wel shoarma voor gekregenquote:Op zondag 13 november 2011 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk man, die integratie, bakken mensen die tegen Nederland zijn....
ies koeltoerquote:Op zondag 13 november 2011 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 november 2011 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ben gewoon Mvv gaan supporten.
Integratie?quote:Op zondag 13 november 2011 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 november 2011 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
eeehhh
eeehhh
euhhhh
eeehhhh
ehhhh
eeehhh
Zoveel egyptenaren zijn hier niet.quote:Op zondag 13 november 2011 22:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Achja we hebben er wel shoarma voor gekregen
Aangezien Nederland 2e staat op de wereldranglijst lijkt het me niet dat ze overschat zijn. Die Turken met hun grote bek gaan zich daarentegen waarschijnlijk weer niet plaatsen voor een groot toernooi, vandaar.quote:Op zondag 13 november 2011 22:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heeft Turkije er nou weer mee te maken
Ik moet eens een " turken zijn kut" opmerking maken, ben ik meteen een Nazi, maar een turk die hier woont kan doodleuk de hand die voedt beledigen....quote:
+1quote:Op zondag 13 november 2011 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet eens een " turken zijn kut" opmerking maken, ben ik meteen een Nazi, maar een turk die hier woont kan doodleuk de hand die voedt beledigen....
Goedzo!quote:Op zondag 13 november 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat herinner ik me nog zelfs en ik was 11 jaar
Turkije kon zich niet plaatsen dankzij een trainer die rusland niet plaatste voor 2010 , aldus turkse journalistenquote:Op zondag 13 november 2011 22:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Aangezien Nederland 2e staat op de wereldranglijst lijkt het me niet dat ze overschat zijn. Die Turken met hun grote bek gaan zich daarentegen waarschijnlijk weer niet plaatsen voor een groot toernooi, vandaar.
Dus omdat je 2e op de wereldlijst staat kun je meteen niet overschat zijn?quote:Op zondag 13 november 2011 22:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Aangezien Nederland 2e staat op de wereldranglijst lijkt het me niet dat ze overschat zijn. Die Turken met hun grote bek gaan zich daarentegen waarschijnlijk weer niet plaatsen voor een groot toernooi, vandaar.
Heb je het over man?quote:Op zondag 13 november 2011 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet eens een " turken zijn kut" opmerking maken, ben ik meteen een Nazi, maar een turk die hier woont kan doodleuk de hand die voedt beledigen....
Die zogenaamde trotse Turken die niet in Turkije wonenquote:Op zondag 13 november 2011 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zullen echt nooit de hand in eigen boezem steken.quote:Op zondag 13 november 2011 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Turkije kon zich niet plaatsen dankzij een trainer die rusland niet plaatste voor 2010 , aldus turkse journalisten
Lekker rellen op het museumplein en daarna lekker de uitkering innenquote:Op zondag 13 november 2011 22:40 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die zogenaamde trotse Turken die niet in Turkije wonen
En als je het eenmaal doorhebt ga je je er steeds meer aan.. uhh, ergeren..quote:Op zondag 13 november 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
Jammer van het geuuuuuhhuuu van de Boer, want ik vind hem verder wel goed.
quote:Op zondag 13 november 2011 22:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker rellen op het museumplein en daarna lekker de uitkering innen.
Begrijp me niet verkeerd hoor, als Turk VOOR turkije zijn is 100% prima, maar tegen Nederland is echt om te kotsen.
Ja, je gaat er echt op zitten letten, heel irritant.quote:Op zondag 13 november 2011 22:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En als je het eenmaal doorhebt ga je je er steeds meer aan.. uhh, ergeren..
QFT.quote:Op zondag 13 november 2011 22:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker rellen op het museumplein en daarna lekker de uitkering innen.
Begrijp me niet verkeerd hoor, als Turk VOOR turkije zijn is 100% prima, maar tegen Nederland is echt om te kotsen.
Zag ik deze post niet vrijdag?quote:Op zondag 13 november 2011 22:40 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die zogenaamde trotse Turken die niet in Turkije wonen
Die herinner ik me nog, gotya back jack!quote:Op zondag 13 november 2011 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zag ik deze post niet vrijdag?
Toen vroeg ik: Dus als jij in Frankrijk gaat wonen kan je niet trots op NL zijn?
En toen konden ze ook al niet antwoorden.quote:Op zondag 13 november 2011 22:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die herinner ik me nog, gotya back jack!
quote:Op zondag 13 november 2011 22:44 schreef pberends het volgende:
Spraakmakende gast die Boudewijn Zenden. Kan VI hem niet een keer uitnodigen?
Zou kunnen.quote:Op zondag 13 november 2011 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zag ik deze post niet vrijdag?
Toen vroeg ik: Dus als jij in Frankrijk gaat wonen kan je niet trots op NL zijn?
En jezelf maar afvragen waarom Nederlanders PVV stemmen(nee, ik niet).quote:Op zondag 13 november 2011 22:44 schreef inZanity het volgende:
Wat zou dat heerlijk zijn als Nederland word uitgeschakeld in de groepsfase
Zet hem bij Genee, Derksen en Hansie en hij deponeert de ene na de andere hilarische anekdotequote:Op zondag 13 november 2011 22:44 schreef pberends het volgende:
Spraakmakende gast die Boudewijn Zenden. Kan VI hem niet een keer uitnodigen?
Omdat (veel) Nederlanders tokkie's zijn. Maar wat heetft dat met dit topic te makenquote:Op zondag 13 november 2011 22:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jezelf maar afvragen waarom Nederlanders PVV stemmen(nee, ik niet).
quote:Op zondag 13 november 2011 22:46 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Zet hem bij Genee, Derksen en Hansie en hij deponeert de ene na de andere hilarische anekdote
Geef mij Diego maar.quote:Op zondag 13 november 2011 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Bert van Marrewijk leukzuurpruim dat het is.
Om over te lachen zeker, maar een trainer heeft ook geen humor nodig. Al is het als clubcoach wel een +punt.quote:
WK 2018 hebben we de beste verdediging van de wereldquote:Op zondag 13 november 2011 22:49 schreef Geo3kant het volgende:
Verdedigers moeten we het niet van hebben nee.
Dinsdagquote:Op zondag 13 november 2011 22:54 schreef Panthera. het volgende:
Dat hele NL elftal.. hebben jullie ook gewoon liever competitie?
Goei garp man!quote:Op zondag 13 november 2011 22:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Denk niet dat ze speler uit de jupiler league gaan selecteren voor oranje in 2016/2018.
Robben stopt volgend jaar.quote:Op zondag 13 november 2011 22:56 schreef Kreupeldicht het volgende:
Over 5 jaar spelen we 433, met Robben en Narsingh
Robbenquote:Op zondag 13 november 2011 22:56 schreef Kreupeldicht het volgende:
Over 5 jaar spelen we 433, met Robben en Narsingh
Gelukkig maar...vind hem geen Nederlands elftal waardige voetballerquote:Op zondag 13 november 2011 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op een vissersboot tegen die tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |