quote:Op zondag 13 november 2011 22:18 schreef Caland het volgende:
Turkije is een faalland. Zelfs Guus met zijn gouden pik kan daar niets aan doen.
Het geloof in Cruijff en de Boer gaat weg, ze wilde Guus.. nu krijgen ze Marco de pannenkoek erbij, toekomst ziet er goed uit bij ajax.. jajaquote:
Heerlijk hoe dat nationalistische volk weer even met beide benen op aarde is gesmeten.quote:Op zondag 13 november 2011 22:19 schreef Doublepain het volgende:
Whaha die turken, hij heeft meer bereikt dan al die klote clubs en het land daar..
Dit gaat over Ajax. Ze hebben het nooit over buitenlandse competities en nu Guus niet naar Ajax gaan laten ze hem helemaal doorzagen door andere journalisten. Zelf durven ze dat niet waarschijnlijk omdat ze dan hun analist kwijt zijn.quote:
U seequote:Op zondag 13 november 2011 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doen ze ook, dit is het bruggetje naar zegmaar
Echter nog lang niet zo zielig als Feyenoord de laatste 4 jaarquote:Op zondag 13 november 2011 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax een beetje zielig aan het worden
Matig, dan heb je één studiosport gemist.quote:Op zondag 13 november 2011 22:26 schreef De_kromme het volgende:
Dit fragment over Guus naar Ajax heb ik vanavond al vier keer gezien bij de NOS. Lekker bezig daar.
Ajax is nooit zielig.quote:Op zondag 13 november 2011 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax een beetje zielig aan het worden
Je kijkt te veel tv. Er zit een knop opquote:Op zondag 13 november 2011 22:26 schreef De_kromme het volgende:
Dit fragment over Guus naar Ajax heb ik vanavond al vier keer gezien bij de NOS. Lekker bezig daar.
De club niet, de huidige staf is een in- en intriest zooitje ego's dat onmiddelijk moet optieven.quote:
Tja, bij PSV kan hij nu wellicht wel beter instappen met de gemeente constructie, nieuwe spelers e.d. maar ik zie het wel, ik hoop niks.quote:Op zondag 13 november 2011 22:26 schreef inZanity het volgende:
Guus Hiddink hoort inderdaad gewoon bij PSV, al zie ik hem graag naar Feyenoord komen maar dat zie ik niet gebeurenMaar Ajax moet ie gewoon niet doen, hoort ie niet en valt sowieso geen eer te bahelen.
quote:
Deze backs icm met een buitenspeler als Kuijt tegen een houthakkersploeg. Er is geen mogelijkheid dat dat gaat werken.quote:
Die hebben alleen een hekel aan Ronald Waterreus, niet aan Ronald de Boerquote:Op zondag 13 november 2011 22:29 schreef De_kromme het volgende:
Ronald snapt het. Waar zijn al de haters nu?
Mijn thumbnail was het SS logo, omdat men mij SS noemt, maar dat heeft een modje verwijderd..quote:Op zondag 13 november 2011 22:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik denk dat het expres is, maar je thumbnail is nogal raar en irritant
Eens. Welke wedstrijden onder Van Marwijk hebben we overtuigend gespeeld tegen fatsoenlijke tegenstand? Zweden thuis? Verder kan ik weinig bedenken.quote:Op zondag 13 november 2011 22:30 schreef inZanity het volgende:
Nederland is gewoon zwaar overschat. Punt.
quote:Op zondag 13 november 2011 22:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die hebben alleen een hekel aan Ronald Waterreus, niet aan Ronald de Boer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |