quote:Op maandag 7 november 2011 00:16 schreef Caland het volgende:
Ik zou er gewoon een pop neerzetten van Sjek die om de minuut 'zeg het maar jongens' en ' om nog even terug te komen op Ajax' zegt.
Heeft de NOS de artikelen offline gehaald of ligt het aan mij?quote:Op zondag 6 november 2011 23:49 schreef Symer het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/310862-unieke-mijlpaal-jack-van-gelder.html
http://nos.nl/video/310860-jack-van-gelder-op-muziek.html
Dit is toch wel een momentje hoor
Pissed off viel wel mee volgens mee. Vond het wel wat lang duren die quiz, maar was wel een leuke afsluiter. Jammer van Giel die er nog even doorheen moest en daarna nog een keer precies dezelfde fragmenten werden getoond als tijdens de quiz.quote:Op zondag 6 november 2011 23:23 schreef Salt_Seafood het volgende:
Jack zijn gezicht toen het licht uitging, pissed off
die had echt geen idee
Huilie Huilie.quote:Op maandag 7 november 2011 00:12 schreef Doublepain het volgende:
Jood barbara, is vi gelijk van haar verlost + ze is voor ajax win win voor sv
Ja inderdaad. WTF?quote:Op maandag 7 november 2011 01:12 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Heeft de NOS de artikelen offline gehaald of ligt het aan mij?
+1quote:Op zondag 6 november 2011 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit.
Alsof het ook maar enige historische waarde heeft dat die bolle jood voor de 250e keer als een triangeljosti in een microfoon mag schreeuwen. Hilversums inteeltclubje.
quote:mijn leven ís Studio Voetbal. Best gek. En eigenlijk zijn we altijd onaantastbaar gebleken, in kijkcijfers, en hebben we van die concurrenten nooit last gehad. Nooit.'
Nou, volgens mij zijn een paar van de vaste kijkers uit hun rolstoel gezakt toen al het licht ineens aan en uit ging...quote:Op maandag 7 november 2011 11:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kijkcijfer technisch gezien is het waar SV scoort altijd beter dan VI
), ging plots het licht uit en klonk er een tune.
Zou een mooi experiment zijn, VI zondag om 22 uur op Ned1 en SV op vrijdag half negen na de vechtende dwergen op RTL7.quote:Op maandag 7 november 2011 11:43 schreef Grifte het volgende:
Zet VI ook maar is om zondagavond 10 uur, en kijk dan maar is wat er beter presteerd qua kijkcijfers, makkelijk vergelijken zo Sjek, met verschillende dagen/tijden.
Dat mag niet van de NOS, als RTL dat alsnog besluit te doen dan zal de NOS geen goedkeuring meer geven voor het laten zien van fragmenten uit de Eredivisie voor in de VI uitzending.quote:Op maandag 7 november 2011 11:43 schreef Grifte het volgende:
Zet VI ook maar is om zondagavond 10 uur, en kijk dan maar is wat er beter presteerd qua kijkcijfers, makkelijk vergelijken zo Sjek, met verschillende dagen/tijden.
Terechte diss.quote:Op maandag 7 november 2011 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
tijstummers Tijs Tummers
de jack van gelder quiz... Dat wordt weer geen televizierring... het failliet van #studiovoetbal
17 uur geleden
als antwoord op ↑
@jack_afc1895
jack van gelder
@tijstummers Ach zolang wij 1.247.000 kijkers hebben is een faillissement ver weg. Sterkte
En aan Derksen.quote:Op zondag 13 november 2011 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd of Sjek nog z'n excuses aan Genee gaat aanbieden.
Zenden is een leuke gast (zeker nu hij in het nieuws is door dat Celtic-verhaal). Ronald heb je inderdaad niet zoveel aan, maar alles is beter dan Waterreus of Vermeulen imo.quote:Op zondag 13 november 2011 19:55 schreef Evertjan het volgende:
Zenden en R.de Boer 2 voetballer die nog nooit een mening hebben gehad
ja inderdaad, zelfoverschatting van beide heren.quote:Op zondag 13 november 2011 19:55 schreef Evertjan het volgende:
Zenden en R.de Boer 2 voetballer die nog nooit een mening hebben gehad
Mag ook wel na een uurtje genieten van Ivoquote:Op zondag 13 november 2011 21:17 schreef Caland het volgende:
60 minuten tot het wekelijkse uurtje zelfkastijding.
I'm here to bitch about itquote:Op zondag 13 november 2011 22:05 schreef inZanity het volgende:
Zal wel weer de hele uitzending over het Nederlands elftal(en Ajax) gaan
Er zit een knop op je tvquote:Op zondag 13 november 2011 22:05 schreef inZanity het volgende:
Zal wel weer de hele uitzending over het Nederlands elftal(en Ajax) gaan
Leuke gasten ook! Heb er zin inquote:Op zondag 13 november 2011 22:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik verheug me gewoon op studio voetbal, na zo'n voetballoos weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |