Ik denk dat we heel tevreden mogen zijn met een gelijkspel.quote:Op zondag 13 november 2011 22:31 schreef Doublepain het volgende:
Fuck die wedstrijd
Duitsers slachten
Duitsland stond 3-1 achter tegen Oekraïne, ze maakte uiteindelijk toch nog knap gelijk, maar sowieso 3 goals tegen krijgen tegen dat landquote:Op zondag 13 november 2011 22:31 schreef HeatWave het volgende:
En Oranje gaat patje krijgen van de duitsers, de klad en de zelfingenomen "wie winnen toch wel" mentaliteit zit er weer in, de doodsteek voor elk Nederlands team.
Ik hoop dat we hard worden weggespeeld.quote:Op zondag 13 november 2011 22:32 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik denk dat we heel tevreden mogen zijn met een gelijkspel.
Speelde in een volledig andere formatie (3-4-3) wat niet helemaal lukte.quote:Op zondag 13 november 2011 22:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Duitsland stond 3-1 achter tegen Oekraïne, ze maakte uiteindelijk toch nog knap gelijk, maar sowieso 3 goals tegen krijgen tegen dat land
We missen wel Robben, Van Persie, V.d. Vaart en misschien Huntelaarquote:Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef Karina het volgende:
Tegen Duitsers zijn "we" altijd dubbel gemotiveerd, gaat wel lukken om te winnen.
Ik denk dat je Turkije bedoelt.quote:Op zondag 13 november 2011 22:30 schreef inZanity het volgende:
Nederland is gewoon zwaar overschat. Punt.
Net als Utrecht tegen ajaxquote:Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef Karina het volgende:
Tegen Duitsers zijn "we" altijd dubbel gemotiveerd, gaat wel lukken om te winnen.
Nee joh.quote:Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2011 22:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Duitsland stond 3-1 achter tegen Oekraïne, ze maakte uiteindelijk toch nog knap gelijk, maar sowieso 3 goals tegen krijgen tegen dat land
Heeft Turkije er nou weer mee te makenquote:Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik denk dat je Turkije bedoelt.
quote:Op zondag 13 november 2011 22:35 schreef inZanity het volgende:
Zou wel heerlijk zijn als Nederland een dikke pak slaag krijgt. Duitsland
eeehhhquote:Op zondag 13 november 2011 22:34 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Wat zei de boer precies? Dat stuk ff gemist
Leuk man, die integratie, bakken mensen die tegen Nederland zijn....quote:Op zondag 13 november 2011 22:35 schreef inZanity het volgende:
Zou wel heerlijk zijn als Nederland een dikke pak slaag krijgt. Duitsland
Achja we hebben er wel shoarma voor gekregenquote:Op zondag 13 november 2011 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk man, die integratie, bakken mensen die tegen Nederland zijn....
ies koeltoerquote:Op zondag 13 november 2011 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 november 2011 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ben gewoon Mvv gaan supporten.
Integratie?quote:Op zondag 13 november 2011 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 november 2011 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
eeehhh
eeehhh
euhhhh
eeehhhh
ehhhh
eeehhh
Zoveel egyptenaren zijn hier niet.quote:Op zondag 13 november 2011 22:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Achja we hebben er wel shoarma voor gekregen
Aangezien Nederland 2e staat op de wereldranglijst lijkt het me niet dat ze overschat zijn. Die Turken met hun grote bek gaan zich daarentegen waarschijnlijk weer niet plaatsen voor een groot toernooi, vandaar.quote:Op zondag 13 november 2011 22:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heeft Turkije er nou weer mee te maken
Ik moet eens een " turken zijn kut" opmerking maken, ben ik meteen een Nazi, maar een turk die hier woont kan doodleuk de hand die voedt beledigen....quote:
+1quote:Op zondag 13 november 2011 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet eens een " turken zijn kut" opmerking maken, ben ik meteen een Nazi, maar een turk die hier woont kan doodleuk de hand die voedt beledigen....
Goedzo!quote:Op zondag 13 november 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat herinner ik me nog zelfs en ik was 11 jaar
Turkije kon zich niet plaatsen dankzij een trainer die rusland niet plaatste voor 2010 , aldus turkse journalistenquote:Op zondag 13 november 2011 22:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Aangezien Nederland 2e staat op de wereldranglijst lijkt het me niet dat ze overschat zijn. Die Turken met hun grote bek gaan zich daarentegen waarschijnlijk weer niet plaatsen voor een groot toernooi, vandaar.
Dus omdat je 2e op de wereldlijst staat kun je meteen niet overschat zijn?quote:Op zondag 13 november 2011 22:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Aangezien Nederland 2e staat op de wereldranglijst lijkt het me niet dat ze overschat zijn. Die Turken met hun grote bek gaan zich daarentegen waarschijnlijk weer niet plaatsen voor een groot toernooi, vandaar.
Heb je het over man?quote:Op zondag 13 november 2011 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet eens een " turken zijn kut" opmerking maken, ben ik meteen een Nazi, maar een turk die hier woont kan doodleuk de hand die voedt beledigen....
Die zogenaamde trotse Turken die niet in Turkije wonenquote:Op zondag 13 november 2011 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |