Zo is het maar netquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je eerder genoemde punten maar niet combineerd verdien je het voordeel van de twijfel
Da's toch mooi man.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zo hoog mogelijk in de lucht springen en dan je arm omhoog doen.![]()
Ronaldinho dansjequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Da's toch mooi man.
Een salto is ook wel leuk, maar die achterlijke ingestudeerde dansjes, duim in de mond, hard wegrennen voor iedereen, duimpjes naar achteren a la Kezman... Echt waarFalers.
Ik kan werkelijk niets bedenken.quote:Op zondag 6 november 2011 14:50 schreef msnk het volgende:
Ben benieuwd waar ze het vanavond over zullen hebben
Geen idee, misschien is er weer ergens een positief spreekkoor geweest, maar anders zou ik het ook niet wetenquote:Op zondag 6 november 2011 14:50 schreef msnk het volgende:
Ben benieuwd waar ze het vanavond over zullen hebben
quote:Op zondag 6 november 2011 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik die Arno hoor praten denk ik continu hier aan:
Ik weer voor een keertje, maar dan wel uit verveling en het gemis aan beters op andere zendersquote:
Om er weer over te zeiken als een eckte Nederlander..quote:Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom kijkt ik elke week toch weer..,
Nee man, lekker zeiken op die zooi, is toch heerlijk.quote:Op zondag 6 november 2011 22:10 schreef De_kromme het volgende:
Wat een gehaat op SV.
Ga lekker niet kijken of kijk naar VI ofzo als je er geen zin in hebt.
Ik bedoelde De TV Showquote:Op zondag 6 november 2011 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weer voor een keertje, maar dan wel uit verveling en het gemis aan beters op andere zenders
Blijf ik me ook afvragen, al is er op dit moment toch verder niks boeienders op tv.quote:Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom kijkt ik elke week toch weer..,
Meer dan waarquote:Op zondag 6 november 2011 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Blijf ik me ook afvragen, al is er op dit moment toch verder niks boeienders op tv.
Respect daarvoor, maar met dit weekend heeft hij ook wel reden tot nederigheidquote:
Arno Vermeulenquote:Op zondag 6 november 2011 22:18 schreef Zorro het volgende:
Binnen 10 minuten drie goals van Utrecht in een kwartier. Arno beetje in de war?
Ik wil ze nog wel een keer zien eigenlijkquote:Op zondag 6 november 2011 22:19 schreef Panthera. het volgende:
Ook altijd zo fijn, heb je een programma van 50 minuten, plak je de helft ermee vol met beelden die iedereen al gezien heeft.
Ik zie liever die beelden dan dat ik Arno Vermeulen hoor praten, dat wel.quote:Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik wil ze nog wel een keer zien eigenlijk
verwachtte je wat anders?quote:Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef OmniRocket het volgende:
godverdekut.. alleen nog maar beelden met ajax gezien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |