Zo is het maar netquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je eerder genoemde punten maar niet combineerd verdien je het voordeel van de twijfel
Da's toch mooi man.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zo hoog mogelijk in de lucht springen en dan je arm omhoog doen.![]()
Ronaldinho dansjequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Da's toch mooi man.
Een salto is ook wel leuk, maar die achterlijke ingestudeerde dansjes, duim in de mond, hard wegrennen voor iedereen, duimpjes naar achteren a la Kezman... Echt waarFalers.
Ik kan werkelijk niets bedenken.quote:Op zondag 6 november 2011 14:50 schreef msnk het volgende:
Ben benieuwd waar ze het vanavond over zullen hebben
Geen idee, misschien is er weer ergens een positief spreekkoor geweest, maar anders zou ik het ook niet wetenquote:Op zondag 6 november 2011 14:50 schreef msnk het volgende:
Ben benieuwd waar ze het vanavond over zullen hebben
quote:Op zondag 6 november 2011 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik die Arno hoor praten denk ik continu hier aan:
Ik weer voor een keertje, maar dan wel uit verveling en het gemis aan beters op andere zendersquote:
Om er weer over te zeiken als een eckte Nederlander..quote:Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom kijkt ik elke week toch weer..,
Nee man, lekker zeiken op die zooi, is toch heerlijk.quote:Op zondag 6 november 2011 22:10 schreef De_kromme het volgende:
Wat een gehaat op SV.
Ga lekker niet kijken of kijk naar VI ofzo als je er geen zin in hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |