Ze zullen echt nooit de hand in eigen boezem steken.quote:Op zondag 13 november 2011 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Turkije kon zich niet plaatsen dankzij een trainer die rusland niet plaatste voor 2010 , aldus turkse journalisten
Lekker rellen op het museumplein en daarna lekker de uitkering innenquote:Op zondag 13 november 2011 22:40 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die zogenaamde trotse Turken die niet in Turkije wonen
En als je het eenmaal doorhebt ga je je er steeds meer aan.. uhh, ergeren..quote:Op zondag 13 november 2011 22:41 schreef Karina het volgende:
Jammer van het geuuuuuhhuuu van de Boer, want ik vind hem verder wel goed.
quote:Op zondag 13 november 2011 22:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker rellen op het museumplein en daarna lekker de uitkering innen.
Begrijp me niet verkeerd hoor, als Turk VOOR turkije zijn is 100% prima, maar tegen Nederland is echt om te kotsen.
Ja, je gaat er echt op zitten letten, heel irritant.quote:Op zondag 13 november 2011 22:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En als je het eenmaal doorhebt ga je je er steeds meer aan.. uhh, ergeren..
QFT.quote:Op zondag 13 november 2011 22:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker rellen op het museumplein en daarna lekker de uitkering innen.
Begrijp me niet verkeerd hoor, als Turk VOOR turkije zijn is 100% prima, maar tegen Nederland is echt om te kotsen.
Zag ik deze post niet vrijdag?quote:Op zondag 13 november 2011 22:40 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die zogenaamde trotse Turken die niet in Turkije wonen
Die herinner ik me nog, gotya back jack!quote:Op zondag 13 november 2011 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zag ik deze post niet vrijdag?
Toen vroeg ik: Dus als jij in Frankrijk gaat wonen kan je niet trots op NL zijn?
En toen konden ze ook al niet antwoorden.quote:Op zondag 13 november 2011 22:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die herinner ik me nog, gotya back jack!
quote:Op zondag 13 november 2011 22:44 schreef pberends het volgende:
Spraakmakende gast die Boudewijn Zenden. Kan VI hem niet een keer uitnodigen?
Zou kunnen.quote:Op zondag 13 november 2011 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zag ik deze post niet vrijdag?
Toen vroeg ik: Dus als jij in Frankrijk gaat wonen kan je niet trots op NL zijn?
En jezelf maar afvragen waarom Nederlanders PVV stemmen(nee, ik niet).quote:Op zondag 13 november 2011 22:44 schreef inZanity het volgende:
Wat zou dat heerlijk zijn als Nederland word uitgeschakeld in de groepsfase
Zet hem bij Genee, Derksen en Hansie en hij deponeert de ene na de andere hilarische anekdotequote:Op zondag 13 november 2011 22:44 schreef pberends het volgende:
Spraakmakende gast die Boudewijn Zenden. Kan VI hem niet een keer uitnodigen?
Omdat (veel) Nederlanders tokkie's zijn. Maar wat heetft dat met dit topic te makenquote:Op zondag 13 november 2011 22:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jezelf maar afvragen waarom Nederlanders PVV stemmen(nee, ik niet).
quote:Op zondag 13 november 2011 22:46 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Zet hem bij Genee, Derksen en Hansie en hij deponeert de ene na de andere hilarische anekdote
Geef mij Diego maar.quote:Op zondag 13 november 2011 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Bert van Marrewijk leukzuurpruim dat het is.
Om over te lachen zeker, maar een trainer heeft ook geen humor nodig. Al is het als clubcoach wel een +punt.quote:
WK 2018 hebben we de beste verdediging van de wereldquote:Op zondag 13 november 2011 22:49 schreef Geo3kant het volgende:
Verdedigers moeten we het niet van hebben nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |