quote:Op zondag 6 november 2011 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
via ValHallen: http://soundcloud.com/blaketothefuture/nyan-cat-the-movie
Is tof dat, had er eens een gezien waar het net leek of het een groot ijslandschap was met een groot wak in het middenquote:
Da's gek, want in het vorige topic stond hij minimaal één keer en hij wordt overal op het internet gepost.quote:
Ja, toch wel. Ik twijfeldequote:Op zondag 6 november 2011 18:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Da's gek, want in het vorige topic stond hij minimaal één keer en hij wordt overal op het internet gepost.
ohquote:Op zondag 6 november 2011 18:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Da's gek, want in het vorige topic stond hij minimaal één keer en hij wordt overal op het internet gepost.
Gelukkig, ik ben niet de enige die dat dachtquote:Op zondag 6 november 2011 18:49 schreef Lithia het volgende:
Die baby.Het is net een mini-me van Danny.
Wat is hier trouwens grappig aan? Of mis ik iets?quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 19:10 schreef glasbak het volgende:
[..]
Wat is hier trouwens grappig aan? Of mis ik iets?
HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!111111!11111oneonequote:Op zondag 6 november 2011 20:44 schreef TheThirdMark het volgende:
Was grappiger geweest als ze onder elkaar geshopped waren en er een nifty catchline bij zat.
Apart is het ongeveer net zo grappig als:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 november 2011 20:44 schreef TheThirdMark het volgende:
Was grappiger geweest als ze onder elkaar geshopped waren en er een nifty catchline bij zat.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 november 2011 20:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[ afbeelding ]
Letterlijk alles wat ik vanochtend op reddit zag.quote:Op zondag 6 november 2011 21:41 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had hetzelfde gevoelquote:Op zondag 6 november 2011 23:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Letterlijk alles wat ik vanochtend op reddit zag.
quote:
wat een bazen filmquote:
Ik denk dat imgur dat zelf doet n.a.v. de referrer-header van de opgevraagde plaatjes.quote:Op maandag 7 november 2011 08:44 schreef Mirel het volgende:
Hoe zit het met de imgur gallery en reddit? Want redditors gebruiken vaak imgur voor hun plaatjes, maar komen ze dan automatisch in de imgur gallery terecht of wordt dat handmatig gedaan? Ik wil precies weten hoe het verbonden is met elkaar
quote:
Godverquote:Op maandag 7 november 2011 12:14 schreef Gehenna het volgende:
WTF momentje van de dag:
en gewoon op youtube staan
Ik durf mijn vagina niet meer aan te kijken.quote:Op maandag 7 november 2011 12:14 schreef Gehenna het volgende:
WTF momentje van de dag:
En ik zal die van mijn vriendin nooit meer met dezelfde ogen aanschouwenquote:Op maandag 7 november 2011 13:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik durf mijn vagina niet meer aan te kijken.
quote:Op maandag 7 november 2011 12:14 schreef Gehenna het volgende:
WTF momentje van de dag:
Srsly, wtfquote:Op maandag 7 november 2011 12:14 schreef Gehenna het volgende:
WTF momentje van de dag:
Sterkte man.quote:Op maandag 7 november 2011 13:49 schreef Dven het volgende:
[..]
En ik zal die van mijn vriendin nooit meer met dezelfde ogen aanschouwen
WTF momentje van de dag:
quote:Gentlemen,
we have officially reached the end of the Internet.
alphafactor 2 uur geleden 25
Het is geweldig. Je bent homo als je van niet vindt.quote:Op maandag 7 november 2011 14:23 schreef fwokker het volgende:
Ik ga dus mooi niet op dat filmpje klikken.
Ik wel.quote:Op maandag 7 november 2011 13:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik durf mijn vagina niet meer aan te kijken.
Meld je het even als je je vagina bekeken hebt?quote:
WTF momentje van de dag:
die filmpjes van dr eigen op internet zet ?quote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef Knipoogje het volgende:
Misschien niet echt funny ofzo... maar dit filmpje staat sinds 2008 op youtube en heeft slechts 2.5 miljoen pageviews.
En dan te bedenken dat er tig filmpjes staan met 10 miljoen of meer views met 1 screenshot dat een beetje suggestief is of wat uiteindelijk een rickroll betreft ofzo...
Je zal maar zo'n vriendin hebben
Jaloezie?quote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
die filmpjes van dr eigen op internet zet ?no thanks
ja vind t ook wat goedkoop staan. En nee ik ben niet jaloersquote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
die filmpjes van dr eigen op internet zet ?no thanks
quote:Op maandag 7 november 2011 19:05 schreef zovty het volgende:
[..]
Meer van dees op http://www.volkskrant.nl/(...)e-de-straat-in.dhtml
Waaaat cool.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij is ondertussen af:
[ afbeelding ]
En geweldig
Lafaard.quote:
Ik vind de omgeving wel grappig alsof ze op een zwaar vervuild terrein ligt te zonnen.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind de omgeving wel grappig alsof ze op een zwaar vervuild terrein ligt te zonnen.
edit: ik denk dat ik het snap. Hij photoshopt die chick in z'n plaatjes en liegt dus in feite over z'n sociaal leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:30 schreef PiRANiA het volgende:
Eén van de smerigere plaatjes die ik de afgelopen tijd zag. Zelf beslissen of je hem wilt zien (geen naakt, geen wonden o.i.d.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ondanks je waarschuwing natuurlijk toch klikken...
Sukkelsquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:01 schreef Martijn93 het volgende:
[..]ondanks je waarschuwing natuurlijk toch klikken...
Balen hequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:01 schreef Martijn93 het volgende:
Op de roltrapquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:09 schreef glasbak het volgende:
geniaal
Ik heb er zo'n schurft aan als ze voor je maar een beetje lopen te treuzelen en elke keer een schreeuw geven schiet ook niet op.
In Japan zijn ze zo geconditioneerd dat ze toch netjes opzij stappen. Zouden ze in NL ook moeten doen. Daar kijken ze vuil om zelfs als je op de fiets bent.quote:
Je weet toch vast wel dat het een prop is en dat er gewoon caramel op zit ofzo?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:01 schreef Martijn93 het volgende:
Haha ik lach me ook kapot!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:33 schreef nils7 het volgende:
NL1 rijdende rechter nu... OMG hahahaha helaas nog geen clipje van beschikbaar denk ik...
lig dubbel nu![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:33 schreef nils7 het volgende:
NL1 rijdende rechter nu... OMG hahahaha helaas nog geen clipje van beschikbaar denk ik...
lig dubbel nu![]()
Verdomme, kijk ik één keer niet, is het vandaag weer zo'n aflevering om van te smullen zekerquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:33 schreef nils7 het volgende:
lig dubbel nu![]()
Achterlijk zaken/mensen. Niet zo dapper doen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:15 schreef GimmeGore het volgende:
ja, want loverboys en sekslijnen bellen is precies hetzelfde
SPOILER: moarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 00:23 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER: moarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Ach, dat heb ik over dingen die ik een paar weken tot een jaar terug deed.quote:
edit: las net dat ze allemaal onder rage comics vallen. Vind het maar een rare woordkeuze, "rage". Enkel omdat het de eerste in de serie wasquote:Op woensdag 9 november 2011 00:42 schreef picodealion het volgende:
Eindelijk eens leuke rage comics.
[ afbeelding ]
With my pack on my back, down the road I will stray.
[ afbeelding ]
SPOILER: moarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldig
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
tof man...quote:Op woensdag 9 november 2011 15:16 schreef StijnDa het volgende:
http://media1.koreus.com/00071/200911/blonde-strip-tease.swf
Dat ken niet omdat er een vervelend mannetje steeds het balkje terug doet, nu maar naar tube8...quote:
Alsof iemand daar intrapt. Zodra het filmpje start probeert iedereen natuurlijk te skippen naar waar ze echt uit de kleren gaat, en merk je dat je niet door kan spoelenquote:Op woensdag 9 november 2011 15:16 schreef StijnDa het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alsof iemand daar intrapt. Zodra het filmpje start probeert iedereen natuurlijk te skippen naar waar ze echt uit de kleren gaat, en merk je dat je niet door kan spoelen.
al 2 keer gepost en in het vorig topic.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
al 2 keer gepost en in het vorig topic.
TL;DRquote:Op woensdag 9 november 2011 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel likes moet een post op 9Gag hebben om ongeveer op de Trending pagina te komen?
Die van mij:
http://9gag.com/gag/548841
Even liken dusLet niet op m'n engels, nogal snel gemaakt..
Ja dat wist ik dus niet.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel likes moet een post op 9Gag hebben om ongeveer op de Trending pagina te komen?
Die van mij:
http://9gag.com/gag/548841
Even liken dusLet niet op m'n engels, nogal snel gemaakt..
je zegt net dat je m zelf hebt gemaakt?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja dat wist ik dus niet.maar /care. Leuk voor degenen die 'm niet kennen.
Ja want dat kan niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:25 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je zegt net dat je m zelf hebt gemaakt?
Wat een ventquote:
Zieke schoonzus heb je danquote:Op woensdag 9 november 2011 17:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
___!! Goeie Lindgren.
Dan kan ik dat plaatje toch wel zelf maken?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nee want het komt ergens anders vandaan.
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
___!! Goeie Lindgren.
kan maar is niet zo.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan kan ik dat plaatje toch wel zelf maken?
Grappenmaker.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
kan maar is niet zo.
je zit gewoon te faken en andermans werk te gebruiken voor je eigen eer.
Eerst bewijs hebben, dan janken. Scheelt weer een nutteloze 'wellus/nietus'-discussie.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
kan maar is niet zo.
je zit gewoon te faken en andermans werk te gebruiken voor je eigen eer.
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:16 schreef StijnDa het volgende:
Nouquote:Op woensdag 9 november 2011 15:16 schreef StijnDa het volgende:
heb ik niet maar als het op een andere site er eerder op staat en iemand gaat zeggen dat ie iets zelf heeft gemaakt en dan niet de originele site linkt vind ik nogal apart.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Eerst bewijs hebben, dan janken. Scheelt weer een nutteloze 'wellus/nietus'-discussie.
Het plaatje staat nergens op internet, dan had Google of TinEye het wel gevonden.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
heb ik niet maar als het op een andere site er eerder op staat en iemand gaat zeggen dat ie iets zelf heeft gemaakt en dan niet de originele site linkt vind ik nogal apart.
Achja fuck it...
Waar is het origineel?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:16 schreef StijnDa het volgende:
Dat zal het ook geweest zijn. Fokkert jat mop van internet en plakt er wat plaatjes bij. Doet daarna of ie het zelf heeft gemaakt tot iemand hem er op attendeert en zegt dan dat ie de plaatjes erbij heeft geplakt...quote:Op woensdag 9 november 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het plaatje staat nergens op internet, dan had Google of TinEye het wel gevonden.
De grap heeft hij waarschijnlijk niet zelf verzonnen, het plaatje heeft hij dan toch wel zelf kunnen maken?
Waar je je al niet druk om kunt maken zeg.
Ik ken deze echt al vanaf ik 10 was ofzo. Dit is echt een oude mop, had alleen niets te doen dus besloot 'm uit te werken. Tering, wat een gejank om niks.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat zal het ook geweest zijn. Fokkert jat mop van internet en plakt er wat plaatjes bij. Doet daarna of ie het zelf heeft gemaakt tot iemand hem er op attendeert en zegt dan dat ie de plaatjes erbij heeft geplakt...
je bent gewoon triest.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ken deze echt al vanaf ik 10 was ofzo. Dit is echt een oude mop, had alleen niets te doen dus besloot 'm uit te werken. Tering, wat een gejank om niks.
Wat maakt het uit?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja, we zijn eindelijk achter de waarheid gekomen.
Duurde ff maar het is gelukt.
We zijn trots op je.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik kende hem nog niet en ik vond hem leuk, niets mis mee dus.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ken deze echt al vanaf ik 10 was ofzo. Dit is echt een oude mop, had alleen niets te doen dus besloot 'm uit te werken. Tering, wat een gejank om niks.
Brofist.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kende hem nog niet en ik vond hem leuk, niets mis mee dus.
Wat een lamme rukker ben jij zegquote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Maar dat is eigenlijk niet het doel van het filmpje. Het is meer dat áls je kijkt, dat die meneer het telkens stopt en uiteindelijk het balkje weer terugduwt. Niet kunnen doorspoelen gebeurt overigens wel bij meer players.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alsof iemand daar intrapt. Zodra het filmpje start probeert iedereen natuurlijk te skippen naar waar ze echt uit de kleren gaat, en merk je dat je niet door kan spoelen.
ik ook nietquote:Op woensdag 9 november 2011 22:54 schreef rolfson het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe die laatste gast heet
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:54 schreef rolfson het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe die laatste gast heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]so vet goeie grap smatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Ik had op zijn minst verwacht dat zijn achternaam Oxygen of iets dergelijk zou zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fcking heldquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
fcking heldSuper nice die post over de 86 jarige manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: oh btw, net deze docu gekeken en het was werkelijk waar fantastisch.
[ Bericht 7% gewijzigd door whY... op 10-11-2011 00:43:17 ]Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
Ojaquote:Op donderdag 10 november 2011 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tietjens mogen officieel niet toch?. Sorry voor de Buzzkill.
Zonder tepeltjens, dan kan Danny zijn Hummer blijven rijden.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:40 schreef picodealion het volgende:
Oja.
Om het goed te maken post ik er nog wel een paar.
briljantquote:
vet gemaaktquote:
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel jammer dat meme's nu mainstream zijn.
Vroegâh was alles beterquote:Op donderdag 10 november 2011 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jepquote:Op donderdag 10 november 2011 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beetje wel, ik zie zelfs posts op facebook van gasten die normaal nooit op internet zitten, buiten facebookquote:Op donderdag 10 november 2011 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk eens 10 posts boven jequote:Op donderdag 10 november 2011 15:19 schreef Lamabal het volgende:
Oke, ik lag dubbel hierom
[ afbeelding ]
Haha iddquote:Op donderdag 10 november 2011 15:19 schreef Lamabal het volgende:
Oke, ik lag dubbel hierom
[ afbeelding ]
Doe nog is een keer :> Ik lag echt dubbelquote:Op donderdag 10 november 2011 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha iddIk zal hem nog een keer posten:
[ afbeelding ]
Kende hem van Break.com. Focking lekker was zij, zij heeft me een heleboel kracht in me rechterhand bezorgt.quote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef Knipoogje het volgende:
Misschien niet echt funny ofzo... maar dit filmpje staat sinds 2008 op youtube en heeft slechts 2.5 miljoen pageviews.
En dan te bedenken dat er tig filmpjes staan met 10 miljoen of meer views met 1 screenshot dat een beetje suggestief is of wat uiteindelijk een rickroll betreft ofzo...
Je zal maar zo'n vriendin hebben
Die is echt andersquote:Op donderdag 10 november 2011 15:28 schreef Dimens het volgende:
-1x is voldoende-
Deze is anders want deze staat rechts.
Wat als je hem wel zagquote:
Dan heb ik slecht nieuws voor je..quote:
Daarom zit er misschien All Your Base Are Belong To Us in als een knipoog naar de mensen met de grootste e-penissen.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is maar wat je slecht noemtquote:Op donderdag 10 november 2011 18:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je..
Ik heb hem niet zelf gemaakt.quote:
Iemand heeft op imdb gekeken, gekopiëerd naar 9gag.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Om de een of andere reden moest ik tering hard lachen
ja maar ik ga niet klagen dat ik blut ben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |