quote:Op zondag 6 november 2011 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
via ValHallen: http://soundcloud.com/blaketothefuture/nyan-cat-the-movie
Is tof dat, had er eens een gezien waar het net leek of het een groot ijslandschap was met een groot wak in het middenquote:
Da's gek, want in het vorige topic stond hij minimaal één keer en hij wordt overal op het internet gepost.quote:
Ja, toch wel. Ik twijfeldequote:Op zondag 6 november 2011 18:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Da's gek, want in het vorige topic stond hij minimaal één keer en hij wordt overal op het internet gepost.
ohquote:Op zondag 6 november 2011 18:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Da's gek, want in het vorige topic stond hij minimaal één keer en hij wordt overal op het internet gepost.
Gelukkig, ik ben niet de enige die dat dachtquote:Op zondag 6 november 2011 18:49 schreef Lithia het volgende:
Die baby.Het is net een mini-me van Danny.
Wat is hier trouwens grappig aan? Of mis ik iets?quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 19:10 schreef glasbak het volgende:
[..]
Wat is hier trouwens grappig aan? Of mis ik iets?
HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!111111!11111oneonequote:Op zondag 6 november 2011 20:44 schreef TheThirdMark het volgende:
Was grappiger geweest als ze onder elkaar geshopped waren en er een nifty catchline bij zat.
Apart is het ongeveer net zo grappig als:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 november 2011 20:44 schreef TheThirdMark het volgende:
Was grappiger geweest als ze onder elkaar geshopped waren en er een nifty catchline bij zat.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 november 2011 20:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[ afbeelding ]
Letterlijk alles wat ik vanochtend op reddit zag.quote:Op zondag 6 november 2011 21:41 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had hetzelfde gevoelquote:Op zondag 6 november 2011 23:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Letterlijk alles wat ik vanochtend op reddit zag.
quote:
wat een bazen filmquote:
Ik denk dat imgur dat zelf doet n.a.v. de referrer-header van de opgevraagde plaatjes.quote:Op maandag 7 november 2011 08:44 schreef Mirel het volgende:
Hoe zit het met de imgur gallery en reddit? Want redditors gebruiken vaak imgur voor hun plaatjes, maar komen ze dan automatisch in de imgur gallery terecht of wordt dat handmatig gedaan? Ik wil precies weten hoe het verbonden is met elkaar
quote:
Godverquote:Op maandag 7 november 2011 12:14 schreef Gehenna het volgende:
WTF momentje van de dag:
en gewoon op youtube staan
Ik durf mijn vagina niet meer aan te kijken.quote:Op maandag 7 november 2011 12:14 schreef Gehenna het volgende:
WTF momentje van de dag:
En ik zal die van mijn vriendin nooit meer met dezelfde ogen aanschouwenquote:Op maandag 7 november 2011 13:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik durf mijn vagina niet meer aan te kijken.
quote:Op maandag 7 november 2011 12:14 schreef Gehenna het volgende:
WTF momentje van de dag:
Srsly, wtfquote:Op maandag 7 november 2011 12:14 schreef Gehenna het volgende:
WTF momentje van de dag:
Sterkte man.quote:Op maandag 7 november 2011 13:49 schreef Dven het volgende:
[..]
En ik zal die van mijn vriendin nooit meer met dezelfde ogen aanschouwen
WTF momentje van de dag:
quote:Gentlemen,
we have officially reached the end of the Internet.
alphafactor 2 uur geleden 25
Het is geweldig. Je bent homo als je van niet vindt.quote:Op maandag 7 november 2011 14:23 schreef fwokker het volgende:
Ik ga dus mooi niet op dat filmpje klikken.
Ik wel.quote:Op maandag 7 november 2011 13:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik durf mijn vagina niet meer aan te kijken.
Meld je het even als je je vagina bekeken hebt?quote:
WTF momentje van de dag:
die filmpjes van dr eigen op internet zet ?quote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef Knipoogje het volgende:
Misschien niet echt funny ofzo... maar dit filmpje staat sinds 2008 op youtube en heeft slechts 2.5 miljoen pageviews.
En dan te bedenken dat er tig filmpjes staan met 10 miljoen of meer views met 1 screenshot dat een beetje suggestief is of wat uiteindelijk een rickroll betreft ofzo...
Je zal maar zo'n vriendin hebben
Jaloezie?quote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
die filmpjes van dr eigen op internet zet ?no thanks
ja vind t ook wat goedkoop staan. En nee ik ben niet jaloersquote:Op maandag 7 november 2011 22:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
die filmpjes van dr eigen op internet zet ?no thanks
quote:Op maandag 7 november 2011 19:05 schreef zovty het volgende:
[..]
Meer van dees op http://www.volkskrant.nl/(...)e-de-straat-in.dhtml
Waaaat cool.quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij is ondertussen af:
[ afbeelding ]
En geweldig
Lafaard.quote:
Ik vind de omgeving wel grappig alsof ze op een zwaar vervuild terrein ligt te zonnen.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind de omgeving wel grappig alsof ze op een zwaar vervuild terrein ligt te zonnen.
edit: ik denk dat ik het snap. Hij photoshopt die chick in z'n plaatjes en liegt dus in feite over z'n sociaal leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:30 schreef PiRANiA het volgende:
Eén van de smerigere plaatjes die ik de afgelopen tijd zag. Zelf beslissen of je hem wilt zien (geen naakt, geen wonden o.i.d.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ondanks je waarschuwing natuurlijk toch klikken...
Sukkelsquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:01 schreef Martijn93 het volgende:
[..]ondanks je waarschuwing natuurlijk toch klikken...
Balen hequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:01 schreef Martijn93 het volgende:
Op de roltrapquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:09 schreef glasbak het volgende:
geniaal
Ik heb er zo'n schurft aan als ze voor je maar een beetje lopen te treuzelen en elke keer een schreeuw geven schiet ook niet op.
In Japan zijn ze zo geconditioneerd dat ze toch netjes opzij stappen. Zouden ze in NL ook moeten doen. Daar kijken ze vuil om zelfs als je op de fiets bent.quote:
Je weet toch vast wel dat het een prop is en dat er gewoon caramel op zit ofzo?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:01 schreef Martijn93 het volgende:
Haha ik lach me ook kapot!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:33 schreef nils7 het volgende:
NL1 rijdende rechter nu... OMG hahahaha helaas nog geen clipje van beschikbaar denk ik...
lig dubbel nu![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:33 schreef nils7 het volgende:
NL1 rijdende rechter nu... OMG hahahaha helaas nog geen clipje van beschikbaar denk ik...
lig dubbel nu![]()
Verdomme, kijk ik één keer niet, is het vandaag weer zo'n aflevering om van te smullen zekerquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:33 schreef nils7 het volgende:
lig dubbel nu![]()
Achterlijk zaken/mensen. Niet zo dapper doen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:15 schreef GimmeGore het volgende:
ja, want loverboys en sekslijnen bellen is precies hetzelfde
SPOILER: moarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 00:23 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER: moarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Ach, dat heb ik over dingen die ik een paar weken tot een jaar terug deed.quote:
edit: las net dat ze allemaal onder rage comics vallen. Vind het maar een rare woordkeuze, "rage". Enkel omdat het de eerste in de serie wasquote:Op woensdag 9 november 2011 00:42 schreef picodealion het volgende:
Eindelijk eens leuke rage comics.
[ afbeelding ]
With my pack on my back, down the road I will stray.
[ afbeelding ]
SPOILER: moarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldig
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |