Ik vind de omgeving wel grappig alsof ze op een zwaar vervuild terrein ligt te zonnen.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind de omgeving wel grappig alsof ze op een zwaar vervuild terrein ligt te zonnen.
edit: ik denk dat ik het snap. Hij photoshopt die chick in z'n plaatjes en liegt dus in feite over z'n sociaal leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:30 schreef PiRANiA het volgende:
Eén van de smerigere plaatjes die ik de afgelopen tijd zag. Zelf beslissen of je hem wilt zien (geen naakt, geen wonden o.i.d.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ondanks je waarschuwing natuurlijk toch klikken...
Sukkelsquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:01 schreef Martijn93 het volgende:
[..]ondanks je waarschuwing natuurlijk toch klikken...
Balen hequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:01 schreef Martijn93 het volgende:
Op de roltrapquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:09 schreef glasbak het volgende:
geniaal
Ik heb er zo'n schurft aan als ze voor je maar een beetje lopen te treuzelen en elke keer een schreeuw geven schiet ook niet op.
In Japan zijn ze zo geconditioneerd dat ze toch netjes opzij stappen. Zouden ze in NL ook moeten doen. Daar kijken ze vuil om zelfs als je op de fiets bent.quote:
Je weet toch vast wel dat het een prop is en dat er gewoon caramel op zit ofzo?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:01 schreef Martijn93 het volgende:
Haha ik lach me ook kapot!quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:33 schreef nils7 het volgende:
NL1 rijdende rechter nu... OMG hahahaha helaas nog geen clipje van beschikbaar denk ik...
lig dubbel nu![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:33 schreef nils7 het volgende:
NL1 rijdende rechter nu... OMG hahahaha helaas nog geen clipje van beschikbaar denk ik...
lig dubbel nu![]()
Verdomme, kijk ik één keer niet, is het vandaag weer zo'n aflevering om van te smullen zekerquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:33 schreef nils7 het volgende:
lig dubbel nu![]()
Achterlijk zaken/mensen. Niet zo dapper doen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:15 schreef GimmeGore het volgende:
ja, want loverboys en sekslijnen bellen is precies hetzelfde
SPOILER: moarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 00:23 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER: moarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Ach, dat heb ik over dingen die ik een paar weken tot een jaar terug deed.quote:
edit: las net dat ze allemaal onder rage comics vallen. Vind het maar een rare woordkeuze, "rage". Enkel omdat het de eerste in de serie wasquote:Op woensdag 9 november 2011 00:42 schreef picodealion het volgende:
Eindelijk eens leuke rage comics.
[ afbeelding ]
With my pack on my back, down the road I will stray.
[ afbeelding ]
SPOILER: moarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldig
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
tof man...quote:Op woensdag 9 november 2011 15:16 schreef StijnDa het volgende:
http://media1.koreus.com/00071/200911/blonde-strip-tease.swf
Dat ken niet omdat er een vervelend mannetje steeds het balkje terug doet, nu maar naar tube8...quote:
Alsof iemand daar intrapt. Zodra het filmpje start probeert iedereen natuurlijk te skippen naar waar ze echt uit de kleren gaat, en merk je dat je niet door kan spoelenquote:Op woensdag 9 november 2011 15:16 schreef StijnDa het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alsof iemand daar intrapt. Zodra het filmpje start probeert iedereen natuurlijk te skippen naar waar ze echt uit de kleren gaat, en merk je dat je niet door kan spoelen.
al 2 keer gepost en in het vorig topic.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
al 2 keer gepost en in het vorig topic.
TL;DRquote:Op woensdag 9 november 2011 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel likes moet een post op 9Gag hebben om ongeveer op de Trending pagina te komen?
Die van mij:
http://9gag.com/gag/548841
Even liken dusLet niet op m'n engels, nogal snel gemaakt..
Ja dat wist ik dus niet.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel likes moet een post op 9Gag hebben om ongeveer op de Trending pagina te komen?
Die van mij:
http://9gag.com/gag/548841
Even liken dusLet niet op m'n engels, nogal snel gemaakt..
je zegt net dat je m zelf hebt gemaakt?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja dat wist ik dus niet.maar /care. Leuk voor degenen die 'm niet kennen.
Ja want dat kan niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 17:25 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je zegt net dat je m zelf hebt gemaakt?
Wat een ventquote:
Zieke schoonzus heb je danquote:Op woensdag 9 november 2011 17:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
___!! Goeie Lindgren.
Dan kan ik dat plaatje toch wel zelf maken?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nee want het komt ergens anders vandaan.
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
___!! Goeie Lindgren.
kan maar is niet zo.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan kan ik dat plaatje toch wel zelf maken?
Grappenmaker.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
kan maar is niet zo.
je zit gewoon te faken en andermans werk te gebruiken voor je eigen eer.
Eerst bewijs hebben, dan janken. Scheelt weer een nutteloze 'wellus/nietus'-discussie.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
kan maar is niet zo.
je zit gewoon te faken en andermans werk te gebruiken voor je eigen eer.
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:16 schreef StijnDa het volgende:
Nouquote:Op woensdag 9 november 2011 15:16 schreef StijnDa het volgende:
heb ik niet maar als het op een andere site er eerder op staat en iemand gaat zeggen dat ie iets zelf heeft gemaakt en dan niet de originele site linkt vind ik nogal apart.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Eerst bewijs hebben, dan janken. Scheelt weer een nutteloze 'wellus/nietus'-discussie.
Het plaatje staat nergens op internet, dan had Google of TinEye het wel gevonden.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
heb ik niet maar als het op een andere site er eerder op staat en iemand gaat zeggen dat ie iets zelf heeft gemaakt en dan niet de originele site linkt vind ik nogal apart.
Achja fuck it...
Waar is het origineel?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:16 schreef StijnDa het volgende:
Dat zal het ook geweest zijn. Fokkert jat mop van internet en plakt er wat plaatjes bij. Doet daarna of ie het zelf heeft gemaakt tot iemand hem er op attendeert en zegt dan dat ie de plaatjes erbij heeft geplakt...quote:Op woensdag 9 november 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het plaatje staat nergens op internet, dan had Google of TinEye het wel gevonden.
De grap heeft hij waarschijnlijk niet zelf verzonnen, het plaatje heeft hij dan toch wel zelf kunnen maken?
Waar je je al niet druk om kunt maken zeg.
Ik ken deze echt al vanaf ik 10 was ofzo. Dit is echt een oude mop, had alleen niets te doen dus besloot 'm uit te werken. Tering, wat een gejank om niks.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat zal het ook geweest zijn. Fokkert jat mop van internet en plakt er wat plaatjes bij. Doet daarna of ie het zelf heeft gemaakt tot iemand hem er op attendeert en zegt dan dat ie de plaatjes erbij heeft geplakt...
je bent gewoon triest.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ken deze echt al vanaf ik 10 was ofzo. Dit is echt een oude mop, had alleen niets te doen dus besloot 'm uit te werken. Tering, wat een gejank om niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |