Wat een ventquote:
Zieke schoonzus heb je danquote:Op woensdag 9 november 2011 17:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
___!! Goeie Lindgren.
Dan kan ik dat plaatje toch wel zelf maken?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nee want het komt ergens anders vandaan.
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
___!! Goeie Lindgren.
kan maar is niet zo.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan kan ik dat plaatje toch wel zelf maken?
Grappenmaker.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
kan maar is niet zo.
je zit gewoon te faken en andermans werk te gebruiken voor je eigen eer.
Eerst bewijs hebben, dan janken. Scheelt weer een nutteloze 'wellus/nietus'-discussie.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
kan maar is niet zo.
je zit gewoon te faken en andermans werk te gebruiken voor je eigen eer.
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:16 schreef StijnDa het volgende:
http://media1.koreus.com/00071/200911/blonde-strip-tease.swf
Nouquote:Op woensdag 9 november 2011 15:16 schreef StijnDa het volgende:
heb ik niet maar als het op een andere site er eerder op staat en iemand gaat zeggen dat ie iets zelf heeft gemaakt en dan niet de originele site linkt vind ik nogal apart.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Eerst bewijs hebben, dan janken. Scheelt weer een nutteloze 'wellus/nietus'-discussie.
Het plaatje staat nergens op internet, dan had Google of TinEye het wel gevonden.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
heb ik niet maar als het op een andere site er eerder op staat en iemand gaat zeggen dat ie iets zelf heeft gemaakt en dan niet de originele site linkt vind ik nogal apart.
Achja fuck it...
Waar is het origineel?quote:Op woensdag 9 november 2011 15:16 schreef StijnDa het volgende:
Dat zal het ook geweest zijn. Fokkert jat mop van internet en plakt er wat plaatjes bij. Doet daarna of ie het zelf heeft gemaakt tot iemand hem er op attendeert en zegt dan dat ie de plaatjes erbij heeft geplakt...quote:Op woensdag 9 november 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het plaatje staat nergens op internet, dan had Google of TinEye het wel gevonden.
De grap heeft hij waarschijnlijk niet zelf verzonnen, het plaatje heeft hij dan toch wel zelf kunnen maken?
Waar je je al niet druk om kunt maken zeg.
Ik ken deze echt al vanaf ik 10 was ofzo. Dit is echt een oude mop, had alleen niets te doen dus besloot 'm uit te werken. Tering, wat een gejank om niks.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat zal het ook geweest zijn. Fokkert jat mop van internet en plakt er wat plaatjes bij. Doet daarna of ie het zelf heeft gemaakt tot iemand hem er op attendeert en zegt dan dat ie de plaatjes erbij heeft geplakt...
je bent gewoon triest.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ken deze echt al vanaf ik 10 was ofzo. Dit is echt een oude mop, had alleen niets te doen dus besloot 'm uit te werken. Tering, wat een gejank om niks.
Wat maakt het uit?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja, we zijn eindelijk achter de waarheid gekomen.
Duurde ff maar het is gelukt.
We zijn trots op je.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik kende hem nog niet en ik vond hem leuk, niets mis mee dus.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ken deze echt al vanaf ik 10 was ofzo. Dit is echt een oude mop, had alleen niets te doen dus besloot 'm uit te werken. Tering, wat een gejank om niks.
Brofist.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kende hem nog niet en ik vond hem leuk, niets mis mee dus.
Wat een lamme rukker ben jij zegquote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |