Wat maakt het uit?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja, we zijn eindelijk achter de waarheid gekomen.
Duurde ff maar het is gelukt.
We zijn trots op je.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik kende hem nog niet en ik vond hem leuk, niets mis mee dus.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ken deze echt al vanaf ik 10 was ofzo. Dit is echt een oude mop, had alleen niets te doen dus besloot 'm uit te werken. Tering, wat een gejank om niks.
Brofist.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kende hem nog niet en ik vond hem leuk, niets mis mee dus.
Wat een lamme rukker ben jij zegquote:Op woensdag 9 november 2011 20:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Maar dat is eigenlijk niet het doel van het filmpje. Het is meer dat áls je kijkt, dat die meneer het telkens stopt en uiteindelijk het balkje weer terugduwt. Niet kunnen doorspoelen gebeurt overigens wel bij meer players.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alsof iemand daar intrapt. Zodra het filmpje start probeert iedereen natuurlijk te skippen naar waar ze echt uit de kleren gaat, en merk je dat je niet door kan spoelen.
ik ook nietquote:Op woensdag 9 november 2011 22:54 schreef rolfson het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe die laatste gast heet
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:54 schreef rolfson het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe die laatste gast heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]so vet goeie grap smatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Ik had op zijn minst verwacht dat zijn achternaam Oxygen of iets dergelijk zou zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fcking heldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
fcking heldSuper nice die post over de 86 jarige manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: oh btw, net deze docu gekeken en het was werkelijk waar fantastisch.
[ Bericht 7% gewijzigd door whY... op 10-11-2011 00:43:17 ]Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |