Ojaquote:Op donderdag 10 november 2011 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tietjens mogen officieel niet toch?. Sorry voor de Buzzkill.
Zonder tepeltjens, dan kan Danny zijn Hummer blijven rijden.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:40 schreef picodealion het volgende:
Oja.
Om het goed te maken post ik er nog wel een paar.
briljantquote:
vet gemaaktquote:
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel jammer dat meme's nu mainstream zijn.
Vroegâh was alles beterquote:Op donderdag 10 november 2011 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jepquote:Op donderdag 10 november 2011 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beetje wel, ik zie zelfs posts op facebook van gasten die normaal nooit op internet zitten, buiten facebookquote:Op donderdag 10 november 2011 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk eens 10 posts boven jequote:Op donderdag 10 november 2011 15:19 schreef Lamabal het volgende:
Oke, ik lag dubbel hierom
[ afbeelding ]
Haha iddquote:Op donderdag 10 november 2011 15:19 schreef Lamabal het volgende:
Oke, ik lag dubbel hierom
[ afbeelding ]
Doe nog is een keer :> Ik lag echt dubbelquote:Op donderdag 10 november 2011 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha iddIk zal hem nog een keer posten:
[ afbeelding ]
Kende hem van Break.com. Focking lekker was zij, zij heeft me een heleboel kracht in me rechterhand bezorgt.quote:Op maandag 7 november 2011 22:04 schreef Knipoogje het volgende:
Misschien niet echt funny ofzo... maar dit filmpje staat sinds 2008 op youtube en heeft slechts 2.5 miljoen pageviews.
En dan te bedenken dat er tig filmpjes staan met 10 miljoen of meer views met 1 screenshot dat een beetje suggestief is of wat uiteindelijk een rickroll betreft ofzo...
Je zal maar zo'n vriendin hebben
Die is echt andersquote:Op donderdag 10 november 2011 15:28 schreef Dimens het volgende:
-1x is voldoende-
Deze is anders want deze staat rechts.
Wat als je hem wel zagquote:
Dan heb ik slecht nieuws voor je..quote:
Daarom zit er misschien All Your Base Are Belong To Us in als een knipoog naar de mensen met de grootste e-penissen.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is maar wat je slecht noemtquote:Op donderdag 10 november 2011 18:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je..
Ik heb hem niet zelf gemaakt.quote:
Iemand heeft op imdb gekeken, gekopiëerd naar 9gag.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Om de een of andere reden moest ik tering hard lachen
ja maar ik ga niet klagen dat ik blut ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |