SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
De situatie: " hé die meid heeft Uggs, die slaan we maar even over" ? Ik zal veel eerder iemand afstappen die Converse of Vans aan heeft dan Uggs, gelijk grotere kans dat deze persoon alternatieve interesses heeft, die raakvlakken zullen hebben met mijn interesses.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:24 schreef Sinji het volgende: [..] Dit klinkt misschien vreemd, maar ik kijk altijd naar de schoenen om een inschatting te maken
Vaak klopt het ook nog
![]()
Op merken let ik nooit, maar ik weet wel wat voor schoeisel ik leuk vind bij een vrouw.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
De situatie: " hé die meid heeft Uggs, die slaan we maar even over" ? Ik zal veel eerder iemand afstappen die Converse of Vans aan heeft dan Uggs, gelijk grotere kans dat deze persoon alternatieve interesses heeft, die raakvlakken zullen hebben met mijn interesses.
Rode pumps?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Au contraire. Meiden met allstars zijn chill.
Die mogen niet ontbreken in de collectie. Wat ik altijd nice vind zijn hakken met rode onderzolen. Ik houd sowieso van meiden die zich kunnen kledenquote:
Respect dat je daar op kan lopenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:32 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik kan niet kiezen.![]()
Ik draag meestal of sneakers, of hoge hakken (alsin 10cm+).
Dat interesseert me wel, dat is voor de meeste mensen sowieso duidelijk. Waar baseer je die uitspraak eigenlijk op, dat alles om mij draait?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus het interesseert je verder niet dat haar vriendinnen en haar vader er niet achter staan. Lijkt me namelijk niet echt leuk voor haar. Maar goed in jouw wereld draait het alleen om jou, dat was al duidelijk.
Hakken zijn zo heerlijk vrouwelijk...quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Respect dat je daar op kan lopenDoe mij maar sneakers
Ik heb nu sneakers met paarse onderzolen aan. Telt dat ook?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:32 schreef Sinji het volgende:
Die mogen niet ontbreken in de collectie. Wat ik altijd nice vind zijn hakken met rode onderzolen. Ik houd sowieso van meiden die zich kunnen kleden
Ik kan daar echt niet op lopen, al moet ik zeggen dat ik daar ook niet genoeg op geoefend heb.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen.![]()
Ik draag meestal of sneakers, of hoge hakken (alsin 10cm+).
Ik moet ook geregeld in pak, maar daar draag ik nog steeds geen puntschoenen bij. Ik vind ze gewoon niet mooiquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:34 schreef Keyos het volgende:
Ik heb eigenlijk een jaar geleden mijn favoriete schoenen gevonden, en dat zijn hoge Vans, damn wat zitten die ongelofelijk lekker. Heb nog een paar All-Stars wat ik echt leuke schoenen vind, alleen ze lopen een stuk minder lekker dan Vans dus heb ik vaak de Vans aan. Ik draag dan ook nog wel eens nette puntschoenen, maar dat komt omdat ik wel eens een pak aan trek.
Dat kan echt niet manquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik moet ook geregeld in pak, maar daar draag ik nog steeds geen puntschoenen bij. Ik vind ze gewoon niet mooi
Het loopt ook voor geen meter, zeker het inlopen is dramatisch, al die blaren op de hielen door die keiharde achterkant -_-.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik moet ook geregeld in pak, maar daar draag ik nog steeds geen puntschoenen bij. Ik vind ze gewoon niet mooi
Wel nette schoenen, hoor, maar geen puntschoenenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat kan echt niet man... wat draag jij dan onder een pak?
Maargoed, dan is iedereen wel chillquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Au contraire. Meiden met allstars zijn chill.
Ik heb eigenlijk nooit hoeven oefenen, maar 8cm of lager vind ik gewoon zelden mooi dus heb de tussenstappen overgeslagen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet op lopen, al moet ik zeggen dat ik daar ook niet genoeg op geoefend heb.![]()
Nee meestal toch rond de 8cm voor mij.
Ik denk dat je wel mag aannemen dat veel meiden een andere kijk op dingen hebben dan jij hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef kree het volgende:
Zijn schoenen nou echt zo belangrijk?
Laatste waar ik naar kijk eigenlijk. Of kan beter zeggen helemaal niet.
Of zit dat voor meiden anders?
Als een meid All-stars aan heeft is het voor mij wel zeker een +1, maarja als je dan naar boven kijkt en het is niets is het al weer snel over natuurlijk. Maar schoenen kun je inderdaad zeker gebruiken als je een selectie maakt op wie je gaat afstappen. Ik zal namelijk weinig interesses sharen met de meeste meiden die Uggs dragen, niet omdat ik ze lelijk vind (ik vind ze afschuwelijk overigens), maar omdat het bepaalde types zijn die ze vaak dragen waar ik wat minder mee heb.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maargoed, dan is iedereen wel chill. Uiteindelijk gaat het ook om het totaalplaatje
Schoenen en kapsel vallen me meestal toch wel op.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef kree het volgende:
Ik draag over 't algemeen wat ik lekker vind zitten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef kree het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:39 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik denk dat je wel mag aannemen dat veel meiden een andere kijk op dingen hebben dan jij hoor.
Geloof me, ze kijken ernaar. Sowieso altijd schone schoenen dude, kleine tipquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef kree het volgende:
Kun je er ook op dansen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit hoeven oefenen, maar 8cm of lager vind ik gewoon zelden mooi dus heb de tussenstappen overgeslagen.
Ik ga ook altijd uit op 12cm, zijn enkellaarsjes die echt super fijn lopen en krijg dan ook vaak te horen hoe ik daar op kan lopen, en dat het vast enorm pijn moet doen enzo, maar dat valt dus reuze mee.
Maar je had al aangegeven dat uiterlijk op een 2e plaats staat bij jou, dus dat verbaasd me nietsquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ik let bij mannen eigenlijk totaal niet op schoenen
Dude, je kent haar niet eens. Fuck haar. NEXTquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:44 schreef heloef het volgende:
Okee de dag tot nu toe, ik kwam er achter dat het meisje dat ik leuk vond een vriend had waar ik nooit aan kon tippen, vervolgens moest ik zo hard rennen voor de bus dat ik bijna uitgleed, toen ik eenmaal zat werd ik duizelig en viel en slaap en ik heb het gevoel dat ik gehuild heb zonder dat ik daadwerkelijk gehuild heb.
Leuk dagje wel.
Sexy hoor kreequote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef Cactus1 het volgende:
Soms spreek je af met iemand en die beweert dan op sneakers te lopen. Dus denk je: oh leuk, hip type en dan hebben ze dit aan. Om te janken![]()
[ afbeelding ]
Mijn god.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef Cactus1 het volgende:
Soms spreek je af met iemand en die beweert dan op sneakers te lopen. Dus denk je: oh leuk, hip type en dan hebben ze dit aan. Om te janken![]()
[ afbeelding ]
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn god.![]()
Tevens, ik draag sneakers tot in het graf.
Ja ik denk er niet zo makkelijk over helaas.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dude, je kent haar niet eens. Fuck haar. NEXT
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
Mijn god.![]()
Tevens, ik draag sneakers tot in het graf.
quote:
Heel goed dame en heer, heel goed.quote:
Wel kut, gevoel kun je niet zomaar wegstoppen. Maar je kunt je gedachten zeker sturen brah. Succes ermeequote:Op vrijdag 4 november 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik denk er niet zo makkelijk over helaas.
Dat kan ik me voorstellen. Jammer, maar je kan er helaas weinig aan doen op dit moment. Langzaam moet het beter worden, en dat is moeilijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik denk er niet zo makkelijk over helaas.
Beetje afgetrapte sneakers kan ik trouwens wel mee leven, maar dat is meer omdat ik de mijne ook niet altijd erg netjes houd. Ik strik mijn veters vaak niet en de linkerneus vind het ook niet zo tof om te schakelen denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geloof me, ze kijken ernaar. Sowieso altijd schone schoenen dude, kleine tip
Vans.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef Keyos het volgende:
Ik zweer bij dit soort schoenen, moet nog een schoen vinden die lekkerder loopt:
[ afbeelding ]
Highskools zijn wel nice, wel vervelend dat ze zo snel slijtenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef Keyos het volgende:
Ik zweer bij dit soort schoenen, moet nog een schoen vinden die lekkerder loopt:
[ afbeelding ]
Lopen die lage Vans nog een beetje? Ik vind zelf de hogere mooier maar misschien overweeg ik ooit eens om een keer lage Vans te kopen, maar dan koop ik wel die hele lage die meer weg hebben van die platte All-Stars.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Vans.![]()
Ik wil deze hebben: http://www.sneakers.nl/collection/227-la-cripta-dos.html
Maar ze hebben mijn maat niet.
Heerlijk. En ik vind ze zelf ook mooier dan hoge schoenen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Lopen die lage Vans nog een beetje? Ik vind zelf de hogere mooier maar misschien overweeg ik ooit eens om een keer lage Vans te kopen, maar dan koop ik wel die hele lage die meer weg hebben van die platte All-Stars.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel kut, gevoel kun je niet zomaar wegstoppen. Maar je kunt je gedachten zeker sturen brah. Succes ermee
Valt niks aan te doen inderdaad.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:48 schreef Sephael het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Jammer, maar je kan er helaas weinig aan doen op dit moment. Langzaam moet het beter worden, en dat is moeilijk.
Ja, dit is echt klote, dan zie je eens een keer wat relatiemateriaal, dan is het weeeeer bezet, je blijft dan aan de gang, zeker als het keer op keer is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:58 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Valt niks aan te doen inderdaad.
Het is vooral een soort gevoel van moedeloosheis, niet eens zo zeer zij.
Ja zeker, ik heb nu een of ander Scapino merk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Lopen die lage Vans nog een beetje? Ik vind zelf de hogere mooier maar misschien overweeg ik ooit eens om een keer lage Vans te kopen, maar dan koop ik wel die hele lage die meer weg hebben van die platte All-Stars.
Het gaat dus niet specifiek om haar?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:58 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Valt niks aan te doen inderdaad.
Het is vooral een soort gevoel van moedeloosheis, niet eens zo zeer zij.
Ja en nee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:02 schreef Sephael het volgende:
[..]
Het gaat dus niet specifiek om haar?
Mijn vader draagt alléén zulke broeken. Dus inderdaad als ik daar een jongen van mijn leeftijd in zie lopen dan denk ik ook vanquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:01 schreef Cactus1 het volgende:
En dan hebben ze relatief normale schoenen en dan zit er zo'n broek boven. Dan kan ik nog harder janken![]()
[ afbeelding ]
Daarentegen weet deze man precies hoe een echte man zich behoort te kleden
http://www.flickr.com/photos/rnw/4208155965/in/photostream/
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en nee.
Het is meer een optelsom van alles ook uit het verleden.
Ik voel me gewoon even radeloos op het moment.
Het vervelende is dat je al wat hoop had, en het weer door hetzelfde liedje neergeslagen wordt. Als je het eerder had geweten had je er ook nooit aan gedacht en was de klap een stuk milder geweest.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ik ken het gevoel. En het verhaaltje dat wij beiden haten, dat er wel weer iemand anders komt, heeft nu misschien geen zin, maar over een tijdje is het wel waar. Je moet hier gewoon even overheen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en nee.
Die riem.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:01 schreef Cactus1 het volgende:
En dan hebben ze relatief normale schoenen en dan zit er zo'n broek boven. Dan kan ik nog harder janken![]()
[ afbeelding ]
Daarentegen weet deze man precies hoe een echte man zich behoort te kleden
http://www.flickr.com/photos/rnw/4208155965/in/photostream/
Tijd om eens met paps te gaan winkelen dan. Geen enkele man(vader) hoeft er zo bij te lopenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn vader draagt alléén zulke broeken. Dus inderdaad als ik daar een jongen van mijn leeftijd in zie lopen dan denk ik ook van![]()
Mannen met sjaal indoors - not done. Zo metro achtig en daar hou ik niet van.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:05 schreef ook_gek het volgende:
Trouwens, een man met een dun shaaltje. Is dat wel of niet leuk?
Maak eens een foto. Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:06 schreef kree het volgende:
Ik zou haast een foto gaan maken van mijn schoenen.
Maar het lijkt me redelijk standaard.
Is het nou echt zo dat vrouwen daar gelijk naar kijken?
Zou best kunnen hoor trouwens.
Verder als tot de kont kom ik meestal niet
Die gaat toch niet veranderen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tijd om eens met paps te gaan winkelen dan. Geen enkele man(vader) hoeft er zo bij te lopen
Nou eens kijken of het lukt met de webcam op mn laptopquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maak eens een foto. Ben wel benieuwd.
Kun je niet met je phone een foto maken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:07 schreef kree het volgende:
Nou eens kijken of het lukt met de webcam op mn laptop
Bikkemberg vind ik ook drie keer niks.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:05 schreef ook_gek het volgende:
Ik draag sportschoenen zoals bv bikkemberg, allstars maar ook nette leren schoenen met een hakje.
Rood-wit is dan nog net wat beter dat dat pauper geel-zwart waar ze hier mee lopenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef heloef het volgende:
Ik heb een sjaal en die draag ik als het koud.![]()
Het is mijn Ajax sjaal.
Geinig dat de meningen over dit punt zo onwijs ver uit elkaar liggen bij vrouwenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mannen met sjaal indoors - not done. Zo metro achtig en daar hou ik niet van.
Outdoors maakt me niets uit.
Ajax sjaalquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef heloef het volgende:
Ik heb een sjaal en die draag ik als het koud.![]()
Het is mijn Ajax sjaal.
mijn phone is middel eeuws maar bij dezequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kun je niet met je phone een foto maken?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Bikkemberg vind ik ook drie keer niks.
Die dingen lijken op mijn vorige schoenen. Moet ik andere schoenen kopen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
Nice !quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef kree het volgende:
[..]
mijn phone is middel eeuws maar bij deze
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog een nektasje drbij
Wat mij betreft, ja.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Die dingen lijken op mijn vorige schoenen. Moet ik andere schoenen kopen?
JA!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Want? Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Bikkemberg vind ik ook drie keer niks.
Niks mis mee.quote:
Het onderscheid de toffe chicks van de rest. Ik vind het ook niks namelijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:09 schreef ook_gek het volgende:
Geinig dat de meningen over dit punt zo onwijs ver uit elkaar liggen bij vrouwen
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had het nog niet eens over de club, maar een club-sjaalquote:
En een glimmende slaapzak met bontkraagjequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Ik supporter willem iiquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Rood-wit is dan nog net wat beter dat dat pauper geel-zwart waar ze hier mee lopen
Nickelsonquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En een glimmende slaapzak met bontkraagje
Die vind ik wel ok.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef kree het volgende:
mijn phone is middel eeuws maar bij deze
[ afbeelding ]
Want? Omdat ik het gewoon absoluut geen mooi model schoenen vind.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want? Ben wel benieuwd
Ik heb zwarte met links en rechts in het midden een witte lijn. Een blauwe zool en gif groene veters
Ok, daar zit wat in.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had het nog niet eens over de club, maar een club-sjaal
Same here.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het onderscheid de toffe chicks van de rest. Ik vind het ook niks namelijk
Ritueel verbranden en vraag aan Sinji maar tips voor normale schoenen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef benzin het volgende:
Ik zou als eerste reactie zoiets hebben van 'gast, doe normaal, je bent in een club/kroeg'. Maar als je met me zou gaan praten ofzo, zou ik het stiekem tof vinden, want mannen in pakquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:13 schreef Keyos het volgende:
Wat ik mij nou al een tijdje afvraag, ik heb eens een boek gelezen over hoe te handelen in de kroeg (gewoon als knowledge, want ik ben dramatisch in het uitlezen van interesses en wanneer ik verder kan gaan), en daar stond in dat het helpt als je op de één of andere manier opvalt , dat je iets anders hebt dan wat je vrienden om je heen aan hebben (ik geef een voorbeeld, een hoed). Hoe vinden de meeste vrouwen het als een man in de Pub zit met een heel of half pak aan, is het dan:
1) Wat is die gozer overdressed met een pak
2) Interessant, maar even kijken hoe hij is?
3) Vul random in
Ik zit er namelijk eens aan te denken om eens een keer uit te gaan met m'n pak, Barney Stinson (How I Met Your Mother) style.
[ afbeelding ]
Ik heb geen andere sjaal.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had het nog niet eens over de club, maar een club-sjaal
Neil Patrick Harris is een baas.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:13 schreef Keyos het volgende:
Wat ik mij nou al een tijdje afvraag, ik heb eens een boek gelezen over hoe te handelen in de kroeg (gewoon als knowledge, want ik ben dramatisch in het uitlezen van interesses en wanneer ik verder kan gaan), en daar stond in dat het helpt als je op de één of andere manier opvalt , dat je iets anders hebt dan wat je vrienden om je heen aan hebben (ik geef een voorbeeld, een hoed). Hoe vinden de meeste vrouwen het als een man in de Pub zit met een heel of half pak aan, is het dan:
3) Vul random in
Ik zit er namelijk eens aan te denken om eens een keer uit te gaan met m'n pak, Barney Stinson (How I Met Your Mother) style.
[ afbeelding ]
Rood-Wit-Blauwquote:
Was ik hem maar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:13 schreef Keyos het volgende:
3) Vul random in
[ afbeelding ]
Hangt van de pak af. Maar een stralend wit overhemd met een dunne zwarte das doet het altijd goedquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:13 schreef Keyos het volgende:
3) Vul random in
[ afbeelding ]
Ik denk: hey een lamlul die net van zijn werk komt en geen tijd/moeite neemt om zich even om te kleden en denkt dat ie interessant is in zijn pakquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:13 schreef Keyos het volgende:
3) Vul random in
[ afbeelding ]
Daar dacht ik dus ook aan, want je valt sowieso op in een bepaalde manier, maar word dat dan vertaald naar positief opvallen of negatief opvallen, ik heb het idee dat het in de meeste gevallen positief zal zijn. In de kroeg zitten misschien tientallen gasten met een blouse, dan ben je de enige met het pak = win.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou als eerste reactie zoiets hebben van 'gast, doe normaal, je bent in een club/kroeg'. Maar als je met me zou gaan praten ofzo, zou ik het stiekem tof vinden, want mannen in pak
Een pak moet een man staan en dan is het eigenlijk wel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk: hey een lamlul die net van zijn werk komt en geen tijd/moeite neemt om zich even om te kleden en denkt dat ie interessant is in zijn pakIk heb dan ook werkelijk he-le-maal niks met mannen in pak.
Ik draag mijn pak juist helemaal niet graagquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou als eerste reactie zoiets hebben van 'gast, doe normaal, je bent in een club/kroeg'. Maar als je met me zou gaan praten ofzo, zou ik het stiekem tof vinden, want mannen in pak
Zonde, bij sommige mannen is het zo geilquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik draag mijn pak juist helemaal niet graag
En onder welke val jij dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het onderscheid de toffe chicks van de rest. Ik vind het ook niks namelijk
Ah okquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Want? Omdat ik het gewoon absoluut geen mooi model schoenen vind.
Ik weet niet of dat bij mij zo zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zonde, bij sommige mannen is het zo geil
Ok ik ga een pak kopen en daarmee naar de kroeg zaterdagquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zonde, bij sommige mannen is het zo geil
Oh ik lurk hier wel eens, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat bij zo zou kunnen zijn![]()
Wie ben jij trouwens? Heb ik iets gemist?
* ook_gek heeft geen pak nodig. Ben al leuk van me zelfquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, nou weet ik de belangrijkste dingen nog niet, maar goed, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ik lurk hier wel eens, gewoon omdat het kan
Mooie schoenen, leuke jeans, overhemd + colbertje kan ook al heel tof zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ik ga een pak kopen en daarmee naar de kroeg zaterdag![]()
Haha grapje.
Hangt van de situatie weer af natuurlijk, ik heb nog nooit in pak gelopen.
Ja pak jasje op een bruiloft en dat werd me aangepraat omdat het "zo hoorde"
Ik ook niet, ik heb gewoon een rotpak, vind het best leuk af en toe om helemaal net ergens heen te gaan (mits speciale gebeurtenis). Jasje doe ik dan al snel uit eigenlijk, want dat zit voor geen meter.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hangt van de pak af. Maar een stralend wit overhemd met een dunne zwarte das doet het altijd goed. Colbert of jas is niet nodig.
Niet op die manier:quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, nou weet ik de belangrijkste dingen nog niet, maar goed, je hebt gelijk
Maar hem zou ik sowieso wel kapot neukenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:21 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus.
Maar zonder de jas, want too much.
Wat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ik ga een pak kopen en daarmee naar de kroeg zaterdag![]()
Haha grapje.
Hangt van de situatie weer af natuurlijk, ik heb nog nooit in pak gelopen.
Ja pak jasje op een bruiloft en dat werd me aangepraat omdat het "zo hoorde"
Je hebt me nog niet kunnen overtuigen waar je precies onder valt.quote:
INDERDAADquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar hem zou ik sowieso wel kapot neuken
JAquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat?
Je bent 25+ en nog nóoit in pak gelopen? I don't believe
Zijn er meer hoor, goede vriend van mij heeft precies hetzelfde, die draagt hem het liefst zo weinig mogelijk. Ik had laatst toevallig een pak aan voor een advocaten rollenspel tijdens m'n college, dan vind ik het toch erg gaaf om ermee naar school te gaan en daarin te pleiten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je moet het wel kunnen dragen natuurlijk, oftewel; je persoonlijkheid moet er wel bijpassen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:13 schreef Keyos het volgende:
3) Vul random in
[ afbeelding ]
NAC Bredaquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welke club is die zwart-gele, want dat is geen Vitesse
Als je met of zonder pak iets gaat afrekenen bij de kassa maakt al verschil..quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je moet het wel kunnen dragen natuurlijk, oftewel; je persoonlijkheid moet er wel bijpassen.
Als je een hoed opzet en nog steeds verlegen bent, ben je niet ineens 'the man' omdat je een hoed ophebt.
Wat wel is, bij mij althans, is dat ik me in een pak wel onweerstaanbaar voel. Het doet iets met je.
Hangt er van af hoe lang die isquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mooie schoenen, leuke jeans, overhemd + colbertje kan ook al heel tof zijn
En dan blouse UIT je jeans
Schoenen zijn de enige kleding die ik zelf koop;quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ritueel verbranden en vraag aan Sinji maar tips voor normale schoenen.
En ik moet dus ook nog een pak kopen de komende paar jaarquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:22 schreef Sinji het volgende:
Wat?
Je bent 25+ en nog nóoit in pak gelopen? I don't believe
Exactly, bovenste alleen dicht als je een stropdas omhebt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe lang die is
En knoopje niet tot je strot dicht doen. Maar bovenste open laten.
Ik kijk er ook nooit naar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:24 schreef benzin het volgende:
Ik ben ook helemaal zwaar geschokt dat zoveel vrouwen hier zeggen naar schoenen te kijken, ik kijk nooit naar welke schoenen mensen aan hun voeten hebben zitten.
Als jezelf en iedereen zal van je houdenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:24 schreef heloef het volgende:
Een pak, niks voor mij. Klaar.
Ik ben nu benieuwd hoe ik later naar het Televizier en Radioring gala ga.
Ik draag nooit een stropdas juist omdat ik het bovenste knoopje niet dicht krijgquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Exactly, bovenste alleen dicht als je een stropdas omhebt.
Oh en mannen, doe geen stropdas om als je 'm niet fatsoenlijk kunt knopen
Handige ijsbreker zoiets jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:25 schreef Newbie114 het volgende:
Wat een maat van mij gedaan heeft (Fransoos): hij had op internet zo'n fluffy hond knuffeldier ofzo gevonden, dat gekocht en in z'n zak gedaan dat z'n hoofd (van dat ding) er nog uit stak. Veel meisjes die 'm daarop hebben aangesproken![]()
(hij is wel de sociaalste en afgetraindste persoon die ik ken, en een erge player)
Gelukkig is er youtube met goede filmpjes tegenwoordig, dat doet wonderenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd, bovenste knoop openlaten. Anders voelt het zo verstikkendquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe lang die is
En knoopje niet tot je strot dicht doen. Maar bovenste open laten.
Goede winkels hebben overhemden met een bredere halsquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik draag nooit een stropdas juist omdat ik het bovenste knoopje niet dicht krijg
Ja duh over een paar jaar ben ik de meeste geliefde DJ en presentator van dit land.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als jezelf en iedereen zal van je houden
lol, guiltyquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:25 schreef Newbie114 het volgende:
Wat een maat van mij gedaan heeft (Fransoos): hij had op internet zo'n fluffy hond knuffeldier ofzo gevonden, dat gekocht en in z'n zak gedaan dat z'n hoofd (van dat ding) er nog uit stak. Veel meisjes die 'm daarop hebben aangesproken![]()
(hij is wel de sociaalste en afgetraindste persoon die ik ken, en een erge player)
Wat een hoop regeltjes en zo zeg, je zou als man bijna een vrouw moeten worden voor je het eindelijk eens goed doet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier nog een.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:24 schreef benzin het volgende:
En ik moet dus ook nog een pak kopen de komende paar jaar
Kan het goed dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Wat een hoop regeltjes en zo zeg, je zou als man bijna een vrouw moeten worden voor je het eindelijk eens goed doet.
Maar wat ik heb gezegd is voor mij persoonlijk, ik tel niet voor elke andere vrouwquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Wat een hoop regeltjes en zo zeg, je zou als man bijna een vrouw moeten worden voor je het eindelijk eens goed doet.
Heb jij dat ook gedaan? Gaafquote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar wat ik heb gezegd is voor mij persoonlijk, ik tel niet voor elke andere vrouw
Goed om te weten. Ik heb me er amper in verdieptquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Goede winkels hebben overhemden met een bredere hals
Maar als je ze niet echt per se nodig hebt is het zonde van het geldquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goed om te weten. Ik heb me er amper in verdiept
En wanneer het koud is een sjaaltje om die goed bij de overhemd past.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
mylifeisgrey lees dit nou! Crutch zegt het ook.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je moet het wel kunnen dragen natuurlijk, oftewel; je persoonlijkheid moet er wel bijpassen.
Als je een hoed opzet en nog steeds verlegen bent, ben je niet ineens 'the man' omdat je een hoed ophebt.
Yus, een overhemd is bij de meeste winkels niet bepaald goedkoop. Je bent toch al snel een euro of ¤40/50+ kwijt in een degelijke winkel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar als je ze niet echt per se nodig hebt is het zonde van het geld
Och, alleen weleens voor een receptie, maar dan blijft dat knoopje ook gewoon los. Jammer danquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar als je ze niet echt per se nodig hebt is het zonde van het geld
Een echte man verzorgd zichzelf en zorgt ervoor dat hij dames kan aantrekken. Niets vrouwelijks aanquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een echte man verzorgd zichzelf en zorgt ervoor dat hij dames kan aantrekken. Niets vrouwelijks aan
Ben één keer zo debiel geweest om in een Feyenoord shirt uit te gaan omdat ik in de mood was (volgende dag speelde we tegen Ajax) , als ik daar aan terugdenk moet ik me eigenlijk kapot schamen, daar gaat natuurlijk niets in lukken, maar dat is inmiddels al 5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een echte man verzorgd zichzelf en zorgt ervoor dat hij dames kan aantrekken. Niets vrouwelijks aan
Iedere man in een Feyenoord shirt dient ook afgewezen te worden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ben één keer zo debiel geweest om in een Feyenoord shirt uit te gaan omdat ik in de mood was (volgende dag speelde we tegen Ajax) , als ik daar aan terugdenk moet ik me eigenlijk kapot schamen, daar gaat natuurlijk niets in lukken.
Haha, daarin ga je niet snel iemand versieren neequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ben één keer zo debiel geweest om in een Feyenoord shirt uit te gaan omdat ik in de mood was (volgende dag speelde we tegen Ajax) , als ik daar aan terugdenk moet ik me eigenlijk kapot schamen, daar gaat natuurlijk niets in lukken, maar dat is inmiddels al 5 jaar geleden.
Deze man, wijsheid.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedere man in een Feyenoord shirt dient ook afgewezen te worden.
Dit ja, al ben ik pas met fatsoenlijk verzorgen (nouja, met kan er mee door) en mijn tijd nemen bij oa winkelen begonnen zo'n 2 maand geleden ofzo (dus ben er niet echt goed in enzoquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dan ben ik als autist maar geen echte man. Sorrie, maar ik ben nou eenmaal geen manwijf.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mannen in polo's of truien in neutrale kleuren en al dan niet gestreept blijkbaar ookquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Neem jezelf niet zo serieus manquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben ik als autist maar geen echte man. Sorrie, maar ik ben nou eenmaal geen manwijf.
Hé , ik hield me hier in toen je over de Ajax sjaal begonquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, okee goed punt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hé , ik hield me hier in toen je over de Ajax sjaal begon.
Polo's he? Laat eens zien wat voor een type?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mannen in polo's of truien in neutrale kleuren en al dan niet gestreept blijkbaar ook
Ja sorrie, maar ik vind dat geneuzel over kraagjes, dasjes, sokjes en schoentjes die "Ah nee, dat kan ech nie hoor" eerder poterig dan mannelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef Sinji het volgende:
LOL Feyenoord
[..]
Neem jezelf niet zo serieus man
De recht toe recht aan man!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja sorrie, maar ik vind dat geneuzel over kraagjes, dasjes, sokjes en schoentjes die "Ah nee, dat kan ech nie hoor" eerder poterig dan mannelijk.
Sorrie
Verzorgd = normaal ( iig zou normaal moeten zijn )quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja sorrie, maar ik vind dat geneuzel over kraagjes, dasjes, sokjes en schoentjes die "Ah nee, dat kan ech nie hoor" eerder poterig dan mannelijk.
Sorrie
verzorgd =/ poterig. Mijn mening dan
Met bepaalde kleding zijn er gewoon ongeschreven regels waar je je aan moet houden als je niet voor schut wil staan. Als je een pak draagt en je stropdas ziet er niet uit en je hebt beide knopen dicht, sta je voor lul en hoor je geen pak te hebben. Maar dat zijn pakken regels, die horen wat strenger te zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie
Dus een slons = mannelijk?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie
Ik heb er geen foto's van. Beter ook maar van nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Polo's he? Laat eens zien wat voor een type?
Klopt, maar poterig =/ niet normaal. Niet voor een echte man vind ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:37 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Verzorgd = normaal ( iig zou normaal moeten zijn )
Is maar net hoe je het op wil vatten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie
Ik vind het wel leuk, tot een bepaald punt dan. Al draag ik geen das.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie
We hadden het al een topic lang over verve...ik bedoel, kledingquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Net als in bed. Geen verrassingen, gewoon weten waar je aan toe bent.
5 minuutjes, geen voorspel en daarna een biertje en een sigaret.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Net als in bed. Geen verrassingen, gewoon weten waar je aan toe bent.
Ideaal, kan ik daarna weer posten op Fok. Doe mij maar zo'n manquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:38 schreef heloef het volgende:
5 minuutjes, geen voorspel en daarna een biertje en een sigaret.
Zorg maar eens dat je de spiermassa van Rambo kweekt denk ik dan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Rambo wast zich toch ook nooit? Fucking mannelijk dus__!
Nee, ben eerder het omgekeerde.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:38 schreef heloef het volgende:
[..]
5 minuutjes, geen voorspel en daarna een biertje en een sigaret.
staat los van kledingstijl en die associatie heb ik wel bij dasjes, kraagjes en schoentjes en sokjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is maar net hoe je het op wil vatten.
Je kan het ook lezen als dat je gewoon doucht, je haar in model laat knippen en deodorant en parfum gebruikt ipv de halve zwerver/nerd look aan te houden.
Ging meer om het recht toe recht aan gedeelte.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ben eerder het omgekeerde.
Een man die zich goe...iuk bedoel poterig kleedt, hoeft nog niet meteen goed in bed te zijn
Een pak dragen om je zelfverzekerd te voelenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef Royco1 het volgende:
Ik draag graag een pak, voel ik me een stuk zelfverzekerder
Gewoon zo'n Rambo kostuum jeweetsquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Zorg maar eens dat je de spiermassa van Rambo kweekt denk ik dan.
Voor je werk of ook prive ?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef Royco1 het volgende:
Eens kijken of het staat.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef Royco1 het volgende:
Dat was ook de bedoeling. Maar ik vond het al een topic lang er nogal verwijfd aan toe gaan als je 't mij vraagtquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef dawg het volgende:
[..]
staat los van kledingstijl en die associatie heb ik wel bij dasjes, kraagjes en schoentjes en sokjes.
(al die -jes klinkt al verwijfd overigens.)
Het is niet zo dat ik het draag om me zelfverzekerder te voelen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een pak dragen om je zelfverzekerd te voelen
Eens. Niet echt mijn gespreksonderwerpquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling. Maar ik vond het al een topic lang er nogal verwijfd aan toe gaan als je 't mij vraagt
Hij ging in op iemand die het over verzorgd had, hij maakt er zelf van dat hij dasjes etc moet gaan dragen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef dawg het volgende:
[..]
staat los van kledingstijl en die associatie heb ik wel bij dasjes, kraagjes en schoentjes en sokjes.
(al die -jes klinkt al verwijfd overigens.)
Allebeiquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:41 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Voor je werk of ook prive ?
ah zo. ik had niet zover teruggelezen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij ging in op iemand die het over verzorgd had, hij maakt er zelf van dat hij dasjes etc moet gaan dragen.
Zoals ik al zei, verzorgd =/ poterig, en hier ging het meer richting poterig met al die kraagjes en knoopjes en zoquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij ging in op iemand die het over verzorgd had, hij maakt er zelf van dat hij dasjes etc moet gaan dragen.
Dit laatste ja. Weet niet hoe het komt maar in pak voel ik me een stuk bazer meestal (nog meerdan normaaldanquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik het draag om me zelfverzekerder te voelen.
Maar ik voel me er wel goed in.
Heb ik nooit gezegd. Mensen lezen niet goed, helaasquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:43 schreef Sinji het volgende:
wtf is er poterig aan een witte overhemd met een das
Onzin, het ging over voorkeuren qua kleding en niemand zegt dat je een sjaaltje moet dragen, er werd enkel gezegd dat er richtlijnen zijn als je een pak draagt. Nou vind ik een pak dragen juist niet verwijfd, maar vooruit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, verzorgd =/ poterig, en hier ging het meer richting poterig met al die kraagjes en knoopjes en zo
Je leest zelf ook niet goed.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd. Mensen lezen niet goed, helaas
Dit. Al heb ik geen helemaal witte overhemden en bij m'n pak heb ik een rodequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:43 schreef Sinji het volgende:
wtf is er poterig aan een witte overhemd met een das
Het is net als een vrouw met opvul BH, er blijft niks van over als het uitgaat. Wie hou je dan voor de gek?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
Het is niet zo dat ik het draag om me zelfverzekerder te voelen.
Maar ik voel me er wel goed in.
Klinkt apartquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit. Al heb ik geen helemaal witte overhemden en bij m'n pak heb ik een rode
Als ik het zo hoor dan klinkt het altijd als ongelofelijk veel werk en regels en helaas vrees ik dat ze ook nog elk seizoen allemaal wijzigen als "de mode" wijzigt. Ik wil een vriendin die het niet zo moeilijk maakt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef Sephael het volgende:
[..]
Eens. Niet echt mijn gespreksonderwerp
Het ging over of een man verzorgd is, maar ging steeds meer richting "de regels van het correct kleden"quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Onzin, het ging over voorkeuren qua kleding en niemand zegt dat je een sjaaltje moet dragen, er werd enkel gezegd dat er richtlijnen zijn als je een pak draagt. Nou vind ik een pak dragen juist niet verwijfd, maar vooruit.
Zie je neuken doet een mens goed, hoor die jongen praten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit laatste ja. Weet niet hoe het komt maar in pak voel ik me een stuk bazer meestal (nog meerdan normaaldan)
Dus verzorgt, sjaaltje en knoopjes maken een man homo? Is dat niet heel erg met nadruk op heel erg bekrompen denken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, verzorgd =/ poterig, en hier ging het meer richting poterig met al die kraagjes en knoopjes en zo
Ik heb een blauw. En een wit met streepjesquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit. Al heb ik geen helemaal witte overhemden en bij m'n pak heb ik een rode
Het is niet moeilijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor dan klinkt het altijd als ongelofelijk veel werk en regels en helaas vrees ik dat ze ook nog elk seizoen allemaal wijzigen als "de mode" wijzigt. Ik wil een vriendin die het niet zo moeilijk maakt.
Het is niet dat ik zonder pak helemaal geen zelfvertrouwen heb.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is net als een vrouw met opvul BH, er blijft niks van over als het uitgaat. Wie hou je dan voor de gek?
Het is niet te verklaren. Als ik een pak aan heb voel ik mij gewoon een stuk zelfverzekerder dan zonder pak, het is iets in het brein wat je zo laat denken wat een pak triggered. Dat jij het niet zo ziet kan zo zijn, maar als de man in kwestie ineens wel op mensen af durft te stappen in een kroeg, en zijn "waarde" in de kroeg voelt stijgen, heeft het pak zijn beoogde effect al direct.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is net als een vrouw met opvul BH, er blijft niks van over als het uitgaat. Wie hou je dan voor de gek?
Wordt 's ochtends eens wakker, loop naar de spiegel en zeg tegen jezelf: 'Ik ben baas'. Zou moeten helpen met zelfverzekerder worden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie je neuken doet een mens goed, hoor die jongen praten.
M'n zusje was en is altijd met mode bezig. Ik was altijd precies het tegenovergestelde en droeg altijd dat wat ik wou en niets anders.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor dan klinkt het altijd als ongelofelijk veel werk en regels en helaas vrees ik dat ze ook nog elk seizoen allemaal wijzigen als "de mode" wijzigt. Ik wil een vriendin die het niet zo moeilijk maakt.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk.![]()
Het is net zo moeilijk als je het zelf maakt.
Draag wat je zelfs leuk vind, klaar.
Zo doe ik het ook, mensen die mij kledingadvies willen geven kunnen zich de moeite besparen ik heb smaak en twee ogen ik kom er zelf wel uit.
Nee, dat heb je fout begrepen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus verzorgt, sjaaltje en knoopjes maken een man homo? Is dat niet heel erg met nadruk op heel erg bekrompen denken?
Ik knip en vijl me nagels, dan zal ik nu dus homo moeten zijn volgens jou redenatie?
Ik neuk wel een breezerslet van 14, seks en liefde is toch niks waard.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wordt 's ochtends eens wakker, loop naar de spiegel en zeg tegen jezelf: 'Ik ben baas'. Zou moeten helpen met zelfverzekerder worden.
Metroseksueel of homo, maar dat denken ze op fok zo. In real life is dat anders, beter dat je jezelf goed verzorgd dan dat je d'rbij loopt als één of andere zwerver.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus verzorgt, sjaaltje en knoopjes maken een man homo? Is dat niet heel erg met nadruk op heel erg bekrompen denken?
Ik knip en vijl me nagels, dan zal ik nu dus homo moeten zijn volgens jou redenatie?
Kijk, hier heb ik wel weer respect voor. Gewoon dragen wat je zelf wilt dragen en niks al die regeltjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk.![]()
Het is net zo moeilijk als je het zelf maakt.
Draag wat je zelfs leuk vind, klaar.
Zo doe ik het ook, mensen die mij kledingadvies willen geven kunnen zich de moeite besparen ik heb smaak en twee ogen ik kom er zelf wel uit.
De regel is simpel denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Erg zwart wit, er zit nog een hele mensheid tussenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Metroseksueel of homo, maar dat denken ze op fok zo. In real life is dat anders, beter dat je jezelf goed verzorgd dan dat je d'rbij loopt als één of andere zwerver.
Maat van mij heeft ook jaren voor lul gelopen met zijn Justin Bieber kapsel voordat Justin Bieber populair werd (en dus ook dat kapsel), nu is het ineens de man en heeft hij de meiden aan zijn voeten -_-.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De regel is simpel denk ik.
Je moet kleding dragen wat jij leuk en fijn vind zitten.
Wat je niet moet doen is bepaalde kleding niet gaan dragen omdat je omgeving mogelijk kan zeggen dat je verwijft ben of wat dan ook.
Je moet je eigen stijl vinden en dat gaan dragen. Schijt aan wat anderen er van zeggen.
Wat vind jij homo dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Erg zwart wit, er zit nog een hele mensheid tussen
Jij zegt letterlijk, verzorgt kraagjes en knoopjes is poterich.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat heb je fout begrepen.
Smaak heb ik dan niet, maar ik kom er ook zelf wel uitquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
zal ie blij mee zijn, een horde van die hysterische schapen achter zich aan die alleen geinteresseerd zijn omdat zijn kapsel hen doet denken aan dat kindsterretje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Maat van mij heeft ook jaren voor lul gelopen met zijn Justin Bieber kapsel voordat Justin Bieber populair werd (en dus ook dat kapsel), nu is het ineens de man en heeft hij de meiden aan zijn voeten -_-.
Ik zal het evfen uitleggen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij zegt letterlijk, verzorgt kraagjes en knoopjes is poterich.
Dus zo slecht heb ik het niet begrepen.
Wat vind jij poterig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had het niet over homo, ik had het over poterig
Wtf? Poterig is toch homo?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had het niet over homo, ik had het over poterig
Je kan wel alles gaan aanpassen tot dat vrouwen je leuk vinden maar wat voor een nut heeft dat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk, hier heb ik wel weer respect voor. Gewoon dragen wat je zelf wilt dragen en niks al die regeltjes.
Niet exact het zelfde sinjiquote:
Precies, en dit ook gaan uitstralen en je bent al op de goede wegquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan wel alles gaan aanpassen tot dat vrouwen je leuk vinden maar wat voor een nut heeft dat?
Dit ben ik, ik draag deze kleren, ik heb dit haar en deze kop, bevalt het niet dan rot je maar op.
Ik ga me niet aanpassen aan de smaak van vrouwelijk Nederland.
En het is ook nog eens een ginger, vinden bepaalde meiden ook nog eens hot, een "gingerbieber". Die vriendin is ook een aandachtshoer (zoals ik dat noem als je zelfs op Facebook zet als je gaat scheiten) , dus ik heb er eerder medelijden mee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:53 schreef dawg het volgende:
[..]
zal ie blij mee zijn, een horde van die hysterische schapen achter zich aan die alleen geinteresseerd zijn omdat zijn kapsel hen doet denken aan dat kindsterretje.
Precies, zoiets jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:55 schreef WokkelKardinaal het volgende:
alle knoopjes dicht met das, riem matchen met schoenen, donkere broek, Ray-Ban etc
Dat heet metroseksueel vriend.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet exact het zelfde sinji
Iemand die homo is, is homo.
iemand die poterig is, komt over als een homo maar hoeft het nog niet te zijn.
Groot verschil sinji
Niet exact het zelfde heloef.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heet metroseksueel vriend.
Pot heeft eerder met lesbiennes te maken.
Hey magnetronkoffie. Ik snap nu je punt magnetronkoffie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet exact het zelfde sinji
Iemand die homo is, is homo.
iemand die poterig is, komt over als een homo maar hoeft het nog niet te zijn.
Groot verschil sinji
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
hey magnetronkoffie. Ik snap nu je punt magnetronkoffie.Yup, maar we hebben het tenminste niet meer over kleding want die discussie was saai aan het wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is er tenminste weer wat leven in de brouwerij
Het is geen aanval ik zeg alleen dat een pot een slechte benaming is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet exact het zelfde heloef.
Goddammid give me a break lol!
Hij neemt zichzelf veel en veel te serieus. Nooit chillquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is geen aanval ik zeg alleen dat een pot een slechte benaming is.
Jawel, maar het boeit me gewoon niet zo veel als de meeste anderen hier. Dat was eigenlijk mijn punt zo'n beetjequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:58 schreef Sinji het volgende:
We zitten hier in het versiertopic man. Vind je het niet logisch dat het soms kan uitdraaien tot kleding?
En dat begon ook nog eens omdat ik het uitgaan met pak aansneedquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yup, maar we hebben het tenminste niet meer over kleding want die discussie was saai aan het worden
Nu is er tenminste weer wat leven in de brouwerij
Ik ben ook vaak serieus, alleen kunnen de reacties die ik krijg me niet altijd zoveel schelen als die reacties voor anderen wat kunnen schelen, of zoquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij neemt zichzelf veel en veel te serieus. Nooit chill
Down the drain, allesquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
En dat begon ook nog eens omdat ik het uitgaan met pak aansneed.
Grappige is, er waren steeds minder berichten van vrouwen, terwijl het over kleding gaat. Wat gebeurd er met deze wereld !
Betreft pakken dragen horen daar ongeschreven regeltjes bij. Dat zit bij het dragen van een pak. Anders kom je over als iemand die het nooit draagt. Vergelijk het met autorijden. Als je dat niet kan is dat precies te zien.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zal het evfen uitleggen.
Ik had het over al die regeltjes die ter sprake kwamen, zoals bijvoorbeeld die knoopjes wanneer die wel en wanneer niet dicht moeten. En zo zijn er vast nog wel 1000 van die regeltjes op te noemen, maar waar hebben we het over!?? Al die regeltjes zijn allemaal niet zo belangrijk
Een corset doet het altijd wel goed bij de meeste mannenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goedzo! Al wat in gedachten?
Laat me wat dingen zien die je zou willen kopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Boeiend dat het jou niet boeit, dan praat je toch niet mee of begin je ergens anders over ipv te zeurenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar het boeit me gewoon niet zo veel als de meeste anderen hier. Dat was eigenlijk mijn punt zo'n beetje
Een tikkie metroseksueel is het wel, maar is dat erg? Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:00 schreef mrk.n het volgende:
Ik ben trouwens metroseksueel genoemd hier omdat ik mijn gezicht soms insmeer met een bepaalde creme (nu niet meer nodig) en mijn lichaam insmeer met bepaalde bodylotion omdat het anders droog wordt. En ik bezig ben met kleding en er goed verzorgd uit wil zien.
dus eigenlijk maakt de man de kleding, ipv andersom?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Betreft pakken dragen horen daar ongeschreven regeltjes bij. Dat zit bij het dragen van een pak. Anders kom je over als iemand die het nooit draagt. Vergelijk het met autorijden. Als je dat niet kan is dat precies te zien.
Normale kleding.
Tja dat is juist het leukste. Er zijn inderdaad heel veel ongeschreven regels. Die zorgen er voor dat je noet voor lul loopt.
Maar je kan juist spelen met die regels. En op die manier je eigen stijl samen stellen.
Poot daarentegen is wel degelijk een synoniem voor homofiel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is geen aanval ik zeg alleen dat een pot een slechte benaming is.
Hier het zelfde!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:00 schreef mrk.n het volgende:
Ik ben trouwens metroseksueel genoemd hier omdat ik mijn gezicht soms insmeer met een bepaalde creme (nu niet meer nodig) en mijn lichaam insmeer met bepaalde bodylotion omdat het anders droog wordt. En ik bezig ben met kleding en er goed verzorgd uit wil zien.
Hmm...mooie uitleg, ook_gekquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Betreft pakken dragen horen daar ongeschreven regeltjes bij. Dat zit bij het dragen van een pak. Anders kom je over als iemand die het nooit draagt. Vergelijk het met autorijden. Als je dat niet kan is dat precies te zien.
Normale kleding.
Tja dat is juist het leukste. Er zijn inderdaad heel veel ongeschreven regels. Die zorgen er voor dat je noet voor lul loopt.
Maar je kan juist spelen met die regels. En op die manier je eigen stijl samen stellen.
Ik ga denk ik wat alternatievere kleding dragen, ik heb altijd wel bewondering voor mensen met een gothic kledingstijl.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goedzo! Al wat in gedachten?
Eerlijk gezegd kom je altijd over als een zeikerd. Maar dit doet anderen niet zoveel. Uit je posts is vaak te zien dat jij je heel snel opwindt om kleine zaken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak serieus, alleen kunnen de reacties die ik krijg me niet altijd zoveel schelen als die reacties voor anderen wat kunnen schelen, of zo
Dat zeg ik, een corsetquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga denk ik wat alternatievere kleding dragen, ik heb altijd wel bewondering voor mensen met een gothic kledingstijl.
Waarom niet dragen wat je zelf leuk vind in plaats van je kleden naar een groep anderen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga denk ik wat alternatievere kleding dragen, ik heb altijd wel bewondering voor mensen met een gothic kledingstijl.
Het ging meer om het meteen koppelen aan seksualiteit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Poot daarentegen is wel degelijk een synoniem voor homofiel.
Dat vind ik dus leuk he.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom niet dragen wat je zelf leuk vind in plaats van je kleden naar een groep anderen?
Ik niet, ik vind het eerder normaal. Ik wil namelijk niet met een droge huid rondlopen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Een tikkie metroseksueel is het wel, maar is dat erg? Ik vind van niet.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hier het zelfde!!
Je moest ze eens horen toen ik op m werk me nagels zat te vijlen
Blijkbaar vindt ze gothic kleding leuk. Lees je wel?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom niet dragen wat je zelf leuk vind in plaats van je kleden naar een groep anderen?
I present you heaven: http://www.large.nl/quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is wisselend. Soms meen ik het ook maar altijd wil ik dan ook leven in de brouwerij. En vaak krijg ik die dan ook. 2 motieven, zoeitsquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kom je altijd over als een zeikerd. Maar dit doet anderen niet zoveel. Uit je posts is vaak te zien dat jij je heel snel opwindt om kleine zaken.
It isn't that important mate.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |