Ideaal, kan ik daarna weer posten op Fok. Doe mij maar zo'n manquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:38 schreef heloef het volgende:
5 minuutjes, geen voorspel en daarna een biertje en een sigaret.
Zorg maar eens dat je de spiermassa van Rambo kweekt denk ik dan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Rambo wast zich toch ook nooit? Fucking mannelijk dus__!
Nee, ben eerder het omgekeerde.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:38 schreef heloef het volgende:
[..]
5 minuutjes, geen voorspel en daarna een biertje en een sigaret.
staat los van kledingstijl en die associatie heb ik wel bij dasjes, kraagjes en schoentjes en sokjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is maar net hoe je het op wil vatten.
Je kan het ook lezen als dat je gewoon doucht, je haar in model laat knippen en deodorant en parfum gebruikt ipv de halve zwerver/nerd look aan te houden.
Ging meer om het recht toe recht aan gedeelte.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ben eerder het omgekeerde.
Een man die zich goe...iuk bedoel poterig kleedt, hoeft nog niet meteen goed in bed te zijn
Een pak dragen om je zelfverzekerd te voelenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef Royco1 het volgende:
Ik draag graag een pak, voel ik me een stuk zelfverzekerder
Gewoon zo'n Rambo kostuum jeweetsquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Zorg maar eens dat je de spiermassa van Rambo kweekt denk ik dan.
Voor je werk of ook prive ?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef Royco1 het volgende:
Eens kijken of het staat.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef Royco1 het volgende:
Dat was ook de bedoeling. Maar ik vond het al een topic lang er nogal verwijfd aan toe gaan als je 't mij vraagtquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef dawg het volgende:
[..]
staat los van kledingstijl en die associatie heb ik wel bij dasjes, kraagjes en schoentjes en sokjes.
(al die -jes klinkt al verwijfd overigens.)
Het is niet zo dat ik het draag om me zelfverzekerder te voelen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een pak dragen om je zelfverzekerd te voelen
Eens. Niet echt mijn gespreksonderwerpquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling. Maar ik vond het al een topic lang er nogal verwijfd aan toe gaan als je 't mij vraagt
Hij ging in op iemand die het over verzorgd had, hij maakt er zelf van dat hij dasjes etc moet gaan dragen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef dawg het volgende:
[..]
staat los van kledingstijl en die associatie heb ik wel bij dasjes, kraagjes en schoentjes en sokjes.
(al die -jes klinkt al verwijfd overigens.)
Allebeiquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:41 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Voor je werk of ook prive ?
ah zo. ik had niet zover teruggelezen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij ging in op iemand die het over verzorgd had, hij maakt er zelf van dat hij dasjes etc moet gaan dragen.
Zoals ik al zei, verzorgd =/ poterig, en hier ging het meer richting poterig met al die kraagjes en knoopjes en zoquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij ging in op iemand die het over verzorgd had, hij maakt er zelf van dat hij dasjes etc moet gaan dragen.
Dit laatste ja. Weet niet hoe het komt maar in pak voel ik me een stuk bazer meestal (nog meerdan normaaldanquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik het draag om me zelfverzekerder te voelen.
Maar ik voel me er wel goed in.
Heb ik nooit gezegd. Mensen lezen niet goed, helaasquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:43 schreef Sinji het volgende:
wtf is er poterig aan een witte overhemd met een das
Onzin, het ging over voorkeuren qua kleding en niemand zegt dat je een sjaaltje moet dragen, er werd enkel gezegd dat er richtlijnen zijn als je een pak draagt. Nou vind ik een pak dragen juist niet verwijfd, maar vooruit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, verzorgd =/ poterig, en hier ging het meer richting poterig met al die kraagjes en knoopjes en zo
Je leest zelf ook niet goed.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd. Mensen lezen niet goed, helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |