Ok, daar zit wat in.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had het nog niet eens over de club, maar een club-sjaal
Same here.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het onderscheid de toffe chicks van de rest. Ik vind het ook niks namelijk
Ritueel verbranden en vraag aan Sinji maar tips voor normale schoenen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef benzin het volgende:
Die dingen lijken op mijn vorige schoenen. Moet ik andere schoenen kopen?
Ik zou als eerste reactie zoiets hebben van 'gast, doe normaal, je bent in een club/kroeg'. Maar als je met me zou gaan praten ofzo, zou ik het stiekem tof vinden, want mannen in pakquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:13 schreef Keyos het volgende:
Wat ik mij nou al een tijdje afvraag, ik heb eens een boek gelezen over hoe te handelen in de kroeg (gewoon als knowledge, want ik ben dramatisch in het uitlezen van interesses en wanneer ik verder kan gaan), en daar stond in dat het helpt als je op de één of andere manier opvalt , dat je iets anders hebt dan wat je vrienden om je heen aan hebben (ik geef een voorbeeld, een hoed). Hoe vinden de meeste vrouwen het als een man in de Pub zit met een heel of half pak aan, is het dan:
1) Wat is die gozer overdressed met een pak
2) Interessant, maar even kijken hoe hij is?
3) Vul random in
Ik zit er namelijk eens aan te denken om eens een keer uit te gaan met m'n pak, Barney Stinson (How I Met Your Mother) style.
[ afbeelding ]
Ik heb geen andere sjaal.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had het nog niet eens over de club, maar een club-sjaal
Neil Patrick Harris is een baas.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:13 schreef Keyos het volgende:
Wat ik mij nou al een tijdje afvraag, ik heb eens een boek gelezen over hoe te handelen in de kroeg (gewoon als knowledge, want ik ben dramatisch in het uitlezen van interesses en wanneer ik verder kan gaan), en daar stond in dat het helpt als je op de één of andere manier opvalt , dat je iets anders hebt dan wat je vrienden om je heen aan hebben (ik geef een voorbeeld, een hoed). Hoe vinden de meeste vrouwen het als een man in de Pub zit met een heel of half pak aan, is het dan:
3) Vul random in
Ik zit er namelijk eens aan te denken om eens een keer uit te gaan met m'n pak, Barney Stinson (How I Met Your Mother) style.
[ afbeelding ]
Rood-Wit-Blauwquote:
Was ik hem maar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:13 schreef Keyos het volgende:
3) Vul random in
[ afbeelding ]
Hangt van de pak af. Maar een stralend wit overhemd met een dunne zwarte das doet het altijd goedquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:13 schreef Keyos het volgende:
3) Vul random in
[ afbeelding ]
Ik denk: hey een lamlul die net van zijn werk komt en geen tijd/moeite neemt om zich even om te kleden en denkt dat ie interessant is in zijn pakquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:13 schreef Keyos het volgende:
3) Vul random in
[ afbeelding ]
Daar dacht ik dus ook aan, want je valt sowieso op in een bepaalde manier, maar word dat dan vertaald naar positief opvallen of negatief opvallen, ik heb het idee dat het in de meeste gevallen positief zal zijn. In de kroeg zitten misschien tientallen gasten met een blouse, dan ben je de enige met het pak = win.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou als eerste reactie zoiets hebben van 'gast, doe normaal, je bent in een club/kroeg'. Maar als je met me zou gaan praten ofzo, zou ik het stiekem tof vinden, want mannen in pak
Een pak moet een man staan en dan is het eigenlijk wel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk: hey een lamlul die net van zijn werk komt en geen tijd/moeite neemt om zich even om te kleden en denkt dat ie interessant is in zijn pakIk heb dan ook werkelijk he-le-maal niks met mannen in pak.
Ik draag mijn pak juist helemaal niet graagquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou als eerste reactie zoiets hebben van 'gast, doe normaal, je bent in een club/kroeg'. Maar als je met me zou gaan praten ofzo, zou ik het stiekem tof vinden, want mannen in pak
Zonde, bij sommige mannen is het zo geilquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik draag mijn pak juist helemaal niet graag
En onder welke val jij dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het onderscheid de toffe chicks van de rest. Ik vind het ook niks namelijk
Ah okquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Want? Omdat ik het gewoon absoluut geen mooi model schoenen vind.
Ik weet niet of dat bij mij zo zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zonde, bij sommige mannen is het zo geil
Ok ik ga een pak kopen en daarmee naar de kroeg zaterdagquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zonde, bij sommige mannen is het zo geil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |