Die gaat toch niet veranderen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tijd om eens met paps te gaan winkelen dan. Geen enkele man(vader) hoeft er zo bij te lopen
Nou eens kijken of het lukt met de webcam op mn laptopquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maak eens een foto. Ben wel benieuwd.
Kun je niet met je phone een foto maken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:07 schreef kree het volgende:
Nou eens kijken of het lukt met de webcam op mn laptop
Bikkemberg vind ik ook drie keer niks.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:05 schreef ook_gek het volgende:
Ik draag sportschoenen zoals bv bikkemberg, allstars maar ook nette leren schoenen met een hakje.
Rood-wit is dan nog net wat beter dat dat pauper geel-zwart waar ze hier mee lopenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef heloef het volgende:
Ik heb een sjaal en die draag ik als het koud.![]()
Het is mijn Ajax sjaal.
Geinig dat de meningen over dit punt zo onwijs ver uit elkaar liggen bij vrouwenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mannen met sjaal indoors - not done. Zo metro achtig en daar hou ik niet van.
Outdoors maakt me niets uit.
Ajax sjaalquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef heloef het volgende:
Ik heb een sjaal en die draag ik als het koud.![]()
Het is mijn Ajax sjaal.
mijn phone is middel eeuws maar bij dezequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kun je niet met je phone een foto maken?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Bikkemberg vind ik ook drie keer niks.
Die dingen lijken op mijn vorige schoenen. Moet ik andere schoenen kopen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef Cactus1 het volgende:
Soms spreek je af met iemand en die beweert dan op sneakers te lopen. Dus denk je: oh leuk, hip type en dan hebben ze dit aan. Om te janken![]()
[ afbeelding ]
Nice !quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef kree het volgende:
[..]
mijn phone is middel eeuws maar bij deze
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog een nektasje drbij
Wat mij betreft, ja.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Die dingen lijken op mijn vorige schoenen. Moet ik andere schoenen kopen?
JA!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Die dingen lijken op mijn vorige schoenen. Moet ik andere schoenen kopen?
Want? Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Bikkemberg vind ik ook drie keer niks.
Niks mis mee.quote:
Het onderscheid de toffe chicks van de rest. Ik vind het ook niks namelijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:09 schreef ook_gek het volgende:
Geinig dat de meningen over dit punt zo onwijs ver uit elkaar liggen bij vrouwen
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had het nog niet eens over de club, maar een club-sjaalquote:
En een glimmende slaapzak met bontkraagjequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Ik supporter willem iiquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Rood-wit is dan nog net wat beter dat dat pauper geel-zwart waar ze hier mee lopen
Nickelsonquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En een glimmende slaapzak met bontkraagje
Die vind ik wel ok.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef kree het volgende:
mijn phone is middel eeuws maar bij deze
[ afbeelding ]
Want? Omdat ik het gewoon absoluut geen mooi model schoenen vind.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want? Ben wel benieuwd
Ik heb zwarte met links en rechts in het midden een witte lijn. Een blauwe zool en gif groene veters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |