Schoenen en kapsel vallen me meestal toch wel op.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef kree het volgende:
Zijn schoenen nou echt zo belangrijk?
Laatste waar ik naar kijk eigenlijk. Of kan beter zeggen helemaal niet.
Of zit dat voor meiden anders?
Ik draag over 't algemeen wat ik lekker vind zitten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef kree het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:39 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik denk dat je wel mag aannemen dat veel meiden een andere kijk op dingen hebben dan jij hoor.
Geloof me, ze kijken ernaar. Sowieso altijd schone schoenen dude, kleine tipquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef kree het volgende:
Kun je er ook op dansen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit hoeven oefenen, maar 8cm of lager vind ik gewoon zelden mooi dus heb de tussenstappen overgeslagen.
Ik ga ook altijd uit op 12cm, zijn enkellaarsjes die echt super fijn lopen en krijg dan ook vaak te horen hoe ik daar op kan lopen, en dat het vast enorm pijn moet doen enzo, maar dat valt dus reuze mee.
Maar je had al aangegeven dat uiterlijk op een 2e plaats staat bij jou, dus dat verbaasd me nietsquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ik let bij mannen eigenlijk totaal niet op schoenen
Dude, je kent haar niet eens. Fuck haar. NEXTquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:44 schreef heloef het volgende:
Okee de dag tot nu toe, ik kwam er achter dat het meisje dat ik leuk vond een vriend had waar ik nooit aan kon tippen, vervolgens moest ik zo hard rennen voor de bus dat ik bijna uitgleed, toen ik eenmaal zat werd ik duizelig en viel en slaap en ik heb het gevoel dat ik gehuild heb zonder dat ik daadwerkelijk gehuild heb.
Leuk dagje wel.
Sexy hoor kreequote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef Cactus1 het volgende:
Soms spreek je af met iemand en die beweert dan op sneakers te lopen. Dus denk je: oh leuk, hip type en dan hebben ze dit aan. Om te janken![]()
[ afbeelding ]
Mijn god.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef Cactus1 het volgende:
Soms spreek je af met iemand en die beweert dan op sneakers te lopen. Dus denk je: oh leuk, hip type en dan hebben ze dit aan. Om te janken![]()
[ afbeelding ]
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn god.![]()
Tevens, ik draag sneakers tot in het graf.
Ja ik denk er niet zo makkelijk over helaas.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dude, je kent haar niet eens. Fuck haar. NEXT
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
Mijn god.![]()
Tevens, ik draag sneakers tot in het graf.
quote:
Heel goed dame en heer, heel goed.quote:
Wel kut, gevoel kun je niet zomaar wegstoppen. Maar je kunt je gedachten zeker sturen brah. Succes ermeequote:Op vrijdag 4 november 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik denk er niet zo makkelijk over helaas.
Dat kan ik me voorstellen. Jammer, maar je kan er helaas weinig aan doen op dit moment. Langzaam moet het beter worden, en dat is moeilijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik denk er niet zo makkelijk over helaas.
Beetje afgetrapte sneakers kan ik trouwens wel mee leven, maar dat is meer omdat ik de mijne ook niet altijd erg netjes houd. Ik strik mijn veters vaak niet en de linkerneus vind het ook niet zo tof om te schakelen denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geloof me, ze kijken ernaar. Sowieso altijd schone schoenen dude, kleine tip
Vans.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef Keyos het volgende:
Ik zweer bij dit soort schoenen, moet nog een schoen vinden die lekkerder loopt:
[ afbeelding ]
Highskools zijn wel nice, wel vervelend dat ze zo snel slijtenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef Keyos het volgende:
Ik zweer bij dit soort schoenen, moet nog een schoen vinden die lekkerder loopt:
[ afbeelding ]
Lopen die lage Vans nog een beetje? Ik vind zelf de hogere mooier maar misschien overweeg ik ooit eens om een keer lage Vans te kopen, maar dan koop ik wel die hele lage die meer weg hebben van die platte All-Stars.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Vans.![]()
Ik wil deze hebben: http://www.sneakers.nl/collection/227-la-cripta-dos.html
Maar ze hebben mijn maat niet.
Heerlijk. En ik vind ze zelf ook mooier dan hoge schoenen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Lopen die lage Vans nog een beetje? Ik vind zelf de hogere mooier maar misschien overweeg ik ooit eens om een keer lage Vans te kopen, maar dan koop ik wel die hele lage die meer weg hebben van die platte All-Stars.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel kut, gevoel kun je niet zomaar wegstoppen. Maar je kunt je gedachten zeker sturen brah. Succes ermee
Valt niks aan te doen inderdaad.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:48 schreef Sephael het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Jammer, maar je kan er helaas weinig aan doen op dit moment. Langzaam moet het beter worden, en dat is moeilijk.
Ja, dit is echt klote, dan zie je eens een keer wat relatiemateriaal, dan is het weeeeer bezet, je blijft dan aan de gang, zeker als het keer op keer is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:58 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Valt niks aan te doen inderdaad.
Het is vooral een soort gevoel van moedeloosheis, niet eens zo zeer zij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |