Maargoed, dan is iedereen wel chillquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Au contraire. Meiden met allstars zijn chill.
Ik heb eigenlijk nooit hoeven oefenen, maar 8cm of lager vind ik gewoon zelden mooi dus heb de tussenstappen overgeslagen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet op lopen, al moet ik zeggen dat ik daar ook niet genoeg op geoefend heb.![]()
Nee meestal toch rond de 8cm voor mij.
Ik denk dat je wel mag aannemen dat veel meiden een andere kijk op dingen hebben dan jij hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef kree het volgende:
Zijn schoenen nou echt zo belangrijk?
Laatste waar ik naar kijk eigenlijk. Of kan beter zeggen helemaal niet.
Of zit dat voor meiden anders?
Als een meid All-stars aan heeft is het voor mij wel zeker een +1, maarja als je dan naar boven kijkt en het is niets is het al weer snel over natuurlijk. Maar schoenen kun je inderdaad zeker gebruiken als je een selectie maakt op wie je gaat afstappen. Ik zal namelijk weinig interesses sharen met de meeste meiden die Uggs dragen, niet omdat ik ze lelijk vind (ik vind ze afschuwelijk overigens), maar omdat het bepaalde types zijn die ze vaak dragen waar ik wat minder mee heb.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maargoed, dan is iedereen wel chill. Uiteindelijk gaat het ook om het totaalplaatje
Schoenen en kapsel vallen me meestal toch wel op.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef kree het volgende:
Ik draag over 't algemeen wat ik lekker vind zitten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef kree het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:39 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik denk dat je wel mag aannemen dat veel meiden een andere kijk op dingen hebben dan jij hoor.
Geloof me, ze kijken ernaar. Sowieso altijd schone schoenen dude, kleine tipquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef kree het volgende:
Kun je er ook op dansen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit hoeven oefenen, maar 8cm of lager vind ik gewoon zelden mooi dus heb de tussenstappen overgeslagen.
Ik ga ook altijd uit op 12cm, zijn enkellaarsjes die echt super fijn lopen en krijg dan ook vaak te horen hoe ik daar op kan lopen, en dat het vast enorm pijn moet doen enzo, maar dat valt dus reuze mee.
Maar je had al aangegeven dat uiterlijk op een 2e plaats staat bij jou, dus dat verbaasd me nietsquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ik let bij mannen eigenlijk totaal niet op schoenen
Dude, je kent haar niet eens. Fuck haar. NEXTquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:44 schreef heloef het volgende:
Okee de dag tot nu toe, ik kwam er achter dat het meisje dat ik leuk vond een vriend had waar ik nooit aan kon tippen, vervolgens moest ik zo hard rennen voor de bus dat ik bijna uitgleed, toen ik eenmaal zat werd ik duizelig en viel en slaap en ik heb het gevoel dat ik gehuild heb zonder dat ik daadwerkelijk gehuild heb.
Leuk dagje wel.
Sexy hoor kreequote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef Cactus1 het volgende:
Soms spreek je af met iemand en die beweert dan op sneakers te lopen. Dus denk je: oh leuk, hip type en dan hebben ze dit aan. Om te janken![]()
[ afbeelding ]
Mijn god.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef Cactus1 het volgende:
Soms spreek je af met iemand en die beweert dan op sneakers te lopen. Dus denk je: oh leuk, hip type en dan hebben ze dit aan. Om te janken![]()
[ afbeelding ]
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn god.![]()
Tevens, ik draag sneakers tot in het graf.
Ja ik denk er niet zo makkelijk over helaas.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dude, je kent haar niet eens. Fuck haar. NEXT
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
Mijn god.![]()
Tevens, ik draag sneakers tot in het graf.
quote:
Heel goed dame en heer, heel goed.quote:
Wel kut, gevoel kun je niet zomaar wegstoppen. Maar je kunt je gedachten zeker sturen brah. Succes ermeequote:Op vrijdag 4 november 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik denk er niet zo makkelijk over helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |