Dat kan ik me voorstellen. Jammer, maar je kan er helaas weinig aan doen op dit moment. Langzaam moet het beter worden, en dat is moeilijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik denk er niet zo makkelijk over helaas.
Beetje afgetrapte sneakers kan ik trouwens wel mee leven, maar dat is meer omdat ik de mijne ook niet altijd erg netjes houd. Ik strik mijn veters vaak niet en de linkerneus vind het ook niet zo tof om te schakelen denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geloof me, ze kijken ernaar. Sowieso altijd schone schoenen dude, kleine tip
Vans.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef Keyos het volgende:
Ik zweer bij dit soort schoenen, moet nog een schoen vinden die lekkerder loopt:
[ afbeelding ]
Highskools zijn wel nice, wel vervelend dat ze zo snel slijtenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef Keyos het volgende:
Ik zweer bij dit soort schoenen, moet nog een schoen vinden die lekkerder loopt:
[ afbeelding ]
Lopen die lage Vans nog een beetje? Ik vind zelf de hogere mooier maar misschien overweeg ik ooit eens om een keer lage Vans te kopen, maar dan koop ik wel die hele lage die meer weg hebben van die platte All-Stars.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Vans.![]()
Ik wil deze hebben: http://www.sneakers.nl/collection/227-la-cripta-dos.html
Maar ze hebben mijn maat niet.
Heerlijk. En ik vind ze zelf ook mooier dan hoge schoenen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Lopen die lage Vans nog een beetje? Ik vind zelf de hogere mooier maar misschien overweeg ik ooit eens om een keer lage Vans te kopen, maar dan koop ik wel die hele lage die meer weg hebben van die platte All-Stars.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel kut, gevoel kun je niet zomaar wegstoppen. Maar je kunt je gedachten zeker sturen brah. Succes ermee
Valt niks aan te doen inderdaad.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:48 schreef Sephael het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Jammer, maar je kan er helaas weinig aan doen op dit moment. Langzaam moet het beter worden, en dat is moeilijk.
Ja, dit is echt klote, dan zie je eens een keer wat relatiemateriaal, dan is het weeeeer bezet, je blijft dan aan de gang, zeker als het keer op keer is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:58 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Valt niks aan te doen inderdaad.
Het is vooral een soort gevoel van moedeloosheis, niet eens zo zeer zij.
Ja zeker, ik heb nu een of ander Scapino merk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Lopen die lage Vans nog een beetje? Ik vind zelf de hogere mooier maar misschien overweeg ik ooit eens om een keer lage Vans te kopen, maar dan koop ik wel die hele lage die meer weg hebben van die platte All-Stars.
Het gaat dus niet specifiek om haar?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:58 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Valt niks aan te doen inderdaad.
Het is vooral een soort gevoel van moedeloosheis, niet eens zo zeer zij.
Ja en nee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:02 schreef Sephael het volgende:
[..]
Het gaat dus niet specifiek om haar?
Mijn vader draagt alléén zulke broeken. Dus inderdaad als ik daar een jongen van mijn leeftijd in zie lopen dan denk ik ook vanquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:01 schreef Cactus1 het volgende:
En dan hebben ze relatief normale schoenen en dan zit er zo'n broek boven. Dan kan ik nog harder janken![]()
[ afbeelding ]
Daarentegen weet deze man precies hoe een echte man zich behoort te kleden
http://www.flickr.com/photos/rnw/4208155965/in/photostream/
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en nee.
Het is meer een optelsom van alles ook uit het verleden.
Ik voel me gewoon even radeloos op het moment.
Het vervelende is dat je al wat hoop had, en het weer door hetzelfde liedje neergeslagen wordt. Als je het eerder had geweten had je er ook nooit aan gedacht en was de klap een stuk milder geweest.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ik ken het gevoel. En het verhaaltje dat wij beiden haten, dat er wel weer iemand anders komt, heeft nu misschien geen zin, maar over een tijdje is het wel waar. Je moet hier gewoon even overheen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en nee.
Die riem.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:01 schreef Cactus1 het volgende:
En dan hebben ze relatief normale schoenen en dan zit er zo'n broek boven. Dan kan ik nog harder janken![]()
[ afbeelding ]
Daarentegen weet deze man precies hoe een echte man zich behoort te kleden
http://www.flickr.com/photos/rnw/4208155965/in/photostream/
Tijd om eens met paps te gaan winkelen dan. Geen enkele man(vader) hoeft er zo bij te lopenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn vader draagt alléén zulke broeken. Dus inderdaad als ik daar een jongen van mijn leeftijd in zie lopen dan denk ik ook van![]()
Mannen met sjaal indoors - not done. Zo metro achtig en daar hou ik niet van.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:05 schreef ook_gek het volgende:
Trouwens, een man met een dun shaaltje. Is dat wel of niet leuk?
Maak eens een foto. Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:06 schreef kree het volgende:
Ik zou haast een foto gaan maken van mijn schoenen.
Maar het lijkt me redelijk standaard.
Is het nou echt zo dat vrouwen daar gelijk naar kijken?
Zou best kunnen hoor trouwens.
Verder als tot de kont kom ik meestal niet
Die gaat toch niet veranderen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tijd om eens met paps te gaan winkelen dan. Geen enkele man(vader) hoeft er zo bij te lopen
Nou eens kijken of het lukt met de webcam op mn laptopquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maak eens een foto. Ben wel benieuwd.
Kun je niet met je phone een foto maken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:07 schreef kree het volgende:
Nou eens kijken of het lukt met de webcam op mn laptop
Bikkemberg vind ik ook drie keer niks.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:05 schreef ook_gek het volgende:
Ik draag sportschoenen zoals bv bikkemberg, allstars maar ook nette leren schoenen met een hakje.
Rood-wit is dan nog net wat beter dat dat pauper geel-zwart waar ze hier mee lopenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef heloef het volgende:
Ik heb een sjaal en die draag ik als het koud.![]()
Het is mijn Ajax sjaal.
Geinig dat de meningen over dit punt zo onwijs ver uit elkaar liggen bij vrouwenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mannen met sjaal indoors - not done. Zo metro achtig en daar hou ik niet van.
Outdoors maakt me niets uit.
Ajax sjaalquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef heloef het volgende:
Ik heb een sjaal en die draag ik als het koud.![]()
Het is mijn Ajax sjaal.
mijn phone is middel eeuws maar bij dezequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kun je niet met je phone een foto maken?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Bikkemberg vind ik ook drie keer niks.
Die dingen lijken op mijn vorige schoenen. Moet ik andere schoenen kopen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef Cactus1 het volgende:
Soms spreek je af met iemand en die beweert dan op sneakers te lopen. Dus denk je: oh leuk, hip type en dan hebben ze dit aan. Om te janken![]()
[ afbeelding ]
Nice !quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef kree het volgende:
[..]
mijn phone is middel eeuws maar bij deze
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog een nektasje drbij
Wat mij betreft, ja.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Die dingen lijken op mijn vorige schoenen. Moet ik andere schoenen kopen?
JA!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Die dingen lijken op mijn vorige schoenen. Moet ik andere schoenen kopen?
Want? Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Bikkemberg vind ik ook drie keer niks.
Niks mis mee.quote:
Het onderscheid de toffe chicks van de rest. Ik vind het ook niks namelijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:09 schreef ook_gek het volgende:
Geinig dat de meningen over dit punt zo onwijs ver uit elkaar liggen bij vrouwen
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had het nog niet eens over de club, maar een club-sjaalquote:
En een glimmende slaapzak met bontkraagjequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Ik supporter willem iiquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Rood-wit is dan nog net wat beter dat dat pauper geel-zwart waar ze hier mee lopen
Nickelsonquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En een glimmende slaapzak met bontkraagje
Die vind ik wel ok.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:10 schreef kree het volgende:
mijn phone is middel eeuws maar bij deze
[ afbeelding ]
Want? Omdat ik het gewoon absoluut geen mooi model schoenen vind.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want? Ben wel benieuwd
Ik heb zwarte met links en rechts in het midden een witte lijn. Een blauwe zool en gif groene veters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |