Als jezelf en iedereen zal van je houdenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:24 schreef heloef het volgende:
Een pak, niks voor mij. Klaar.
Ik ben nu benieuwd hoe ik later naar het Televizier en Radioring gala ga.
Ik draag nooit een stropdas juist omdat ik het bovenste knoopje niet dicht krijgquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Exactly, bovenste alleen dicht als je een stropdas omhebt.
Oh en mannen, doe geen stropdas om als je 'm niet fatsoenlijk kunt knopen
Handige ijsbreker zoiets jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:25 schreef Newbie114 het volgende:
Wat een maat van mij gedaan heeft (Fransoos): hij had op internet zo'n fluffy hond knuffeldier ofzo gevonden, dat gekocht en in z'n zak gedaan dat z'n hoofd (van dat ding) er nog uit stak. Veel meisjes die 'm daarop hebben aangesproken![]()
(hij is wel de sociaalste en afgetraindste persoon die ik ken, en een erge player)
Gelukkig is er youtube met goede filmpjes tegenwoordig, dat doet wonderenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd, bovenste knoop openlaten. Anders voelt het zo verstikkendquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe lang die is
En knoopje niet tot je strot dicht doen. Maar bovenste open laten.
Goede winkels hebben overhemden met een bredere halsquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik draag nooit een stropdas juist omdat ik het bovenste knoopje niet dicht krijg
Ja duh over een paar jaar ben ik de meeste geliefde DJ en presentator van dit land.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als jezelf en iedereen zal van je houden
lol, guiltyquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:25 schreef Newbie114 het volgende:
Wat een maat van mij gedaan heeft (Fransoos): hij had op internet zo'n fluffy hond knuffeldier ofzo gevonden, dat gekocht en in z'n zak gedaan dat z'n hoofd (van dat ding) er nog uit stak. Veel meisjes die 'm daarop hebben aangesproken![]()
(hij is wel de sociaalste en afgetraindste persoon die ik ken, en een erge player)
Wat een hoop regeltjes en zo zeg, je zou als man bijna een vrouw moeten worden voor je het eindelijk eens goed doet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier nog een.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:24 schreef benzin het volgende:
En ik moet dus ook nog een pak kopen de komende paar jaar
Kan het goed dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Wat een hoop regeltjes en zo zeg, je zou als man bijna een vrouw moeten worden voor je het eindelijk eens goed doet.
Maar wat ik heb gezegd is voor mij persoonlijk, ik tel niet voor elke andere vrouwquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Wat een hoop regeltjes en zo zeg, je zou als man bijna een vrouw moeten worden voor je het eindelijk eens goed doet.
Heb jij dat ook gedaan? Gaafquote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar wat ik heb gezegd is voor mij persoonlijk, ik tel niet voor elke andere vrouw
Goed om te weten. Ik heb me er amper in verdieptquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Goede winkels hebben overhemden met een bredere hals
Maar als je ze niet echt per se nodig hebt is het zonde van het geldquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goed om te weten. Ik heb me er amper in verdiept
En wanneer het koud is een sjaaltje om die goed bij de overhemd past.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
mylifeisgrey lees dit nou! Crutch zegt het ook.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je moet het wel kunnen dragen natuurlijk, oftewel; je persoonlijkheid moet er wel bijpassen.
Als je een hoed opzet en nog steeds verlegen bent, ben je niet ineens 'the man' omdat je een hoed ophebt.
Yus, een overhemd is bij de meeste winkels niet bepaald goedkoop. Je bent toch al snel een euro of ¤40/50+ kwijt in een degelijke winkel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar als je ze niet echt per se nodig hebt is het zonde van het geld
Och, alleen weleens voor een receptie, maar dan blijft dat knoopje ook gewoon los. Jammer danquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar als je ze niet echt per se nodig hebt is het zonde van het geld
Een echte man verzorgd zichzelf en zorgt ervoor dat hij dames kan aantrekken. Niets vrouwelijks aanquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een echte man verzorgd zichzelf en zorgt ervoor dat hij dames kan aantrekken. Niets vrouwelijks aan
Ben één keer zo debiel geweest om in een Feyenoord shirt uit te gaan omdat ik in de mood was (volgende dag speelde we tegen Ajax) , als ik daar aan terugdenk moet ik me eigenlijk kapot schamen, daar gaat natuurlijk niets in lukken, maar dat is inmiddels al 5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een echte man verzorgd zichzelf en zorgt ervoor dat hij dames kan aantrekken. Niets vrouwelijks aan
Iedere man in een Feyenoord shirt dient ook afgewezen te worden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ben één keer zo debiel geweest om in een Feyenoord shirt uit te gaan omdat ik in de mood was (volgende dag speelde we tegen Ajax) , als ik daar aan terugdenk moet ik me eigenlijk kapot schamen, daar gaat natuurlijk niets in lukken.
Haha, daarin ga je niet snel iemand versieren neequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ben één keer zo debiel geweest om in een Feyenoord shirt uit te gaan omdat ik in de mood was (volgende dag speelde we tegen Ajax) , als ik daar aan terugdenk moet ik me eigenlijk kapot schamen, daar gaat natuurlijk niets in lukken, maar dat is inmiddels al 5 jaar geleden.
Deze man, wijsheid.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedere man in een Feyenoord shirt dient ook afgewezen te worden.
Dit ja, al ben ik pas met fatsoenlijk verzorgen (nouja, met kan er mee door) en mijn tijd nemen bij oa winkelen begonnen zo'n 2 maand geleden ofzo (dus ben er niet echt goed in enzoquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dan ben ik als autist maar geen echte man. Sorrie, maar ik ben nou eenmaal geen manwijf.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mannen in polo's of truien in neutrale kleuren en al dan niet gestreept blijkbaar ookquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Neem jezelf niet zo serieus manquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben ik als autist maar geen echte man. Sorrie, maar ik ben nou eenmaal geen manwijf.
Hé , ik hield me hier in toen je over de Ajax sjaal begonquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, okee goed punt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hé , ik hield me hier in toen je over de Ajax sjaal begon.
Polo's he? Laat eens zien wat voor een type?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mannen in polo's of truien in neutrale kleuren en al dan niet gestreept blijkbaar ook
Ja sorrie, maar ik vind dat geneuzel over kraagjes, dasjes, sokjes en schoentjes die "Ah nee, dat kan ech nie hoor" eerder poterig dan mannelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef Sinji het volgende:
LOL Feyenoord
[..]
Neem jezelf niet zo serieus man
De recht toe recht aan man!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja sorrie, maar ik vind dat geneuzel over kraagjes, dasjes, sokjes en schoentjes die "Ah nee, dat kan ech nie hoor" eerder poterig dan mannelijk.
Sorrie
Verzorgd = normaal ( iig zou normaal moeten zijn )quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja sorrie, maar ik vind dat geneuzel over kraagjes, dasjes, sokjes en schoentjes die "Ah nee, dat kan ech nie hoor" eerder poterig dan mannelijk.
Sorrie
verzorgd =/ poterig. Mijn mening dan
Met bepaalde kleding zijn er gewoon ongeschreven regels waar je je aan moet houden als je niet voor schut wil staan. Als je een pak draagt en je stropdas ziet er niet uit en je hebt beide knopen dicht, sta je voor lul en hoor je geen pak te hebben. Maar dat zijn pakken regels, die horen wat strenger te zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie
Dus een slons = mannelijk?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie
Ik heb er geen foto's van. Beter ook maar van nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Polo's he? Laat eens zien wat voor een type?
Klopt, maar poterig =/ niet normaal. Niet voor een echte man vind ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:37 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Verzorgd = normaal ( iig zou normaal moeten zijn )
Is maar net hoe je het op wil vatten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie
Ik vind het wel leuk, tot een bepaald punt dan. Al draag ik geen das.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie
We hadden het al een topic lang over verve...ik bedoel, kledingquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Net als in bed. Geen verrassingen, gewoon weten waar je aan toe bent.
5 minuutjes, geen voorspel en daarna een biertje en een sigaret.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Net als in bed. Geen verrassingen, gewoon weten waar je aan toe bent.
Ideaal, kan ik daarna weer posten op Fok. Doe mij maar zo'n manquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:38 schreef heloef het volgende:
5 minuutjes, geen voorspel en daarna een biertje en een sigaret.
Zorg maar eens dat je de spiermassa van Rambo kweekt denk ik dan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Rambo wast zich toch ook nooit? Fucking mannelijk dus__!
Nee, ben eerder het omgekeerde.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:38 schreef heloef het volgende:
[..]
5 minuutjes, geen voorspel en daarna een biertje en een sigaret.
staat los van kledingstijl en die associatie heb ik wel bij dasjes, kraagjes en schoentjes en sokjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is maar net hoe je het op wil vatten.
Je kan het ook lezen als dat je gewoon doucht, je haar in model laat knippen en deodorant en parfum gebruikt ipv de halve zwerver/nerd look aan te houden.
Ging meer om het recht toe recht aan gedeelte.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ben eerder het omgekeerde.
Een man die zich goe...iuk bedoel poterig kleedt, hoeft nog niet meteen goed in bed te zijn
Een pak dragen om je zelfverzekerd te voelenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef Royco1 het volgende:
Ik draag graag een pak, voel ik me een stuk zelfverzekerder
Gewoon zo'n Rambo kostuum jeweetsquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Zorg maar eens dat je de spiermassa van Rambo kweekt denk ik dan.
Voor je werk of ook prive ?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef Royco1 het volgende:
Eens kijken of het staat.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef Royco1 het volgende:
Dat was ook de bedoeling. Maar ik vond het al een topic lang er nogal verwijfd aan toe gaan als je 't mij vraagtquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef dawg het volgende:
[..]
staat los van kledingstijl en die associatie heb ik wel bij dasjes, kraagjes en schoentjes en sokjes.
(al die -jes klinkt al verwijfd overigens.)
Het is niet zo dat ik het draag om me zelfverzekerder te voelen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een pak dragen om je zelfverzekerd te voelen
Eens. Niet echt mijn gespreksonderwerpquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling. Maar ik vond het al een topic lang er nogal verwijfd aan toe gaan als je 't mij vraagt
Hij ging in op iemand die het over verzorgd had, hij maakt er zelf van dat hij dasjes etc moet gaan dragen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:40 schreef dawg het volgende:
[..]
staat los van kledingstijl en die associatie heb ik wel bij dasjes, kraagjes en schoentjes en sokjes.
(al die -jes klinkt al verwijfd overigens.)
Allebeiquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:41 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Voor je werk of ook prive ?
ah zo. ik had niet zover teruggelezen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij ging in op iemand die het over verzorgd had, hij maakt er zelf van dat hij dasjes etc moet gaan dragen.
Zoals ik al zei, verzorgd =/ poterig, en hier ging het meer richting poterig met al die kraagjes en knoopjes en zoquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij ging in op iemand die het over verzorgd had, hij maakt er zelf van dat hij dasjes etc moet gaan dragen.
Dit laatste ja. Weet niet hoe het komt maar in pak voel ik me een stuk bazer meestal (nog meerdan normaaldanquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik het draag om me zelfverzekerder te voelen.
Maar ik voel me er wel goed in.
Heb ik nooit gezegd. Mensen lezen niet goed, helaasquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:43 schreef Sinji het volgende:
wtf is er poterig aan een witte overhemd met een das
Onzin, het ging over voorkeuren qua kleding en niemand zegt dat je een sjaaltje moet dragen, er werd enkel gezegd dat er richtlijnen zijn als je een pak draagt. Nou vind ik een pak dragen juist niet verwijfd, maar vooruit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, verzorgd =/ poterig, en hier ging het meer richting poterig met al die kraagjes en knoopjes en zo
Je leest zelf ook niet goed.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd. Mensen lezen niet goed, helaas
Dit. Al heb ik geen helemaal witte overhemden en bij m'n pak heb ik een rodequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:43 schreef Sinji het volgende:
wtf is er poterig aan een witte overhemd met een das
Het is net als een vrouw met opvul BH, er blijft niks van over als het uitgaat. Wie hou je dan voor de gek?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
Het is niet zo dat ik het draag om me zelfverzekerder te voelen.
Maar ik voel me er wel goed in.
Klinkt apartquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit. Al heb ik geen helemaal witte overhemden en bij m'n pak heb ik een rode
Als ik het zo hoor dan klinkt het altijd als ongelofelijk veel werk en regels en helaas vrees ik dat ze ook nog elk seizoen allemaal wijzigen als "de mode" wijzigt. Ik wil een vriendin die het niet zo moeilijk maakt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef Sephael het volgende:
[..]
Eens. Niet echt mijn gespreksonderwerp
Het ging over of een man verzorgd is, maar ging steeds meer richting "de regels van het correct kleden"quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Onzin, het ging over voorkeuren qua kleding en niemand zegt dat je een sjaaltje moet dragen, er werd enkel gezegd dat er richtlijnen zijn als je een pak draagt. Nou vind ik een pak dragen juist niet verwijfd, maar vooruit.
Zie je neuken doet een mens goed, hoor die jongen praten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit laatste ja. Weet niet hoe het komt maar in pak voel ik me een stuk bazer meestal (nog meerdan normaaldan)
Dus verzorgt, sjaaltje en knoopjes maken een man homo? Is dat niet heel erg met nadruk op heel erg bekrompen denken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, verzorgd =/ poterig, en hier ging het meer richting poterig met al die kraagjes en knoopjes en zo
Ik heb een blauw. En een wit met streepjesquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit. Al heb ik geen helemaal witte overhemden en bij m'n pak heb ik een rode
Het is niet moeilijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor dan klinkt het altijd als ongelofelijk veel werk en regels en helaas vrees ik dat ze ook nog elk seizoen allemaal wijzigen als "de mode" wijzigt. Ik wil een vriendin die het niet zo moeilijk maakt.
Het is niet dat ik zonder pak helemaal geen zelfvertrouwen heb.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is net als een vrouw met opvul BH, er blijft niks van over als het uitgaat. Wie hou je dan voor de gek?
Het is niet te verklaren. Als ik een pak aan heb voel ik mij gewoon een stuk zelfverzekerder dan zonder pak, het is iets in het brein wat je zo laat denken wat een pak triggered. Dat jij het niet zo ziet kan zo zijn, maar als de man in kwestie ineens wel op mensen af durft te stappen in een kroeg, en zijn "waarde" in de kroeg voelt stijgen, heeft het pak zijn beoogde effect al direct.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is net als een vrouw met opvul BH, er blijft niks van over als het uitgaat. Wie hou je dan voor de gek?
Wordt 's ochtends eens wakker, loop naar de spiegel en zeg tegen jezelf: 'Ik ben baas'. Zou moeten helpen met zelfverzekerder worden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie je neuken doet een mens goed, hoor die jongen praten.
M'n zusje was en is altijd met mode bezig. Ik was altijd precies het tegenovergestelde en droeg altijd dat wat ik wou en niets anders.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor dan klinkt het altijd als ongelofelijk veel werk en regels en helaas vrees ik dat ze ook nog elk seizoen allemaal wijzigen als "de mode" wijzigt. Ik wil een vriendin die het niet zo moeilijk maakt.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk.![]()
Het is net zo moeilijk als je het zelf maakt.
Draag wat je zelfs leuk vind, klaar.
Zo doe ik het ook, mensen die mij kledingadvies willen geven kunnen zich de moeite besparen ik heb smaak en twee ogen ik kom er zelf wel uit.
Nee, dat heb je fout begrepen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus verzorgt, sjaaltje en knoopjes maken een man homo? Is dat niet heel erg met nadruk op heel erg bekrompen denken?
Ik knip en vijl me nagels, dan zal ik nu dus homo moeten zijn volgens jou redenatie?
Ik neuk wel een breezerslet van 14, seks en liefde is toch niks waard.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wordt 's ochtends eens wakker, loop naar de spiegel en zeg tegen jezelf: 'Ik ben baas'. Zou moeten helpen met zelfverzekerder worden.
Metroseksueel of homo, maar dat denken ze op fok zo. In real life is dat anders, beter dat je jezelf goed verzorgd dan dat je d'rbij loopt als één of andere zwerver.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus verzorgt, sjaaltje en knoopjes maken een man homo? Is dat niet heel erg met nadruk op heel erg bekrompen denken?
Ik knip en vijl me nagels, dan zal ik nu dus homo moeten zijn volgens jou redenatie?
Kijk, hier heb ik wel weer respect voor. Gewoon dragen wat je zelf wilt dragen en niks al die regeltjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk.![]()
Het is net zo moeilijk als je het zelf maakt.
Draag wat je zelfs leuk vind, klaar.
Zo doe ik het ook, mensen die mij kledingadvies willen geven kunnen zich de moeite besparen ik heb smaak en twee ogen ik kom er zelf wel uit.
De regel is simpel denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Erg zwart wit, er zit nog een hele mensheid tussenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Metroseksueel of homo, maar dat denken ze op fok zo. In real life is dat anders, beter dat je jezelf goed verzorgd dan dat je d'rbij loopt als één of andere zwerver.
Maat van mij heeft ook jaren voor lul gelopen met zijn Justin Bieber kapsel voordat Justin Bieber populair werd (en dus ook dat kapsel), nu is het ineens de man en heeft hij de meiden aan zijn voeten -_-.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De regel is simpel denk ik.
Je moet kleding dragen wat jij leuk en fijn vind zitten.
Wat je niet moet doen is bepaalde kleding niet gaan dragen omdat je omgeving mogelijk kan zeggen dat je verwijft ben of wat dan ook.
Je moet je eigen stijl vinden en dat gaan dragen. Schijt aan wat anderen er van zeggen.
Wat vind jij homo dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Erg zwart wit, er zit nog een hele mensheid tussen
Jij zegt letterlijk, verzorgt kraagjes en knoopjes is poterich.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat heb je fout begrepen.
Smaak heb ik dan niet, maar ik kom er ook zelf wel uitquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
zal ie blij mee zijn, een horde van die hysterische schapen achter zich aan die alleen geinteresseerd zijn omdat zijn kapsel hen doet denken aan dat kindsterretje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Maat van mij heeft ook jaren voor lul gelopen met zijn Justin Bieber kapsel voordat Justin Bieber populair werd (en dus ook dat kapsel), nu is het ineens de man en heeft hij de meiden aan zijn voeten -_-.
Ik zal het evfen uitleggen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij zegt letterlijk, verzorgt kraagjes en knoopjes is poterich.
Dus zo slecht heb ik het niet begrepen.
Wat vind jij poterig.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had het niet over homo, ik had het over poterig
Wtf? Poterig is toch homo?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had het niet over homo, ik had het over poterig
Je kan wel alles gaan aanpassen tot dat vrouwen je leuk vinden maar wat voor een nut heeft dat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk, hier heb ik wel weer respect voor. Gewoon dragen wat je zelf wilt dragen en niks al die regeltjes.
Niet exact het zelfde sinjiquote:
Precies, en dit ook gaan uitstralen en je bent al op de goede wegquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan wel alles gaan aanpassen tot dat vrouwen je leuk vinden maar wat voor een nut heeft dat?
Dit ben ik, ik draag deze kleren, ik heb dit haar en deze kop, bevalt het niet dan rot je maar op.
Ik ga me niet aanpassen aan de smaak van vrouwelijk Nederland.
En het is ook nog eens een ginger, vinden bepaalde meiden ook nog eens hot, een "gingerbieber". Die vriendin is ook een aandachtshoer (zoals ik dat noem als je zelfs op Facebook zet als je gaat scheiten) , dus ik heb er eerder medelijden mee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:53 schreef dawg het volgende:
[..]
zal ie blij mee zijn, een horde van die hysterische schapen achter zich aan die alleen geinteresseerd zijn omdat zijn kapsel hen doet denken aan dat kindsterretje.
Precies, zoiets jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:55 schreef WokkelKardinaal het volgende:
alle knoopjes dicht met das, riem matchen met schoenen, donkere broek, Ray-Ban etc
Dat heet metroseksueel vriend.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet exact het zelfde sinji
Iemand die homo is, is homo.
iemand die poterig is, komt over als een homo maar hoeft het nog niet te zijn.
Groot verschil sinji
Niet exact het zelfde heloef.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heet metroseksueel vriend.
Pot heeft eerder met lesbiennes te maken.
Hey magnetronkoffie. Ik snap nu je punt magnetronkoffie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet exact het zelfde sinji
Iemand die homo is, is homo.
iemand die poterig is, komt over als een homo maar hoeft het nog niet te zijn.
Groot verschil sinji
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
hey magnetronkoffie. Ik snap nu je punt magnetronkoffie.Yup, maar we hebben het tenminste niet meer over kleding want die discussie was saai aan het wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is er tenminste weer wat leven in de brouwerij
Het is geen aanval ik zeg alleen dat een pot een slechte benaming is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet exact het zelfde heloef.
Goddammid give me a break lol!
Hij neemt zichzelf veel en veel te serieus. Nooit chillquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is geen aanval ik zeg alleen dat een pot een slechte benaming is.
Jawel, maar het boeit me gewoon niet zo veel als de meeste anderen hier. Dat was eigenlijk mijn punt zo'n beetjequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:58 schreef Sinji het volgende:
We zitten hier in het versiertopic man. Vind je het niet logisch dat het soms kan uitdraaien tot kleding?
En dat begon ook nog eens omdat ik het uitgaan met pak aansneedquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yup, maar we hebben het tenminste niet meer over kleding want die discussie was saai aan het worden
Nu is er tenminste weer wat leven in de brouwerij
Ik ben ook vaak serieus, alleen kunnen de reacties die ik krijg me niet altijd zoveel schelen als die reacties voor anderen wat kunnen schelen, of zoquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij neemt zichzelf veel en veel te serieus. Nooit chill
Down the drain, allesquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
En dat begon ook nog eens omdat ik het uitgaan met pak aansneed.
Grappige is, er waren steeds minder berichten van vrouwen, terwijl het over kleding gaat. Wat gebeurd er met deze wereld !
Betreft pakken dragen horen daar ongeschreven regeltjes bij. Dat zit bij het dragen van een pak. Anders kom je over als iemand die het nooit draagt. Vergelijk het met autorijden. Als je dat niet kan is dat precies te zien.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zal het evfen uitleggen.
Ik had het over al die regeltjes die ter sprake kwamen, zoals bijvoorbeeld die knoopjes wanneer die wel en wanneer niet dicht moeten. En zo zijn er vast nog wel 1000 van die regeltjes op te noemen, maar waar hebben we het over!?? Al die regeltjes zijn allemaal niet zo belangrijk
Een corset doet het altijd wel goed bij de meeste mannenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goedzo! Al wat in gedachten?
Laat me wat dingen zien die je zou willen kopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Boeiend dat het jou niet boeit, dan praat je toch niet mee of begin je ergens anders over ipv te zeurenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar het boeit me gewoon niet zo veel als de meeste anderen hier. Dat was eigenlijk mijn punt zo'n beetje
Een tikkie metroseksueel is het wel, maar is dat erg? Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:00 schreef mrk.n het volgende:
Ik ben trouwens metroseksueel genoemd hier omdat ik mijn gezicht soms insmeer met een bepaalde creme (nu niet meer nodig) en mijn lichaam insmeer met bepaalde bodylotion omdat het anders droog wordt. En ik bezig ben met kleding en er goed verzorgd uit wil zien.
dus eigenlijk maakt de man de kleding, ipv andersom?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Betreft pakken dragen horen daar ongeschreven regeltjes bij. Dat zit bij het dragen van een pak. Anders kom je over als iemand die het nooit draagt. Vergelijk het met autorijden. Als je dat niet kan is dat precies te zien.
Normale kleding.
Tja dat is juist het leukste. Er zijn inderdaad heel veel ongeschreven regels. Die zorgen er voor dat je noet voor lul loopt.
Maar je kan juist spelen met die regels. En op die manier je eigen stijl samen stellen.
Poot daarentegen is wel degelijk een synoniem voor homofiel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is geen aanval ik zeg alleen dat een pot een slechte benaming is.
Hier het zelfde!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:00 schreef mrk.n het volgende:
Ik ben trouwens metroseksueel genoemd hier omdat ik mijn gezicht soms insmeer met een bepaalde creme (nu niet meer nodig) en mijn lichaam insmeer met bepaalde bodylotion omdat het anders droog wordt. En ik bezig ben met kleding en er goed verzorgd uit wil zien.
Hmm...mooie uitleg, ook_gekquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Betreft pakken dragen horen daar ongeschreven regeltjes bij. Dat zit bij het dragen van een pak. Anders kom je over als iemand die het nooit draagt. Vergelijk het met autorijden. Als je dat niet kan is dat precies te zien.
Normale kleding.
Tja dat is juist het leukste. Er zijn inderdaad heel veel ongeschreven regels. Die zorgen er voor dat je noet voor lul loopt.
Maar je kan juist spelen met die regels. En op die manier je eigen stijl samen stellen.
Ik ga denk ik wat alternatievere kleding dragen, ik heb altijd wel bewondering voor mensen met een gothic kledingstijl.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Goedzo! Al wat in gedachten?
Eerlijk gezegd kom je altijd over als een zeikerd. Maar dit doet anderen niet zoveel. Uit je posts is vaak te zien dat jij je heel snel opwindt om kleine zaken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak serieus, alleen kunnen de reacties die ik krijg me niet altijd zoveel schelen als die reacties voor anderen wat kunnen schelen, of zo
Dat zeg ik, een corsetquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga denk ik wat alternatievere kleding dragen, ik heb altijd wel bewondering voor mensen met een gothic kledingstijl.
Waarom niet dragen wat je zelf leuk vind in plaats van je kleden naar een groep anderen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga denk ik wat alternatievere kleding dragen, ik heb altijd wel bewondering voor mensen met een gothic kledingstijl.
Het ging meer om het meteen koppelen aan seksualiteit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Poot daarentegen is wel degelijk een synoniem voor homofiel.
Dat vind ik dus leuk he.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom niet dragen wat je zelf leuk vind in plaats van je kleden naar een groep anderen?
Ik niet, ik vind het eerder normaal. Ik wil namelijk niet met een droge huid rondlopen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Een tikkie metroseksueel is het wel, maar is dat erg? Ik vind van niet.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hier het zelfde!!
Je moest ze eens horen toen ik op m werk me nagels zat te vijlen
Blijkbaar vindt ze gothic kleding leuk. Lees je wel?quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom niet dragen wat je zelf leuk vind in plaats van je kleden naar een groep anderen?
I present you heaven: http://www.large.nl/quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |