Als jezelf en iedereen zal van je houdenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:24 schreef heloef het volgende:
Een pak, niks voor mij. Klaar.
Ik ben nu benieuwd hoe ik later naar het Televizier en Radioring gala ga.
Ik draag nooit een stropdas juist omdat ik het bovenste knoopje niet dicht krijgquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Exactly, bovenste alleen dicht als je een stropdas omhebt.
Oh en mannen, doe geen stropdas om als je 'm niet fatsoenlijk kunt knopen
Handige ijsbreker zoiets jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:25 schreef Newbie114 het volgende:
Wat een maat van mij gedaan heeft (Fransoos): hij had op internet zo'n fluffy hond knuffeldier ofzo gevonden, dat gekocht en in z'n zak gedaan dat z'n hoofd (van dat ding) er nog uit stak. Veel meisjes die 'm daarop hebben aangesproken![]()
(hij is wel de sociaalste en afgetraindste persoon die ik ken, en een erge player)
Gelukkig is er youtube met goede filmpjes tegenwoordig, dat doet wonderenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd, bovenste knoop openlaten. Anders voelt het zo verstikkendquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe lang die is
En knoopje niet tot je strot dicht doen. Maar bovenste open laten.
Goede winkels hebben overhemden met een bredere halsquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik draag nooit een stropdas juist omdat ik het bovenste knoopje niet dicht krijg
Ja duh over een paar jaar ben ik de meeste geliefde DJ en presentator van dit land.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als jezelf en iedereen zal van je houden
lol, guiltyquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:25 schreef Newbie114 het volgende:
Wat een maat van mij gedaan heeft (Fransoos): hij had op internet zo'n fluffy hond knuffeldier ofzo gevonden, dat gekocht en in z'n zak gedaan dat z'n hoofd (van dat ding) er nog uit stak. Veel meisjes die 'm daarop hebben aangesproken![]()
(hij is wel de sociaalste en afgetraindste persoon die ik ken, en een erge player)
Wat een hoop regeltjes en zo zeg, je zou als man bijna een vrouw moeten worden voor je het eindelijk eens goed doet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier nog een.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:24 schreef benzin het volgende:
En ik moet dus ook nog een pak kopen de komende paar jaar
Kan het goed dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Wat een hoop regeltjes en zo zeg, je zou als man bijna een vrouw moeten worden voor je het eindelijk eens goed doet.
Maar wat ik heb gezegd is voor mij persoonlijk, ik tel niet voor elke andere vrouwquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Wat een hoop regeltjes en zo zeg, je zou als man bijna een vrouw moeten worden voor je het eindelijk eens goed doet.
Heb jij dat ook gedaan? Gaafquote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar wat ik heb gezegd is voor mij persoonlijk, ik tel niet voor elke andere vrouw
Goed om te weten. Ik heb me er amper in verdieptquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Goede winkels hebben overhemden met een bredere hals
Maar als je ze niet echt per se nodig hebt is het zonde van het geldquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goed om te weten. Ik heb me er amper in verdiept
En wanneer het koud is een sjaaltje om die goed bij de overhemd past.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
mylifeisgrey lees dit nou! Crutch zegt het ook.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je moet het wel kunnen dragen natuurlijk, oftewel; je persoonlijkheid moet er wel bijpassen.
Als je een hoed opzet en nog steeds verlegen bent, ben je niet ineens 'the man' omdat je een hoed ophebt.
Yus, een overhemd is bij de meeste winkels niet bepaald goedkoop. Je bent toch al snel een euro of ¤40/50+ kwijt in een degelijke winkel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar als je ze niet echt per se nodig hebt is het zonde van het geld
Och, alleen weleens voor een receptie, maar dan blijft dat knoopje ook gewoon los. Jammer danquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar als je ze niet echt per se nodig hebt is het zonde van het geld
Een echte man verzorgd zichzelf en zorgt ervoor dat hij dames kan aantrekken. Niets vrouwelijks aanquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een echte man verzorgd zichzelf en zorgt ervoor dat hij dames kan aantrekken. Niets vrouwelijks aan
Ben één keer zo debiel geweest om in een Feyenoord shirt uit te gaan omdat ik in de mood was (volgende dag speelde we tegen Ajax) , als ik daar aan terugdenk moet ik me eigenlijk kapot schamen, daar gaat natuurlijk niets in lukken, maar dat is inmiddels al 5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een echte man verzorgd zichzelf en zorgt ervoor dat hij dames kan aantrekken. Niets vrouwelijks aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |