Oh ik lurk hier wel eens, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat bij zo zou kunnen zijn![]()
Wie ben jij trouwens? Heb ik iets gemist?
* ook_gek heeft geen pak nodig. Ben al leuk van me zelfquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou als eerste reactie zoiets hebben van 'gast, doe normaal, je bent in een club/kroeg'. Maar als je met me zou gaan praten ofzo, zou ik het stiekem tof vinden, want mannen in pak
Ja, nou weet ik de belangrijkste dingen nog niet, maar goed, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ik lurk hier wel eens, gewoon omdat het kan
Mooie schoenen, leuke jeans, overhemd + colbertje kan ook al heel tof zijnquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ik ga een pak kopen en daarmee naar de kroeg zaterdag![]()
Haha grapje.
Hangt van de situatie weer af natuurlijk, ik heb nog nooit in pak gelopen.
Ja pak jasje op een bruiloft en dat werd me aangepraat omdat het "zo hoorde"
Ik ook niet, ik heb gewoon een rotpak, vind het best leuk af en toe om helemaal net ergens heen te gaan (mits speciale gebeurtenis). Jasje doe ik dan al snel uit eigenlijk, want dat zit voor geen meter.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik draag mijn pak juist helemaal niet graag
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hangt van de pak af. Maar een stralend wit overhemd met een dunne zwarte das doet het altijd goed. Colbert of jas is niet nodig.
Niet op die manier:quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, nou weet ik de belangrijkste dingen nog niet, maar goed, je hebt gelijk
Maar hem zou ik sowieso wel kapot neukenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:21 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus.
Maar zonder de jas, want too much.
Wat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ik ga een pak kopen en daarmee naar de kroeg zaterdag![]()
Haha grapje.
Hangt van de situatie weer af natuurlijk, ik heb nog nooit in pak gelopen.
Ja pak jasje op een bruiloft en dat werd me aangepraat omdat het "zo hoorde"
Je hebt me nog niet kunnen overtuigen waar je precies onder valt.quote:
INDERDAADquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar hem zou ik sowieso wel kapot neuken
JAquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat?
Je bent 25+ en nog nóoit in pak gelopen? I don't believe
Zijn er meer hoor, goede vriend van mij heeft precies hetzelfde, die draagt hem het liefst zo weinig mogelijk. Ik had laatst toevallig een pak aan voor een advocaten rollenspel tijdens m'n college, dan vind ik het toch erg gaaf om ermee naar school te gaan en daarin te pleiten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik draag mijn pak juist helemaal niet graag
Je moet het wel kunnen dragen natuurlijk, oftewel; je persoonlijkheid moet er wel bijpassen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:13 schreef Keyos het volgende:
Wat ik mij nou al een tijdje afvraag, ik heb eens een boek gelezen over hoe te handelen in de kroeg (gewoon als knowledge, want ik ben dramatisch in het uitlezen van interesses en wanneer ik verder kan gaan), en daar stond in dat het helpt als je op de één of andere manier opvalt , dat je iets anders hebt dan wat je vrienden om je heen aan hebben (ik geef een voorbeeld, een hoed). Hoe vinden de meeste vrouwen het als een man in de Pub zit met een heel of half pak aan, is het dan:
1) Wat is die gozer overdressed met een pak
2) Interessant, maar even kijken hoe hij is?
3) Vul random in
Ik zit er namelijk eens aan te denken om eens een keer uit te gaan met m'n pak, Barney Stinson (How I Met Your Mother) style.
[ afbeelding ]
NAC Bredaquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welke club is die zwart-gele, want dat is geen Vitesse
Als je met of zonder pak iets gaat afrekenen bij de kassa maakt al verschil..quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je moet het wel kunnen dragen natuurlijk, oftewel; je persoonlijkheid moet er wel bijpassen.
Als je een hoed opzet en nog steeds verlegen bent, ben je niet ineens 'the man' omdat je een hoed ophebt.
Wat wel is, bij mij althans, is dat ik me in een pak wel onweerstaanbaar voel. Het doet iets met je.
Hangt er van af hoe lang die isquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mooie schoenen, leuke jeans, overhemd + colbertje kan ook al heel tof zijn
En dan blouse UIT je jeans
Schoenen zijn de enige kleding die ik zelf koop;quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ritueel verbranden en vraag aan Sinji maar tips voor normale schoenen.
En ik moet dus ook nog een pak kopen de komende paar jaarquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:22 schreef Sinji het volgende:
Wat?
Je bent 25+ en nog nóoit in pak gelopen? I don't believe
Exactly, bovenste alleen dicht als je een stropdas omhebt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe lang die is
En knoopje niet tot je strot dicht doen. Maar bovenste open laten.
Ik kijk er ook nooit naar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:24 schreef benzin het volgende:
Ik ben ook helemaal zwaar geschokt dat zoveel vrouwen hier zeggen naar schoenen te kijken, ik kijk nooit naar welke schoenen mensen aan hun voeten hebben zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |