Iedere man in een Feyenoord shirt dient ook afgewezen te worden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ben één keer zo debiel geweest om in een Feyenoord shirt uit te gaan omdat ik in de mood was (volgende dag speelde we tegen Ajax) , als ik daar aan terugdenk moet ik me eigenlijk kapot schamen, daar gaat natuurlijk niets in lukken.
Haha, daarin ga je niet snel iemand versieren neequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ben één keer zo debiel geweest om in een Feyenoord shirt uit te gaan omdat ik in de mood was (volgende dag speelde we tegen Ajax) , als ik daar aan terugdenk moet ik me eigenlijk kapot schamen, daar gaat natuurlijk niets in lukken, maar dat is inmiddels al 5 jaar geleden.
Deze man, wijsheid.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedere man in een Feyenoord shirt dient ook afgewezen te worden.
Dit ja, al ben ik pas met fatsoenlijk verzorgen (nouja, met kan er mee door) en mijn tijd nemen bij oa winkelen begonnen zo'n 2 maand geleden ofzo (dus ben er niet echt goed in enzoquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een echte man verzorgd zichzelf en zorgt ervoor dat hij dames kan aantrekken. Niets vrouwelijks aan
Dan ben ik als autist maar geen echte man. Sorrie, maar ik ben nou eenmaal geen manwijf.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een echte man verzorgd zichzelf en zorgt ervoor dat hij dames kan aantrekken. Niets vrouwelijks aan
Mannen in polo's of truien in neutrale kleuren en al dan niet gestreept blijkbaar ookquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Neem jezelf niet zo serieus manquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben ik als autist maar geen echte man. Sorrie, maar ik ben nou eenmaal geen manwijf.
Hé , ik hield me hier in toen je over de Ajax sjaal begonquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, okee goed punt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hé , ik hield me hier in toen je over de Ajax sjaal begon.
Polo's he? Laat eens zien wat voor een type?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mannen in polo's of truien in neutrale kleuren en al dan niet gestreept blijkbaar ook
Ja sorrie, maar ik vind dat geneuzel over kraagjes, dasjes, sokjes en schoentjes die "Ah nee, dat kan ech nie hoor" eerder poterig dan mannelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef Sinji het volgende:
LOL Feyenoord
[..]
Neem jezelf niet zo serieus man
De recht toe recht aan man!quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja sorrie, maar ik vind dat geneuzel over kraagjes, dasjes, sokjes en schoentjes die "Ah nee, dat kan ech nie hoor" eerder poterig dan mannelijk.
Sorrie
Verzorgd = normaal ( iig zou normaal moeten zijn )quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja sorrie, maar ik vind dat geneuzel over kraagjes, dasjes, sokjes en schoentjes die "Ah nee, dat kan ech nie hoor" eerder poterig dan mannelijk.
Sorrie
verzorgd =/ poterig. Mijn mening dan
Met bepaalde kleding zijn er gewoon ongeschreven regels waar je je aan moet houden als je niet voor schut wil staan. Als je een pak draagt en je stropdas ziet er niet uit en je hebt beide knopen dicht, sta je voor lul en hoor je geen pak te hebben. Maar dat zijn pakken regels, die horen wat strenger te zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie
Dus een slons = mannelijk?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie
Ik heb er geen foto's van. Beter ook maar van nietquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Polo's he? Laat eens zien wat voor een type?
Klopt, maar poterig =/ niet normaal. Niet voor een echte man vind ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:37 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Verzorgd = normaal ( iig zou normaal moeten zijn )
Is maar net hoe je het op wil vatten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie
Ik vind het wel leuk, tot een bepaald punt dan. Al draag ik geen das.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie
We hadden het al een topic lang over verve...ik bedoel, kledingquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Net als in bed. Geen verrassingen, gewoon weten waar je aan toe bent.
5 minuutjes, geen voorspel en daarna een biertje en een sigaret.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Net als in bed. Geen verrassingen, gewoon weten waar je aan toe bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |