Dit. Al heb ik geen helemaal witte overhemden en bij m'n pak heb ik een rodequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:43 schreef Sinji het volgende:
wtf is er poterig aan een witte overhemd met een das
Het is net als een vrouw met opvul BH, er blijft niks van over als het uitgaat. Wie hou je dan voor de gek?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
Het is niet zo dat ik het draag om me zelfverzekerder te voelen.
Maar ik voel me er wel goed in.
Klinkt apartquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit. Al heb ik geen helemaal witte overhemden en bij m'n pak heb ik een rode
Als ik het zo hoor dan klinkt het altijd als ongelofelijk veel werk en regels en helaas vrees ik dat ze ook nog elk seizoen allemaal wijzigen als "de mode" wijzigt. Ik wil een vriendin die het niet zo moeilijk maakt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef Sephael het volgende:
[..]
Eens. Niet echt mijn gespreksonderwerp
Het ging over of een man verzorgd is, maar ging steeds meer richting "de regels van het correct kleden"quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Onzin, het ging over voorkeuren qua kleding en niemand zegt dat je een sjaaltje moet dragen, er werd enkel gezegd dat er richtlijnen zijn als je een pak draagt. Nou vind ik een pak dragen juist niet verwijfd, maar vooruit.
Zie je neuken doet een mens goed, hoor die jongen praten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit laatste ja. Weet niet hoe het komt maar in pak voel ik me een stuk bazer meestal (nog meerdan normaaldan)
Dus verzorgt, sjaaltje en knoopjes maken een man homo? Is dat niet heel erg met nadruk op heel erg bekrompen denken?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, verzorgd =/ poterig, en hier ging het meer richting poterig met al die kraagjes en knoopjes en zo
Ik heb een blauw. En een wit met streepjesquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit. Al heb ik geen helemaal witte overhemden en bij m'n pak heb ik een rode
Het is niet moeilijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor dan klinkt het altijd als ongelofelijk veel werk en regels en helaas vrees ik dat ze ook nog elk seizoen allemaal wijzigen als "de mode" wijzigt. Ik wil een vriendin die het niet zo moeilijk maakt.
Het is niet dat ik zonder pak helemaal geen zelfvertrouwen heb.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is net als een vrouw met opvul BH, er blijft niks van over als het uitgaat. Wie hou je dan voor de gek?
Het is niet te verklaren. Als ik een pak aan heb voel ik mij gewoon een stuk zelfverzekerder dan zonder pak, het is iets in het brein wat je zo laat denken wat een pak triggered. Dat jij het niet zo ziet kan zo zijn, maar als de man in kwestie ineens wel op mensen af durft te stappen in een kroeg, en zijn "waarde" in de kroeg voelt stijgen, heeft het pak zijn beoogde effect al direct.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is net als een vrouw met opvul BH, er blijft niks van over als het uitgaat. Wie hou je dan voor de gek?
Wordt 's ochtends eens wakker, loop naar de spiegel en zeg tegen jezelf: 'Ik ben baas'. Zou moeten helpen met zelfverzekerder worden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie je neuken doet een mens goed, hoor die jongen praten.
M'n zusje was en is altijd met mode bezig. Ik was altijd precies het tegenovergestelde en droeg altijd dat wat ik wou en niets anders.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor dan klinkt het altijd als ongelofelijk veel werk en regels en helaas vrees ik dat ze ook nog elk seizoen allemaal wijzigen als "de mode" wijzigt. Ik wil een vriendin die het niet zo moeilijk maakt.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk.![]()
Het is net zo moeilijk als je het zelf maakt.
Draag wat je zelfs leuk vind, klaar.
Zo doe ik het ook, mensen die mij kledingadvies willen geven kunnen zich de moeite besparen ik heb smaak en twee ogen ik kom er zelf wel uit.
Nee, dat heb je fout begrepen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus verzorgt, sjaaltje en knoopjes maken een man homo? Is dat niet heel erg met nadruk op heel erg bekrompen denken?
Ik knip en vijl me nagels, dan zal ik nu dus homo moeten zijn volgens jou redenatie?
Ik neuk wel een breezerslet van 14, seks en liefde is toch niks waard.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wordt 's ochtends eens wakker, loop naar de spiegel en zeg tegen jezelf: 'Ik ben baas'. Zou moeten helpen met zelfverzekerder worden.
Metroseksueel of homo, maar dat denken ze op fok zo. In real life is dat anders, beter dat je jezelf goed verzorgd dan dat je d'rbij loopt als één of andere zwerver.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus verzorgt, sjaaltje en knoopjes maken een man homo? Is dat niet heel erg met nadruk op heel erg bekrompen denken?
Ik knip en vijl me nagels, dan zal ik nu dus homo moeten zijn volgens jou redenatie?
Kijk, hier heb ik wel weer respect voor. Gewoon dragen wat je zelf wilt dragen en niks al die regeltjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk.![]()
Het is net zo moeilijk als je het zelf maakt.
Draag wat je zelfs leuk vind, klaar.
Zo doe ik het ook, mensen die mij kledingadvies willen geven kunnen zich de moeite besparen ik heb smaak en twee ogen ik kom er zelf wel uit.
De regel is simpel denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Erg zwart wit, er zit nog een hele mensheid tussenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Metroseksueel of homo, maar dat denken ze op fok zo. In real life is dat anders, beter dat je jezelf goed verzorgd dan dat je d'rbij loopt als één of andere zwerver.
Maat van mij heeft ook jaren voor lul gelopen met zijn Justin Bieber kapsel voordat Justin Bieber populair werd (en dus ook dat kapsel), nu is het ineens de man en heeft hij de meiden aan zijn voeten -_-.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De regel is simpel denk ik.
Je moet kleding dragen wat jij leuk en fijn vind zitten.
Wat je niet moet doen is bepaalde kleding niet gaan dragen omdat je omgeving mogelijk kan zeggen dat je verwijft ben of wat dan ook.
Je moet je eigen stijl vinden en dat gaan dragen. Schijt aan wat anderen er van zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |