Nee, zoiets kan je simpelweg niet met zekerheid zeggen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent toch nog steeds bezig je misstappen proberen recht te zetten?
Sommige mensen wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:13 schreef mrk.n het volgende:
Maar, je neemt toch ook geen vaste relatie met iemand enkel om het uiterlijk?
Het punt is dat je deze situatie wilt voorkomen door te gaan voor het totaalplaatje en niet 'genoegen' neemt met alleen het innerlijk. Je leeft in deze wereld voor je eigen geluk uiteindelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor sommige mannen gaat het idd niet verder dan dat. Zal ook nog wel een beetje horen bij een bepaalde leeftijd.
Ik dacht dat je daarom nog steeds problemen hebt met de vriendinnen en vader van je vriendin.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:14 schreef mrk.n het volgende:
Nee, zoiets kan je simpelweg niet met zekerheid zeggen.
Dus dan image ineens belangrijker dan iemand die je gewoon heel erg gesteund heeft in moeilijke tijden, waar je leuke tijden mee beleefd hebt ??quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Uiteraard gaat het verder dan dat, maar als je ineens iemand leert kennen die beter past bij de image v[quote]Op vrijdag 4 november 2011 16:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Uiteraard gaat het verder dan dat, maar als je ineens iemand leert kennen die beter past bij de image van je droomvrouw én de persoonlijkheid je ook aan staat gaat het een hele lastige situatie worden.
Maar wat heeft dat te maken met het 'recht zetten' in dit topic, volgens jou?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daarom nog steeds problemen hebt met de vriendinnen en vader van je vriendin.
Als je volwassen bent? Vind ik vreemd.quote:
Wie neemt hier genoegen met alleen het innerlijk dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:14 schreef Sinji het volgende:
Het punt is dat je deze situatie wilt voorkomen door te gaan voor het totaalplaatje en niet 'genoegen' neemt met alleen het innerlijk. Je leeft in deze wereld voor je eigen geluk uiteindelijk.
Kijk, dat gaat natuurlijk ook gewoon meewegen. Als je zo dol op iemand bent en zo van iemand houd dat ze alles voor je is ben je gewoon al binnen met haar. Waar het mij wel om gaat is dat ik nooit een relatie zou beginnen met iemand als ik niet zeker weet dat ze perfect bij mij zou passen. Ik wil bijvoorbeeld geen vriendin hebben om maar een vriendin te hebben (de situatie dat een meid gek op mij zou zijn en ik het wel best zou vinden), dan gaat het vrij snel fout als er iets op je pad komt. Dat ga ik iemand niet aandoen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dus dan image ineens belangrijker dan iemand die je gewoon heel erg gesteund heeft in moeilijke tijden, waar je leuke tijden mee beleefd hebt ??
Mensen die zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie neemt hier genoegen met alleen het innerlijk dan?
Dat jij insinueerde dat je er minder mee zit dan mensen denken als je vreemd gaat. Jij bent een voorbeeld van iemand die de prijs moet betalen van een of meerdere misstappen. Maar misschien zie je dit zelf niet als een probleem.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:16 schreef mrk.n het volgende:
Maar wat heeft dat te maken met het 'recht zetten' in dit topic, volgens jou?
Ik vind het ook belangrijker, maar dat betekent niet dat het uiterlijk niet mee speelt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:19 schreef formerjellybean het volgende:
Oh dat zal ik wel weer zijnPersoonlijk vind ik innerlijk belangrijker want dat doet er op langere termijn veel meer toe dan alleen uiterlijk.
Daarmee zeg je toch niet dat uiterlijk verwaarloosd kan worden? Het is voor jou alleen ondergeschikt aan het innerlijk, waar helemaal niks mis mee is idd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:19 schreef formerjellybean het volgende:
Oh dat zal ik wel weer zijnPersoonlijk vind ik innerlijk belangrijker want dat doet er op langere termijn veel meer toe dan alleen uiterlijk.
Nee maar dat maakt hij er een beetje van.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daarmee zeg je toch niet dat uiterlijk verwaarloosd kan worden? Het is voor jou alleen ondergeschikt aan het innerlijk, waar helemaal niks mis mee is idd.
Bij deze recht gezetquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:22 schreef formerjellybean het volgende:
Nee maar dat maakt hij er een beetje van.
Yep, als ik in een kroeg zit moet je de keuze maken waar je mee gaat aanpappen. Je weet niet het innerlijk en interesses van mensen, dan ga je 100% zeker af op de persoon die het uiterlijk heeft waar je het meest aangetrokken door voelt + vaak zie je aan het uiterlijk van mensen ook wat de mogelijke interesses zullen zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:21 schreef Myraela het volgende:
Innerlijk is onwijs tof, maar voordat ik daar naar kijk zal het uiterlijk me toch eerst moeten aanspreken.
Ik zeg dat je niet zeker kan weten of je wel/niet vreemdgaat binnen een relatie, dat ligt namelijk aan de situatie. Welke prijs moet ik betalen? Ik heb nog steeds een relatie met haar en alles verloopt ook goed. De situatie is tussen haar en mij, niet tussen haar vader of vriendinnen en mij.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat jij insinueerde dat je er minder mee zit dan mensen denken als je vreemd gaat. Jij bent een voorbeeld van iemand die de prijs moet betalen van een of meerdere misstappen. Maar misschien zie je dit zelf niet als een probleem.
Dit klinkt misschien vreemd, maar ik kijk altijd naar de schoenen om een inschatting te makenquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, als ik in een kroeg zit moet je de keuze maken waar je mee gaat aanpappen. Je weet niet het innerlijk en interesses van mensen, dan ga je 100% zeker af op de persoon die het uiterlijk heeft waar je het meest aangetrokken door voelt + vaak zie je aan het uiterlijk van mensen ook wat de mogelijke interesses zullen zijn.
En wanneer heeft een man de juiste uitstraling voor jou dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik uiterlijk niet zo belangrijk zou vinden, dan zou ik een stuk minder kritisch zijn. Helaas vind ik het dat wel en hoe ik ook probeer er bij sommige mensen doorheen te kijken, toch merk ik dat mijn interesse verloren gaat. Niet op vriendschappelijk vlak, maar wel op seksueel/relatie vlak. Ik vind ook maar weinig mannen aantrekkelijk helaas. En nee, ik val niet op het mooiste van het mooiste, maar ik vind veel mannen een uitstraling van een pannekoek hebben
Dus het interesseert je verder niet dat haar vriendinnen en haar vader er niet achter staan. Lijkt me namelijk niet echt leuk voor haar. Maar goed in jouw wereld draait het alleen om jou, dat was al duidelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:23 schreef mrk.n het volgende:
Ik zeg dat je niet zeker kan weten of je wel/niet vreemdgaat binnen een relatie, dat ligt namelijk aan de situatie. Welke prijs moet ik betalen? Ik heb nog steeds een relatie met haar en alles verloopt ook goed. De situatie is tussen haar en mij, niet tussen haar vader of vriendinnen en mij.
Ik ben met je eens dat je niet met zekerheid kan zeggen wat er in de toekomst gaat gebeuren. Maar nogmaals, op dit moment zou ik het vreselijk vinden als ik een goede relatie had en ik zou vreemd gaan. Gelukkig nog nooit gebeurd in een van mijn relaties.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zeg dat je niet zeker kan weten of je wel/niet vreemdgaat binnen een relatie, dat ligt namelijk aan de situatie. Welke prijs moet ik betalen? Ik heb nog steeds een relatie met haar en alles verloopt ook goed. De situatie is tussen haar en mij, niet tussen haar vader of vriendinnen en mij.
Post eens wat schoenen en je inschatting erbijquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:24 schreef Sinji het volgende:
Dit klinkt misschien vreemd, maar ik kijk altijd naar de schoenen om een inschatting te maken![]()
Vaak klopt het ook nog
Allstars. Haat je me nu?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit klinkt misschien vreemd, maar ik kijk altijd naar de schoenen om een inschatting te maken![]()
Vaak klopt het ook nog
Snelcursus schoenen kijken, kom maar op.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Post eens wat schoenen en je inschatting erbijNu ben ik benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |