Dat zal je 'vriendin' vast leuk vindenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:27 schreef Axel1988 het volgende:
Keertje afspreken? Ik zorg voor de cactusthee.
Geen idee eigenlijk, nooit last van gehad. Vast wel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:22 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Kan je ook niks aan doen als je neerkijkt op mensen.
Ik persoonlijk ook niet zo. Vind het bij anderen wel mooi, maar loop zelf het liefst niet op hakken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik houd sowieso niet van hakken
Ik denk dat Deelnemer ouder is, maar die post hier niet meer zo vaak.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan ben je nog steeds de op een na oudste
Digitaal flirten moet mogen in een relatie vind ikquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zal je 'vriendin' vast leuk vinden
Dan wil ik best een keer digitaal met je afsprekenquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:30 schreef Axel1988 het volgende:
Digitaal flirten moet mogen in een relatie vind ik.
Laat maar ff weten als je komt; lijkt me leuk om ff te meeten als het kan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:29 schreef Sinji het volgende:
http://www.gloweindhoven.nl/
Damn, zo tof dit! Ik weet nu wat ik volgende week ga doen. Als een ninja gewapend met een camera de prachtige nacht op de gevoelige plaat zetten yo. Thanks Axel.
Een beetje dik is 1000 maal beter dan te dunquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:29 schreef mrk.n het volgende:
Wat ik écht een afknapper vind is dat iemand niet goed op haar figuur let qua eten/sporten en (te) dik is. Ik zou dus niks willen met een dikke vrouw.
Daar hou ik je aan cactus... heb je al vaker camsex gehad?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan wil ik best een keer digitaal met je afspreken
Eens, ik wil allebei niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een beetje dik is 1000 maal beter dan te dun
Nog nooit en dat blijft ook zoquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:31 schreef Axel1988 het volgende:
Daar hou ik je aan cactus... heb je al vaker camsex gehad?
Helemaal mee eens; al heb ik qua dik zijn wel een duidelijk omslagpunt... hoe steviger hoe lekkerder; tot een bepaald punt waarop ik ze niet lekker stevig maar dik moet gaan noemen en dan is de lol eraf voor mij. No offense, maar dan zorg je idd ook niet goed voor jezelf zoals gezegd. Sommige hebben aanleg om wat steviger te zijn, niets mis mee... maar echt dik worden heb je wel grotendeels zelf in de hand.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een beetje dik is 1000 maal beter dan te dun
Zal ik zeker doen. Misschien avondje uit daarna in Eindje, ai aiquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Laat maar ff weten als je komt; lijkt me leuk om ff te meeten als het kan.
Wat is stevig in jouw ogen? Ik vind rondingen en goede heupen bij een vrouw ook mooi, maar dat is niet meteen stevig vind ik dan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:33 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens; al heb ik qua dik zijn wel een duidelijk omslagpunt... hoe steviger hoe lekkerder; tot een bepaald punt waarop ik ze niet lekker stevig maar dik moet gaan noemen en dan is de lol eraf voor mij. No offense, maar dan zorg je idd ook niet goed voor jezelf zoals gezegd. Sommige hebben aanleg om wat steviger te zijn, niets mis mee... maar echt dik worden heb je wel grotendeels zelf in de hand.
En niet met een te dunne vrouw. Volgens mij heb je dat trouwens al heel vaak gezegd in dit topic.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:29 schreef mrk.n het volgende:
Wat ik écht een afknapper vind is dat iemand niet goed op haar figuur let qua eten/sporten en (te) dik is. Ik zou dus niks willen met een dikke vrouw.
Ik heb ook een 3 in mijn leeftijd; mag ik bij jullie groepje?...quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:35 schreef formerjellybean het volgende:
yay cactus is dus ook een 30-er
Welkomquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb ook een 3 in mijn leeftijd; mag ik bij jullie groepje?...
Ik kan me momenten bedenken wanneer ik op mensen kan neer kijken. Maar dat maakt mij nog niet arrogant.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Als je arrogant bent kijk je ook neer op mensen.
Dat vond ik vroeger ook, echter kom ik daar van terug. Heb ooit iemand leren kennen die dikker was dan gemiddeld en daar zal ik zo een relatie mee kunnen hebben. Wegens haar karakter en humor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:29 schreef mrk.n het volgende:
Ja goed ik heb vast wel eens op iemand neergekeken, maar als je dat bij vrijwel alle mensen gaat doen dan wordt het mijns inziens echte arrogantie.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kan me momenten bedenken wanneer ik op mensen kan neer kijken. Maar dat maakt mij nog niet arrogant.
Jup, 3 is een cool getalquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:37 schreef Axel1988 het volgende:
Ik heb ook een 3 in mijn leeftijd; mag ik bij jullie groepje?...
Moeilijk te zeggen; verschilt ook een beetje per vrouw waar het vet gaat zitten hoor... en de een kan dan ook net wat meer hebben dan de ander. Ik vind het wel belangrijk dat het niet in gezicht of nek gaat zienquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat is stevig in jouw ogen? Ik vind rondingen en goede heupen bij een vrouw ook mooi, maar dat is niet meteen stevig vind ik dan.
Inderdaad. Op sommige mensen kijk ik gewoon neer, kan ik verder ook niet iets aan doen. Dat is nou eenmaal zo. Ik laat dat trouwens niet merken, soms dan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kan me momenten bedenken wanneer ik op mensen kan neer kijken. Maar dat maakt mij nog niet arrogant.
[..]
Dat vond ik vroeger ook, echter kom ik daar van terug. Heb ooit iemand leren kennen die dikker was dan gemiddeld en daar zal ik zo een relatie mee kunnen hebben. Wegens haar karakter en humor.
Geloof me, als karakter en humor goed zit maakt de verpakking niet meer uit.
Ik geloof dat dit voor veel mensen geldt, maar het blijft subjectief. Uiteindelijk wil je gaan voor je ideaalbeeld.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Dat vond ik vroeger ook, echter kom ik daar van terug. Heb ooit iemand leren kennen die dikker was dan gemiddeld en daar zal ik zo een relatie mee kunnen hebben. Wegens haar karakter en humor.
Geloof me, als karakter en humor goed zit maakt de verpakking niet meer uit.
Voor mij is dat wanneer bij een vrouw de heupen niet meer zo zichtbaar worden (dus de taille verdwijnt).quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen; verschilt ook een beetje per vrouw waar het vet gaat zitten hoor... en de een kan dan ook net wat meer hebben dan de ander. Ik vind het wel belangrijk dat het niet in gezicht of nek gaat zien.
Als je dat bij alle mensen gaat doen, kan je beter de deur niet meer uitgaan. Krijg je alleen maar frustraties van.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja goed ik heb vast wel eens op iemand neergekeken, maar als je dat bij vrijwel alle mensen gaat doen dan wordt het mijns inziens echte arrogantie.
Mensen afkeuren om hun gedrag is normaal. Sommigen kijken bij voorbaat neer op mensen, vanwege uiterlijk/status/afkomst etc... tja zulke mensen vermijd ik liever.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:40 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Inderdaad. Op sommige mensen kijk ik gewoon neer, kan ik verder ook niet iets aan doen. Dat is nou eenmaal zo. Ik laat dat trouwens niet merken, soms dan.
Bij mij werkt dat niet zo. Ik kan geen relatie hebben met iemand die ik totaal niet aantrekkelijk vind, waardoor ik dus geen fijne seks kan hebben omdat ik haar niet zie zitten qua uiterlijk.
Het hangt natuurlijk wat je het belangrijkste vindquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit voor veel mensen geldt, maar het blijft subjectief. Uiteindelijk wil je gaan voor je ideaalbeeld.
Klopt. Voor mij is uiterlijk niet meer zo belangrijk als vroeger. In elk geval niet qua relatiemateriaal.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:43 schreef formerjellybean het volgende:
Tuurlijk val je in begin op uiterlijk maar als je elkaar langer kent dan kijk je verder dan dat.
Ik ken trouwens mensen waar ik eerst van dacht juk en later ben gaan leren kennen en toen vond ik de persoon zelf veel leuker
Waarom niet andersom beredeneren en eerst gaan voor wat je aantrekkelijk vindt. Mocht het qua karakter niet matchen.. NEXTquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:43 schreef formerjellybean het volgende:
Tuurlijk val je in begin op uiterlijk maar als je elkaar langer kent dan kijk je verder dan dat.
Ik ken trouwens mensen waar ik eerst van dacht juk en later ben gaan leren kennen en toen vond ik de persoon zelf veel leuker
Dit klopt idd; zijn niet de mensen die prettig zijn om mee om te gaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mensen afkeuren om hun gedrag is normaal. Sommigen kijken bij voorbaat neer op mensen, vanwege uiterlijk/status/afkomst etc... tja zulke mensen vermijd ik liever.
Heb ik ook gehad. Grappig is trouwens dat als ik iemand mag die niet zo heel mooi is, ik die persoon toch mooier ga vinden qua uiterlijk omdat ik haar mag. Raar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ik persoonlijk keur dan ook niemand af, ik hoef simpelweg geen relatie met iemand die ik niet aantrekkelijk vind. Is dat ook meteen neerkijken op iemand?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mensen afkeuren om hun gedrag is normaal. Sommigen kijken bij voorbaat neer op mensen, vanwege uiterlijk/status/afkomst etc... tja zulke mensen vermijd ik liever.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom niet andersom beredeneren en eerst gaan voor wat je aantrekkelijk vindt. Mocht het qua karakter niet matchen.. NEXT
Sorry maar dat vind ik een beetje oppervlakkig. Beauty is only skindeep. Het gaat er bij meer om hoe een persoon is dan hoe die zich kleed.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom niet andersom beredeneren en eerst gaan voor wat je aantrekkelijk vindt. Mocht het qua karakter niet matchen.. NEXT
We hebben het niet over meiden. Maar in het algemeen. Neerkijken is je meer voelen dan de ander.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Grappig is trouwens dat als ik iemand mag die niet zo heel mooi is, ik die persoon toch mooier ga vinden qua uiterlijk omdat ik haar mag. Raar.
[..]
Ik persoonlijk keur dan ook niemand af, ik hoef simpelweg geen relatie met iemand die ik niet aantrekkelijk vind. Is dat ook meteen neerkijken op iemand?
Naja, in principe; wanneer iemand jou een stijve kan bezorgen (ff vanuit mannelijk perspectief bekeken); dan is ze knap genoeg toch?..quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
[..]
Sorry maar dat vind ik een beetje oppervlakkig. Beauty is only skindeep. Het gaat er bij meer om hoe een persoon is dan hoe die zich kleed.
Dit vind ik wel heel simpel gesteld.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:49 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Naja, in principe; wanneer iemand jou een stijve kan bezorgen (ff vanuit mannelijk perspectief bekeken); dan is ze knap genoeg toch?..
Zeker waar. Daarom blijf ik nooit bij een meid die ik niet interessant genoeg vind. Maar de eerste criteria is wel uiterlijk. Dat is niet oppervlakkig, dat is heel natuurlijk. Je wilt een totaalplaatje hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
[..]
Sorry maar dat vind ik een beetje oppervlakkig. Beauty is only skindeep. Het gaat er bij meer om hoe een persoon is dan hoe die zich kleed.
Ach, het is verder al ingewikkeld genoeg...quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:50 schreef Sephael het volgende:
[..]
Dit vind ik wel heel simpel gesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |